collega overspannen, dus ik krijg allemaal vragen over dingen waar ik geen ruk van af weetquote:
Ahhh klote is dat zeg!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
collega overspannen, dus ik krijg allemaal vragen over dingen waar ik geen ruk van af weet
ach ja, trekt wel weer voorbijquote:
als hij echt een vriend is kan die daar wel tegenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:40 schreef Uccie het volgende:
Ahhh woensdag gehaktdag....en die is begonnen door mijn beste vriend een jankbal te noemen
Overigens geheel terecht, want hij was gewoon een jankbalen dat weet hij ook, anders belt hij me niet.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als hij echt een vriend is kan die daar wel tegen
en goedemorgen
Ah fijn!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:44 schreef Uccie het volgende:
[..]hihi
Ja, hij voelt dat hij er dan in blijft hangen en belt ie mij omdat ie weet dat ik hem een trap onder zijn hol geef. Om vervolgens te zeggen dat ik een kreng ben en dat hij blij is dat hij niet met mij getrouwd is en volgende week voor de deur te staan met chocolade...zo rollen wij
is hij een feeder?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:44 schreef Uccie het volgende:
[..]hihi
Ja, hij voelt dat hij er dan in blijft hangen en belt ie mij omdat ie weet dat ik hem een trap onder zijn hol geef. Om vervolgens te zeggen dat ik een kreng ben en dat hij blij is dat hij niet met mij getrouwd is en volgende week voor de deur te staan met chocolade...zo rollen wij
Na 5 jaar ontstaat wel een patroonquote:
Nee, hij valt op kleine aziatische vrouwenquote:
Herkenbaar!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Na 5 jaar ontstaat wel een patroon
En hij is geweldig hoor, wij hebben zoveel lol samen, maar hij kan heel erg in een gevoel blijven hangen en het overzicht dan kwijtraken.
op jou dus?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, hij valt op kleine aziatische vrouwen
Ja ooit wel, nu niet meer.quote:
Nee hoor, we hebben nooit iets gehad. Gaat ook nooit gebeuren.quote:
dat kanquote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee hoor, we hebben nooit iets gehad. Gaat ook nooit gebeuren.
middagquote:
Hij is dus geen militair?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee hoor, we hebben nooit iets gehad. Gaat ook nooit gebeuren.
Neequote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij is dus geen militair?Just kidding!
Nee begrijp ik; jij moet geen emo typje hebben he!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Neezelfde beroep als ik...dus dat is sowieso een no-go.
Maar soms heb je dat met iemand, alles klopt, maar net 1 ding niet. Dat hebben wij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |