Er staat een tamelijk groot en opvallend Fyra-logo bijquote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:29 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
hier ook, alleen vallen ze niet op door de gewone treinen die ook rijden.
neuh als het goed is check je gewoon in bij het poortje en als je met de fyra gaat kun je op het perron bij dat fyrapaaltje de toeslag betalen door in te checken. Gsat dan van je saldo af ipv dat je de toeslag bij de automaat moet halenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:06 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Wacht es fftjes... Begrijp ik het nou goed dat naast iedere vervoerder die zijn eigen paal krijgt ook nog eens iedere toeslag een eigen paal gaat krijgen? (Fyra, ice, hond)
Maar die fyratoeslag paal is nog maar het begin natuurlijk... Of zie ik dat verkeerd?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:16 schreef Salatrel het volgende:
[..]
neuh als het goed is check je gewoon in bij het poortje en als je met de fyra gaat kun je op het perron bij dat fyrapaaltje de toeslag betalen door in te checken. Gsat dan van je saldo af ipv dat je de toeslag bij de automaat moet halen
paaltjes gaan de wereld veroverenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:18 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Maar die fyratoeslag paal is nog maar het begin natuurlijk... Of zie ik dat verkeerd?
Dat zou wel handig zijn trouwens ja. En dan ook geen borg gezeik en verschil terug storten, maar gewoon alleen bij inchecken ook nog even langs de fyra paal. Tsja, kleinigheidje hou je toch waarschijnlijk.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:16 schreef Salatrel het volgende:
[..]
neuh als het goed is check je gewoon in bij het poortje en als je met de fyra gaat kun je op het perron bij dat fyrapaaltje de toeslag betalen door in te checken. Gsat dan van je saldo af ipv dat je de toeslag bij de automaat moet halen
de tijd zal het leren. Ik dacht in eerste instantie aan paaltjes voor mensen die in een thalys stappen of er juist uitkomen en hun reis met binnenlandse trein voortzetten die zo niet eerst naar de ingang hoeven om in te checkenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:18 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Maar die fyratoeslag paal is nog maar het begin natuurlijk... Of zie ik dat verkeerd?
Sowieso bizar dat je nog steeds niet gewoon bij de automaat met je OV-Chipkaart Saldo kunt betalen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:16 schreef Salatrel het volgende:
[..]
neuh als het goed is check je gewoon in bij het poortje en als je met de fyra gaat kun je op het perron bij dat fyrapaaltje de toeslag betalen door in te checken. Gsat dan van je saldo af ipv dat je de toeslag bij de automaat moet halen
ik wil een upgrade-naar-eerste-klas paal!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:18 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Maar die fyratoeslag paal is nog maar het begin natuurlijk... Of zie ik dat verkeerd?
Misschien is daar toestemming van de Nederlandsche Bank voor nodig?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:31 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Sowieso bizar dat je nog steeds niet gewoon bij de automaat met je OV-Chipkaart Saldo kunt betalen.
Ze zouden een OV chippaal moeten maken met een paar knoppen erop, waarbij je eerst de knop indrukt voor de benodigde toeslag, en dan je kaart ervoor houdt zodat de toeslag erop wordt geladen.,quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:43 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
ik wil een upgrade-naar-eerste-klas paal!
Je kan op sommige stations bij sommige winkels ook betalen met je OVC, dus dat lijkt mij het probleem niet zo..quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:46 schreef KnightSolaire het volgende:
Zal wel bij binnenlandse HST-toeslagpalen blijven, voor al die andere dingen kun je beter naar de kaartautomaat.
[..]
Misschien is daar toestemming van de Nederlandsche Bank voor nodig?
Ja hó even, daar kan de gemiddelde gehandicapte niet mee overweg dus is dit geen optie. (Niets tegen gehandicapten, maar in NL regeltjes land moet wel ieder clubje zijn plasje doen.)quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:49 schreef Viezze het volgende:
[..]
Ze zouden een OV chippaal moeten maken met een paar knoppen erop, waarbij je eerst de knop indrukt voor de benodigde toeslag, en dan je kaart ervoor houdt zodat de toeslag erop wordt geladen.,
Je kan hem hier online alvast kopen https://www.belgianrail.b(...)e-biljet-stap-1.aspxquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:19 schreef sandsucker het volgende:
Aanstaande vrijdag wil ik met de trein naar antwerpen en ik wil graag de fiets meenemen.
Weet iemand toevallig of het mogelijk is om een fietsdagkaart voor de belgische treinen te kopen in roosendaal?
Wat weer een terminaal falende konkosite ookquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:21 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Je kan hem hier online alvast kopen https://www.belgianrail.b(...)e-biljet-stap-1.aspx
Een land zuidelijker is het allemaal veel beter geregeldquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Of je nou Essen - Kalmthout als Kees Kuttelikker reist of Essen - Arlon als Miep Horlepiep. Handig joh, die Belgen
Dan is het nog de vraag of hij Arlon überhaupt pakt, het is Aarlen in het Nederlandsquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Of je nou Essen - Kalmthout als Kees Kuttelikker reist of Essen - Arlon als Miep Horlepiep. Handig joh, die Belgen
Ja dat zou inderdaad ingevoerd worden maar ik heb het nog niet gezien. De proeffase op iig Amersfoort telt nietquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:06 schreef b2py het volgende:
[..]
Je kan op sommige stations bij sommige winkels ook betalen met je OVC, dus dat lijkt mij het probleem niet zo..
Ze moeten er toch een bankvergunning voor hebben dan?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:41 schreef KnightSolaire het volgende:
[..]
Ja dat zou inderdaad ingevoerd worden maar ik heb het nog niet gezien. De proeffase op iig Amersfoort telt niet
Oja sorry, ik zal nooit meer met een gehandicaptenonvriendelijk idee komenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:08 schreef b2py het volgende:
[..]
Ja hó even, daar kan de gemiddelde gehandicapte niet mee overweg dus is dit geen optie. (Niets tegen gehandicapten, maar in NL regeltjes land moet wel ieder clubje zijn plasje doen.)
volgens mij wel ja. En ik denk niet dat veel mensen blij zullen zijn als TLS bankier uit gaat hangenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:42 schreef Peter het volgende:
[..]
Ze moeten er toch een bankvergunning voor hebben dan?
Denk je dat ik het niet echt geprobeerd heb somsquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:35 schreef J.B. het volgende:
[..]
Dan is het nog de vraag of hij Arlon überhaupt pakt, het is Aarlen in het Nederlands
De site mag daar niet over vallen trouwens, net zoals het Hannover Consulting Fahrplan-Auskunfts-System . Die valt daar ook niet overquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Denk je dat ik het niet echt geprobeerd heb soms
Ik weet niet hoeveel nutteloze tijd jij hebtquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Denk je dat ik het niet echt geprobeerd heb soms
twitter:StationschefBMO twitterde op woensdag 21-08-2013 om 20:16:14L4aanrijding persoon in Nederland door #Thalys 9369 (Paris 17.25 - A’dam 20.41)Omleidig via L12/Essen + 30’ per trein#nmbs reageer retweet
twitter:NS_online twitterde op woensdag 21-08-2013 om 20:14:27Dordrecht-Lage Zwaluwe: er rijden geen treinen door een aanrijding met een persoon. http://t.co/axyyfHaEPO DdrZlw reageer retweet
Trieste primeur, eerste HSL aanrijding persoon ooit?twitter:NS_online twitterde op woensdag 21-08-2013 om 20:18:42HSL Breda-Rotterdam: er rijden geen treinen door een aanrijding met een persoon. http://t.co/axyyfHaEPO #BdRtd reageer retweet
Helaas is het al vaker voorgekomen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:25 schreef b2py het volgende:
twitter:StationschefBMO twitterde op woensdag 21-08-2013 om 20:16:14L4aanrijding persoon in Nederland door #Thalys 9369 (Paris 17.25 - A’dam 20.41)Omleidig via L12/Essen + 30’ per trein#nmbs reageer retweet
twitter:NS_online twitterde op woensdag 21-08-2013 om 20:14:27Dordrecht-Lage Zwaluwe: er rijden geen treinen door een aanrijding met een persoon. http://t.co/axyyfHaEPO DdrZlw reageer retweet
Trieste primeur, eerste HSL aanrijding persoon ooit?twitter:NS_online twitterde op woensdag 21-08-2013 om 20:18:42HSL Breda-Rotterdam: er rijden geen treinen door een aanrijding met een persoon. http://t.co/axyyfHaEPO #BdRtd reageer retweet
voor Nederland lijkt me wel ja ...quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:25 schreef b2py het volgende:
twitter:StationschefBMO twitterde op woensdag 21-08-2013 om 20:16:14L4aanrijding persoon in Nederland door #Thalys 9369 (Paris 17.25 - A’dam 20.41)Omleidig via L12/Essen + 30’ per trein#nmbs reageer retweet
twitter:NS_online twitterde op woensdag 21-08-2013 om 20:14:27Dordrecht-Lage Zwaluwe: er rijden geen treinen door een aanrijding met een persoon. http://t.co/axyyfHaEPO DdrZlw reageer retweet
Trieste primeur, eerste HSL aanrijding persoon ooit?twitter:NS_online twitterde op woensdag 21-08-2013 om 20:18:42HSL Breda-Rotterdam: er rijden geen treinen door een aanrijding met een persoon. http://t.co/axyyfHaEPO #BdRtd reageer retweet
Meltdown! Alles uit de kast!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:50 schreef greavy het volgende:
Is thv het viaduct zuidelijk van station Lage Zwaluwe gebeurd, en daar heb je van het reguliere spoor ook zicht op de HSL ...
Rondom Lage Zwaluwe nu geen treinverkeer meer.
I beg your pardonquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:22 schreef Peterselieman het volgende:
je mag niet met je rijwiel in de Fyra
Dus het kan allemaal welquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:26 schreef KnightSolaire het volgende:
Fietsen mogen inderdaad niet mee in Fyra; honden wel naar mijn weten. Dan laad je een klassewissel op je chipkaart en check je vervolgens in bij NS, of koop je een papieren eersteklas kaartje. Daarnaast laad je een Fyra-toeslag én een toeslag Hond op je chipkaart, of koop je de papieren varianten daarvan.
Als je dingen toezegt, word je er dadelijk nog op afgerekend. Dat moet je uiteraard ten alle tijde proberen te voorkomen. Zeker van selfloading cargo waar je toch niets mee te maken hebt als ProRail.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:37 schreef Darkwing_Duck het volgende:
http://www.treinreiziger.(...)vriendelijker-145537
Wat is dit nou weer voor baggergelul, in het begin van het artikel zeggen dat werkzaamheden nog gewijzigd kunnen worden tot 2 weken van te voren en onderaan lopen te huilen dat werkzaamheden lang van te voren vaststaan en blablabla...
Paupers....
*zachtjes huilt*quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:20 schreef KnightSolaire het volgende:
Denk dat die instructeur een wedje had lopen met Wilma.
Wilma: 'Als dhr. Spithorst perfect een trein kan besturen zonder STS-passages, trek ik de HSL-concessie van NS in.'
Instructeur: 'En omgekeerd mag NS op de HSL blijven rijden als ik dat wél voor elkaar krijg.'
Dus we weten welk nieuws we de komende maand kunnen verwachten.
Op de noordsectie heeft een Fyra ook al eens een persoon aangereden.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:28 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
voor Nederland lijkt me wel ja ...
Goed bezig!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:05 schreef DriekOplopers het volgende:
1-0 voor de instructeur
Vandaag een werkbezoek gebracht aan het opleidingscentrum van NS in Amersfoort.
Een dik halfuur op de VIRM-simulator gereden. Teleurgesteld beken ik: het is me niet gelukt om geen STS op mijn geweten te hebben. Maar, eerlijk is eerlijk, de meneer van het trainingscentrum vertelde mij na afloop dat hij wel alles uit de kast had moeten halen om dat voor mekaar te krijgen.
Waar ben ik niet ingetrapt: Ik ben niet klakkeloos voorbij een gedoofd sein gereden, maar ben gestopt om eerst de verkeersleider te bellen. Waar ben ik ook niet ingetrapt: Op zeker moment reed ik langs een snelheidsbord 11, terwijl de wijzer van de ATB 13 zei. Ik heb voor de veiligste snelheid gekozen. En ik reed langs een geel sein zonder cijferbak terwijl mijn ATB-wijzer later toch 13 aangaf. Dat vertrouwde ik niet en dus ben ik fijn toch 40 gaan rijden. En terecht, want het volgende sein stond op rood. Dus door gedoofde seinen en ATB-storingen heb ik mij niet van de wijs laten brengen. En ook telefoontjes van de treindienstleider op onhandige momenten hebben mij niet van de wijs gebracht.
Waarom toch een STS? Op de vrije baan reed ik ondanks die ATB-storing dus zo’n 35 km/h. Een volle perronlengte voor het rode sein zette ik de remming in. Het sneeuwde en het werd een verschrikkelijke glijpartij. Ik kwam twee meter tekort. De mededeling van de meneer van het trainingscentrum, dat de verkeersleider dit niet zou hebben gezien omdat het geen bediend sein was, vond ik maar een schrale troost.
Hoe dan ook: ik had er een erezaak van gemaakt om geen STS te maken. (Dat had ik aan het begin, bij de kennismaking misschien ook maar beter niet moeten zeggen…) Toch een beetje een kater…
Je ziet hier hoe je geld terug kan krijgen bij vertraging:quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:48 schreef de__vakantieman het volgende:
Zou net de 22:55 fyra van Rotterdam naar Amsterdam pakken, staat de trein klaar maar toch opgegeven. Aanrijden in Lage Zwaluwe is nu mijn probleem geworden? What... fuck that
Ik heb overigens een fyra toeslag retour. Ik zit nu in de reguliere IC, kan ik dat nog ergens makkelijk zonder extreme rompslomp terugregelen?
Zou misschien gereden worden door personeel dat in die Fyra zat, of in Breda stond en niet in Rotterdam kon komen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:48 schreef de__vakantieman het volgende:
Zou net de 22:55 fyra van Rotterdam naar Amsterdam pakken, staat de trein klaar maar toch opgegeven. Aanrijden in Lage Zwaluwe is nu mijn probleem geworden? What... fuck that
Formuliertje invullen (vergeet de postzegel niet) en je krijgt het binnen 6 tot 8 weken teruggestort.quote:Ik heb overigens een fyra toeslag retour. Ik zit nu in de reguliere IC, kan ik dat nog ergens makkelijk zonder extreme rompslomp terugregelen?
Ja. Of in Geleen-Lutterade. Leve de pretroosters.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:01 schreef James1988 het volgende:
[..]
Zou misschien gereden worden door personeel dat in die Fyra zat, of in Breda stond en niet in Rotterdam kon komen.
Nah, dat geldt niet voor Fyra-medewerkers. Die doen niks anders dan Amsterdam - Breda, of soms Amsterdam - Rotterdam of Rotterdam - Breda.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. Of in Geleen-Lutterade. Leve de pretroosters.
WAT??! OP de barricades! Die hebben natuurlijk ook recht op Marseille, Frankfurt, Basel, Budapest allesquote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:20 schreef James1988 het volgende:
[..]
Nah, dat geldt niet voor Fyra-medewerkers. Die doen niks anders dan Amsterdam - Breda, of soms Amsterdam - Rotterdam of Rotterdam - Breda.
Ook een goede redenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:32 schreef de__vakantieman het volgende:
Ik sprak de hc van de fyra waar ik in had moeten zitten. Daar kan het dus ook niet aan liggen. Zijn reden was"prorail"
Daluren only zeker?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 08:53 schreef greavy het volgende:
NS gaat per 1 september 2013 een nieuw ticket via E-ticket verkopen: De Groepsretour.
Voor 4 personen voor ¤49,95 kan je een retourtje kopen. De reizigers mogen wél vanaf verschillende stations opstappen. Wil je met meer dan 4 personen reizen, kan je voor elke extra reiziger ¤2,50 extra betalen tot een maximum van 10 reizigers totaal.
Daluren en weekends, inderdaad.quote:
Dan is dit dus vooral gericht op nieuwe reizigers. Mensen die ook in de daluren het volle pond zouden moeten betalen. En dan is het nog best aantrekkelijk ook. Zelfs voor minder dan 4 personen:quote:
soort shoenetagticketquote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan is dit dus vooral gericht op nieuwe reizigers. Mensen die ook in de daluren het volle pond zouden moeten betalen. En dan is het nog best aantrekkelijk ook. Zelfs voor minder dan 4 personen:
Bij 2 reizigers is het lonend vanaf 75 km enkele reis
Bij 3 reizigers is het lonend vanaf 48 km enkele reis
Bij 4 reizigers is het lonend vanaf 35 km enkele reis
Bij 5 reizigers is het lonend vanaf 28 km enkele reis
Bij 6 reizigers is het lonend vanaf 24 km enkele reis
Bij 7 reizigers is het lonend vanaf 21 km enkele reis
Bij 8 reizigers is het lonend vanaf 19 km enkele reis
Bij 9 reizigers is het lonend vanaf 17 km enkele reis
Bij 10 reizigers is het lonend vanaf 16 km enkele reis
Linkje
Nee.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:35 schreef James1988 het volgende:
Een Quer-Durchs-Land ticket (geldig vanaf 9:00) is te koop voor ¤ 42, iedere meereizende persoon (tot een maximum van 5) betaalt ¤ 6 meer. Het NS-aanbod is dus al snel goedkoper dan een QDL.
Zal wel door die storing komen van gisteravond.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:06 schreef James1988 het volgende:
[..]
Daluren en weekends, inderdaad.
edit: er kwam zojuist een dubbele Thalys langs Lombardijen richting Rotterdam
Waarschijnlijk poortje uitrusten met barcodescanner?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:00 schreef ReisT het volgende:
Wel opmerkelijk trouwens dat ze nu toch weer nieuwe formules als E-ticket introduceren. Hebben ze dan al bedacht hoe je daar straks mee door de poortjes kan?
Nieuw? E-tickets bestaan al jaren hoor!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:00 schreef ReisT het volgende:
Wel opmerkelijk trouwens dat ze nu toch weer nieuwe formules als E-ticket introduceren. Hebben ze dan al bedacht hoe je daar straks mee door de poortjes kan?
Kan natuurlijk nooit. Het aantrekkelijk maken voor mensen om de trein in te stappen op het moment dat er al een "reizigersoverschot" is.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:53 schreef b2py het volgende:
Overigens beweert een maat van mij dat het gewoon een dagkaart is, dat retour.
wilde het net posten. Het kan al snel uit, tenzij je met van die 'goedkope' dagkaarten reist, dan duurt het iets langer.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan is dit dus vooral gericht op nieuwe reizigers. Mensen die ook in de daluren het volle pond zouden moeten betalen. En dan is het nog best aantrekkelijk ook. Zelfs voor minder dan 4 personen:
Bij 2 reizigers is het lonend vanaf 75 km enkele reis
Bij 3 reizigers is het lonend vanaf 48 km enkele reis
Bij 4 reizigers is het lonend vanaf 35 km enkele reis
Bij 5 reizigers is het lonend vanaf 28 km enkele reis
Bij 6 reizigers is het lonend vanaf 24 km enkele reis
Bij 7 reizigers is het lonend vanaf 21 km enkele reis
Bij 8 reizigers is het lonend vanaf 19 km enkele reis
Bij 9 reizigers is het lonend vanaf 17 km enkele reis
Bij 10 reizigers is het lonend vanaf 16 km enkele reis
Linkje
Ja, dat weet ik ook, maar er komen nu dus blijkbaar weer nieuwe varianten van e-tickets bij. Terwijl ze eerst juist bezig van alles uit het e-ticket-assortiment te schrappen. (De dagkaart is afgeschaft en ook e-tickets met korting zouden gaan verdwijnen.)quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:22 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Nieuw? E-tickets bestaan al jaren hoor!
Modern, inclusief het beginnen voor de spits en doorreizen in de spits: http://www.treinreiziger.(...)_groepsretour-145538quote:
Er wordt nog eerder een achtbaan om de maan EN Mars heen gebouwd dan dat zoiets als dat Groepsretour verchippen "technisch mogelijk" zal zijnquote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:13 schreef ReisT het volgende:
Ik had eigenlijk verwacht dat nieuwe producten alleen nog in verchipte vorm (of als wegwerpchipkaartjes) aangeboden zouden worden.
En dan wachten tot NS High Orbit een belachelijk hoog bedrag biedt tijdens de openbare aanbesteding.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er wordt nog eerder een achtbaan om de maan EN Mars heen gebouwd
En AnsaldoKuttelikker voor een tientje geschikt materieel belooft te bouwenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
En dan wachten tot NS High Orbit een belachelijk hoog bedrag biedt tijdens de openbare aanbesteding.
je moet er dan wel rekening mee houden dat de levertijd ∞ isquote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En AnsaldoKuttelikker voor een tientje geschikt materieel belooft te bouwen
Gaan er komende half december nog meer lijntjes van NS naar iemand anders eigenlijk?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:19 schreef dennistd het volgende:
Het is alleen wel jammer dat het NS-only is, en je dus een aantal plaatsen helemaal niet kunt bereiken en anderen alleen met een omweg...
nee. Alleen Almelo - Mariënberg wisselt van XX (uitgevoerd door Syntus) naar Arrivaquote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gaan er komende half december nog meer lijntjes van NS naar iemand anders eigenlijk?
Dat indelen van die concessies is dus ook maar willekeurig gegoochelquote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:34 schreef Peterselieman het volgende:
Laat dat lijntje nu deel uit maken van de nieuwe concessie Twente die door Syntus gewonnen is
dat kun je wel stellen ja.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat indelen van die concessies is dus ook maar willekeurig gegoochel
Ja man, kan jou het schelen. Lekker elke dag een ander tarief betalen en drie keer zo vaak overstappen als nodig is, omdat één of andere flapdrol met chauffeur vanuit een nuffig kantoor de kaart van Nederland als een messenwerper in vakjes verdeeld heeft. Top!quote:
gebeurt in de toekomst meer, want het NS net zal in de toekomst wel opgeknipt gaan worden vanwege Europese regelsquote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja man, kan jou het schelen. Lekker elke dag een ander tarief betalen en drie keer zo vaak overstappen als nodig is, omdat één of andere flapdrol met chauffeur vanuit een nuffig kantoor de kaart van Nederland als een messenwerper in vakjes verdeeld heeft. Top!
Er was voorheen een concessie ZHO (Zutphen-Hengelo-Oldenzaal). Dit was de trein met een aantal omliggende buslijnen. Die concessie is opgeheven, waarbij de trein en de buslijnen in Twente bij de concessie Twente zijn gekomen, een aantal buslijnen naar Arriva (Achterhoek) is gegaan en een aantal naar Syntus (West-overijssel)quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat indelen van die concessies is dus ook maar willekeurig gegoochel
Mooi moment om zo'n groepsretour te introduceren waar je over een paar jaar dus geen kut meer aan hebtquote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:58 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
gebeurt in de toekomst meer, want het NS net zal in de toekomst wel opgeknipt gaan worden vanwege Europese regels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |