Sorry, die ja. This is the end bedoel ik inderdaad.quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:52 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
The World's End komt niet in Nederland uit. Je bedoelt This is the End.
Houd je aan de feiten. Zeker als journalist.quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:53 schreef roelvano het volgende:
[..]
Sorry, die ja. This is the end bedoel ik inderdaad.
My bad!
Hehe, het komt doordat het eerder in dit topic ging over zowel This is the End en The World's End. Ik haal de titels door elkaarquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:01 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Houd je aan de feiten. Zeker als journalist.
Het probleem is dat een distributeur soms pas enkele weken voor release gaat bepalen of een film wel of niet draait, bij twijfel. Voor de zekerheid laten ze dan wel trailers draaien en posters verspreiden.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:02 schreef Deezertje het volgende:
Lijkt me slim dat Pathé voortaan de zaakjes (onderhandelingen) beter op orde heeft voordat ze de trailers uitzenden in de bios. Als ze dat niet deden was er nu veel minder geklaag. Niet élke film komt ook daadwerkelijk uit bij Pathé, maar als je trailers in de bios ziet mag je er idd wel vanuit gaan dat hij ook gaat draaien daar (in de praktijk helaas niet, vaak zat trailers voor films die alleen maar in Randstad komen).
Bij Lovelace van een flop spreken lijkt me erg voorbarig. Die draait pas net in de VS en moet nog in omloop gaan in Europa waar kleine, onafhankelijke, goedkope films het volgens mij doorgaans beter doen dan in Amerika.quote:Op zondag 25 augustus 2013 09:20 schreef Stefan het volgende:
Vraag me af of ze Paranoia. LoveLace en Jobs nog gaan draaien nu ze alle drie zo geflopt zijn
Waar schrijf je voor? Even nieuwsgierig.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:03 schreef roelvano het volgende:
[..]
Hehe, het komt doordat het eerder in dit topic ging over zowel This is the End en The World's End. Ik haal de titels door elkaar
Als ze maar vaak genoeg het woord 'sex' communiceren in de filmomschrijving komen de Europeanen wel naar de bios! Sex sells!quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:09 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Bij Lovelace van een flop spreken lijkt me erg voorbarig. Die draait pas net in de VS en moet nog in omloop gaan in Europa waar kleine, onafhankelijke, goedkope films het volgens mij doorgaans beter doen dan in Amerika.
Damn! Dat is vaak!quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:13 schreef roelvano het volgende:
Maar hoeveel films zien jullie gemiddeld per maand?
Heb morgen een jaar mn gold-card en heb afgelopen jaar zo'n 164 films gezien.
Althans, sommige films vaker gezien dan een keer en er zitten natuurlijk ook PAC-films van Pac-fest erbij. En af en toe wel een kaartje gehaald maar uiteindelijk niet gegaan, of eerder weggegaan bij een film dus het is niet geheel betrouwbaar.
Vandaag m'n tickets eens bekeken via pathe.nl en fysieke exemplaren. Ja, die bewaar ik en ik weet eigenlijk niet waarom. Jullie dan?
Mijn meest bezochte maand is oktober met 23 filmsVaker een filmdagje ingelast en had veel niet gezien ivm kaart die ik pas sinds eind augustus heb. En natuurlijk was het PAC-festival destijds.
Ik haal m'n kaart er in ieder geval wel uit
Ik heb geen idee, want een ING PUC wordt na 4 maanden compleet gewist en de historie is dan dus niet meer in te zien. Een dezer weken maar weer eens een voucher inwisselen voor weer 4 maanden plezierrrrquote:Op zondag 25 augustus 2013 23:41 schreef Kansenjongere het volgende:
Ik zit op 207 films.
Maar dan wel verspreid over de 5 jaar dat ik nu mijn abo heb.
Pathe is niet de schuldige. Behalve bij This is the End. Die hebben ze gewoon afgewezen, ondanks posters en trailers.quote:
soms sta ik wel te kijken van meningen van anderenquote:Op maandag 26 augustus 2013 00:47 schreef SunChaser het volgende:
Vandaag Smurfs gezien. Slecht
Elysium voor 2e keer
Mortal istruments, na een half uur weggelopen, bagger
Daarna kickass voor 2e keer
Hier kan ik mij helemaal in vinden. De trailer is leuker dan de film zelfquote:Op zondag 25 augustus 2013 23:41 schreef wolfrolf het volgende:
Pain & Gain
Ik moest wel een beetje lachen om Dwayne Johnson met z'n naiviteitVerder best geinig gemaakt maar geen moment echt superboeiend.
Elysium vind ik de beste zomerblockbuster van 2013, veel beter dan MoS, Wolverine en Pacific Rimquote:Op maandag 26 augustus 2013 01:47 schreef mschol het volgende:
[..]
soms sta ik wel te kijken van meningen van anderen..
Elysium ga je voor de 2de keer naar toe, maar een film als smurfs of mortal instruments vind je dan weer slecht...![]()
iedereen z'n mening natuurlijk, maar apart vind ik het toch wel altijd
Vond m geweldig, dag later meteen thuis gekeken op de HD ripquote:Op zondag 25 augustus 2013 23:41 schreef wolfrolf het volgende:
Pain & Gain
Ik moest wel een beetje lachen om Dwayne Johnson met z'n naiviteitVerder best geinig gemaakt maar geen moment echt superboeiend.
Als ik me niet vergis Omdat de distributeur het niet eens werd met Pathe over de verdeling van geldquote:Op maandag 26 augustus 2013 12:14 schreef Yesse het volgende:
Heeft iemand enig idee waarom Pathé (en blijkbaar heel veel andere bioscopen) This is the end die aankomende donderdag zou uitkomen niet meer op de planning heeft staan?
Ah lekker van Universal dan, want tot nu toe heb ik alleen in Antwerpen een vertoning kunnen vinden...quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:15 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis Omdat de distributeur het niet eens werd met Pathe over de verdeling van geld
Ik zag het inderdaad. Maar ik zou met 3 vrienden gaan en ik zou nooit pp tijd in Amsterdam kunnen zijn :pquote:Op maandag 26 augustus 2013 13:00 schreef roelvano het volgende:
Overigens kun je als je @universal_NL snel RT nog kaarten winnen voor de voorvertoning van This is the End, vanavond om 19.00u ergens in Amsterdam.
Ik ga zo'n 2 a 3 keer per week naar de bioscoop, dus op 164 ga ik niet komen in een jaar vrees ik.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:13 schreef roelvano het volgende:
Maar hoeveel films zien jullie gemiddeld per maand?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |