Ik zet in op 1-0 en dan komende week met de hakken over de sloot met 2-1 verliezen door naar de CL.
Maar daar zit wel wat hoop bij.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg [quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende: Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
Ze maken het ook natuurlijk niet heel vaak mee dit in Eindhoven, voor hun is dit ingrijpen
PSV supporters kunnen zich vermaken met kijken naar het spel van hun ploeg, die hebben dat semi-stoere geneuzel niet nodig...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg [quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende: Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
Ik bedoel een kans om te stunten vanwege de kwaliteiten van het team. Er zit meer snelheid in dan vorig jaar, er zit meer creativiteit in dan vorig jaar, er staat een betere verdediging dan vorig jaar en tot slot ziet het er allemaal net wat meer solide uit.
Vooral de verdediging die idd een stuk beter lijkt dan vorig jaar lijkt me een belangrijke factor. Met wat we vorig jaar hadden waren we sowieso kansloos in Europa, wat ook bleek uit de resultaten...
Maar dan nog: ik zie elke wedstrijd nog een shitload aan dingen die mis gaan. Kan weinig over het Milan van dit moment zeggen maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat die kwalitatief niet meer in huis hebben dan PSV.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
Op dinsdag 20 augustus 2013 18:07 schreef asco het volgende: Ben Feyenoord supporter maar wens PSV veel succes vanavond en ik hoop echt dat ze die Italianen in gaan maken. Zou mooi zijn.
Oja, daarom had ik dus een hekel aan dat Milan. Wat een smerig kutploegje is dat zeg, gadverdamme. Die Balotelli mag ook op 100 plekken zijn been breken. Ja 300 ja, omdat het nog nooit vertoond is!
Op dinsdag 20 augustus 2013 21:35 schreef HL_Dog43 het volgende: Oja, daarom had ik dus een hekel aan dat Milan. Wat een smerig kutploegje is dat zeg, gadverdamme.
Op dinsdag 20 augustus 2013 18:07 schreef asco het volgende: Ben Feyenoord supporter maar wens PSV veel succes vanavond en ik hoop echt dat ze die Italianen in gaan maken. Zou mooi zijn.
Je wenst PSV dus succes toe ondanks dat je Feyenoordsupporter bent suggereer je. Maar Feijenoordsupporters moeten sowieso blij zijn met een winst van iedere Nederlandse club en vice versa. Iets met de reputatie van het Nederlandse voetbal en de UEFA-coëfficiënt op basis waarvan plekken voor Europees voetbal worden uitgedeeld.
Op dinsdag 20 augustus 2013 21:46 schreef Lange_Lans het volgende: Leuke wedstrijd. Ik denk dat PSV minimaal gelijk had mogen staan. Naïviteit gaat ons toch nekken.
Vind het wel meevallen. Het ratio bij het afmaken van het soort kansen dat PSV kreeg, ligt niet bijster hoog.
Op dinsdag 20 augustus 2013 22:38 schreef HL_Dog43 het volgende: Mwah aardig PSV met een 1-1 eindstand, maar er had meer ingezeten. 2 In Milan? Nee, zelfs met Bakkali niet.
psv hoeft er ook geen 2 te maken als Milan maar niet scoort
Op dinsdag 20 augustus 2013 22:38 schreef HL_Dog43 het volgende: Mwah aardig PSV met een 1-1 eindstand, maar er had meer ingezeten. 2 In Milan? Nee, zelfs met Bakkali niet.
Onzin. Het zal niet makkelijk worden, maar natuurlijk kan het gewoon.
Erg genoten. In de eerste helft hadden we echt recht op veel meer, jammer dat we de kansen niet afmaken. Tweede helft hadden we het lastig en zaten sommige jongens er een beetje doorheen had ik het idee.
Park is zeker een aanwinst, loopt slim tussen de linies en daar wist Milan geen raad mee. Schaars was de beste man aan PSV kant. Briljante passes en coacht ook veel. Wijnaldum vond ik ook sterk spelen en Maher een prima eerste helft. Zoet keepte overigens uitstekend. Had een aantal zeer goede reddingen in de tweede helft.
We gaan de groepsfase waarschijnlijk niet halen, maar met dit spel kan ik zeker leven. Mooi avondje was het
Op dinsdag 20 augustus 2013 22:44 schreef tompsv18 het volgende: Erg genoten. In de eerste helft hadden we echt recht op veel meer, jammer dat we de kansen niet afmaken. Tweede helft hadden we het lastig en zaten sommige jongens er een beetje doorheen had ik het idee.
Park is zeker een aanwinst, loopt slim tussen de linies en daar wist Milan geen raad mee. Schaars was de beste man aan PSV kant. Briljante passes en coacht ook veel. Wijnaldum vond ik ook sterk spelen en Maher een prima eerste helft. Zoet keepte overigens uitstekend. Had een aantal zeer goede reddingen in de tweede helft.
We gaan de groepsfase waarschijnlijk niet halen, maar met dit spel kan ik zeker leven. Mooi avondje was het
100% mee eens.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Als je de actie moet maken, lijdt je per definitie veel balverlies. Maar het moment waarop hij uitglijdt, en ook de reactie van alles aan die kant, mag niet gebeuren uiteraard...
Als je de actie moet maken, lijdt je per definitie veel balverlies. Maar het moment waarop hij uitglijdt, en ook de reactie van alles aan die kant, mag niet gebeuren uiteraard...
Ik heb het nog niet eens zo zeer over dat tegendoelpunt, want daar kun je je ook afvragen waar Willems was. Natuurlijk is het risico op balverlies bij buitenspelers groter, die moeten inderdaad de acties maken. Na een best sterk begin viel hij wel erg ver terug.
Ik heb het nog niet eens zo zeer over dat tegendoelpunt, want daar kun je je ook afvragen waar Willems was. Natuurlijk is het risico op balverlies bij buitenspelers groter, die moeten inderdaad de acties maken. Na een best sterk begin viel hij wel erg ver terug.
Ik denk wel een terechte uitslag. PSV was aanvallend sterk, maar dat is ook wel hoe Milan zijn uitwedstrijden speelt. Man of the match vond ik Park. Was dé schakel in de goede aanvallen met zijn loopacties en aanspeelbaarheid. Zoet ook cruciale reddingen, sterk gekeept.
Uit weinig kans natuurlijk, maar PSV heeft zich prima gepresenteerd tegen de Europese top.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you Give me all your money and I'll make some origami honey I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Ja, en jullie hebben bij jullie 6e loting tegen Real ook een kans.
Park viel me trouwens goed mee.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you Give me all your money and I'll make some origami honey I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Mijn complimenten. Het is lang geleden dat ik een Eredivisieteam met internationale klasse heb zien spelen, ben sowieso erg onder de indruk van dit PSV. Vind alleen Willems nog steeds een enorm zwakke schakel, bij vlagen veel te nonchalant, je zit nooit rustig als hij aan de bal is. Is er in de jeugd geen betere linksback?
Op woensdag 21 augustus 2013 00:32 schreef Slobeend het volgende: Mijn complimenten. Het is lang geleden dat ik een Eredivisieteam met internationale klasse heb zien spelen, ben sowieso erg onder de indruk van dit PSV. Vind alleen Willems nog steeds een enorm zwakke schakel, bij vlagen veel te nonchalant, je zit nooit rustig als hij aan de bal is. Is er in de jeugd geen betere linksback?
Nog niet. Ik vind hem trouwens best aardig spelen.
Op woensdag 21 augustus 2013 00:32 schreef Slobeend het volgende: Mijn complimenten. Het is lang geleden dat ik een Eredivisieteam met internationale klasse heb zien spelen, ben sowieso erg onder de indruk van dit PSV. Vind alleen Willems nog steeds een enorm zwakke schakel, bij vlagen veel te nonchalant, je zit nooit rustig als hij aan de bal is. Is er in de jeugd geen betere linksback?
Omdat top tegen new kids on the block. Omdat ervaring tegen new kids on the block. Omdat Milan, tegen new kids on the block. Omdat...ik het zeg.
Wat een BS, alsof het beste team altijd wint. Als je alles op kunt hangen aan feiten, statistieken, budget, salaris individuele kwaliteit enz. Dan zou jij en een ieder ander allang multimiljonair kunnen zijn door geld in te zetten op wedstrijden. Durf jij 1000 Euro in te zetten op Milan? Want je lijkt behoorlijk zeker van je zaak. Tuurlijk is PSV underdog voor de return, maar niets is onmogelijk. En wellicht met Bakkali nog meer dreiging. Normaliter gaat PSV dit niet redden, maar kansloos ben je nooit
Ik vond Depay samen met Willems de minste, vanavond.
Ik vond ze beide redelijk goed spelen, vooral Depay heeft nog wat leuke dingen laten zien helaas was zijn afronding ver onder de maat. Eigenlijk heeft niemand deze wedstrijd slecht gespeeld en ik had sterk het idee dat Milan PSV enorm had onderschat. Er is een redelijke kans dat we doorgaan en volgende week hebben we mischien wat meer mogelijkheden met Bakkali erbij. Overigens moet ik zeggen dat Park en Schaars voor mij toch echt de uitblinkers waren
Ik vond ze beide redelijk goed spelen, vooral Depay heeft nog wat leuke dingen laten zien helaas was zijn afronding ver onder de maat. Eigenlijk heeft niemand deze wedstrijd slecht gespeeld en ik had sterk het idee dat Milan PSV enorm had onderschat. Er is een redelijke kans dat we doorgaan en volgende week hebben we mischien wat meer mogelijkheden met Bakkali erbij. Overigens moet ik zeggen dat Park en Schaars voor mij toch echt de uitblinkers waren
Ik heb juist eerder het gevoel dat veel mensen AC Milan OVERschatten, ondanks dat ze wel degelijk erg goede spelers hebben.
Depay een beetje onrustig met zijn kansen. Willems vond ik prima. Niet foutloos uiteraard, maar dat is bijna geen enkele verdediger tegen zulke tegenstanders.
Wedstrijd wel een beetje wat ik verwachtte, ik begrijp de euforie ook nog wel maar denken dat PSV doorgaat op basis van gisteren lijkt me wat overdreven.
Op woensdag 21 augustus 2013 07:36 schreef Tarado het volgende: Wedstrijd wel een beetje wat ik verwachtte, ik begrijp de euforie ook nog wel maar denken dat PSV doorgaat op basis van gisteren lijkt me wat overdreven.
Daar ben ik het mee eens. PSV heeft zich prima gepresenteerd, maar Milan liet PSV ook wel komen (al waren de eerste 20 minuten vaat niet zó ingecalculeerd). Ze vonden het wel prima na hun uitdoelpunt, zodat ze het thuis af kunnen maken. Dat wordt een compleet andere wedstrijd.
Scheids had trouwens wel een paar keer geel mogen geven voor tijdrekken. Zeker nadat ie een speler voor de laatste keer had gewaarschuwd. Fucking irritant gedrag is dat.
Leuke wedstrijd om te zien, maar had uiteraard liever de winst gehad. Wat dat betreft ben ik het wel met van Bommel eens. Af en toe iets efficienter en minder show (hakje van Park op Wijnaldum snap ik nog steeds niet, je staat in principe gewoon 1 op 1 met de keeper) en gewoon zorgen dat je in die CL terecht komt. Maarja wel genoten van de onbevangenheid en als ze dit het hele seizoen vol houden wordt echt gewoon een leuk seizoen.
Park vond ik redelijk. Verrichte veel werk, maar af en toe kwam hij te vaak naar binnen waardoor er op rechts niemand aanspeelbaar was. Hierdoor kon PSV niet, zoals in eerdere wedstrijden, het spelletje van links naar rechts verleggen. Kwam mede natuurlijk ook doordat Brenet waarschijnlijk na die tegengoal niet meer mee naar voren durfde.
Verder vond ik Willems opvallend sober spelen. Had hier en daar nog wel een actie, maar niet meer elk moment van die rare capriolen. Vond hem daardoor ook goed spelen en hoop dat hij deze lijn doorzet.
Man of the match vond ik toch weer Schaars. Ik was bijzonder kritisch over hem als aankoop, maar ik stel mijn mening echt bij. Kijkt meteen vooruit en wat speelt hij de ballen goed strak in.
Tegenvaller was Depay, die zich voortdurend dood liep op twee man. Moet af en toe toch eerder overspelen. De eerste 10 minuten leek het ook wel alsof hij geen andere beweging dan een schaar kon want die deed ie wel heel vaak en het lukte geen één keer. Had het idee dat hij zich echt gewoon wou bewijzen tegen een grote tegenstander en hierdoor iets te veel doordreef in zijn actie.
Volgens mij was het juist Park zijn opdracht om naar binnen te trekken. Letterlijk elke gevaarlijke situatie ontstond omdat hij centraal tussen de linies ging spelen.
Dat er dan niemand op rechts was, is gewoon een keuze van Cocu geweest en inderdaad de angst/onervarenheid van Brenet.
Heerlijke avond gisteren, 1-1 is wel terecht. In de tweede helft had Milan er zomaar een paar kunnen maken. Iedereen is zeer lovend over Schaars maar heeft dan niemand gezien dat hij minstens 6 keer gevaarlijk balverlies leed ?
Op woensdag 21 augustus 2013 09:33 schreef knep het volgende: Heerlijke avond gisteren, 1-1 is wel terecht. In de tweede helft had Milan er zomaar een paar kunnen maken. Iedereen is zeer lovend over Schaars maar heeft dan niemand gezien dat hij minstens 6 keer gevaarlijk balverlies leed ?
Ik vond Schaars eerlijk gezegd ook minder sterk dan in voorgaande wedstrijden. Maar ik dacht dat ik het dan niet goed gezien had, gezien alle positieve berichten over hem.
Op woensdag 21 augustus 2013 09:00 schreef benniesnugger het volgende: Leuke wedstrijd om te zien, maar had uiteraard liever de winst gehad. Wat dat betreft ben ik het wel met van Bommel eens. Af en toe iets efficienter en minder show (hakje van Park op Wijnaldum snap ik nog steeds niet, je staat in principe gewoon 1 op 1 met de keeper) en gewoon zorgen dat je in die CL terecht komt. Maarja wel genoten van de onbevangenheid en als ze dit het hele seizoen vol houden wordt echt gewoon een leuk seizoen.
Park vond ik redelijk. Verrichte veel werk, maar af en toe kwam hij te vaak naar binnen waardoor er op rechts niemand aanspeelbaar was. Hierdoor kon PSV niet, zoals in eerdere wedstrijden, het spelletje van links naar rechts verleggen. Kwam mede natuurlijk ook doordat Brenet waarschijnlijk na die tegengoal niet meer mee naar voren durfde.
Verder vond ik Willems opvallend sober spelen. Had hier en daar nog wel een actie, maar niet meer elk moment van die rare capriolen. Vond hem daardoor ook goed spelen en hoop dat hij deze lijn doorzet.
Man of the match vond ik toch weer Schaars. Ik was bijzonder kritisch over hem als aankoop, maar ik stel mijn mening echt bij. Kijkt meteen vooruit en wat speelt hij de ballen goed strak in.
Tegenvaller was Depay, die zich voortdurend dood liep op twee man. Moet af en toe toch eerder overspelen. De eerste 10 minuten leek het ook wel alsof hij geen andere beweging dan een schaar kon want die deed ie wel heel vaak en het lukte geen één keer. Had het idee dat hij zich echt gewoon wou bewijzen tegen een grote tegenstander en hierdoor iets te veel doordreef in zijn actie.
Ik ben het hier helemaal mee eens. Ik heb echt genoten gisteravond, had ook liever gezien dat we gewonnen hadden, maar ik kan wel zeggen dat ik voor het eerst sinds lange tijd weer echt trots ben dat ik voor PSV ben. Als je vorig jaar tegen iemand zei dat je voor PSV was kreeg je een hoop negativiteit over je heen, nu krijg je complimenten over het feit dat het zo'n leuk jong team is.
Verder zie ik in Bruma en Rekik het toekomstige centrale duo van Oranje, wat een verademing ten opzichte van vorig jaar zeg.
Op woensdag 21 augustus 2013 09:33 schreef knep het volgende: Heerlijke avond gisteren, 1-1 is wel terecht. In de tweede helft had Milan er zomaar een paar kunnen maken. Iedereen is zeer lovend over Schaars maar heeft dan niemand gezien dat hij minstens 6 keer gevaarlijk balverlies leed ?
Inherent aan zijn positie en rol. Zie je ook bij bijvoorbeeld Eriksen.
Op woensdag 21 augustus 2013 10:28 schreef DonRaja het volgende: Knap gedaan mannen, alleen die linkerkant mag wat stabieler. Ik hield steeds m'n hart vast als Willems aan de bal was.
Als je je hart kan vastpakken kan je beter naar een arts gaan.
Als je je hart kan vastpakken kan je beter naar een arts gaan.
Uhm ja. Maar dus, ik begreep niet goed waarom Cocu Depay liet staan. Die zat echt niet in de wedstrijd, tel daar dat onrustige linksbackie bij op en het had nog heel fout kunnen aflopen.
Van Bommel deed achteraf trouwens wel een beetje verzuurd, gelukkig kon Cheque hem behoeden voor teveel negativisme.
Uhm ja. Maar dus, ik begreep niet goed waarom Cocu Depay liet staan. Die zat echt niet in de wedstrijd, tel daar dat onrustige linksbackie bij op en het had nog heel fout kunnen aflopen.
Van Bommel deed achteraf trouwens wel een beetje verzuurd, gelukkig kon Cheque hem behoeden voor teveel negativisme.
Van Bommel weigerde in de een beetje misplaatste hosanna stemming mee te gaan. Daar was niets verzuurd aan.
'Cause it's easier to fly Than to face another night In Southern Sun And your love is all around
Realisme was ok geweest en ook zeer begrijpelijk, ik vond hem toch wel wat verzuurd...
Maar hij was toch gewoon realistisch en kritisch? 1-1 is thuis gewoon geen goed resultaat en Milan legde pijnlijk bloot dat PSV gewoon niets te zoeken heeft in deze wedstrijden. Met een beetje mazzel sta je na 20 minuten 2-0 voor, maar daarna was het erg matig gewoon. Het oogt leuk, maar het is (nog) niet van Europees (sub)topniveau. Dat Van Bommel dat aanstipt heeft weinig met zuur te maken vind ik.
'Cause it's easier to fly Than to face another night In Southern Sun And your love is all around
Maar hij was toch gewoon realistisch en kritisch? 1-1 is thuis gewoon geen goed resultaat en Milan legde pijnlijk bloot dat PSV gewoon niets te zoeken heeft in deze wedstrijden. Met een beetje mazzel sta je na 20 minuten 2-0 voor, maar daarna was het erg matig gewoon. Het oogt leuk, maar het is (nog) niet van Europees (sub)topniveau. Dat Van Bommel dat aanstipt heeft weinig met zuur te maken vind ik.
Ik vond hem wat overdrijven in het begin, deed mij te veel aan Waterreus denken. Hij krabbelde ook wat terug toen Van Gelder hem erop aansprak.
Dat is gewoon het verschil in tegen Milan spelen of tegen NEC, het moet allemaal net even iets sneller, staat ook meer druk op, goed voor de ontwikkeling.
Beetje jammer van Van Bommel ja. Hij kreeg maar moeilijk iets positiefs over PSV uit zijn mond. Wellicht wat frustratie tov afgelopen seizoen, dat het nu wel lukt om een goed resultaat neer te zetten in Europa. Maar had ik toch niet verwacht van hem.
Op woensdag 21 augustus 2013 10:57 schreef tompsv18 het volgende: Beetje jammer van Van Bommel ja. Hij kreeg maar moeilijk iets positiefs over PSV uit zijn mond. Wellicht wat frustratie tov afgelopen seizoen, dat het nu wel lukt om een goed resultaat neer te zetten in Europa. Maar had ik toch niet verwacht van hem.
Maar wat had hij moeten zeggen dan? Het was zo'n leuke wedstrijd en PSV oogt zo fris? Het was de eerste test voor PSV vond iedereen en die hebben ze niet gehaald. Maar omdat het Van Bommel is mag hij dat niet zeggen. Vind ik raar.
Maar wat had hij moeten zeggen dan? Het was zo'n leuke wedstrijd en PSV oogt zo fris? Het was de eerste test voor PSV vond iedereen en die hebben ze niet gehaald. Maar omdat het Van Bommel is mag hij dat niet zeggen. Vind ik raar.
Hij vond het heel lastig om iets positiefs te zeggen, zelfs nog toen Jack daar op aan drong kwam hij alleen met Zoet en dat was het dan wel. Verder vond ie Milan wel geweldig etc. Klonk gewoon wat gefrustreerd. En de eerste test niet gehaald? 1-1 met zo'n jonge ploeg is gewoon een knap resultaat.
Hij vond het heel lastig om iets positiefs te zeggen, zelfs nog toen Jack daar op aan drong kwam hij alleen met Zoet en dat was het dan wel. Verder vond ie Milan wel geweldig etc. Klonk gewoon wat gefrustreerd. En de eerste test niet gehaald? 1-1 met zo'n jonge ploeg is gewoon een knap resultaat.
Maar dan ga je er dus al vanuit dat PSV kansloos was
Maar als hij het gewoon niet zo positief ziet, waarom móet hij dan iets positiefs zeggen? Dat is toch stom? Ik vond Milan ook gewoon beter dan PSV. En leuk dat je het een knap resultaat vindt, maar je wint niet en hebt op de eerste 20 minuten na weinig laten zien ook. Nee, ik begrijp niet dat je als PSV'er hier blij mee kunt zijn. En dat vond Van Bommel ook.
Van Bommel is gewoon een heel naar en vervelend menneke, geloof mij PSV is veel beter af zonder hem, maar inhoudelijk had hij wel gelijk alleen had hij best ook wat complimenten aan PSV kunnen geven.
Maar dan ga je er dus al vanuit dat PSV kansloos was
Hoezo? 1-1 is geen geweldig resultaat nee, maar ook weer geen resultaat waar je totaal geen uitzicht meer hebt op meer. Vooral in de eerste helft goed en leuk voetbal laten zien en de tweede helft overeind gebleven tegen een Milan dat steeds sterker werd naar mijn mening. Dan ben je gewoon geslaagd voor die test.
Van Bommel is een winnaar. Daar zouden we in Nederland er iets meer van moeten hebben, was de prijzenkast een stukkie groter geweest.
Een winnaar? Meer een stoorfactor, kijk naar afgelopen seizoen wat heeft hij toen gepresteerd? 1 gele kaart per wedstrijd en een hoop frustaties, hij was de vedette toen, hij heeft gewoon gefaald en daarom is hij zo gefrustreerd.
Maar als hij het gewoon niet zo positief ziet, waarom móet hij dan iets positiefs zeggen? Dat is toch stom? Ik vond Milan ook gewoon beter dan PSV. En leuk dat je het een knap resultaat vindt, maar je wint niet en hebt op de eerste 20 minuten na weinig laten zien ook. Nee, ik begrijp niet dat je als PSV'er hier blij mee kunt zijn. En dat vond Van Bommel ook.
Dit gaat een discussie zonder einde worden. Hij was wel erg negatief. Had best wat complimenten aan PSV mogen geven. Meer niet. Ik had meer het idee dat hij hoopte dat Milan door zou gaan eigenlijk.
Snap ook wel dat Mark erg ingetogen bleef na deze wedstrijd. Psv was best goed en de jongens hebben hard gewerkt en hun best gedaan. Maar een 1-1 is gewoon niet goed genoeg. Dit Milan is ook lang niet geweldig dus had Mark toch wel een beter resultaat verwacht.
Dit gaat een discussie zonder einde worden. Hij was wel erg negatief. Had best wat complimenten aan PSV mogen geven. Meer niet. Ik had meer het idee dat hij hoopte dat Milan door zou gaan eigenlijk.
Dat wordt het zeker zo. Ik kan maar niet begrijpen waarom iemand complimenten moet geven als hij het zo goed niet vond. En die laatste zin is wel weer erg Calimero.
Hoezo? 1-1 is geen geweldig resultaat nee, maar ook weer geen resultaat waar je totaal geen uitzicht meer hebt op meer. Vooral in de eerste helft goed en leuk voetbal laten zien en de tweede helft overeind gebleven tegen een Milan dat steeds sterker werd naar mijn mening. Dan ben je gewoon geslaagd voor die test.
Als je reëel bent is dat uitzicht op meer toch wel miniem, het is natuurlijk maar net wat je verwachtte, ik heb Van Bommel niet gezien want ik heb het niet zo op de NOS maar misschien verwachtte hij wel meer van PSV en dan is het resultaat teleurstellend.
Snap ook wel dat Mark erg ingetogen bleef na deze wedstrijd. Psv was best goed en de jongens hebben hard gewerkt en hun best gedaan. Maar een 1-1 is gewoon niet goed genoeg. Dit Milan is ook lang niet geweldig dus had Mark toch wel een beter resultaat verwacht.
Maar Mark vond Milan juist wel geweldig spelen, dat is het nou net. Ik vind het niet realistisch dat je al veel meer verwacht van dit PSV. De ploeg is net bij elkaar en wel erg jong. Dat ziet Mark toch ook wel?
Maar Mark vond Milan juist wel geweldig spelen, dat is het nou net. Ik vind het niet realistisch dat je al veel meer verwacht van dit PSV. De ploeg is net bij elkaar en wel erg jong. Dat ziet Mark toch ook wel?
Nee, hij vond Milan goed spelen en vond Milan beter dan PSV. Dat mag hij toch gewoon zeggen? En dat argument dat de ploeg net bij elkaar is... Voor de wedstrijd was PSV nog licht favoriet omdat het al ingespeeld was in de competitie. Het doet nu een beetje voorkomen alsof niemand kritiek op PSV mag hebben omdat het nog zo'n jonge ploeg is. Die overigens wel lekker fris spelen. Want laten we dat laatste vooral niet vergeten te benadrukken. In iedere zin.
Nee, hij vond Milan goed spelen en vond Milan beter dan PSV. Dat mag hij toch gewoon zeggen? En dat argument dat de ploeg net bij elkaar is... Voor de wedstrijd was PSV nog licht favoriet omdat het al ingespeeld was in de competitie. Het doet nu een beetje voorkomen alsof niemand kritiek op PSV mag hebben omdat het nog zo'n jonge ploeg is. Die overigens wel lekker fris spelen. Want laten we dat laatste vooral niet vergeten te benadrukken. In iedere zin.
PSV licht favoriet? Dat lijkt me toch niet. Natuurlijk mag hij kritiek hebben, maar hij was nu wel erg zuur. Dat is het enige dat ik wil zeggen. Dat vond Van Marwijk trouwens ook, want die nuanceerde de uitspraken van Van Bommel daarna nog in de studio.
PSV licht favoriet? Dat lijkt me toch niet. Natuurlijk mag hij kritiek hebben, maar hij was nu wel erg zuur. Dat is het enige dat ik wil zeggen. Dat vond Van Marwijk trouwens ook, want die nuanceerde de uitspraken van Van Bommel daarna nog in de studio.
Die had weer een andere mening, dat is toch niet zo moeilijk te begrijpen? Je doet alsof iedereen na de wedstrijd maar positief over PSV had moeten zijn omdat het zo jong en fris is. En iedereen die dat niet doet is zuur. Zeker de oude aanvoerder die waarschijnlijk net iets meer had verwacht.
Die had weer een andere mening, dat is toch niet zo moeilijk te begrijpen? Je doet alsof iedereen na de wedstrijd maar positief over PSV had moeten zijn omdat het zo jong en fris is. En iedereen die dat niet doet is zuur. Zeker de oude aanvoerder die waarschijnlijk net iets meer had verwacht.
Het kan ook komen door het enorme contrast misschien. Heel veel (misschien misplaatste) euforie en vervolgens het 'gemopper' van Van Bommel er achteraan.
Volgens mij snap je het niet, maar op basis van wat kan je dan meer verwachten van dit PSV? Dat is toch totaal niet realistisch? Natuurlijk hebben ze de afgelopen weken heel leuk gespeeld, maar je speelt wel tegen AC Milan. Zeker als je je hele basisploeg hebt verkocht begrijp ik niet waarom je meer zou verwachten van dit PSV. Cocu is net bezig met het bouwen aan een nieuwe ploeg.
Het kan ook komen door het enorme contrast misschien. Heel veel (misschien misplaatste) euforie en vervolgens het 'gemopper' van Van Bommel er achteraan.
Ik denk ook wel dat dat het is. En ik begrijp die euforie niet zo, dus vandaar dat ik me prima kan vinden in de woorden van Van Bommel.
We kunnen het er in ieder geval over eens zijn dat Milan met een glimlach terug is gevlogen.
Volgens mij snap je het niet, maar op basis van wat kan je dan meer verwachten van dit PSV? Dat is toch totaal niet realistisch? Natuurlijk hebben ze de afgelopen weken heel leuk gespeeld, maar je speelt wel tegen AC Milan. Zeker als je je hele basisploeg hebt verkocht begrijp ik niet waarom je meer zou verwachten van dit PSV. Cocu is net bezig met het bouwen aan een nieuwe ploeg.
Ik denk dat ik het prima begrijp aangezien je voor de 368e keer over het niet meer van PSV mogen verwachten begint.
Ik denk ook wel dat dat het is. En ik begrijp die euforie niet zo, dus vandaar dat ik me prima kan vinden in de woorden van Van Bommel.
Je begrijpt de euforie niet als je tegen Milan eigenlijk de betere partij bent?
Daar mag je tegenwoordig niet meer tevreden mee zijn. Terwijl ik hier regelmatig lees dat Nederland eens moet leren dat we geen Europese top meer zijn.
Daar mag je tegenwoordig niet meer tevreden mee zijn. Terwijl ik hier regelmatig lees dat Nederland eens moet leren dat we geen Europese top meer zijn.
Je was niet de betere partij. Verre van, zelfs.
We kunnen het er in ieder geval over eens zijn dat Milan met een glimlach terug is gevlogen.
Denk dat Milan niet heel ontevreden is met dit resultaat. Of zouden ze hebben verwacht dat ze PSV even makkelijk aan de kant konden zetten? En Psv zal ook niet heel erg ontevreden zijn. Het gaat iig spannend worden in Milaan.
Betere partij zou ik niet willen zeggen. Goed partij geboden wel.
Naar mijn mening waren PSV en Milan gelijkwaardig. Denk dat PSV wel erg blij mag zijn dat het niet nog 1-2 werd in de laatste 5 minuten. Wat een kans had Milaan nog zeg. En daarna nog wat meer gevaarlijke momentjes.
Eerste helft was PSV de betere en hadden ze er gewoon 1 of 2 moeten maken. Tweede helft was Milan de betere en hadden die er ook een paar kunnen maken. 1-1 is dus wel een redelijk terechte uitslag dacht ik zo.
Naar mijn mening waren PSV en Milan gelijkwaardig. Denk dat PSV wel erg blij mag zijn dat het niet nog 1-2 werd in de laatste 5 minuten. Wat een kans had Milaan nog zeg. En daarna nog wat meer gevaarlijke momentjes.
Ja, de laatste 10 minuten was het inderdaad weg qua krachten bij PSV. Degene die durft te beweren dat Milan de eerste 80 minuten beter was heeft niet naar de wedstrijd gekeken imo. Weinig nut om daar een discussie mee aan te gaan.
Op woensdag 21 augustus 2013 11:28 schreef tompsv18 het volgende: Eerste helft was PSV de betere en hadden ze er gewoon 1 of 2 moeten maken. Tweede helft was Milan de betere en hadden die er ook een paar kunnen maken. 1-1 is dus wel een redelijk terechte uitslag dacht ik zo.
Dat is dus het verschil tussen talenten en meer gearriveerde spelers, de kansen niet of wel benutten
Ja, de laatste 10 minuten was het inderdaad weg qua krachten bij PSV. Degene die durft te beweren dat Milan de eerste 80 minuten beter was heeft niet naar de wedstrijd gekeken imo. Weinig nut om daar een discussie mee aan te gaan.
Milan controleert die hele tweede helft gewoon. Insgelijks.
Dat is dus het verschil tussen talenten en meer gearriveerde spelers, de kansen niet of wel benutten
Klopt, daar ben ik het ook mee eens. Al heb je met zo'n bal op de lat ook wel wat pech natuurlijk Maar qua spel vond ik PSV in de eerste helft ook duidelijk de betere. Milan was dat in de tweede helft.
Nee de eerste 80 minuten was het gewoon gelijkwaardig. Psv had goede fases, maar Milan ook.
Dat dus. Laten we nou niet gaan overdrijven. Je hebt geluk dat die keeper de bal loslaat, maar verder dan een hoop afstandschoten is PSV nooit gekomen.
Dat dus. Laten we nou niet gaan overdrijven. Je hebt geluk dat die keeper de bal loslaat, maar verder dan een hoop afstandschoten is PSV nooit gekomen.
Rekik moet binnenkoppen, dat wel. Maar El-Shaarawy moet er ook nog rustig twee maken.
Rekik moet binnenkoppen, dat wel. Maar El-Shaarawy moet er ook nog rustig twee maken.
Van Marijk zei dat die bal op het hoofd van Rekik niet een echte kans was . Ik begrijp ergens ook wel wat hij bedoeld, Rekik had er rekening mee gehouden dat die bal van richting zou worden veranderd door die verdediger voor hem.
Ik denk niet dat ze het bij Milan nog enigszins spannend vinden hoor.
We gaan het zien woensdag. Ben benieuwd
Wel leuk om te zien, niets persoonlijks overigens maar in het algemeen, dat vlak na de loting elke niet PSV-er heilig overtuigd was dat Milan in Eindhoven wel even kwam winnen en dat dezelfde personen nu om het hardst schreeuwen dat Milan echt wel gaat winnen in Milaan. Hopelijk hebben ze het weer net zo verkeerd
Overigens was de eerste helft door toedoen van beide ploegen reclame voor het voetbal. En de sfeer was ook top. Jammer dat dat op het moment dat het echt nodig was, in de tweede helft dus, compleet weg was.
Ook Milan had in de eerste helft 2/3 keer kunnen scoren, ondanks een goed spelend PSV. 2e Helft vond ik Milan én beter spelen én betere kansen creëren.
Dat doet niks af aan het feit dat de jonkies van PSV gewoon trots mogen zijn op dit resultaat.
Op woensdag 21 augustus 2013 11:35 schreef DonRaja het volgende: Ook Milan had in de eerste helft 2/3 keer kunnen scoren, ondanks een goed spelend PSV. 2e Helft vond ik Milan én beter spelen én betere kansen creëren.
Dat doet niks af aan het feit dat de jonkies van PSV gewoon trots mogen zijn op dit resultaat.
PSV had ook makkelijk nog 3 keer kunnen scoren. Maher 1ste minuut, Maher op de laat, Rekik met z'n kopbal. Zo kan je wel door blijven gaan natuurlijk.
Wel leuk om te zien, niets persoonlijks overigens maar in het algemeen, dat vlak na de loting elke niet PSV-er heilig overtuigd was dat Milan in Eindhoven wel even kwam winnen en dat dezelfde personen nu om het hardst schreeuwen dat Milan echt wel gaat winnen in Milaan. Hopelijk hebben ze het weer net zo verkeerd
Nah weet ik niet zo. De tendens in mijn omgeving was moeilijk, maar waarom niet. Zeker omdat PSV het seizoen prima opende.
Ik ben een niet PSV-er, maar ik heb in dit topic juist voorspelt dat PSV thuis wel met 3-0 zou winnen van dit Milan. Helaas is dat helemaal mislukt.
Ik vond het trouwens wel grappig dat Van Bommel juist Zoet noemde als beste speler. Ik vond hem een beetje twijfelachtig, o.a. ook bij het uitkomen in de eerste helft dacht ik. Ik vond vooral Schaars, Park en ook weer Wijnaldum erg goed spelen.
Ik verwijs daar naar omdat jij stelt dat PSV de eerste 80 minuten beter was dan Milan.
Vind ik nog steeds. De laatste 10 minuten waren de krachten weg bij PSV, dat was duidelijk te zien aan het feit dat Milan toen nog een keer kon aanzetten. En dan kan je natuurlijk wel verwijzen naar het feit dat Milan 2/3 keer had kunnen scoren, maar als PSV 4/5 keer had kunnen scoren in die periode is PSV toch gewoon de bovenliggende partij?
De eerste helft was inderdaad dominanter dan minuut 45-80 qua spel van PSV, maar overal gezien denk ik dat PSV de eerste 80 minuten de betere partij was om daarna enigszins overlopen te worden door Milan zoals zij overlopen werden de eerste 10 minuten.
Vind ik nog steeds. De laatste 10 minuten waren de krachten weg bij PSV, dat was duidelijk te zien aan het feit dat Milan toen nog een keer kon aanzetten. En dan kan je natuurlijk wel verwijzen naar het feit dat Milan 2/3 keer had kunnen scoren, maar als PSV 4/5 keer had kunnen scoren in die periode is PSV toch gewoon de bovenliggende partij?
De eerste helft was inderdaad dominanter dan minuut 45-80 qua spel van PSV, maar overal gezien denk ik dat PSV de eerste 80 minuten de betere partij was om daarna enigszins overlopen te worden door Milan zoals zij overlopen werden de eerste 10 minuten.
En dan tegen ons zeggen dat we een andere wedstrijd hebben gekeken. Natuurlijk.
Ik had het over 2/3 keer al in de eerste helft. Feit blijft dat Milan ondanks de pressie van PSV toch procentueel meer balbezit had. Zélfs in de 1e helft.
En dan tegen ons zeggen dat we een andere wedstrijd hebben gekeken. Natuurlijk.
Dan heeft de Uefa ook een andere wedstrijd gezien denk ik.
quote:
A young PSV Eindhoven team showed great maturity to come from behind and record a well-deserved draw against AC Milan in the first leg of their UEFA Champions League play-off. Related Items
The Eredivisie leaders dominated the opening 45 minutes, hitting the woodwork and forcing Christian Abbiati into several crucial saves.
Ik had het over 2/3 keer al in de eerste helft. Feit blijft dat Milan ondanks de pressie van PSV toch procentueel meer balbezit had. Zélfs in de 1e helft.
Klopt, daar ben ik het ook mee eens. Al heb je met zo'n bal op de lat ook wel wat pech natuurlijk Maar qua spel vond ik PSV in de eerste helft ook duidelijk de betere. Milan was dat in de tweede helft.
Pech of (nog) niet die kwaliteit hebben? PSV speelde leuk maar ook open, na die 0-1 was het zo'n beetje over.
Ook al waren ze gelijkwaardig, toch had PSV in het begin al direct de kans om tot 2-0 uit te lopen. Dan was het een hele andere wedstrijd geworden. Maar goed, dat is niet gebeurd.
Meer balbezit zegt natuurlijk niet heel erg veel. De eerste helft waren ze angstvallig op zoek naar controle. Dan ga je doelloos rondspelen wat ook resulteert in die 1 kans voor rust. In de 2e helft lieten ze zich meer terugzakken om van daaruit aan te vallen. Dat ging ze beter af.
Al met al een terechte uitslag. PSV beter de eerste helft, Milan beter in de 2e helft.
Meer balbezit zegt natuurlijk niet heel erg veel. De eerste helft waren ze angstvallig op zoek naar controle. Dan ga je doelloos rondspelen wat ook resulteert in die 1 kans voor rust. In de 2e helft lieten ze zich meer terugzakken om van daaruit aan te vallen. Dat ging ze beter af.
Al met al een terechte uitslag. PSV beter de eerste helft, Milan beter in de 2e helft.
Kijk en daar heb je nu precies het mooie: Jij noemt het nu doelloos rondspelen, als het andersom is dan wordt het plots volwassen en geduldig je kansjes afwachten.
Op woensdag 21 augustus 2013 11:52 schreef Enchanter het volgende: Ik geef PSV wel een goede kans Nou is het Italiaanse voetbal ook niet meer wat het geweest is natuurlijk , maar toch goede prestatie
Kijk en daar heb je nu precies het mooie: Jij noemt het nu doelloos rondspelen, als het andersom is dan wordt het plots volwassen en geduldig je kansjes afwachten.
Dat was het de 2e helft. In de eerste helft wist Milan zich, met name de eerste dertig minuten, geen raad. Daarna pakken ze het goed op.
Ik kan je zelfs voorspellen dat PSV volgende week weer grote delen van de wedstrijd de bovenliggende partij gaat zijn. En daarin schuilt het gevaar. Op een gegeven ogenblik stonden Rekik en Bruma ver over de middenlijn. Een bal op die kasthomo op links en je staat met 0-2 achter. Wijnaldum die een scheidsrechtelijke beslissing in twijfel trekt en de bal terug geeft aan een Milan speler, waarna die meteen die vrije trap neemt en er bij PSV niemand in positie staat. Kwam een volgende goede kans uit. PSV had veel schoten op doel, maar de uitgespeelde goede kansen waren op één hand te tellen.
Ik kan je zelfs voorspellen dat PSV volgende week weer grote delen van de wedstrijd de bovenliggende partij gaat zijn. En daarin schuilt het gevaar. Op een gegeven ogenblik stonden Rekik en Bruma ver over de middenlijn. Een bal op die kasthomo op links en je staat met 0-2 achter. Wijnaldum die een scheidsrechtelijke beslissing in twijfel trekt en de bal terug geeft aan een Milan speler, waarna die meteen die vrije trap neemt en er bij PSV niemand in positie staat. Kwam een volgende goede kans uit. PSV had veel schoten op doel, maar de uitgespeelde goede kansen waren op één hand te tellen.
Die El Sharaawy is inderdaad bloedsnel. Man, ik heb 1 keer Brenet hem bij zien houden verder heeft hij werkelijk iedereen er compleet uitgesprint.
Op woensdag 21 augustus 2013 12:31 schreef Da_Sandman het volgende: Bruma en Rekik in de voorlopige selectie van Oranje voor de wedstrijden tegen Estland en Andorra.
Niet meer dan logisch, beter dan peppi en kokki bij Feyenoord
Op woensdag 21 augustus 2013 12:31 schreef Da_Sandman het volgende: Bruma en Rekik in de voorlopige selectie van Oranje voor de wedstrijden tegen Estland en Andorra.
Opportunist Bruma niet, Rekik misschien al wel ja.
Ben nooit zo kapot geweest van De Vrij. Hoe sneller die vervangen is des te beter wat mij betreft. Martins Indi kan nog wel wat worden. Maar voorlopig staat die ook wat stil lijkt het.
Al hebben ze inderdaad zoals tarado al op merkt het tegen Portugal goed gedaan
Dus op het moment dat je aangeeft dat met een gemiddeld leeftijd van begin 20, spelend tegen Milan voor een plek in de CL je niet moet gaan hakballen ben je een azijnpisser? Hij heeft gewoon gelijk. Types als Schaars moeten dat jongens als Willems en Brenet zo snel mogelijk bijbrengen.
Op woensdag 21 augustus 2013 13:27 schreef Buitendam het volgende: Dus op het moment dat je aangeeft dat met een gemiddeld leeftijd van begin 20, spelend tegen Milan voor een plek in de CL je niet moet gaan hakballen ben je een azijnpisser? Hij heeft gewoon gelijk. Types als Schaars moeten dat jongens als Willems en Brenet zo snel mogelijk bijbrengen.
Het waren toch juist Schaars en Park met die hakballen.
Het waren toch juist Schaars en Park met die hakballen.
Inderdaad. Wat Davy zegt, ik ging me er ook aan ergeren. Park maakte een leuk hakballetje in de eerste 5 minuten oid, vervolgens dacht iedereen Cristiano Ronaldo te zijn op het veld
Inderdaad. Wat Davy zegt, ik ging me er ook aan ergeren. Park maakte een leuk hakballetje in de eerste 5 minuten oid, vervolgens dacht iedereen Cristiano Ronaldo te zijn op het veld
Depay begon ook met een schitterende passeer-actie. Daarna probeerde hij het helaas nog een paar keer...
Ik heb me er 1x aan geërgerd, en dat was toen Matavz, of Park het deed, terwijl ie 'm natuurlijk gewoon voor had moeten zetten. Verder is het me eigenlijk niet eens zo opgevallen. Maargoed, er wordt frivool gespeeld of niet.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
Lekker terug naar dat kut spel van Fred Rutten dan? Dat zakelijke schijtvoetbal?
Dit. Vrijwel elke poging tot hakje had ten doel om aanvallend iets open te breken door snel combineren.
Met bal aannemen, draaien en passen is het momentum voorbij en kun je er lekker degelijk van voor af aan de aanval opzetten.
Van Bommel snapt dat niet omdat hij altijd van de trage opbouw en het vertragen van het spel was. Snel iets opzetten liet hij aan zijn teamgenoten over.
Als je 2 maanden geleden had gezegd dat we tegen Milan om het eggie moesten en we zouden slechts 1 goal tegen krijgen/niet verliezen zouden we met zijn allen afspreken een huldiging in te lassen op het stadhuisplein.
Oftewel we zijn gewoon op de goede weg bezig. Zelfs nog mogelijkheden genoeg tot plaatsing CL via ACMilan.
Leuk voetbal, volgens een vast stramien. Wijnaldum die 4 stappen vooruit is gegaan (Arsenal wil hem ineens? Vorig jaar stond nog iedere Feyenoorder met tranen in de ogen voor die 5 miljoen, zo'n miskoop dat t was)
Brenet is er ineens. Willems is back. Verdediging staat. Schaars is Strootman. Bakkali is duidelijk.
Op woensdag 21 augustus 2013 16:12 schreef BeamofLight het volgende: Als je 2 maanden geleden had gezegd dat we tegen Milan om het eggie moesten en we zouden slechts 1 goal tegen krijgen/niet verliezen zouden we met zijn allen afspreken een huldiging in te lassen op het stadhuisplein.
Oftewel we zijn gewoon op de goede weg bezig. Zelfs nog mogelijkheden genoeg tot plaatsing CL via ACMilan.
Leuk voetbal, volgens een vast stramien. Wijnaldum die 4 stappen vooruit is gegaan (Arsenal wil hem ineens? Vorig jaar stond nog iedere Feyenoorder met tranen in de ogen voor die 5 miljoen, zo'n miskoop dat t was)
Brenet is er ineens. Willems is back. Verdediging staat. Schaars is Strootman. Bakkali is duidelijk.
Op woensdag 21 augustus 2013 16:12 schreef BeamofLight het volgende: Als je 2 maanden geleden had gezegd dat we tegen Milan om het eggie moesten en we zouden slechts 1 goal tegen krijgen/niet verliezen zouden we met zijn allen afspreken een huldiging in te lassen op het stadhuisplein.
Yep, goed bezig. Trots. Komt goed.
Schaars is Strootman?
Willems viel me gisteren in zeer positieve zin op. Was erg onder de indruk van hoe hij verdedigde. Een paar keer geweldig ingegrepen. Af en toe stond ie wel totaal uit positie, omdat hij nog terug moest komen van zijn aanvallende actie. Jammer. Maar ik zie een geweldig stijgende lijn inderdaad Trots overheerst nog steeds
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith