Mijn idee!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:04 schreef Sleehakschoen het volgende:
[..]
tsss, is toch altijd leuk, babyspieken! Rare man
hehehe ik ben het met je man eensquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:03 schreef DJMomo het volgende:
[..]
Hij vindt t nogal onzin, deze pretecho.
Toen ie vroeg of ie mee moest, had ik als wedervraag of ie het dan wel al wilde weten. Neuh, dan wacht ie wel tot volgende week of de volgende dag (zg voor de Seo.... Maar die is pás over drie weken!)
Ha, daar is Sullquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:52 schreef Sull het volgende:
Meld, zonder baby in de buik.
Onze dochter is gistermiddag na een korte, maar droom (stuit) bevalling geboren.
Haar naam is L.i>e.k>e J>ul.ie.t.te., 3155 gram. Ons meisje heeft even een moeilijke start gehad, maar nu maken moeder en dochter het goed. En zijn alweer 24 uur thuis.
Hilz, Gefeliciteerd met jullie zoon!
Dit is ook tof!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:52 schreef Burdie het volgende:
Oja, pretecho. Daar moet ik nog voor bellen.Nikki doen, met die schoentjes, erg leuk
.
Op FB heb ik een buikfoto geplaatst, waarbij ik een plaatje omhoog houd met het star trek logo erop en de tekst: "the next generation, expected februari '14"![]()
.
Weet je dat die echo eigenlijk helemaal niet stom is? Maar heel erg fantastischgeweldigleukgaaf? Ik hou alleen nog heel even voor me wat het is, want eerst familie enzoquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:35 schreef DJMomo het volgende:
Precies cwen!
Dus, is wup al terug?
En waar blijft sull?
Ik ga even douchen, heb ik daarna weer CCS levens!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |