ja leuk, psv staat achter.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:27 schreef watheet het volgende:
unbelievable, were getting outplayed by psv youth team. its not as if its a surprise this is the exact same team as last season. we played badly then, we added nobody to fix it, and we still play badly
Dat schaamhaar van jou ook niet.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:27 schreef Jojoortje het volgende:
Kom op mensen.. Dat haar kan toch niet?
Fashion crime iddquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:27 schreef Jojoortje het volgende:
Weet je waar het op lijkt?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:27 schreef Jojoortje het volgende:
goed verhaal ditquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:27 schreef watheet het volgende:
unbelievable, were getting outplayed by psv youth team. its not as if its a surprise this is the exact same team as last season. we played badly then, we added nobody to fix it, and we still play badly
Want?quote:
Daar je plezier uit halen terwijl je achterstaatquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:27 schreef watheet het volgende:
Kan er niks van.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:28 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Depay is wel een talentje hoor.
Ik zou eens contact zoeken met ene Mortaxx, hij heeft je UI gestolen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:28 schreef Johan_Boskamp het volgende:
[..]
Alleen voor de hoofdprijs neem ik aan want dan zal PSV een nieuwe spits moeten kopen
Maakt veel foutjes en durft nauwelijks geel te trekken.quote:
dat kan ook prima in een tussenjaarquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:29 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Dat vind ik toch zo'n onzin om te zeggen. Je gaat altijd voor winst.
quote:What's up with this high line? If PSV are giving us trouble with it, we're doomed against bigger teams.
Hoezo? Ze hebben nu toch ook geen spits!?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:28 schreef Johan_Boskamp het volgende:
[..]
Alleen voor de hoofdprijs neem ik aan want dan zal PSV een nieuwe spits moeten kopen
6 keer Barca?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:29 schreef Tyron het volgende:
Op de speeldagen (dinsdag en woensdag) doet de NOS live verslag van één van de wedstrijden. De wedstrijd die uitgezonden wordt is journalistiek het meest interessant. Deze wedstrijd wordt omlijst door een uitgebreide voor- en nabeschouwing en naderhand worden samenvattingen van de overige gespeelde wedstrijden uitgezonden
Beetje de Bojan van PSV tot nu toe.quote:
Ik ben blij dat je het met me eens bent.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:30 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Beetje de Bojan van PSV tot nu toe.
De negerversie van Jan Smitquote:
is al;lemaal google translatequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:30 schreef HighVolume het volgende:
[..]
praten ze allemaal engels op italiaanse sites?
nee ze typenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:30 schreef HighVolume het volgende:
[..]
Zal wel een fansite zijn voor buitenlandse Milaan fans.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:30 schreef HighVolume het volgende:
[..]
Halve supportersschare spreekt niet eens Italiaans.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:30 schreef HighVolume het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:32 schreef Fred0w het volgende:
Wat heb ik een tyfushekel aan Balotelli zeg.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:32 schreef Zorro het volgende:
Is Maher al zo gefrustreerd dat hij dat gaat doen
Ik zit te twijfelen of ik er nog één zal pakkenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben nog met die van mij bezig.
Hij smaakt erg goed.
jaquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:33 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik zit te twijfelen of ik er nog één zal pakken
twitter:YounesA_ twitterde op dinsdag 20-08-2013 om 21:23:26Depay Maher Bakkali Rekik neukt jullie allemaal reageer retweet
Aardbei was het toch?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben nog met die van mij bezig.
Hij smaakt erg goed.
Gewoon doen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:33 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik zit te twijfelen of ik er nog één zal pakken
Ja wat onsportief ik dacht dat hij een echte kerel was maar dit is wel slap, wat een mietjequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:32 schreef Fred0w het volgende:
Wat heb ik een tyfushekel aan Balotelli zeg.
Hahaha 0-1quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:33 schreef Cubeforc3 het volgende:
Wat is Italiaans clubvoetbal toch vre-se-lijk om te zien.
Bedankt.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:33 schreef j0rdiiii het volgende:
twitter:YounesA_ twitterde op dinsdag 20-08-2013 om 21:23:26Depay Maher Bakkali Rekik neukt jullie allemaal reageer retweet
Hmmja. Eenschquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:32 schreef DS4 het volgende:
En zijn er nog mensen die niet snappen dat het een zwakke scheids is? Balotelli had al drie keer geel moeten hebben! Maar nu heeft Maher er al een te pakken...
Bedankt.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Gaan hier mensen het gedrag van Maher nog verdedigen.
Overduidelijk geel waard.
[ afbeelding ]
Jullie gaan degraderen, fantastisch hequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:34 schreef Knalerwtje het volgende:
Verdomme. Ik hou van PSV. Wat er ook gebeurt. Dit wordt een fantastisch seizoen.
Jullie worden 2dequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:34 schreef Knalerwtje het volgende:
Verdomme. Ik hou van PSV. Wat er ook gebeurt. Dit wordt een fantastisch seizoen.
En Maher moet die duw niet uitdelen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:34 schreef Dagoduck het volgende:
Die Balotelli netHij reageerde alsof er een marrokaan een mes in z'n zij stak
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En Maher moet die duw niet uitdelen.
Hij schrok gewoon... Marokkaantje die tegen je aan loopt, ja dan houd je rekening met het ergstequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:34 schreef Dagoduck het volgende:
Die Balotelli netHij reageerde alsof er een marrokaan een mes in z'n zij stak
Als PSV de CL niet haalt zal de teleurstelling erg groot zijn hoorquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:34 schreef watheet het volgende:
psv ferrovert de harten van alle Nederlanders
Wat kan Marco hier nou aan doenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:34 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
MVB really taught these cunts well in the art of fouling, hot damn.
Fuck Schaars, most of all. Diving cunt.
Wordt de stand na speelronde 3 aan het eind van het seizoen omgedraaid? Om Feyenoord kampioen te maken? Wie heeft daarvoor gezorgd? Ik eis kamervragen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:34 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Jullie gaan degraderen, fantastisch he
Dus datquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:34 schreef Breekfast het volgende:
Standaard wedstrijd voor een Nederlandse ploeg in Europa: spelen heel leuk voetbal, maar weten dit niet in doelpunten om te zetten en ondertussen is er altijd wel een mongool in de verdediging te vinden waardoor je gegarandeerd een tegendoelpunt krijgt.
Klopt, maar als het goed loopt doet Balotelli zo niet, dus die is frusti.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En Maher moet die duw niet uitdelen.
Met camera en PSV shirt aanquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:35 schreef Momo... het volgende:
Zou het huisvarken van Balotelli nu ook in het stadion zitten?
Wat doe je?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:34 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
MVB really taught these cunts well in the art of fouling, hot damn.
Fuck Schaars, most of all. Diving cunt.
rij je toch ff langs de bezinepomp die gooien ze nu al in de vriezer voor jequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb geen ijsjes in huis. Godverdomme
Ja echt typisch, Ajax heeft het ook vaker meegemaakt de afgelopen jaren... Hopelijk kan PSV het niveau van de eerste helft vasthouden..quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:34 schreef Breekfast het volgende:
Standaard wedstrijd voor een Nederlandse ploeg in Europa: spelen heel leuk voetbal, maar weten dit niet in doelpunten om te zetten en ondertussen is er altijd wel een mongool in de verdediging te vinden waardoor je gegarandeerd een tegendoelpunt krijgt.
Je dacht toch zeker niet dat wij al die wedstrijden per ongeluk verlorenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wordt de stand na speelronde 3 aan het eind van het seizoen omgedraaid? Om Feyenoord kampioen te maken? Wie heeft daarvoor gezorgd? Ik eis kamervragen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Verwijderd *
Dat is waar, dit niveau is meer dan genoeg voor de eredivisie, hiermee droog je iedereen af, ook ajaxquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:34 schreef Knalerwtje het volgende:
Ik neem wel een boterham met komijnenkaas.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:36 schreef Evertjan het volgende:
[..]
rij je toch ff langs de bezinepomp die gooien ze nu al in de vriezer voor je
Whehequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:35 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Hij schrok gewoon... Marokkaantje die tegen je aan loopt, ja dan houd je rekening met het ergste
No shit sherlock...Milan wint alleen als het onterecht is...quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:36 schreef Evertjan het volgende:
ik denk trouwens dat PSV het niet gaat halen
jatoch winnen van de joden en het seizoen is gewoon fantastischquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:36 schreef pikinhand het volgende:
[..]
Dat is waar, dit niveau is meer dan genoeg voor de eredivisie, hiermee droog je iedereen af, ook ajax
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Gaan hier mensen het gedrag van Maher nog verdedigen.
Overduidelijk geel waard.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:36 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Je dacht toch zeker niet dat wij al die wedstrijden per ongeluk verlorenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op het strand kijk je je ogen uit met 200 van zulke vrouwen.quote:
Religie is zo simpel.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:34 schreef Knalerwtje het volgende:
Verdomme. Ik hou van God. Wat er ook gebeurt. Dit wordt een fantastische veldslag.
Ah op die fiets.quote:
Met Arias zouden we nu 2-0 achterstaan.quote:
quote:psv is a typical poor team. Looks fast, but they cant keep the ball and cause of their lack of skills they only can create halfchances against good teams.
Milan have had he two best chances so far.
quote:i am really impressed by this PSV side... so so young and they play very good. they'll probably lose the players once they get recognized outside holland, but if they can keep them it'll be great for them.
quote:great football from psv, but as seen in the later stages of the first half, we started to dominate because of how high tempo their play is
Wat nou Brenet, die voorzet had nooit mogen komen. De aanvoer stoppen is veel belangrijker dan het eindstation.quote:
Onbegrijpelijk dat die niet speelt eigenlijk. Zeker in dit soort wedstrijden.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:39 schreef DS4 het volgende:
Ik zou toivonen eens in de spits zetten...
Ga weg met je Typische. Juve en Napoli spelen dit zooitje gewoon weg.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat een typische Italianen ook weerEn de Nederlandse jonkies gaan weer de boot in, terwijl het lijkt of ze beter zijn
Moet die eerst is verlengenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:41 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat die niet speelt eigenlijk. Zeker in dit soort wedstrijden.
Die gaan ook gewoon loeren op de counter hoor. Dat is Italiaans.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:41 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ga weg met je Typische. Juve en Napoli spelen dit zooitje gewoon weg.
Zou mooi zijn voor me bets ja!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:42 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Milan maakt hopelijk snel de 0-2, 0-3 en 0-4
Psv speelt gewoon goed. wijnaldum mkmenteel beter dan tovonen waarschijnlijkquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:41 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat die niet speelt eigenlijk. Zeker in dit soort wedstrijden.
Hater.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:42 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Waarom? Ze zijn met 1-1 al tevreden. Thuis maken ze het af. Milaan thuis en uit is ook een wereld van verschil.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:42 schreef ClapClapYourHands het volgende:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:37 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
jatoch winnen van de joden en het seizoen is gewoon fantastisch
Jij kijkt nooit naar Napoli en Juve heb ik al begrepen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die gaan ook gewoon loeren op de counter hoor. Dat is Italiaans.
Als die het doelpunt maakt waardoor je naar de cl gaat heb je zijn salaris voor jaren verdiend.quote:
Jij herinnert je dit niet..quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:43 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jij kijkt nooit naar Napoli en Juve heb ik al begrepen.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:43 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jij kijkt nooit naar Napoli en Juve heb ik al begrepen.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:44 schreef zoekeenleven het volgende:
Ik heb godverdomme honger godverdomme
Ik heb net een bakje pistache noten opengemaaktquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:44 schreef zoekeenleven het volgende:
Ik heb godverdomme honger godverdomme
juist!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:43 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
10 miljoen brah, die heb ik liever bij Ajax dan PSV
Lekker heurquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:44 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik heb net een bakje pistache noten opengemaakt
Daar gaat het niet om. Die mafkees beweert dat wij Juve altijd op de counter spelen.quote:
Gedurfd hoorquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:45 schreef Momo... het volgende:
[..]
Heb Milan scoort volgend doelpunt staan.
Tja. Dan maar op de bank vanaf september. Maar hij moet het wel nu al voelenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:44 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Als die het doelpunt maakt waardoor je naar de cl gaat heb je zijn salaris voor jaren verdiend.
Plus dat hij zich zo niet in de kijker speelt waardoor de kans dat je met hem verder moet alleen maar groter wordt. En dus salariskosten hebt. Maar ja, modegril he.
Ipv Matavz. Of depay.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Psv speelt gewoon goed. wijnaldum mkmenteel beter dan tovonen waarschijnlijk
Maakt ze geen reet uit.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gaat nog wel 1-1 worden denk ik. En dat vinden die Italianen wel best.
Juist ja, want PSV heeft al zoveel kansen gehad.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gaat nog wel 1-1 worden denk ik. En dat vinden die Italianen wel best.
Best wat kansen ja. En twee helften zijn nooit hetzelfde.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Juist ja, want PSV heeft al zoveel kansen gehad.
Ook van milanforum? Hoop dat psv wint, wil die reacties zienquote:
verwacht ik ook, en in de laatste minuut nog even de 0-3quote:Op [url=http:/orum.fok.nl/topic/2010899/9/25#130291518]dinsdag 20 augustus 2013 21:45[/url] schreef Twiitch het volgende:
Precies wat ik al dacht. Milaan laat PSV lekker komen, die prikken er nog wel eentje in en dan is het gewoon klaar. Zit simpelweg te weinig ervaring in dit PSV.
Wordt gewoon 0-2 in blessuretijd ofzo!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:47 schreef HighVolume het volgende:
[..]
verwacht ik ook, en in de laatste minuut nog even de 0-3
xdquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:46 schreef Celeritas het volgende:
Ik wil trouwens nog steeds geen ford kopen. Ook niet met park assist. Als Park een assist maakt wil ik het nog overwegen
Het is prestige geworden. Voor PSV is het namelijk niet het beste. Maar goed, moet PSV weten. Je kan er op wachten dat toekomstige spelers geen lange contracten willen tekenen, waardoor je verloop alleen maar groter wordt.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:45 schreef Celeritas het volgende:
[..]
Tja. Dan maar op de bank vanaf september. Maar hij moet het wel nu al voelen
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:47 schreef GGMM het volgende:
Matavz kijkt altijd alsof hij net heeft gehoord dat z'n puppy dood is.
Haha, goede.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:47 schreef zoekeenleven het volgende:
Ze spelen nou in de richting van de harde kern
Simply the best van brabantquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:47 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Waarom spelen ze 'simply the best' bij PSV?
harde kern bij psv? ze hebben niet eens een sfeervak..quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:47 schreef zoekeenleven het volgende:
van welke club is dat dan?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:47 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Omdat er geen nummer is met sense and simplicityquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:47 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:47 schreef GGMM het volgende:
Matavz kijkt altijd alsof hij net heeft gehoord dat z'n puppy dood is.
Dat zal een harde klap in het gezicht van de 3 FC EIndhoven-supporters zijn.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:48 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Simply the best van Eindhoven
Waardeloos he, ze moeten er maar een paar capo's met megafoons neerzetten!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:48 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
harde kern bij psv? ze hebben niet eens een sfeervak..
Richting Stratumseindquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:47 schreef zoekeenleven het volgende:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:50 schreef pikinhand het volgende:
Haha balotelli uitgejouwd dat verdient ie ook wel na die naaiactie
hahahah xD XDquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:50 schreef pikinhand het volgende:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:50 schreef pikinhand het volgende:
Heb ik de laatste 30 minuten nog iets racistisch gezegd?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:50 schreef pikinhand het volgende:
of gewoon die eigenwijze opa's eens verplaatsen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:49 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Waardeloos he, ze moeten er maar een paar capo's met megafoons neerzetten!
Debiel.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:50 schreef pikinhand het volgende:
Schoenkes in de luchtquote:
Het os altijd pijnlijk om door een echte neger genaaid te wordenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:51 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Heb ik de laatste 30 minuten nog iets racistisch gezegd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
Nee gewoon capo's man, en als het kan dan ook nog onder viaducten prachtige liederen te zingen zoals: Ooh-Ah en het welbekende Jalalalalala!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:51 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
of gewoon die eigenwijze opa's eens verplaatsen.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:53 schreef Zorro het volgende:
Had PSV Lyon nou maar geloot...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:53 schreef Zorro het volgende:
Had PSV Lyon nou maar geloot...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
Lijkt me ook niet fijn neequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:52 schreef Celeritas het volgende:
[..]
Het os altijd pijnlijk om door een echte neger genaaid te worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |