Wat een inzicht heb jijquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:55 schreef Cubeforc3 het volgende:
Ik zie helaas die 2e er zo nog wel invallen.
Ik hoop het niet.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:55 schreef Stofje het volgende:
PSV een stuk minder dan de eerste helft. Speelden ze ook echt wel heel goed. Hopen dat ze er nog een 1-1'tje inprikken.
Hier is de cash al binnen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:55 schreef ForzaMilan het volgende:
[ afbeelding ]
Money maken!
Combobreaker
Jezus Cocuquote:
Heb je wat mensen van de Plus meegetrokken in dit project?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:56 schreef zoekeenleven het volgende:
Ik zie de eerste beginselen van het Psv sfeervak al, mijn harde werken word beloond
Nee Josefzoon is datquote:
Ik heb ook een goal van Milan nodigquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:55 schreef ForzaMilan het volgende:
[ afbeelding ]
Money maken!
Combobreaker
Omdat de taalregels zo zijn, 'Er' is hierin geen los woord, dus een apostrof. Net als sms'je bijvoorbeeld.quote:
Jezus is toch die van Benfica?quote:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:57 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Omdat de taalregels zo zijn, 'Er' is hierin geen los woord, dus een apostrof. Net als sms'je bijvoorbeeld.
Absoluut onze inpak mongool staat er ook tussen aan haar kruis te krabben.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je wat mensen van de Plus meegetrokken in dit project?
Och, vanavond 0-1 verliezen, straks met Bakkali daar 5-0 winnen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:57 schreef arjan1212 het volgende:
dit is gewoon kansloos... als psv door wil naar de volgende ronde hadden ze dit thuis met 3-0 moeten winnen
En toen werd je wakker.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:58 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Och, vanavond 0-1 verliezen, straks met Bakkali daar 5-0 winnen.
Louis,....................................................................................................Jezus, Cocu, Frank, Marcoquote:
Ja.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:58 schreef Edensnator het volgende:
[..]
Alsof zo'n zeventienjarig ventje iets in te brengen heeft
Staat die zeekoe er ook bij? Of brengt dat aardbevingen met zich mee als het sfeervak gaat springen?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:57 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Absoluut onze inpak mongool staat er ook tussen aan haar kruis te krabben.
Ik denk ook dat er een lichtelijke overdrijving in die post zat. Denk ik hoor, weet het niet helemaal zeker.quote:
Ben jij een van Willy of René van de Kerkhofquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:58 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Och, vanavond 0-1 verliezen, straks met Bakkali daar 5-0 winnen.
Je hebt gelijk. http://onzetaal.nl/taaladvies/advies/smsen-sms-enquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:57 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Omdat de taalregels zo zijn, 'Er' is hierin geen los woord, dus een apostrof. Net als sms'je bijvoorbeeld.
Natuurlijk heb ik gelijkquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:59 schreef Celeritas het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. http://onzetaal.nl/taaladvies/advies/smsen-sms-en
Dit is niet mijn avond. Qua gelijkhebben
Voorlopig hoop ik dat PSV gelijk gaat hebben. Om te beginnen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:59 schreef Celeritas het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. http://onzetaal.nl/taaladvies/advies/smsen-sms-en
Dit is niet mijn avond. Qua gelijkhebben
fris fruitig en leuk vriendquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:59 schreef RensAjacied het volgende:
Dit PSV is een stuk sympathieker dan het PSV van de afgelopen 3 jaar.
Ze kan niet springen ze word ook naar binnengebracht met een vorkheftruck ze zit nu bij Tiny Sanders op schoot. Die schijnt wel van fors te houden.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Staat die zeekoe er ook bij? Of brengt dat aardbevingen met zich mee als het sfeervak gaat springen?
Racist.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:00 schreef pikinhand het volgende:
[..]
Het gaat hier niet alleen om jou, tieners oprotten
Krijgt ze soms ook een beurt van Marcel Brands?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:00 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ze kan niet springen ze word ook naar binnengebracht met een vorkheftruck ze zit nu bij Tiny Sanders op schoot. Die schijnt wel van fors te houden.
Balotelli houdt van pizza XD XDquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:00 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Hoezo zit er een Italiaanse vlag op het shirt van AC Milan xD XD
Nee die gaat voor de negerquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Krijgt ze soms ook een beurt van Marcel Brands?
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga maar eens streepjes op mijn muur zetten voor het aantal keer dat PSV sympathiek bevonden wordt.
Ik denk omdat ze een Italiaanse club zijn maar hang me er niet aan op.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:00 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Hoezo zit er een Italiaanse vlag op het shirt van AC Milan xD XD
Afgelopen 3 jaar had ik echt een hekel aan de spelers van PSV, dit jaar ziet het er veel beter uit.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga maar eens streepjes op mijn muur zetten voor het aantal keer dat PSV sympathiek bevonden wordt.
Zo goed als de eerste helft was zo slecht is het nu. Doodzonde dat ze toen niet hebben gescoord.quote:
quote:LOL Dutch league does not know what a back pass is
Hoor je gewoon kenker vaak, zo vaak dat ik nog meer haat op psv krijgquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoop dat jij een beer van een muur hebt.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Woon jij zo grootquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Mocro's en ophangen? Nee, doe ik nooit.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:01 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik denk omdat ze een Italiaanse club zijn maar hang me er niet aan op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |