Wat een inzicht heb jijquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:55 schreef Cubeforc3 het volgende:
Ik zie helaas die 2e er zo nog wel invallen.
Ik hoop het niet.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:55 schreef Stofje het volgende:
PSV een stuk minder dan de eerste helft. Speelden ze ook echt wel heel goed. Hopen dat ze er nog een 1-1'tje inprikken.
Hier is de cash al binnen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:55 schreef ForzaMilan het volgende:
[ afbeelding ]
Money maken!
Combobreaker
Jezus Cocuquote:
Heb je wat mensen van de Plus meegetrokken in dit project?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:56 schreef zoekeenleven het volgende:
Ik zie de eerste beginselen van het Psv sfeervak al, mijn harde werken word beloond
Nee Josefzoon is datquote:
Ik heb ook een goal van Milan nodigquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:55 schreef ForzaMilan het volgende:
[ afbeelding ]
Money maken!
Combobreaker
Omdat de taalregels zo zijn, 'Er' is hierin geen los woord, dus een apostrof. Net als sms'je bijvoorbeeld.quote:
Jezus is toch die van Benfica?quote:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:57 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Omdat de taalregels zo zijn, 'Er' is hierin geen los woord, dus een apostrof. Net als sms'je bijvoorbeeld.
Absoluut onze inpak mongool staat er ook tussen aan haar kruis te krabben.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je wat mensen van de Plus meegetrokken in dit project?
Och, vanavond 0-1 verliezen, straks met Bakkali daar 5-0 winnen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:57 schreef arjan1212 het volgende:
dit is gewoon kansloos... als psv door wil naar de volgende ronde hadden ze dit thuis met 3-0 moeten winnen
En toen werd je wakker.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:58 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Och, vanavond 0-1 verliezen, straks met Bakkali daar 5-0 winnen.
Louis,....................................................................................................Jezus, Cocu, Frank, Marcoquote:
Ja.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:58 schreef Edensnator het volgende:
[..]
Alsof zo'n zeventienjarig ventje iets in te brengen heeft
Staat die zeekoe er ook bij? Of brengt dat aardbevingen met zich mee als het sfeervak gaat springen?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:57 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Absoluut onze inpak mongool staat er ook tussen aan haar kruis te krabben.
Ik denk ook dat er een lichtelijke overdrijving in die post zat. Denk ik hoor, weet het niet helemaal zeker.quote:
Ben jij een van Willy of René van de Kerkhofquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:58 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Och, vanavond 0-1 verliezen, straks met Bakkali daar 5-0 winnen.
Je hebt gelijk. http://onzetaal.nl/taaladvies/advies/smsen-sms-enquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:57 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Omdat de taalregels zo zijn, 'Er' is hierin geen los woord, dus een apostrof. Net als sms'je bijvoorbeeld.
Natuurlijk heb ik gelijkquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:59 schreef Celeritas het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. http://onzetaal.nl/taaladvies/advies/smsen-sms-en
Dit is niet mijn avond. Qua gelijkhebben
Voorlopig hoop ik dat PSV gelijk gaat hebben. Om te beginnen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:59 schreef Celeritas het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. http://onzetaal.nl/taaladvies/advies/smsen-sms-en
Dit is niet mijn avond. Qua gelijkhebben
fris fruitig en leuk vriendquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:59 schreef RensAjacied het volgende:
Dit PSV is een stuk sympathieker dan het PSV van de afgelopen 3 jaar.
Ze kan niet springen ze word ook naar binnengebracht met een vorkheftruck ze zit nu bij Tiny Sanders op schoot. Die schijnt wel van fors te houden.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Staat die zeekoe er ook bij? Of brengt dat aardbevingen met zich mee als het sfeervak gaat springen?
Racist.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:00 schreef pikinhand het volgende:
[..]
Het gaat hier niet alleen om jou, tieners oprotten
Krijgt ze soms ook een beurt van Marcel Brands?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:00 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ze kan niet springen ze word ook naar binnengebracht met een vorkheftruck ze zit nu bij Tiny Sanders op schoot. Die schijnt wel van fors te houden.
Balotelli houdt van pizza XD XDquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:00 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Hoezo zit er een Italiaanse vlag op het shirt van AC Milan xD XD
Nee die gaat voor de negerquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Krijgt ze soms ook een beurt van Marcel Brands?
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga maar eens streepjes op mijn muur zetten voor het aantal keer dat PSV sympathiek bevonden wordt.
Ik denk omdat ze een Italiaanse club zijn maar hang me er niet aan op.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:00 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Hoezo zit er een Italiaanse vlag op het shirt van AC Milan xD XD
Afgelopen 3 jaar had ik echt een hekel aan de spelers van PSV, dit jaar ziet het er veel beter uit.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga maar eens streepjes op mijn muur zetten voor het aantal keer dat PSV sympathiek bevonden wordt.
Zo goed als de eerste helft was zo slecht is het nu. Doodzonde dat ze toen niet hebben gescoord.quote:
quote:LOL Dutch league does not know what a back pass is
Hoor je gewoon kenker vaak, zo vaak dat ik nog meer haat op psv krijgquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoop dat jij een beer van een muur hebt.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Woon jij zo grootquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Mocro's en ophangen? Nee, doe ik nooit.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:01 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik denk omdat ze een Italiaanse club zijn maar hang me er niet aan op.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:55 schreef ForzaMilan het volgende:
[ afbeelding ]
Money maken!
Combobreaker
QFT'er dan dit wordt het vanavond niet.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:02 schreef Caland het volgende:
Ik vind voetbalclubs eigenlijk nooit wel of niet sympathiek door wat voor spelers er rondlopen
Daarom is het ook zo achterlijk om 'clubsupporter' te zijn: Teams,coaches en speelwijzes veranderen steeds, dus het ene jaar is het een leuk team om te bekijken, en het jaar erop kan het weer volkomen kut zijn.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:01 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Afgelopen 3 jaar had ik echt een hekel aan de spelers van PSV, dit jaar ziet het er veel beter uit.
Ik gebruik ook het plafond. Alleen moet ik die eerst effkes schoonvegen. Je wilt niet weten wat ik heb uitgespookt de voorgaande dagenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:02 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Hoop dat jij een beer van een muur hebt.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:55 schreef ForzaMilan het volgende:
[ afbeelding ]
Money maken!
Combobreaker
hehehehequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:45 schreef Momo... het volgende:
[..]
Heb Milan scoort volgend doelpunt staan.
Zo'n mexicaans ding had ie omquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:03 schreef Caland het volgende:
Stond daar nou iemand met een PSV cape in het publiek
ponchoquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:03 schreef Caland het volgende:
ja das de faalhaas van de "harde kern"quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:03 schreef Caland het volgende:
Het leek wel op een ponchoquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:03 schreef Caland het volgende:
Ik ook niet maar de spelersgroep is wel sympathieker.Dat komt omdat teringdebielen als Mertens, Strootman en hopelijk Toivonen opgerot zijn. Ik heb het nu over PSV als club.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:02 schreef Caland het volgende:
Ik vind voetbalclubs eigenlijk nooit wel of niet sympathiek door wat voor spelers er rondlopen
Mensen die geen clubsupporter zijn...quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:03 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Daarom is het ook zo achterlijk om 'clubsupporter' te zijn: Teams,coaches en speelwijzes veranderen steeds, dus het ene jaar is het een leuk team om te bekijken, en het jaar erop kan het weer volkomen kut zijn.
jaquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:03 schreef Caland het volgende:
Deze goal zou zelfs door Fernando Torres zijn gemaaktquote:
Je wordt ook geen supporter door wat voor spelers er rondlopen of het spel dat gespeeld wordt.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:03 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Daarom is het ook zo achterlijk om 'clubsupporter' te zijn: Teams,coaches en speelwijzes veranderen steeds, dus het ene jaar is het een leuk team om te bekijken, en het jaar erop kan het weer volkomen kut zijn.
poncho toch?quote:
Ik wil ook nog wekelijks kunnen fappen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Twee NL clubs in de CL wil ik wel zien hoor.
Anders is het de tweede avond zes keer Barça in het skoekeloen
quote:
Waarom zijn Feyenoorders tegen PSV vandaag?quote:
Grueter ookquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik wil ook nog wekelijks kunnen fappen.
Of ze moeten op dezelfde avond spelenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Twee NL clubs in de CL wil ik wel zien hoor.
Anders is het de tweede avond zes keer Barça in het skoekeloen
En deze is ook een enorme QFT.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Je wordt ook geen supporter door wat voor spelers er rondlopen of het spel dat gespeeld wordt.
Dat was stoer op de basisschool hoeren hoeren hihiquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:04 schreef psvfan10 het volgende:
[..]
boeren
bijnaam van psv
vroeger dacht ik ook altijd hoeren
man man manquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:04 schreef psvfan10 het volgende:
[..]
boeren
bijnaam van psv
Wat maakt het nou uit wat voor voorkeur je hebt? godsallemachtigquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:05 schreef Shreyas het volgende:
[..]
[..]
Waarom zijn Feyenoorders tegen PSV vandaag?
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:03 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Hoi Ria als jij nog leuke plaatjes hebt wil ik ze ook graag zien.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:04 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
goeie grap xd xd
grgr ria en de kids
Ajax krijg 6 miljoen euro meer als PSV de CL niet haalt. Dus dat zij niet voor PSV zijn snap ik nog welquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:05 schreef TLC het volgende:
ik snap sommige negatieve reacties niet, hoe kun je als Nederlander nu tegen een Nederlandse club zijn ?? zelf juich ik als PSV, Ajax, Feyenoord of wie dan ook het goed doet in Europa
Ben ik tegen Psv?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:05 schreef Shreyas het volgende:
[..]
[..]
Nee dat kan niet.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Of ze moeten op dezelfde avond spelen
Maar dat kan niet zeker?
Jij was toch voor Arsenal?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:03 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat het uit maakt? Ik vraag alleen waarom.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat maakt het nou uit wat voor voorkeur je hebt? godsallemachtig
Jaloerzie denk ik. Feyenoord wil ook graag weer meedoen maar zijn angstig omdat ze tegen wat Russen moeten.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:05 schreef Shreyas het volgende:
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik wil ook nog wekelijks kunnen fappen.
Even de grammar nazi te kijk zetten.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jaloerzie denk ik. Feyenoord wil ook graag weer meedoen maar zijn angstig omdat ze tegen wat Russen moeten.
Jaloerziequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jaloerzie denk ik. Feyenoord wil ook graag weer meedoen maar zijn angstig omdat ze tegen wat Russen moeten.
Ach... Ajax doet toch niks met het extra geld. Laat PSV aub winnen, want die kut Italianen verdienen het niet. PSV voetbalt tenminste...quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:05 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ajax krijg 6 miljoen euro meer als PSV de CL niet haalt. Dus dat zij niet voor PSV zijn snap ik nog wel
Wist je dat René in 2002 heel veel spelfouten maakte?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:06 schreef alors het volgende:
[..]
Even de grammar nazi te kijk zetten.
dit dusquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:05 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ajax krijg 6 miljoen euro meer als PSV de CL niet haalt. Dus dat zij niet voor PSV zijn snap ik nog wel
Uhh fc Groningen zijn boeren, psv is gewoon een stedelijk clubje.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:04 schreef psvfan10 het volgende:
[..]
boeren
bijnaam van psv
Geld is het streven, geld is je leven. Gewoon voor die doekoe gaan, Callie.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:06 schreef Caland het volgende:
Ik heb wat knaken op Milan staan. Maar van mij mag PSV ook best wel winnen.
Snap ik ook nietquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:05 schreef TLC het volgende:
ik snap sommige negatieve reacties niet, hoe kun je als Nederlander nu tegen een Nederlandse club zijn ?? zelf juich ik als PSV, Ajax, Feyenoord of wie dan ook het goed doet in Europa
DAT KAN TOCH NIET !!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:07 schreef Vasion het volgende:
Kijk al die ajacieden voor Milan zijn dan
Ok maar je vaatwasser is net klaar, dus ga maar even uitruimenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:06 schreef alors het volgende:
[..]
Even de grammar nazi te kijk zetten.
Kijk mij eens achter je moeder aanrennen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:07 schreef Vasion het volgende:
Ik ben tenminste consekwent.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wist je dat René in 2002 heel veel spelfouten maakte?
jij hebt echt geen verstandquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:07 schreef budvar het volgende:
[..]
Uhh fc Groningen zijn boeren, psv is gewoon een stedelijk clubje.
Nou nee.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:07 schreef Vasion het volgende:
Als Ac Milan doorgaat ben je Eriksen kwijt.
Wel 30 miljoen rijker.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:07 schreef Vasion het volgende:
Nah het is mij om het even. Zat flink wat value op die bet dus ook al verlies ik hem nu op termijn pak je wel winst.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geld is het streven, geld is je leven. Gewoon voor die doekoe gaan, Callie.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kijk mij eens achter je moeder aanrennen.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kijk mij eens achter je moeder aanrennen.
Het leven gaat door, ook zonder Eriksen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:07 schreef Vasion het volgende:
Geluk bij een ongeluk.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:07 schreef Vasion het volgende:
Zes miljoen euro extra voor mijn club, vind je niet op straatquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:07 schreef Vasion het volgende:
Heb jij je vmbo-b diploma al binnen dan jongen ?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:08 schreef psvfan10 het volgende:
[..]
jij hebt echt geen verstand
heb je lts diploma ofzo '-_-
Dan ben je dom.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:08 schreef psvfan10 het volgende:
ik haal steeds abiate en abate door elkaar
Wie is Abiate?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:08 schreef psvfan10 het volgende:
in jou dromen ik heb gymnasium -_-quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:08 schreef Momo... het volgende:
[..]
Heb jij je vmbo-b diploma al binnen dan jongen ?
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:09 schreef psvfan10 het volgende:
[..]
in jou dromen ik heb gymnasium -_-
jouWquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:09 schreef psvfan10 het volgende:
[..]
*jouwquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:09 schreef psvfan10 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:09 schreef psvfan10 het volgende:
[..]
Ibn Ghaldoun zeker.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:09 schreef psvfan10 het volgende:
[..]
Zie je wel dat je een kleine piemel hebt.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:08 schreef psvfan10 het volgende:
Met je -_-..quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:09 schreef psvfan10 het volgende:
[..]
Jouquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:09 schreef psvfan10 het volgende:
[..]
Bezittelijk voornaamwoorden toetsen ze zeker niet meer.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:09 schreef psvfan10 het volgende:
[..]
quote:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:08 schreef psvfan10 het volgende:
[..]
jij hebt echt geen verstand
heb je lts diploma ofzo '-_-
ZOOOO FAAL JIJ EVEN!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:09 schreef psvfan10 het volgende:
[..]
Fuck dat. Meer NL clubs in de CL.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:08 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Zes miljoen euro extra voor mijn club, vind je niet op straat
Jezus Cocuquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:10 schreef Zorro het volgende:
Wonderlijke genezing Balotelli. Moet er toch ergens een Jezus zijn.
Omdat Balotelli Maher geel zou hebben aangesmeerdquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
Waarom haaat iedereen van PSV op Balotelli?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |