abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130804798
Ik kan sinds gister ook niet meer inloggen. ;(

Maar hopen dat ik in februari weer aan de slag kan als ik klaar ben met m'n stage. Ik woon iig gunstig voor EW. Of ik terugwil als PC of hiker ben ik nog niet helemaal uit, hiken beviel me zeer goed.
pi_130805262
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 september 2013 19:42 schreef zazzel het volgende:
Relaxt! In november worden er 4 Tesla's model S geleverd bij m'n stage bedrijf. Aangezien ik vaak werk op locatie ga doen, wordt dit wel genieten!! Al zijn de A4 avant's die de nu hebben ook prima.
Wow vet, ben erg benieuwd hoe die dingen rijden. Met locatiewerk bij de grote in Almere ben ik wel 's meegeweest in een Nissan Leaf, wel geinig maar dat kan natuurlijk niet op tegen die Tesla's
pi_130805417
Weer een nare buschauffeur net op de halte in Almere. Komt nog een hiker aangerend, staat voor de deur, buschauffeur rijdt alsnog weg. Kan die gast weer een uur wachten op de volgende bus ..
"Fear is going to be a player in your life, but you get to decide how much."
"You can fail at what you don't want, so you might as well take a chance on doing what you love."
pi_130805491
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 10:15 schreef qua111 het volgende:
Weer een nare buschauffeur net op de halte in Almere. Komt nog een hiker aangerend, staat voor de deur, buschauffeur rijdt alsnog weg. Kan die gast weer een uur wachten op de volgende bus ..
Welke lijn was het? Er zijn bepaalde lijnen die niet voor stadsvervoer gebruikt mogen worden namelijk.
pi_130806366
Gisteren voor het eerst in een Lexus LS600h gereden. Ik weet het nog niet zo met die auto, doe mij toch maar iets Duits :P Er zaten wel slimmigheidjes op voor gebruik met een chauffeur, zo kon ik vanaf de bestuurdersstoel de passagiersstoel naar voren zetten zonder daarvoor atletische manoeuvres uit te hoeven voeren.
pi_130808816
Gewoon lijn 156 naar Hilversum, zat er zelf in. Net bij 538 een auto opgehaald, kwam Barry Paf langsgelopen! Nu in anderhalf uur van amsterdam naar aalsmeer, en dan naar meerkerk rijden, wordt strak!
"Fear is going to be a player in your life, but you get to decide how much."
"You can fail at what you don't want, so you might as well take a chance on doing what you love."
pi_130816257
Morgen Groningen - Amersfoort en Maarssen - Assen.
Jetta en Megane. Helaas wel de 90pk versie van de Megane..
pi_130816331
Ik mag morgen Assen - Capelle en Rotterdam - Amersfoort. Caddy en Octavia.
pi_130816544
Dan belde ze mij net als laatste van regio Groningen. Ik kreeg een enkeltje Limburg :9
pi_130816912
Enkeltje Limburg is wel goed voor de uren :P
pi_130817140
Zeker! En dat was dinsdag ook al, dus zit in september al op 16 uur nu. Is al meer dan 2012 in heel september. Toen waren september en oktober echt onwijs slecht.
pi_130818966
Morgen na college nog even Amersfoort - Hoofddorp doen in een Corsa.
  woensdag 4 september 2013 @ 18:29:01 #253
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_130819601
Inloggen kan ik niet meer, maar ik krijg nog wel steeds smsjes...
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_130820412
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 16:41 schreef S-RS het volgende:
Dan belde ze mij net als laatste van regio Groningen. Ik kreeg een enkeltje Limburg :9
Ik ook, Utrecht Landgraaf morgen. In een Alfa Romeo, nog nooit gereden
  woensdag 4 september 2013 @ 21:36:27 #255
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_130827844
Nieuw busje op werk, en ik had hem als eerste mee :9 Vier dagen oud.. Die geur van nieuw is echt O+
#26 || Luciano da Silva
pi_130830514
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 10:47 schreef Sjouveur het volgende:
Gisteren voor het eerst in een Lexus LS600h gereden. Ik weet het nog niet zo met die auto, doe mij toch maar iets Duits :P Er zaten wel slimmigheidjes op voor gebruik met een chauffeur, zo kon ik vanaf de bestuurdersstoel de passagiersstoel naar voren zetten zonder daarvoor atletische manoeuvres uit te hoeven voeren.
Hoe is het weggedrag? vergelijkbaar met Audi A8/BMW 7/S-Klasse? Natuurlijk verschillen die onderling heel erg, maar je snapt wel wat ik bedoel toch?
pi_130831572
quote:
17s.gif Op woensdag 4 september 2013 21:36 schreef joppie_saus het volgende:
Nieuw busje op werk, en ik had hem als eerste mee :9 Vier dagen oud.. Die geur van nieuw is echt O+
De geur van nieuwe auto's is echt awesome ja :D Laatste tijd best wel veel auto's met minder dan 25 km op de teller opgehaald hier in Groningen.
pi_130839562
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 22:23 schreef Thrasyllus het volgende:

[..]

Hoe is het weggedrag? vergelijkbaar met Audi A8/BMW 7/S-Klasse? Natuurlijk verschillen die onderling heel erg, maar je snapt wel wat ik bedoel toch?
Erg vergelijkbaar, er zit ook best veel gevoel in de besturing, waar dat bij een A8 bijvoorbeeld allemaal weggefilterd is. Het hybride systeem werkt ook goed, zonder schokken. Qua rijden dus een prima auto. Ik vond hem van binnen alleen erg verouderd ogen met lelijke plastic knoppen en onhandige bediening van de navigatie.

Je trekt trouwens wel een hoop bekijks met deze auto, veel omdraaiende gezichten :P Ik kreeg bij het pompstation zelfs een complimentje van een klein jochie dat ik zo'n mooie auto had haha.

Maar ik zou toch liever iets Duits willen omdat dat van binnen gewoon 5 jaar beter is.
pi_130844640
Alleen al vanwege die achterlijke CVT versnellingsbak zou ik nooit de Lexus kiezen.
pi_130850533
Heeft niet zo'n beetje elke hybride een CVT? Mijn pa heeft een Jetta Hybrid, die heeft gelukkig DSG, maar verder kan ik geen een hybride met een 'gewone' automaat bedenken..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')