Ik moet morgen ook in Assen zijn, toevallig tussen 8 en 8.30 bij de dealer/lease/verhuur daar?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:35 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Morgen Assen - Hoogvliet - Assen. 107 en Vivaro (die ik er vorige week heen gebracht heb). Ach, vindt het wel prima!
Rijtest duurt misschien kwartiertje en dat "gesprek" is eigenlijk een presentatie. Ik kan me iig niet heugen dat ik ook maar een vraag heb moeten beantwoorden. Die rijtest is niet moeilijk dus hoef je ook niet zenuwachtig voor de zijn.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:23 schreef Scaletta het volgende:
Hey,
Ik volg deze reeks nu al een tijdje en ben toevallig net gevraagd om naar Breda te komen voor een sollicitatie. Nou kreeg ik te horen dat de sollicitatie in totaal 3 uur duurt. Een rijtest en een gesprek, hoelang duurt het gesprek en wat vragen ze allemaal? En hoelang duurt de rijtest? Ik heb overigens gesolliciteerd als hiker.
Ik moet morgen ook naar Hoogvliet toe.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:23 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Waarschijnlijk heb je ook wel wat speling met de aflevertijd.
Waar moet je heen?
Wat moet je doen dan? Rondje rijden op de openbare weg?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:28 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Rijtest duurt misschien kwartiertje en dat "gesprek" is eigenlijk een presentatie. Ik kan me iig niet heugen dat ik ook maar een vraag heb moeten beantwoorden. Die rijtest is niet moeilijk dus hoef je ook niet zenuwachtig voor de zijn.
Ik ook, de Mountain Dew is in de aanbieding!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:28 schreef Rubenr3 het volgende:
[..]
Ik moet morgen ook naar Hoogvliet toe.
Die rit heb ik ook al een keer gehad! De eerste Prius gaat naar de stalling in Raamsdonksveer, heb de vorige keer wel goed kunnen lachen met die kerel bij de poort.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:25 schreef Daantke het volgende:
Werd gebeld voor wissel morgen: Vianen > Kaatsheuvel (papieren afgeven) > Raamsdonkveer, en retour Raamsdonkveer > Vianen. Prima dagje dacht ik dus, blijken het 2 priussen te zijn
Coca Cola Vanillaquote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:51 schreef Irritatie100 het volgende:
Overigens verkopen ze hier Cola Vanilla, veel beter dan die Mountain Dew-zooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |