Waarom zeurt iedereen de hele tijd over haar wallen, misschien kan ze er wel helemaal niks aan doen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:24 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Het zijn wallen met een donkere kring, maar toch echt wallen.
Waar wordt er gezeurd, we constateren gewoon dat ze wallen heeft.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:26 schreef majahoi het volgende:
[..]
Waarom zeurt iedereen de hele tijd over haar wallen, misschien kan ze er wel helemaal niks aan doen.
Precies, vaak ook nog eens erfelijk bepaald. Maar volgens mij wordt het bij gtst ook nog eens extra aangedikt bij make-upquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:26 schreef majahoi het volgende:
[..]
Waarom zeurt iedereen de hele tijd over haar wallen, misschien kan ze er wel helemaal niks aan doen.
Goeie ja. Nog een extra reden voor Mike om alles extra te controleren.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:33 schreef flanken het volgende:
Mike is een slimme man. Op de app van springlevend hoor je Nina die de voicemail inspreekt bij Mike dat haar pappie heel erg boos is. Als ik Mike was had ik alles nagekeken bij mijn parachute dus zou Mike zijn parachute nakijken
Hij was er de dag van tevoren, iedereen wist het.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:35 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Maar kwam Mike niet onverwachts springen? Niemand zou hem verwacht moeten hebben. Dus is het ook weer "onverwacht" dat hij doodvalt.
Oké.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:36 schreef Frey het volgende:
[..]
Hij was er de dag van tevoren, iedereen wist het.
voicemailquote:
Wel erin stappen, maar niet zonder alles grondig gecheckt te hebben.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:13 schreef Devil010 het volgende:
[..]
voicemail
ik bedoel dus als deze direct na de rechtzaak was, dan heeft mike een waarschuwing gehad om goed op te letten.
Zou Mike anders in dat vliegtuig stappen?
Omdat ie meer ervaring heeft, toch?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:16 schreef Frey het volgende:
[..]
Wel erin stappen, maar niet zonder alles grondig gecheckt te hebben.
Dit dus.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:22 schreef flanken het volgende:
Als Mike dood neervalt en blijkt dat hij zonder te controleren heeft gesprongen vindt ik een onlogische actie van mike en domme fout van de schrijvers.
Dit dus. Hij is de meest ervaren springer, een van de meest gehate inwoners en is net door zowat iedereen bedreigd.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:22 schreef flanken het volgende:
Als Mike dood neervalt en blijkt dat hij zonder te controleren heeft gesprongen vindt ik een onlogische actie van mike en domme fout van de schrijvers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:35 schreef Frey het volgende:
In de promo:Welke promo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.
Er zijn bepaalde sluitpennen en op Vindie vind je de rest van de infoquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:46 schreef Messina het volgende:
Wat valt er te checken aan een parachute zonder hem te ontvouwen? Twee touwtjes?
Uhuh, maar in de promo hoor ik "doorgeknipt"quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:49 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Er zijn bepaalde sluitpennen en op Vindie vind je de rest van de info
Inderdaad, maar da's natuurlijk achteraf gelulquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:50 schreef Messina het volgende:
[..]
Uhuh, maar in de promo hoor ik "doorgeknipt"
Het kan niet altijd stervensdruk zijnquote:
Na een lange strijd hebben we de smijtactie maar gestaakt, maar dit komt mede door Frons die met zijn Servies een nieuw deuntje produceerde. En dat was niet bepaald leuk om te horenquote:PeterKelder en de troepen zijn vast nog bezig met fietsen smijten. Of de bende van Servies blokkeert hen de weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |