ja leuk, psv staat achter.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:27 schreef watheet het volgende:
unbelievable, were getting outplayed by psv youth team. its not as if its a surprise this is the exact same team as last season. we played badly then, we added nobody to fix it, and we still play badly
Dat schaamhaar van jou ook niet.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:27 schreef Jojoortje het volgende:
Kom op mensen.. Dat haar kan toch niet?
Fashion crime iddquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:27 schreef Jojoortje het volgende:
Weet je waar het op lijkt?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:27 schreef Jojoortje het volgende:
goed verhaal ditquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:27 schreef watheet het volgende:
unbelievable, were getting outplayed by psv youth team. its not as if its a surprise this is the exact same team as last season. we played badly then, we added nobody to fix it, and we still play badly
Want?quote:
Daar je plezier uit halen terwijl je achterstaatquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:27 schreef watheet het volgende:
Kan er niks van.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:28 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Depay is wel een talentje hoor.
Ik zou eens contact zoeken met ene Mortaxx, hij heeft je UI gestolen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:28 schreef Johan_Boskamp het volgende:
[..]
Alleen voor de hoofdprijs neem ik aan want dan zal PSV een nieuwe spits moeten kopen
Maakt veel foutjes en durft nauwelijks geel te trekken.quote:
dat kan ook prima in een tussenjaarquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:29 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Dat vind ik toch zo'n onzin om te zeggen. Je gaat altijd voor winst.
quote:What's up with this high line? If PSV are giving us trouble with it, we're doomed against bigger teams.
Hoezo? Ze hebben nu toch ook geen spits!?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:28 schreef Johan_Boskamp het volgende:
[..]
Alleen voor de hoofdprijs neem ik aan want dan zal PSV een nieuwe spits moeten kopen
6 keer Barca?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:29 schreef Tyron het volgende:
Op de speeldagen (dinsdag en woensdag) doet de NOS live verslag van één van de wedstrijden. De wedstrijd die uitgezonden wordt is journalistiek het meest interessant. Deze wedstrijd wordt omlijst door een uitgebreide voor- en nabeschouwing en naderhand worden samenvattingen van de overige gespeelde wedstrijden uitgezonden
Beetje de Bojan van PSV tot nu toe.quote:
Ik ben blij dat je het met me eens bent.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:30 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Beetje de Bojan van PSV tot nu toe.
De negerversie van Jan Smitquote:
is al;lemaal google translatequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:30 schreef HighVolume het volgende:
[..]
praten ze allemaal engels op italiaanse sites?
nee ze typenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:30 schreef HighVolume het volgende:
[..]
Zal wel een fansite zijn voor buitenlandse Milaan fans.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:30 schreef HighVolume het volgende:
[..]
Halve supportersschare spreekt niet eens Italiaans.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:30 schreef HighVolume het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:32 schreef Fred0w het volgende:
Wat heb ik een tyfushekel aan Balotelli zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |