abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 21 augustus 2013 @ 13:20:35 #76
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_130310363
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 11:43 schreef contactpersoon het volgende:

[..]

Denk ik ook.

Volgens mij gaat het ongeveer als volgt: Lydia probeert eerst om Todd meth te laten maken, maar de kwaliteit is nog steeds niet hoog genoeg, waarna ze een hoop gezeik krijgt met die Tsjechen. Dan ontvoeren ze Jesse om het doen, die weigert, waarna Todd Jesse vermoord. Walt doodt op zijn beurt Todd waarna die oom en z'n groep achter hem aangaat, dat is het moment waarop die M60 in beeld komt.

Wat er met Skyler en de kids gaat gebeuren weet ik niet, denk dat Walt ze door die ene gast van Saul een andere identiteit laat bezorgen en dat 'ie uiteindelijk zelf niet eens meer weet waar ze zijn, oid.

Hank en Marie weet ik echt niet.
Interessant. Zou zo maar kunnen kloppen. Jesse het laten doen had ik nog niet aan gedacht.
pi_130310444
Ik zou het jammer vinden als de nadruk helemaal op Todd en Lydia gaat liggen de laatste eps. Deze 8 eps zouden puur om Hank moeten gaan mijns inziens, dat is waar we eigenlijk helemaal naar toegeleefd hebben. De rest hebben we allemaal al wel een beetje gezien in vorige seizoen met al die drugsbendes etc. Maar ik hoop dat Vince ons het tegendeel bewijst :)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_130310497
quote:
1s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 13:20 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Interessant. Zou zo maar kunnen kloppen. Jesse het laten doen had ik nog niet aan gedacht.
Maar Lydia weet toch al hoe goed/slecht Todd is en weet -neem ik aan- intussen toch ook wel welke eisen die Tsjechen wel/niet stellen?
Tails tell tales
pi_130310568
quote:
7s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 13:23 schreef Norrage het volgende:
Ik zou het jammer vinden als de nadruk helemaal op Todd en Lydia gaat liggen de laatste eps. Deze 8 eps zouden puur om Hank moeten gaan mijns inziens, dat is waar we eigenlijk helemaal naar toegeleefd hebben. De rest hebben we allemaal al wel een beetje gezien in vorige seizoen met al die drugsbendes etc. Maar ik hoop dat Vince ons het tegendeel bewijst :)
Dat is ook iets wat ik heel erg in het verhaal hierboven mis... Hank zijn rol... ik ga er toch vanuit, dat die rol heel groot gaat/blijft zijn. Zou dat anders ook wel een flinke teleurstelling vinden.
Tails tell tales
pi_130310624
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 13:27 schreef Forbry het volgende:

[..]

Dat is ook iets wat ik heel erg in het verhaal hierboven mis... Hank zijn rol... ik ga er toch vanuit, dat die rol heel groot gaat/blijft zijn. Zou dat anders ook wel een flinke teleurstelling vinden.
Hank krijgt een nieuwe doos met stenen.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  woensdag 21 augustus 2013 @ 13:30:04 #81
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_130310649
quote:
14s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 13:29 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Hank krijgt een nieuwe doos met stenen.
Jezus BaasBanaan, het zijn mineralen.
This isn't even my final form.
pi_130310713
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 13:30 schreef Levolution het volgende:

[..]

Jezus BaasBanaan, het zijn mineralen.
Je was me net voor _O-
Tails tell tales
pi_130310868
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 13:30 schreef Levolution het volgende:

[..]

Jezus BaasBanaan, het zijn mineralen.
M'n koffie, ik had het moeten verwachten. _O-
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_130310897
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 13:27 schreef Forbry het volgende:

[..]

Dat is ook iets wat ik heel erg in het verhaal hierboven mis... Hank zijn rol... ik ga er toch vanuit, dat die rol heel groot gaat/blijft zijn. Zou dat anders ook wel een flinke teleurstelling vinden.
Ik zei dat ik geen flauw idee had, niet dat Hank geen enkele rol van betekenis meer zou hebben. Ik kan gewoon niks zinnigs bedenken.

Al denk ik dat Walt en Hank iig tot een soort wapenstilstand komen. Net als Skyler en Marie. Die laatste heeft trouwens verdomd weinig recht van spreken als het om liegen gaat... :P
pi_130311050
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 13:38 schreef contactpersoon het volgende:

[..]

Ik zei dat ik geen flauw idee had, niet dat Hank geen enkele rol van betekenis meer zou hebben. Ik kan gewoon niks zinnigs bedenken.

Al denk ik dat Walt en Hank iig tot een soort wapenstilstand komen. Net als Skyler en Marie. Die laatste heeft trouwens verdomd weinig recht van spreken als het om liegen gaat... :P
Klopt, dat zei je ook niet en dat beweer ik ook niet, maar al met al ontbreekt hij dus wel in jouw verhaal.
Wapenstilstand tussen Hank en Walt zou ik echt een deceptie van enorme proporties vinden en ik vind de leugens van Marie zelf echt niet te vergelijken met die van Skyler...

Verder herhaal ik het nog even: Lydia weet toch hoe slecht/goed die Todd is en we zouden toch wel mogen aannemen dat ze inmiddels wel weet welke eisen die Tsjechen wel/niet stellen?

Overigens, ik vind jouw verhaal verder helemaal niet zo gek bedacht hoor, klinkt op veel punten best aannemelijk! ^O^
Tails tell tales
pi_130311162
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 13:38 schreef contactpersoon het volgende:

[..]

Ik zei dat ik geen flauw idee had, niet dat Hank geen enkele rol van betekenis meer zou hebben. Ik kan gewoon niks zinnigs bedenken.

Al denk ik dat Walt en Hank iig tot een soort wapenstilstand komen. Net als Skyler en Marie. Die laatste heeft trouwens verdomd weinig recht van spreken als het om liegen gaat... :P
toch zie ik nog niet zo hoe het tot de flashforwards komt. Walt is bekend als Heisenberg en ondergedoken (zelf gevlucht of door getuigenbescherming) en komt terug om wraak te nemen of iemand uit schuldgevoel te helpen bijv Jesse die door Lydia gedwongen wordt om te koken.

Ik verwacht trouwens dat Hank op de een of andere manier te ver gaat en zichzelf buitenspel gaat zetten waardoor ie omkomt of zelf opgepakt wordt. Misschien vermoordt hij wel Skyler ofzo in een uit de hand gelopen ruzie :P

Vragen vragen vragen :9
Gelukkig is Breaking Bad er goed in om vaak de onvoorspelbare dingen te doen. Zou het wel mooi vinden als Walt nog een keer zo een trucje als bij Tuco uithaalt, met dat gebouw dat ontploft 'this is not meth'
pi_130311166
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 13:43 schreef Forbry het volgende:

[..]

Klopt, dat zei je ook niet en dat beweer ik ook niet, maar al met al ontbreekt hij dus wel in jouw verhaal.
Wapenstilstand tussen Hank en Walt zou ik echt een deceptie van enorme proporties vinden en ik vind de leugens van Marie zelf echt niet te vergelijken met die van Skyler...

Verder herhaal ik het nog even: Lydia weet toch hoe slecht/goed die Todd is en we zouden toch wel mogen aannemen dat ze inmiddels wel weet welke eisen die Tsjechen wel/niet stellen?
Ja en? Ben je nu alweer vergeten dat dit precies is wat ze tegen Declan zei? Het is een wanhoopspoging van haar, die natuurlijk op niks uitloopt, maar het gaat wel gebeuren. Daarna zal ze merken dat die Tsjechen er echt geen genoegen mee nemen en dus komt Jesse in beeld (of Walt, maar die weigert pertinent en bovendien is ze daar bang voor).
pi_130311251
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 13:47 schreef contactpersoon het volgende:

[..]

Ja en? Ben je nu alweer vergeten dat dit precies is wat ze tegen Declan zei? Het is een wanhoopspoging van haar, die natuurlijk op niks uitloopt, maar het gaat wel gebeuren. Daarna zal ze merken dat die Tsjechen er echt geen genoegen mee nemen en dus komt Jesse in beeld (of Walt, maar die weigert pertinent en bovendien is ze daar bang voor).
Zie ook mijn edit (laatste zin) ;)

Van die Declan (zijn kookmannetje) wist ze van te voren toch níet hoe goed/slecht die zou zijn? Dat zei ze toch ook tegen Walt, dat de kwaliteit veel lager was uitgevallen dan ze dacht dat die zou zijn?
Tails tell tales
pi_130311811
En Lydia is gewoon wel echt een héle domme doos, als ze wél weet welke kwaliteit Todd kan bereiken, maar nog níet weet of die Tsjechen daar wél genoegen mee nemen en dat ze dan wel Declan en team heeft laten uitmoorden, alleen maar om Todd weer aan het werk te kunnen zetten en in jouw theorie die dus uiteindelijk toch weer moet vervangen door Jesse. :')

Het kan hoor, dat het ongeveer zo zal gaan, maar dat zegt dan niet veel goeds over de verstandelijke vermogens/de pragmatische blik van Lydia in ieder geval. :D
Tails tell tales
  woensdag 21 augustus 2013 @ 14:17:35 #90
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_130312113
Todd = Matt Damon
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_130312149
quote:
10s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 14:17 schreef Houniet het volgende:
Todd = Matt Damon
ik vind die Todd echt een creep hopelijk word die gauw koud gemaakt
Kut het meest veelzijdige stukje vlees
pi_130312221
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 13:50 schreef Forbry het volgende:

[..]

Zie ook mijn edit (laatste zin) ;)

Van die Declan (zijn kookmannetje) wist ze van te voren toch níet hoe goed/slecht die zou zijn? Dat zei ze toch ook tegen Walt, dat de kwaliteit veel lager was uitgevallen dan ze dacht dat die zou zijn?
Zoals ik het snap was het de bedoeling dat Todd de boel zou overnemen (nadat Walt er mee stopte bedoel ik), maar die heeft het blijkbaar een keer verknalt en bovendien vertrouwde Declan hem sowiezo niet. Dit is niet iets waar Lydia (toen) veel invloed op had, imo, omdat ze daar eenvoudig de macht niet voor had. Daarna kreeg ze dus problemen met de Tsjechen, want die waren immers de kwaliteit gewend die Walt kon leveren en vond ze dat ze wel moest handelen door die gekke oom van Todd en z'n maatjes in te huren.
pi_130312644
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 14:09 schreef Forbry het volgende:
En Lydia is gewoon wel echt een héle domme doos, als ze wél weet welke kwaliteit Todd kan bereiken, maar nog níet weet of die Tsjechen daar wél genoegen mee nemen en dat ze dan wel Declan en team heeft laten uitmoorden, alleen maar om Todd weer aan het werk te kunnen zetten en in jouw theorie die dus uiteindelijk toch weer moet vervangen door Jesse. :')

Het kan hoor, dat het ongeveer zo zal gaan, maar dat zegt dan niet veel goeds over de verstandelijke vermogens/de pragmatische blik van Lydia in ieder geval. :D
Misschien slaat ze die stap met Todd als meth cook ook wel over hoor en gaat ze in plaats daarvan gelijk achter Jesse aan. Als die tenminste weer vrij komt! Maar ik verwacht eigenlijk dat dit wel zal lukken via Saul. ;)
pi_130312811
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 14:21 schreef contactpersoon het volgende:

[..]

Zoals ik het snap was het de bedoeling dat Todd de boel zou overnemen (nadat Walt er mee stopte bedoel ik), maar die heeft het blijkbaar een keer verknalt en bovendien vertrouwde Declan hem sowiezo niet. Dit is niet iets waar Lydia (toen) veel invloed op had, imo, omdat ze daar eenvoudig de macht niet voor had. Daarna kreeg ze dus problemen met de Tsjechen, want die waren immers de kwaliteit gewend die Walt kon leveren en vond ze dat ze wel moest handelen door die gekke oom van Todd en z'n maatjes in te huren.
Dat is precies hoe ik het ook heb begrepen (zijn we het daar over eens ;) ), maar het probleem zat er dus inderdaad in, dat Todd door Declan werd vervangen door een andere, blijkbaar minder goede, kok. Daar heeft Lydia inderdaad geen invloed op gehad. Echter, als Todd die plaats weer inneemt, is alles dus weer zoals "afgesproken". Als jij dan vervolgens stelt dat Lydia Todd toch weer door Jesse moet vervangen om die Tsjechen tevreden te houden, dan had ze haar zaakjes helemaal niet op orde, al vanaf het moment dat Walt zijn handdoek in de ring gooide. :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Forbry op 21-08-2013 14:46:36 ]
Tails tell tales
pi_130312891
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 14:35 schreef contactpersoon het volgende:

[..]

Misschien slaat ze die stap met Todd als meth cook ook wel over hoor en gaat ze in plaats daarvan gelijk achter Jesse aan. Als die tenminste weer vrij komt! Maar ik verwacht eigenlijk dat dit wel zal lukken via Saul. ;)
Saul... de badguy, die in mijn ogen te grappig is om niet leuk te vinden ;)
Ik verwacht inderdaad nog wel wat acties van zijn kant, maar geen idee op welke manier. :)
Tails tell tales
pi_130313130
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 14:40 schreef Forbry het volgende:

[..]

Dat is precies hoe ik het ook heb begrepen (zijn we het daar over eens ;) ), maar het probleem zat er dus inderdaad in, dat Todd door Declan werd vervangen door een andere, blijkbaar minder goede, kok. Daar heeft Lydia inderdaad geen invloed op gehad. Echter, als Todd die plaats weer inneemt is alles dus weer zoals "afgesproken". Als jij dan vervolgens stelt dat Lydia Todd toch weer door Jesse moet vervangen om die Tsjechen tevreden te houden, dan had ze haar zaakjes helemaal niet op orde, al vanaf het moment dat Walt zijn handdoek in de ring gooide. :)
Lydia had in feite alleen maar te maken met die Tsjechen, de rest liep allemaal via Walt. Toen hij stopte heeft 'ie de boel overgedragen aan Declan, misschien met de verzekering aan Lydia dat Todd het koken voortaan wel alleen kon. Dat bleek dus niet zo te zijn, waarna Declan Todd aan de kant heeft gezet.
pi_130314191
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 14:52 schreef contactpersoon het volgende:

[..]

Lydia had in feite alleen maar te maken met die Tsjechen, de rest liep allemaal via Walt. Toen hij stopte heeft 'ie de boel overgedragen aan Declan, misschien met de verzekering aan Lydia dat Todd het koken voortaan wel alleen kon. Dat bleek dus niet zo te zijn, waarna Declan Todd aan de kant heeft gezet.
Op deze manier vind ik het al stukken logischer klinken ^O^ (al gaf Declan aan Todd niet te vertrouwen, niet dat Todd niet goed genoeg was).
Tails tell tales
pi_130314245
*

[ Bericht 100% gewijzigd door Forbry op 21-08-2013 15:28:01 ]
Tails tell tales
pi_130314272
:@ (weer verkeerde knop)
Tails tell tales
pi_130314316
quote:
10s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 14:17 schreef Houniet het volgende:
Todd = Matt Damon
Meth Damon
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')