abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 26 augustus 2013 @ 15:17:32 #126
410664 DBAR35GTR
The Beast From The East
pi_130478894
Ben een grote voorstander van legalisering:
1- je zet de criminelen buiten spel
2- overheid kan de kwaliteit handhaven(geen vervuiling)
3- overheid kan er belasting op heffen, hoeven ze ook minder te bezuinigen
4- mensen die willen gebruiken, doen dat toch wel, legaal of illegaal

Dat wil natuurlijk niet zeggen dat het in de supermarkt moet liggen, sterke drank haal je ook bij de slijter, wiet bij de coffeeshop, moeten ze voor amfetaminen ook maar speciale verkooppunten maken.
Zo'n verkooppunt kan ook dienen als info/voorlichting over gebruik en gevolgen.
  maandag 26 augustus 2013 @ 15:21:51 #127
410664 DBAR35GTR
The Beast From The East
pi_130478993
XTC was in het verleden een medicijn wat in de psychiatrie werd gebruikt, om mensen makkelijker te laten praten, juist omdat het een medicijn was is er veel bekend over lange en korte termijn effecten over gebruik ervan.
pi_130479123
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 23:09 schreef DBAR35GTR het volgende:
Wat mij de laatste paar jaren op lowlands opvalt is dat er tegenwoordig meer klapperkakende schuimbekkende bekkentrekkers rondlopen op lowlands, dan op feesten als Defqon1of Ground Zero.
En als je dan ook zegt: gast je hebt schuim aan je bek, ga wat drinken en afkoelen, dan staan ze je aan te kijken van: ik voel me prima!
Ja allicht voel je je prima als je mdma, coke op speed gebruikt hebt, maar dat het niet helemaal goed met je gaat dat snappen ze niet.
Mij is altijd geleerd zorg voor je zelf en je vrienden, gaat schijnbaar ook niet meer op, je gaat namelijk niet zomaar dood aan xtc, dan heb je gewoon veel te gek gedaan.
Familie en vrienden veel sterkte.
Er wordt ontzettend veel drugs gebruikt (s'nachts) op LL. Als je s'nachts gesprekken hoort van mensen bij de plee's of zo gaan ze bijna allemaal over wat iemand al opheeft, of het al werkt etc :') .

Ik heb trouwens voor de lolz liggend in de tent wat gesprekken om mij heen liggen opnemen s'ochtends. Hoe je iedereen brak uit zijn tent hoorde rollen en met totaal schorre stem gesprekken voeren. Heb me doodgelachen thuis. Allemaal gesprekken over hoe vertiefd ze waren, dat de pillen niet werkten etc. :') _O-

Wordt overigens leuk tijdsdocument w.b.t taal later, die gesprekjes. Al die uitdrukkingen van nu (ik citeer uit de opname) :
'Ja man, vet chill man'.
'...moeilijk hard..'
'...echt ziek jongen...'
'Ik spacede helemaal de pan uit man'
'Die chick zat aan de Ritalin man'
'Ik ben echt helemaal kapot gegaan in de Xray'
'Het was echt gruwelijk in de Bravo'
'Ja man jij merkte er niks van, maar surrounding people.....'
'Waar de fack was jij man?'

En ga zo nog maar even door. Kostelijk :P

[ Bericht 2% gewijzigd door bulbjes op 26-08-2013 15:41:14 ]
pi_130479534
Je hebt serieus gesprekken van mensen op zitten nemen toen je in je tent lag? :')
ze zijn fucking nice.
pi_130479566
quote:
10s.gif Op maandag 26 augustus 2013 15:40 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
Je hebt serieus gesprekken van mensen op zitten nemen toen je in je tent lag? :')
Uhuh. Ik vond het wel vermakelijk wat ik allemaal hoorde, en was nog niet helemaal wakker, dus wat doe je dan :') ? Waren onze buren -waar we leuk contact mee hadden- die direct achter onze tent zaten en een voor een aanschoven vanuit hun tent met totaal vertiefde stem :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 15% gewijzigd door bulbjes op 26-08-2013 15:49:00 ]
pi_130482214
Dus als alle vuurwapens legaal en gereguleerd zijn, wordt er nooit iemand doodgeschoten? Of verongelukt bij het jagen of schoonmaken? Wat is legaliseren toch een wondermiddel! Doen!
dag
pi_130482813
quote:
9s.gif Op maandag 26 augustus 2013 17:08 schreef Peter het volgende:
Dus als alle vuurwapens legaal en gereguleerd zijn, wordt er nooit iemand doodgeschoten? Of verongelukt bij het jagen of schoonmaken? Wat is legaliseren toch een wondermiddel! Doen!
Vreemde vergelijking.
pi_130483333
quote:
13s.gif Op maandag 26 augustus 2013 17:30 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Vreemde vergelijking.
Waarom? Wapens worden ook gecontroleerd en zijn een prima vermaak op een schietbaan of tijdens de jacht.
dag
pi_130485052
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 17:46 schreef Peter het volgende:

[..]

Waarom? Wapens worden ook gecontroleerd en zijn een prima vermaak op een schietbaan of tijdens de jacht.
Wapens vergelijken met genotsmiddelen is als appels met peren vergelijken.
pi_130485090
quote:
9s.gif Op maandag 26 augustus 2013 17:08 schreef Peter het volgende:
jij bent echt slim man. moet je wat mee gaan doen.
pi_130504953
Had hij vervuilde XTC op welke nu in omloop zijn? Daar zit geen MDMA in maar PMMA.
pi_130505564
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 09:44 schreef Luni het volgende:
Had hij vervuilde XTC op welke nu in omloop zijn? Daar zit geen MDMA in maar PMMA.
In Amsterdam zag ik in een kroeg een postertje met waarschuwwing voor een specifieke "dodelijke" XTC pil.
pi_130525722
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 15:26 schreef bulbjes het volgende:

[..]

Er wordt ontzettend veel drugs gebruikt (s'nachts) op LL. Als je s'nachts gesprekken hoort van mensen bij de plee's of zo gaan ze bijna allemaal over wat iemand al opheeft, of het al werkt etc :') .

Ik heb trouwens voor de lolz liggend in de tent wat gesprekken om mij heen liggen opnemen s'ochtends. Hoe je iedereen brak uit zijn tent hoorde rollen en met totaal schorre stem gesprekken voeren. Heb me doodgelachen thuis. Allemaal gesprekken over hoe vertiefd ze waren, dat de pillen niet werkten etc. :') _O-

Heb je ook weer wat spannends te vertellen tijdens je volgende bijbellesje
pi_130526845
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 20:26 schreef Class het volgende:

[..]

Heb je ook weer wat spannends te vertellen tijdens je volgende bijbellesje
:D
pi_130544089
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 15:26 schreef bulbjes het volgende:

[..]

Wordt overigens leuk tijdsdocument w.b.t taal later, die gesprekjes. Al die uitdrukkingen van nu (ik citeer uit de opname) :
'Ja man, vet chill man'.
'...moeilijk hard..'
'...echt ziek jongen...'
'Ik spacede helemaal de pan uit man'
'Die chick zat aan de Ritalin man'
'Ik ben echt helemaal kapot gegaan in de Xray'
'Het was echt gruwelijk in de Bravo'
'Ja man jij merkte er niks van, maar surrounding people.....'
'Waar de fack was jij man?'

En ga zo nog maar even door. Kostelijk :P
wow..

uit welk boerenhol kom jij?
pi_130623032
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 09:39 schreef 16meter het volgende:

[..]

wow..

uit welk boerenhol kom jij?
Geen.
Ik zeg toch nergens dat ik het raar vind, of afkeur. Ik vind het alleen best grappig soms als je vanaf een afstandje toekijkt/ luistert, hoe al die krioelende mensjes hun ding doen. Ik kan ook zo oordelen over mijn eigen gedrag hoor ;p

[ Bericht 4% gewijzigd door bulbjes op 30-08-2013 02:18:26 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')