abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 21 augustus 2013 @ 10:08:08 #51
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_130305306
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 10:07 schreef Kutjelik het volgende:

[..]

Denk eerder dat die toen al omgebracht is,die mgun is voor Todd bedoeld gok ik
Nah, jas van Walter is de hint (als Walter op zijn 'normale' tour doorgaat)
pi_130305392
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 10:08 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Nah, jas van Walter is de hint (als Walter op zijn 'normale' tour doorgaat)
Jas komt niet hetzelfde over als die van Jesse
Kut het meest veelzijdige stukje vlees
  woensdag 21 augustus 2013 @ 10:17:05 #53
179075 hugecooll
pi_130305497
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 10:12 schreef Kutjelik het volgende:

[..]

Jas komt niet hetzelfde over als die van Jesse
Mwah
pi_130305788
Jesse heeft zoveel jassen gedragen in de serie, dus waarom juist deze?
  woensdag 21 augustus 2013 @ 10:34:35 #55
179075 hugecooll
pi_130305944
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 10:28 schreef contactpersoon het volgende:
Jesse heeft zoveel jassen gedragen in de serie, dus waarom juist deze?
Naja het is een theorie dat Walt dingen/trekjes overneemt van degenen die hij heeft gedood/vermoord. Van Crazy 8 z'n brood zonder korsten. Van Gus de Volvo, het opgerolde handdoekje voor het overgeven en het 'in je rol van bedrijfsleider blijven'. Van Mike de ijs in z'n whiskey en wat taalgebruik: "Learn to take yes for an answer" (maar dat is vrij gebruikelijk).

In die flashforward zag je:
Walt in zo'n afgedragen jas (Jesse)
Walt in Volvo (Gus)
Walt's valse identiteitsbewijs (Lambert; achternaam van Skyler)
pi_130306081
Ik vind die theorieen kansloos, maar soms nog wel grappig. Maar deze slaat echt nergens op. Die jassen lijkt behalve de kleur echt totaal niet op elkaar. Als ze deze link echt bewust zouden willen maken, hadden ze er wel voor gezorgd dat het dezelfde jas was en dat het duidelijk was. Het is toch veels te vergezocht voor de gemiddelde kijker om dat dan meteen door te hebben...
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_130306222
Todd heeft in een aflevering ook dezelfde jas aan btw.
Kan het plaatje ff niet posten.

Edit: al die theorieën zijn wel leuk om te lezen hoor, en Vince Gilligan is ook echt wel van het foreshadowen en Chevkov's gun.

Wat overigens ook wel lachen is: http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Wet_van_Godwin

:)

[ Bericht 69% gewijzigd door Discombobulate op 21-08-2013 10:54:34 ]
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_130306378
Die dingen die Walt overneemt doen ze er wel bewust in maar volgens mij moet je daar verder niet te veel achter zoeken. Vince Gilligan heeft ook gezegd dat ze het Gus handdoekje ook bewust hebben gedaan als grap en herkenbaar dingetje voor de fans. Alleen die jas is ten eerste een compleet andere jas en Jesse heeft zoveel jassen gedragen dat het niet echt herkenbaar is. Het was wat anders geweest als hij altijd dezelfde jas had gedragen.
pi_130306423
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 10:45 schreef Discombobulate het volgende:
Todd heeft in een aflevering ook dezelfde jas aan btw.
Kan het plaatje ff niet posten.
Kijk, dat klinkt al een stuk aannemelijker. Ik denk namelijk wél dat Walt Todd op zeker moment doodt en dat die M60 voor de neo-nazi oom van Todd en z'n maten is.
pi_130306453
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 10:51 schreef FredVleespet het volgende:
Die dingen die Walt overneemt doen ze er wel bewust in maar volgens mij moet je daar verder niet te veel achter zoeken. Vince Gilligan heeft ook gezegd dat ze het Gus handdoekje ook bewust hebben gedaan als grap en herkenbaar dingetje voor de fans. Alleen die jas is ten eerste een compleet andere jas en Jesse heeft zoveel jassen gedragen dat het niet echt herkenbaar is. Het was wat anders geweest als hij altijd dezelfde jas had gedragen.
Todd heeft maar één jas, toch?
pi_130306492

Is ook niet dezelfde jas
pi_130306531
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 10:55 schreef FredVleespet het volgende:
[ afbeelding ]
Is ook niet dezelfde jas
Klopt, maar die jas bedoel ik helemaal niet. ;)

Ik zal ff zoeken.
pi_130306632
quote:
1s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 10:57 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Klopt, maar die jas bedoel ik helemaal niet. ;)

Ik zal ff zoeken.
Je bedoeld die van de afgelopen aflevering? Want die is het ook niet. Die heeft ook van die dingen op z'n schouders.
pi_130306748
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 11:02 schreef FredVleespet het volgende:

[..]

Je bedoeld die van de afgelopen aflevering? Want die is het ook niet. Die heeft ook van die dingen op z'n schouders.
Ergens in een van de afleveringen van s5 1-8.
Vond hem op reddit alleen kan hem nergens terugvinden.
pi_130306863
quote:

[..]

Maar het hoeft toch niet precies dezelfde te zijn? Die Volvo was ook niet precies hetzelfde als die van Gus. Het gaat er mij om dat Todd ALTIJD van dit soort jasjes draagt, terwijl dat in het geval van Jesse totaal niet opgaat.

Overigens klopt die theorie best vrij aardig en Gillian heeft dat zelf ook toegegeven volgens mij. Alleen dat handdoekje van Gus was een instinker omdat Walt dat nooit gezien heeft. :)
pi_130306873
quote:

[..]

Oh, die bedoel ik wel dus ipv die zwarte.
In ieder geval die jas lijkt net zo veel op die van Jesse, dus je kun net zo goed een theorie over die jas van Todd maken, alleen lijkt het mij aannemelijker dat Walt Todd vermoord ipv Jesse. :P

Edit: My bet: Walt gaat Todd vermoorden. :)
pi_130306964
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 11:10 schreef contactpersoon het volgende:

[..]

Maar het hoeft toch niet precies dezelfde te zijn? Die Volvo was ook niet precies hetzelfde als die van Gus. Het gaat er mij om dat Todd ALTIJD van dit soort jasjes draagt, terwijl dat in het geval van Jesse totaal niet opgaat.

Overigens klopt die theorie best vrij aardig en Gillian heeft dat zelf ook toegegeven volgens mij. Alleen dat handdoekje van Gus was een instinker omdat Walt dat nooit gezien heeft. :)
Die Volvo hoeft ook niks te betekenen. Gilligan heeft alleen gezegd dat ze herkenbare dingen soms express erin doen voor de fans. Maar je hoeft niet overal wat achter te zoeken. Herkenbare dingen zoals afgelopen aflevering waar Walt zijn geld begraaft is dezelfde locatie van de pilot. Gus handdoekje, Lydia die zegt: 'We're gonna make alot of money together' is een Tuco verwijzing. Alleen hoeft niet alles perse wat te betekenen. De jas vind ik gewoon wat ver gezocht. Ook gebruiken ze vaak dezelfde camerastandpunten. Zoals met de 'kanker'scan in s5 aflevering 8, die zat ook in de pilot.
  woensdag 21 augustus 2013 @ 11:32:43 #68
85998 Mattt
No Americans in Bagdad !
pi_130307406
Toch maar even de GPS coördinaten van Walt geprobeerd in google maps. :')
And there are still no americans in Bagdad !!
pi_130307543
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 11:32 schreef Mattt het volgende:
Albuquerque Studios
pi_130307572
quote:
:D
pi_130307705
quote:
1s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 11:11 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Oh, die bedoel ik wel dus ipv die zwarte.
In ieder geval die jas lijkt net zo veel op die van Jesse, dus je kun net zo goed een theorie over die jas van Todd maken, alleen lijkt het mij aannemelijker dat Walt Todd vermoord ipv Jesse. :P

Edit: My bet: Walt gaat Todd vermoorden. :)
Denk ik ook.

Volgens mij gaat het ongeveer als volgt: Lydia probeert eerst om Todd meth te laten maken, maar de kwaliteit is nog steeds niet hoog genoeg, waarna ze een hoop gezeik krijgt met die Tsjechen. Dan ontvoeren ze Jesse om het doen, die weigert, waarna Todd Jesse vermoord. Walt doodt op zijn beurt Todd waarna die oom en z'n groep achter hem aangaat, dat is het moment waarop die M60 in beeld komt.

Wat er met Skyler en de kids gaat gebeuren weet ik niet, denk dat Walt ze door die ene gast van Saul een andere identiteit laat bezorgen en dat 'ie uiteindelijk zelf niet eens meer weet waar ze zijn, oid.

Hank en Marie weet ik echt niet.
pi_130307985
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 11:37 schreef FredVleespet het volgende:

[..]

Albuquerque Studios
En iets verderop: DEA. :)
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_130309889
quote:
:P
Tails tell tales
pi_130310039
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd wanneer we Walter Jr. weer eens gaan zien (ontbijten). :)
Tails tell tales
pi_130310129
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 10:55 schreef FredVleespet het volgende:
[ afbeelding ]
Is ook niet dezelfde jas
Ik krijg elke keer dat ik dit topic/deze pagina bezoek, een melding van Kaspersky dat dit plaatje een kwaadaardige URL bevat (en krijg het plaatje ook niet te zien).
Tails tell tales
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')