Wow vet, ben erg benieuwd hoe die dingen rijden. Met locatiewerk bij de grote in Almere ben ik wel 's meegeweest in een Nissan Leaf, wel geinig maar dat kan natuurlijk niet op tegen die Tesla'squote:Op dinsdag 3 september 2013 19:42 schreef zazzel het volgende:
Relaxt! In november worden er 4 Tesla's model S geleverd bij m'n stage bedrijf. Aangezien ik vaak werk op locatie ga doen, wordt dit wel genieten!! Al zijn de A4 avant's die de nu hebben ook prima.
Welke lijn was het? Er zijn bepaalde lijnen die niet voor stadsvervoer gebruikt mogen worden namelijk.quote:Op woensdag 4 september 2013 10:15 schreef qua111 het volgende:
Weer een nare buschauffeur net op de halte in Almere. Komt nog een hiker aangerend, staat voor de deur, buschauffeur rijdt alsnog weg. Kan die gast weer een uur wachten op de volgende bus ..
Ik ook, Utrecht Landgraaf morgen. In een Alfa Romeo, nog nooit geredenquote:Op woensdag 4 september 2013 16:41 schreef S-RS het volgende:
Dan belde ze mij net als laatste van regio Groningen. Ik kreeg een enkeltje Limburg
Hoe is het weggedrag? vergelijkbaar met Audi A8/BMW 7/S-Klasse? Natuurlijk verschillen die onderling heel erg, maar je snapt wel wat ik bedoel toch?quote:Op woensdag 4 september 2013 10:47 schreef Sjouveur het volgende:
Gisteren voor het eerst in een Lexus LS600h gereden. Ik weet het nog niet zo met die auto, doe mij toch maar iets DuitsEr zaten wel slimmigheidjes op voor gebruik met een chauffeur, zo kon ik vanaf de bestuurdersstoel de passagiersstoel naar voren zetten zonder daarvoor atletische manoeuvres uit te hoeven voeren.
De geur van nieuwe auto's is echt awesome jaquote:Op woensdag 4 september 2013 21:36 schreef joppie_saus het volgende:
Nieuw busje op werk, en ik had hem als eerste meeVier dagen oud.. Die geur van nieuw is echt
Erg vergelijkbaar, er zit ook best veel gevoel in de besturing, waar dat bij een A8 bijvoorbeeld allemaal weggefilterd is. Het hybride systeem werkt ook goed, zonder schokken. Qua rijden dus een prima auto. Ik vond hem van binnen alleen erg verouderd ogen met lelijke plastic knoppen en onhandige bediening van de navigatie.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:23 schreef Thrasyllus het volgende:
[..]
Hoe is het weggedrag? vergelijkbaar met Audi A8/BMW 7/S-Klasse? Natuurlijk verschillen die onderling heel erg, maar je snapt wel wat ik bedoel toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |