Een blik van wat?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:09 schreef rival het volgende:
[..]
Verjaardag van een vriendin.... Waar ze een blik prachtexemplaren openen elke keer
Als dat geen neuken wordt!!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:09 schreef rival het volgende:
[..]
Verjaardag van een vriendin.... Waar ze een blik prachtexemplaren openen elke keer
ik dacht al met wat voor kerels deel ik dit topicquote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als dat geen neuken wordt!!
Ben ik de enige die hem snapt?
I guess I'm just one of the guysquote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:17 schreef rival het volgende:
[..]
ik dacht al met wat voor kerels deel ik dit topic
Met kerels die niet aan subtiel doen zijnquote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:17 schreef rival het volgende:
[..]
Dat wil jij in al je verliefdheid niet horen natuurlijkquote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
I guess I'm just one of the guys
wat?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:18 schreef Macrador het volgende:
[..]
Met kerels die niet aan subtiel doen zijn
De man waar ik verliefd op ben breekt graag mijn hartquote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:18 schreef rival het volgende:
[..]
Dat wil jij in al je verliefdheid niet horen natuurlijk
wat een nare manquote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De man waar ik verliefd op ben breekt graag mijn hart
Toch vind ik het wel een toffe gast hoor!quote:
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:17 schreef rival het volgende:
[..]
quote:
1) Hoegaarden is BAHquote:
Je kent de reclame niet?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
1) Hoegaarden is BAH
2) zucht!
3) moet ik hem echt gaan uitleggen voor je?
Hoegaarden is bah?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
1) Hoegaarden is BAH
2) zucht!
3) moet ik hem echt gaan uitleggen voor je?
Linkje?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je kent de reclame niet?
Beetje jammer dit. Daar komt hij namelijk vandaan.
Liever met HJquote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:24 schreef Macrador het volgende:
[..]
Hoegaarden is bah?
Ga je mond met zeep spoelen.
Reclame voor hoegaarden? Dan zoek ik zelf wel!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb hier geen youtube.
Ik zal hem vanavond plaatsen, het is een puike reclameboodschap.
Even gekeken op de public pc, ging om Wiecksequote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Reclame voor hoegaarden? Dan zoek ik zelf wel!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |