Was gister binnen in de garage in Almere. Stonden er zeker een stuk of 10 in plastic gestalt!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:52 schreef QuiCk01 het volgende:
Tering ik kan echt niet wachten tot ik de eerste Tesla Model S heb gereden.
Wat een vette bak!
[ afbeelding ]
http://www.autoweek.nl/ni(...)gecentrum-in-tilburg
Bij die grote in Almere al wel 1 tegengekomen. Die schijnen hoop gekocht te hebben voor de lease geloof ik.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:47 schreef Sjouveur het volgende:
Een nachtelijk ritje in een open Audi S4 cabrio met V8, could be worse...*brul*
Het havengebied van Rotterdam is inderdaad erg slecht te bereiken. Ik zou je adviseren om vanaf Spijkenisse Centrum lijn 103 richting Oostvoorne te nemen en daar de regiotaxi te nemen of lijn 105 richting Rozenburg en vanaf daar de regiotaxiquote:Op maandag 26 augustus 2013 15:36 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Afgelopen vrijdag wel een leuke dag gehad. Eerst vanaf Assen naar Hoogvliet per 107. Was met 2 andere collega's (waaronder Rubenr3). Was wel gezellig om ook even onderweg koffie te doen.
Daarna met een 9-persoons Vivaro retour naar Assen, maar ze hadden het ding nog in de haven staan. Dus een of andere Spaanse kamikazepiloot heeft me daar heen gebracht.
Morgen weer werken, Groningen - Den-Haag in een Caddy, gelukkig wel een TDI, maar slechts 75 pony's. Daarna Europoort - Almere in een Vito. Mag dus met de taxi het laatste stuk, dus dat nog maar weer even uitzoeken. Iemand ervaring daarmee?
Van de week paar keer in de Caddy van m'n pa gereden. 2.0 SDI met 70 pk. Een trekker is nog sneller...quote:Op maandag 26 augustus 2013 17:29 schreef Viezze het volgende:
Die 1.6TDI met 75 pk is tergend langzaamDaarmee kan je niet veilig een vrachtwagen mee inhalen op een autoweg. Gelukkig verkopen ze die niet meer, de nieuwe heeft 102 pk.
Thanks!quote:Op maandag 26 augustus 2013 17:52 schreef Neerlands_Trots het volgende:
[..]
Het havengebied van Rotterdam is inderdaad erg slecht te bereiken. Ik zou je adviseren om vanaf Spijkenisse Centrum lijn 103 richting Oostvoorne te nemen en daar de regiotaxi te nemen of lijn 105 richting Rozenburg en vanaf daar de regiotaxi
Ik heb ook een keer zo'n busje naar Almere gebracht, en hij pas inderdaad gewoon door de deur. Alleen de antenne maakt wat geluid. De auto zelf is niet bijzonder, behalve dat de handrem geloof ik links van de stoel.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:26 schreef QuiCk01 het volgende:
Iemand ervaring met Jumpy? Die moet nog wel onder die balk door kunnen toch in Almere?
Nog nooit zo'n ding gereden dus geen idee hoe hoog die is.
Hé Joppie weet je toevallig welk nummer dit is?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:38 schreef joppie_saus het volgende:
Iemand auto kopen? Kwam deze tegen in Berlijn bij het VAG-center aan de FriedrichstraBe.
Bugatti Veyron SuperSport. In carbon/orange. Oplage van 5 stuks. Kost 3,75 miljoen inclusief belastingen, per stuk..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oké thanks!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:35 schreef Ordinateur het volgende:
[..]
Ik heb ook een keer zo'n busje naar Almere gebracht, en hij pas inderdaad gewoon door de deur. Alleen de antenne maakt wat geluid. De auto zelf is niet bijzonder, behalve dat de handrem geloof ik links van de stoel.
Geen idee joh. Ik loop door Berlijn en zie op eens dit ding. Ik zeg tegen mijn vriendin: lachen dat ding kost een miljoen. Nou hop, fotootje en zulks. Kom ik er in het hotel achter dat dit de speciale editie is en wel iets meer kost dan een miljoenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:39 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Hé Joppie weet je toevallig welk nummer dit is?
Michel Perridon heeft naast z'n normale Veyron en z'n Gran Sport ook nog een Super Sport WRC edition besteld. Hij schijnt nummer 1 te krijgen, dus misschien wel deze?
Gewoon 3 Veyron's in je garage...
Zelf kopiëren? Dus je hoeft degene achter de balie niet meer lastig te vallen. Opzich vond ik het daar altijd wel prima, gewoon in het gele of blauwe vak parkeren en een krabbeltje halen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:26 schreef QuiCk01 het volgende:
Huh ik zit nu die inname bij die grote in Breda te checken, maar die is helemaal veranderd!
Zelf opzoeken waar je moet parkeren, formulieren zelf kopieren en geen handtekening meer nodig. Nu is het echt een fabriek...
Maar goed, morgen:
Alphen - Meerkerk in Fiat Ducato
Nieuwegein - Apeldoorn Renault Megane
Apeldoorn - Almere Citroen Jumpy
Iemand ervaring met Jumpy? Die moet nog wel onder die balk door kunnen toch in Almere?
Nog nooit zo'n ding gereden dus geen idee hoe hoog die is.
Scheelt.. Die mensen hadden er ook altijd teveel zin in..........quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:02 schreef zazzel het volgende:
[..]
Zelf kopiëren? Dus je hoeft degene achter de balie niet meer lastig te vallen. Opzich vond ik het daar altijd wel prima, gewoon in het gele of blauwe vak parkeren en een krabbeltje halen.
Ik ben er vandaag niet geweest, maar zo stond het wel in de ritinfo inderdaad. Ben benieuwd hoe dat gaat.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:02 schreef zazzel het volgende:
[..]
Zelf kopiëren? Dus je hoeft degene achter de balie niet meer lastig te vallen. Opzich vond ik het daar altijd wel prima, gewoon in het gele of blauwe vak parkeren en een krabbeltje halen.
Haha lekkere actie gehehe. SuperSport is altijd al vet en een WRC-edition is helemaal vet als je die ziet.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 05:53 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Geen idee joh. Ik loop door Berlijn en zie op eens dit ding. Ik zeg tegen mijn vriendin: lachen dat ding kost een miljoen. Nou hop, fotootje en zulks. Kom ik er in het hotel achter dat dit de speciale editie is en wel iets meer kost dan een miljoen
Met de bus van Alkmaar naar Leeuwarden?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:33 schreef trolley het volgende:
Morgen een ritje Wieuwerd - Alkmaar. Vanaf Alkmaar 3 uur en 11 minuten terug OV'en!![]()
Bijna! Met de bus van Alkmaar naar Sneekquote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:43 schreef Rubenr3 het volgende:
[..]
Met de bus van Alkmaar naar Leeuwarden?
Ben echt benieuwd wat je van die 114i vindt. Ik had laatst hagelnieuwe 116d mee en die vond ik eigenlijk al teweinig kracht hebben voor een BMW. Op papier is die 114 echt bmw-onwaardig vind ik.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:15 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Morgen Groningen - Eindhoven en Breda - Leek. Megane en 114i.
Was trouwens vanochtend ook al bij de grote in Breda, was even uitzoeken hoe ik zelf m'n tankbonnetje gekopieerd kreeg, maar het is gelukt!
Dwars de kruising over zal in ieder geval niet lukken..quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:19 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Ben echt benieuwd wat je van die 114i vindt. Ik had laatst hagelnieuwe 116d mee en die vond ik eigenlijk al teweinig kracht hebben voor een BMW. Op papier is die 114 echt bmw-onwaardig vind ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |