Er wordt ontzettend veel drugs gebruikt (s'nachts) op LL. Als je s'nachts gesprekken hoort van mensen bij de plee's of zo gaan ze bijna allemaal over wat iemand al opheeft, of het al werkt etcquote:Op zondag 25 augustus 2013 23:09 schreef DBAR35GTR het volgende:
Wat mij de laatste paar jaren op lowlands opvalt is dat er tegenwoordig meer klapperkakende schuimbekkende bekkentrekkers rondlopen op lowlands, dan op feesten als Defqon1of Ground Zero.
En als je dan ook zegt: gast je hebt schuim aan je bek, ga wat drinken en afkoelen, dan staan ze je aan te kijken van: ik voel me prima!
Ja allicht voel je je prima als je mdma, coke op speed gebruikt hebt, maar dat het niet helemaal goed met je gaat dat snappen ze niet.
Mij is altijd geleerd zorg voor je zelf en je vrienden, gaat schijnbaar ook niet meer op, je gaat namelijk niet zomaar dood aan xtc, dan heb je gewoon veel te gek gedaan.
Familie en vrienden veel sterkte.
Uhuh. Ik vond het wel vermakelijk wat ik allemaal hoorde, en was nog niet helemaal wakker, dus wat doe je danquote:Op maandag 26 augustus 2013 15:40 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
Je hebt serieus gesprekken van mensen op zitten nemen toen je in je tent lag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door bulbjes op 26-08-2013 15:49:00 ]
Vreemde vergelijking.quote:Op maandag 26 augustus 2013 17:08 schreef Peter het volgende:
Dus als alle vuurwapens legaal en gereguleerd zijn, wordt er nooit iemand doodgeschoten? Of verongelukt bij het jagen of schoonmaken? Wat is legaliseren toch een wondermiddel! Doen!
Waarom? Wapens worden ook gecontroleerd en zijn een prima vermaak op een schietbaan of tijdens de jacht.quote:
Wapens vergelijken met genotsmiddelen is als appels met peren vergelijken.quote:Op maandag 26 augustus 2013 17:46 schreef Peter het volgende:
[..]
Waarom? Wapens worden ook gecontroleerd en zijn een prima vermaak op een schietbaan of tijdens de jacht.
jij bent echt slim man. moet je wat mee gaan doen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 17:08 schreef Peter het volgende:
Dus als alle vuurwapens legaal en gereguleerd zijn, wordt er nooit iemand doodgeschoten? Of verongelukt bij het jagen of schoonmaken? Wat is legaliseren toch een wondermiddel! Doen!
In Amsterdam zag ik in een kroeg een postertje met waarschuwwing voor een specifieke "dodelijke" XTC pil.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:44 schreef Luni het volgende:
Had hij vervuilde XTC op welke nu in omloop zijn? Daar zit geen MDMA in maar PMMA.
Heb je ook weer wat spannends te vertellen tijdens je volgende bijbellesjequote:Op maandag 26 augustus 2013 15:26 schreef bulbjes het volgende:
[..]
Er wordt ontzettend veel drugs gebruikt (s'nachts) op LL. Als je s'nachts gesprekken hoort van mensen bij de plee's of zo gaan ze bijna allemaal over wat iemand al opheeft, of het al werkt etc.
Ik heb trouwens voor de lolz liggend in de tent wat gesprekken om mij heen liggen opnemen s'ochtends. Hoe je iedereen brak uit zijn tent hoorde rollen en met totaal schorre stem gesprekken voeren. Heb me doodgelachen thuis. Allemaal gesprekken over hoe vertiefd ze waren, dat de pillen niet werkten etc.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:26 schreef Class het volgende:
[..]
Heb je ook weer wat spannends te vertellen tijdens je volgende bijbellesje
wow..quote:Op maandag 26 augustus 2013 15:26 schreef bulbjes het volgende:
[..]
Er wordt ontzettend veel drugs gebruikt (s'nachts) op LL. Als je s'nachts gesprekken hoort van mensen bij de plee's of zo gaan ze bijna allemaal over wat iemand al opheeft, of het al werkt etc.
Ik heb trouwens voor de lolz liggend in de tent wat gesprekken om mij heen liggen opnemen s'ochtends. Hoe je iedereen brak uit zijn tent hoorde rollen en met totaal schorre stem gesprekken voeren. Heb me doodgelachen thuis. Allemaal gesprekken over hoe vertiefd ze waren, dat de pillen niet werkten etc.![]()
![]()
Wordt overigens leuk tijdsdocument w.b.t taal later, die gesprekjes. Al die uitdrukkingen van nu (ik citeer uit de opname) :
'Ja man, vet chill man'.
'...moeilijk hard..'
'...echt ziek jongen...'
'Ik spacede helemaal de pan uit man'
'Die chick zat aan de Ritalin man'
'Ik ben echt helemaal kapot gegaan in de Xray'
'Het was echt gruwelijk in de Bravo'
'Ja man jij merkte er niks van, maar surrounding people.....'
'Waar de fack was jij man?'
En ga zo nog maar even door. Kostelijk![]()
Geen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:39 schreef 16meter het volgende:
[..]
wow..
uit welk boerenhol kom jij?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |