misschien gaat celine pecell barvrouw spelenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:37 schreef SAMBAM het volgende:
[..]
Gelukkig gaat Jef opzoek naar een nieuwe barman...
Ah, okéquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:38 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik kan ook niet meepraten over de oude boxen, want ik ben pas kijker sinds de Noud/Ninabruiloft. Ik lurk en rage wel mee misschien
Ja midden in de lucht even van positie wisselen,quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:43 schreef Frey het volgende:
Laatste mogelijkheid: Mike en zijn handlanger zetten Mikes dood in scène en Mike gaat op zoek naar de dader.
LuudjeSanders:quote:En bij het radiografment zeggen ze duidelijk spring BUFET! En geen brevet!!?? Net of zoiets bestaat??!! Misschien moeten jullie beter naar het radiograment luisteren… Pffffffff
Karla:quote:Een buffet is een maaltijd. Een brevet is een diploma. En het woord bufet met één f bestaat niet.
Aldus http://www.gtstfanclub.nl(...)ember/#comment-58239quote:Jahoor tuurlijk! Mij hou je niet voor de gek! Ik doe theoretische leerweg dus ik kan echt wel nederlandsen als je het radiografment luistert hoor je duidelijk spring bufet!!!
Misschien dat Louis zelf besloten heeft om de serie te verlaten? Ik kan me best voorstellen dat hij GTST als een soort "podium" zag om te laten zien dat-ie meer in zijn mars heeft dan het spelen van Mega Toby.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja midden in de lucht even van positie wisselen,
Trouwens wat een rare keus van de schrijvers,
Eerst weten ze niet wat ze met het personage moeten en dan hebben ze eindelijk de juiste weg gevonden. Maken ze hem dood.
Ik las het jaquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:06 schreef PG18 het volgende:
Karla:
[..]
LuudjeSanders:
[..]
Karla:
[..]
Aldus http://www.gtstfanclub.nl(...)ember/#comment-58239![]()
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:06 schreef PG18 het volgende:
Karla:
quote:
Jahoor tuurlijk! Mij hou je niet voor de gek! Ik doe theoretische leerweg dus ik kan echt wel nederlandsen als je het radiografment luistert hoor je duidelijk spring bufet!!!
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:06 schreef PG18 het volgende:
Karla:
[..]
LuudjeSanders:
[..]
Karla:
[..]
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:03 schreef PeterKelder het volgende:
[..]Misschien geeft Janine Bianca de goede raad niet met ongefundeerde beschuldigingen aan te komen jegens Ludo omdat dat erg kwetsend is voor haar en Ludo terwijl het allemaal al erg genoeg is. Ze oppert dat Mike net zo goed verdacht is en dat schiet Bianca weer in het verkeerde keelgat? Vergezocht, ik weet het;)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Straks gaat hij nog zeggen. Dat hij door zijn drukke werkschema, gevraagd heeft om de serie een poosje te mogen verlaten, het komende seizoen! Waarop het schrijversteam, maar heeft bedacht dat hij dan maar het slachtoffer moest worden. In de zomercliffhanger.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:08 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Misschien dat Louis zelf besloten heeft om de serie te verlaten? Ik kan me best voorstellen dat hij GTST als een soort "podium" zag om te laten zien dat-ie meer in zijn mars heeft dan het spelen van Mega Toby.
Zou me niet eens verbazen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:15 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Straks gaat hij nog zeggen. Dat hij door zijn drukke werkschema, gevraagd heeft om de serie een poosje te mogen verlaten, het komende seizoen! Waarop het schrijversteam, maar heeft bedacht dat hij dan maar het slachtoffer moest worden. In de zomercliffhanger.
En dat hij het erg jammer vindt dat zijn personage om het leven komt en niet meer terug kan keren in de serie.
Dan ontploft het topic.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:21 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Dikke party hier als het toch Nina blijkt te zijn![]()
Zo vergezocht is het niet hoorquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:12 schreef AudreyParker het volgende:
[..]
Misschien geeft Janine Bianca de goede raad niet met ongefundeerde beschuldigingen aan te komen jegens Ludo omdat dat erg kwetsend is voor haar en Ludo terwijl het allemaal al erg genoeg is. Ze oppert dat Mike net zo goed verdacht is en dat schiet Bianca weer in het verkeerde keelgat? Vergezocht, ik weet het;)
Gewoon weer hetzelfde verhaal als bij Wim Zomer en Dolf de Vries (ONM): ze willen een tijdje vrijaf voor een ander project en worden de serie uitgeschrevenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:15 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Straks gaat hij nog zeggen. Dat hij door zijn drukke werkschema, gevraagd heeft om de serie een poosje te mogen verlaten, het komende seizoen! Waarop het schrijversteam, maar heeft bedacht dat hij dan maar het slachtoffer moest worden. In de zomercliffhanger.
En dat hij het erg jammer vindt dat zijn personage om het leven komt en niet meer terug kan keren in de serie.
Dan eis ik dat 2 september voortaan een nationale feestdag isquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:21 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Dikke party hier als het toch Nina blijkt te zijn![]()
Ludo ook; zijn prinsesje is immers het slachtofferquote:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:26 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ludo ook; zijn prinsesje is immers het slachtoffer
En dáárom koester ik nog een sprankje hoop op Nina als slachtoffer![]()
Mij inderdaad ook niet nee.quote:
Maar Wim Zomer, vond het zelf toch ook wel mooi geweest?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:24 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Gewoon weer hetzelfde verhaal als bij Wim Zomer en Dolf de Vries (ONM): ze willen een tijdje vrijaf voor een ander project en worden de serie uitgeschreven
Ludo is toch opa Lamlul tegenwoordig?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:28 schreef Frey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ludo zal niet rusten voordat hij de dader te pakken heeft.
OH MYquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:06 schreef PG18 het volgende:
Karla:
[..]
LuudjeSanders:
[..]
Karla:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |