Ik maak gewoon de keuze!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja net of je een keuze hebtOfjah, JIJ misschien wel.
Is er al een verbod op Dora-ballonnen in de winkels op Schiphol Airport afgekondigd?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Goed om te weten. De schipholtunnel een halve dag plat leggen kost je maar een paar euro: http://www.prorail.nl/nieuws/een-ballon-en-een-tunnel
ik had toch wel eens een foto gepost van de "verboden voor ballonen" bordjes bij ons op het tgv station? Dit ivm met het grote aantal aluminum mickey mouse ballonnen die kortsluting maakten en als het even tegenzat ook nog even voor een stevige steekvlam zorgden.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Goed om te weten. De schipholtunnel een halve dag plat leggen kost je maar een paar euro: http://www.prorail.nl/nieuws/een-ballon-en-een-tunnel
En Arriva stelde in het contract alvast een vervolgorder voor zes treinstellen extra die in gebruik zijn voor de Stadsregio Arnhem - Nijmegen. Dat traject wordt weer uitgevoerd door Breng en is gewonnen door Hermesquote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:48 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
dat kun je wel stellen ja.
Leuk voorbeeldje is Achterhoek-Rivierenland. Groot gebied waar Arriva zowel met bussen als op het spoor rijdt, maar de treinverbinding Arnhem-Doetinchem hoort dan weer bij Stadsregio Arnhem-Nijmegen
negen stuks zelfs.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:13 schreef Brembo het volgende:
[..]
En Arriva stelde in het contract alvast een vervolgorder voor zes treinstellen extra die in gebruik zijn voor de Stadsregio Arnhem - Nijmegen. Dat traject wordt weer uitgevoerd door Breng en is gewonnen door Hermes. Snapt u het nog
.
Toevoeging: Dan zijn we er nog niet, Hermes is onderdeel van Connexxion, dat op haar beurt weer onderdeel is van Veolia. De concurrent van Arriva.
Nee via een oud-collega. Helaas geen werk in de spoorsector. Werk sinds 3 weken bij Phillips Indal Services in Emmen. Armaturen voor straatverlichting fabriceren. Zowel LED als conventionele verlichting.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:35 schreef Peterselieman het volgende:
toch weer wat op de baan, GekkeHaan? Lijkt me niet dat je anders zo dicht bij de werkplaats kunt komen namelijk
Toch kan ik me wel voorstellen dat je de baan mist.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een baan is een baan tegenwoordig
op de railbussen is al behoorlijk wat afgeschreven en ik denk niet dat in het bestek zeer zware eisen aan het materieel voor Almelo - Mariënberg gesteld zijn, gegeven de enorme drukte die op het traject heerst. Dan is het leasen van bestaand materieel al snel goedkoper dan de aanschaf van nieuwe meukquote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
En verder zie ik liever stadlerspul dan die Lintjes. Lintjes zijn echt het laagste wat we hebben in NL. Sinds de Wadlopers, de A32 en de DE2 eruit zijn.
Daarnaast zijn de coupe's volledig leeggehaald en word alles compleet vernieuwd. Zal ook wel weer het nodige schelen in vergelijking met aanschaf nieuw materieel.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
op de railbussen is al behoorlijk wat afgeschreven en ik denk niet dat in het bestek zeer zware eisen aan het materieel voor Almelo - Mariënberg gesteld zijn, gegeven de enorme drukte die op het traject heerst. Dan is het leasen van bestaand materieel al snel goedkoper dan de aanschaf van nieuwe meuk
Dat durf ik niet te zeggen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:02 schreef Peterselieman het volgende:
ook een technische revisie of dat niet?
Ik zou Veolia Nederland best willen kopen, heb er helaas het geld niet voor.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:38 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
negen stuks zelfs.
Breng is gewoon de merknaam waaronder Herpes haar diensten uitvoert. De naam Veolia gaat over enkele jaren uit Nederland verdwijnen. Er wordt ingezet op wat nu nog xx en haar dochterbedrijven is, terwijl het deel dat uit de BBA voortkomt momenteel in de verkoop staat.
De Lintjes die we in Nederland hebben zijn de goedkoopste uitvoering voor zover ik weet, toen ze besteld werden waren de lijntjes waarop ze sindsdien zijn ingezet op sterven na dood. Net als met de Wadlopers eigenlijk - "zo goedkoop mogelijk, en als het dan nog onrendabel is wordt het verbust", dat idee.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
En verder zie ik liever stadlerspul dan die Lintjes. Lintjes zijn echt het laagste wat we hebben in NL. Sinds de Wadlopers, de A32 en de DE2 eruit zijn.
leuk klusje tussen alle onderhoudswerkzaamheden van de andere stellen doorquote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:02 schreef GekkeHaan het volgende:
[..]
Dat durf ik niet te zeggen.
Foto van de binnenkant van een maand geleden:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |