Ik zet in op 1-0 en dan komende week met de hakken over de sloot met 2-1 verliezen door naar de CL.
Maar daar zit wel wat hoop bij.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg [quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende: Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
Ze maken het ook natuurlijk niet heel vaak mee dit in Eindhoven, voor hun is dit ingrijpen
PSV supporters kunnen zich vermaken met kijken naar het spel van hun ploeg, die hebben dat semi-stoere geneuzel niet nodig...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg [quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende: Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
Ik bedoel een kans om te stunten vanwege de kwaliteiten van het team. Er zit meer snelheid in dan vorig jaar, er zit meer creativiteit in dan vorig jaar, er staat een betere verdediging dan vorig jaar en tot slot ziet het er allemaal net wat meer solide uit.
Vooral de verdediging die idd een stuk beter lijkt dan vorig jaar lijkt me een belangrijke factor. Met wat we vorig jaar hadden waren we sowieso kansloos in Europa, wat ook bleek uit de resultaten...
Maar dan nog: ik zie elke wedstrijd nog een shitload aan dingen die mis gaan. Kan weinig over het Milan van dit moment zeggen maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat die kwalitatief niet meer in huis hebben dan PSV.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
Op dinsdag 20 augustus 2013 18:07 schreef asco het volgende: Ben Feyenoord supporter maar wens PSV veel succes vanavond en ik hoop echt dat ze die Italianen in gaan maken. Zou mooi zijn.
Oja, daarom had ik dus een hekel aan dat Milan. Wat een smerig kutploegje is dat zeg, gadverdamme. Die Balotelli mag ook op 100 plekken zijn been breken. Ja 300 ja, omdat het nog nooit vertoond is!
Op dinsdag 20 augustus 2013 21:35 schreef HL_Dog43 het volgende: Oja, daarom had ik dus een hekel aan dat Milan. Wat een smerig kutploegje is dat zeg, gadverdamme.
Op dinsdag 20 augustus 2013 18:07 schreef asco het volgende: Ben Feyenoord supporter maar wens PSV veel succes vanavond en ik hoop echt dat ze die Italianen in gaan maken. Zou mooi zijn.
Je wenst PSV dus succes toe ondanks dat je Feyenoordsupporter bent suggereer je. Maar Feijenoordsupporters moeten sowieso blij zijn met een winst van iedere Nederlandse club en vice versa. Iets met de reputatie van het Nederlandse voetbal en de UEFA-coëfficiënt op basis waarvan plekken voor Europees voetbal worden uitgedeeld.