Ik zie het eerder andersom, als Walt beter had geluisterd naar Mike hadden ze er een veel grotere business van kunnen maken. Walt kan goede meth maken, maar van een crimineel netwerk runnen heeft Mike veel meer kaas gegeten.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:24 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde hoor.
Als mike een stuk vriendelijker was tegenover Walt hadden ze er een veel grotere business van kunnen maken. Ik vond het wel tof dat het uiteindelijk zo afliep en Walt laat zien wie de baas is (sort of).
[..]
Niet via Todd, dat personage word echt gespeeld als een soort slaaf die exact luistert naar wat die moet doen, die verlult zich niet denk ik. Maar who knows.
Dat is natuurlijk ook zo, alle moorden waarbij hij betrokken is zijn zeker strafbaar. Maar ik probeerde slechts aan te geven dat hij niet vaak zelf degene is die het leven van de ander neemt, er zitten bijna altijd anderen tussen die het namens hem doen. En de keren dat hij het zelf doet zijn lang niet altijd koelbloedig.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:23 schreef HostiMeister het volgende:
Hij heeft er voor betaald. Dat is (volgens mij zelfs voor de wet) hetzelfde als zelf de trekker overhalen, maar dat is miereneuken misschien.
Eens. Ook tekenend voor de groeiende arrogantie en grootheidswaanzin is het feit dat hij helemaal gek werd toen Mike een deel van hun eerste opbrengst zonder Gus "afpakte" om andere zaken en personen te bekostigen. Dat kon hij echt niet hebben, terwijl hij bij Gus gruwelijk onderbetaald werd (volgens de berekeningen van Jesse) en er destijds genoegen mee nam en Jesse juist degene was die klaagde dat ze te weinig geld verdienden.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:03 schreef BaasBanaan het volgende:
Ik zie het eerder andersom, als Walt beter had geluisterd naar Mike hadden ze er een veel grotere business van kunnen maken. Walt kan goede meth maken, maar van een crimineel netwerk runnen heeft Mike veel meer kaas gegeten.
Heb jij niet het idee dat ze onrealistisch naief zijn? Ik krijg continu de feeling bij Marie om d'r een klap te geven en te schreeuwen; "Denk eens na dom wijf!". Als ik haar weer zie op het beeld krijg ik 1 grotequote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:58 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik vind Lydia en Marie juist wel goed. Zijn allebei hysterisch, en dat wordt erg goed gespeeld naar mijn mening.
Ja zo kun je het ook zien idd, maar ik denk meer in het voordeel van de hoofdpersoon.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:03 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik zie het eerder andersom, als Walt beter had geluisterd naar Mike hadden ze er een veel grotere business van kunnen maken. Walt kan goede meth maken, maar van een crimineel netwerk runnen heeft Mike veel meer kaas gegeten.
Toen hij voor Gus werkte was Walt niet de baas, dus kon hij geen demands maken (althans niet zo groot). Eenmaal met Jesse en Mike was hij de baas dus is de pure winst voor hem.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:22 schreef Xurk het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook zo, alle moorden waarbij hij betrokken is zijn zeker strafbaar. Maar ik probeerde slechts aan te geven dat hij niet vaak zelf degene is die het leven van de ander neemt, er zitten bijna altijd anderen tussen die het namens hem doen. En de keren dat hij het zelf doet zijn lang niet altijd koelbloedig.
[..]
Eens. Ook tekenend voor de groeiende arrogantie en grootheidswaanzin is het feit dat hij helemaal gek werd toen Mike een deel van hun eerste opbrengst zonder Gus "afpakte" om andere zaken en personen te bekostigen. Dat kon hij echt niet hebben, terwijl hij bij Gus gruwelijk onderbetaald werd (volgens de berekeningen van Jesse) en er destijds genoegen mee nam en Jesse juist degene was die klaagde dat ze te weinig geld verdienden.
Of via Saul.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:24 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Mike niet toch..?
Edit: Toch wel. Misschien komt Jesse het dan wel te weten via Todd?
Dean Norris is niet geweldig in Under the Dome nee. Al is hij nog de minst slechtequote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:52 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik vind die Lydia & Marie echt gruwelijk slecht acteren. God wat wil je die mensen een klap geven en vragen of ze niet zo aan over acting doen. Hank ben ik helaas in een ander dag licht gaan zien na de verschrikkelijk slechte acteer prestaties in Under the Dome.
Ben wel benieuwd hoe het nu met walt verder gaat.
Dan eerder wel bij Marie idd. Lydia vind ik wel echt goed gespeeld. Marie dan wel iets minder, maar zeker niet slecht.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:11 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Heb jij niet het idee dat ze onrealistisch naief zijn? Ik krijg continu de feeling bij Marie om d'r een klap te geven en te schreeuwen; "Denk eens na dom wijf!". Als ik haar weer zie op het beeld krijg ik 1 groteop m'n gezicht.
Dat heeft natuurlijk helemaal niets met acteerprestaties te maken, en alles met het script en de regie.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:11 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Heb jij niet het idee dat ze onrealistisch naief zijn? Ik krijg continu de feeling bij Marie om d'r een klap te geven en te schreeuwen; "Denk eens na dom wijf!". Als ik haar weer zie op het beeld krijg ik 1 groteop m'n gezicht.
Maw, pluk iemand van de straat en je krijgt hetzelfde mits het script en de regie hetzelfde zijn?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:50 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Dat heeft natuurlijk helemaal niets met acteerprestaties te maken, en alles met het script en de regie.
Nee, het maakt wel een verschil of je jam op een boterham smeert of jam op een baksteen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:02 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Maw, pluk iemand van de straat en je krijgt hetzelfde mits het script en de regie hetzelfde zijn?
Nee, maar de dingen die jij benoemt (zoals naïef zijn) is neem ik aan gebaseerd op haar handelingen, dus dat lijkt me toch vooral het script.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:02 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Maw, pluk iemand van de straat en je krijgt hetzelfde mits het script en de regie hetzelfde zijn?
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:06 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Nee, het maakt wel een verschil of je jam op een boterham smeert of jam op een baksteen.
Je hebt de serie wel gezien?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:24 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde hoor.
Als mike een stuk vriendelijker was tegenover Walt hadden ze er een veel grotere business van kunnen maken. Ik vond het wel tof dat het uiteindelijk zo afliep en Walt laat zien wie de baas is (sort of).
[..]
Ik moest wel echt weer even overschakelen dat hij in Breaking Bad niet expres de bad guy isquote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:39 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Dean Norris is niet geweldig in Under the Dome nee. Al is hij nog de minst slechte. Zo zie je maar wat een goed script/schrijfwerk/directors en medeacteurs voor een invloed hebben.
Heb je tussendoor nog kunnen eten en slapen?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:14 schreef Syphixx het volgende:
vorig week donderdag aller eerste episode van BB gezien
het weekend even er goed heen doorgeknald en nu net epi 10 van S5
deze serie is gewoon ge-wel-dig
Hier ook! Binnen paar dagen alle seizoenen erdoorheen gekeken, snap niet waarom nu pas!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:14 schreef Syphixx het volgende:
vorig week donderdag aller eerste episode van BB gezien
het weekend even er goed heen doorgeknald en nu net epi 10 van S5
deze serie is gewoon ge-wel-dig
teveel chips en snacks dat me lief is jaquote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:19 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
Heb je tussendoor nog kunnen eten en slapen?
Ik heb ooit een week vrij genomen om alle afleveringen van The Soprano's te kijken, dus ik snap precies waar je het over hebt.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:56 schreef Syphixx het volgende:
[..]
teveel chips en snacks dat me lief is ja![]()
had donderdag en vrijdag verlof dus de hele dag door gekeken
is het erg als ik zei dat ik me er niet voor schaam?
...
Hier twee weken mezelf ziek gemeld voor Lost.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:58 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
Ik heb ooit een week vrij genomen om alle afleveringen van The Soprano's te kijken, dus ik snap precies waar je het over hebt.
Ziek zelfsquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:10 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hier twee weken mezelf ziek gemeld voor Lost.
Ja, 3 keer van begin tot eind.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |