dat is toch een vereiste voor muis?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij is dus geen militair?Just kidding!
Het is gewoon meer een klein broertjequote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee begrijp ik; jij moet geen emo typje hebben he!
Uc heeft een keer een heel interessante opmerking geplaatst over haar militaire vriendjes!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat is toch een vereiste voor muis?
of ook voor uc?
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het is gewoon meer een klein broertjevan 2mtr
Been there, done that....didn't even bother with the t-shirtquote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat is toch een vereiste voor muis?
of ook voor uc?
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Uc heeft een keer een heel interessante opmerking geplaatst over haar militaire vriendjes!
vertel?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Uc heeft een keer een heel interessante opmerking geplaatst over haar militaire vriendjes!
Ach de uitleg daarna maakte het wel weer een beetje duidelijker, en leuker!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:08 schreef Uccie het volgende:
[..]![]()
ik ga dat niet herhalen want het werd nogal verkeerd begrepen.
Blijkbaar moet je in het leger zitten en nogal carrièregericht zijn!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vertel?
moet ik in militaire dienst gaan om kans te maken bij uc?
Ja alle rangen tot en met kaptein zijn al van de bingokaartquote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Blijkbaar moet je in het leger zitten en nogal carrièregericht zijn!
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja alle rangen tot en met kaptein zijn al van de bingokaart
Ja eigenlijk majoor ook, maar die is twijfelachtig.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:12 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Dus je moet minimaal 1 rang boven kapitein zijn!
Hoezo twijfelachtig?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja eigenlijk majoor ook, maar die is twijfelachtig.
Omdat het uitging toen hij zijn nieuwe rang kreegquote:
Ahhh.....quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Omdat het uitging toen hij zijn nieuwe rang kreeg
Ja hij had wel bericht, maar nog niet de rang.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Ahhh.....Maar dat zal toch wel vlak voor of vlak na het moment zelf geweest zijn?
Dus dan kan majoor ook nog wel!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja hij had wel bericht, maar nog niet de rang.
Dus tja...
Kletskoppen heb ik wel in het kastjequote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:18 schreef ToT het volgende:
Is een kletsmajoor misschien een optie dan?
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Kletskoppen heb ik wel in het kastje
Ja, maar eerst een boerenomelette zoquote:
Ja ik moet ook nog ontbijten, maar heb nog nergens echt zin is sinds ik maandag het glazuur uit de pot heb zitten kotsen!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, maar eerst een boerenomelette zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |