Daar kan Pathé niets aan doen hoor, dat ligt gewoon bij de filmmaatschappij. Overigens werd Pain and Gain vier maanden later hier uitgebracht.quote:Op zondag 25 augustus 2013 09:19 schreef Stefan het volgende:
Of t de filmmaatschappij of Pathe is, het is raar. Net als 2 maanden wachten met Pain and Gain, white House Down en 2 Guns. The Butler komt zelfs pas 2 december
Nog erger, denk dat veel mensen m dan al hebben gedownloadquote:Op zondag 25 augustus 2013 12:00 schreef roelvano het volgende:
[..]
Daar kan Pathé niets aan doen hoor, dat ligt gewoon bij de filmmaatschappij. Overigens werd Pain and Gain vier maanden later hier uitgebracht.
quote:Op zondag 25 augustus 2013 10:19 schreef lolinderuimte het volgende:
Wat is er in godsnaam in Schouwburgplein dat heel de foyer afgeladen is met mensen? Wil ik ook eens wat te drinken halen....staan er rijen tot aan Schiedam zowat. ....
Het draait uiteindelijk bij Pathé om de centen en niks anders. Crisis he.quote:Op zondag 25 augustus 2013 19:35 schreef Deezertje het volgende:
Onbegrijpelijk. One Direction 'voorpremiere' bij iedere bios meerdere voorstellingen en op een paar stoelen na a 15 euro per stuk uitverkocht...Een dagje (paar uurtjes) langer wachten en je kan hem zien met je PUC! Ben toen ook niet naar Glee geweest, maar zullen ongetwijfeld meiden 5x naar dezelfde 'film' gaan. 10 euro voor een docu van amper 90 minuten en dan ook nog in nietstoevoegend 3D.
En ondertussen de echte goede films schrappen ivm 'ruimtegebrek'
Het is een bedrijf, dus ja. Crisis of geen crisis, vraag en aanbod.quote:Op zondag 25 augustus 2013 19:35 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Het draait uiteindelijk bij Pathé om de centen en niks anders. Crisis he.
Het is wel een vermakelijke film hoor. Ze zijn best normaal gebleven en het 3D voegt niet veel toe, maar bij welke film wel ;-) 3D-effecten zijn wel erg leuk bij de liedjes die tussendoor langskomen in de film. Verder ook leuk voor niet-fans om te zien wat ze meemaken en dat ze inderdaad heel normaal zijn gebleven. Enfin, ik ben benieuwd wat jij er van vindt tzt.quote:Op zondag 25 augustus 2013 19:35 schreef Deezertje het volgende:
Onbegrijpelijk. One Direction 'voorpremiere' bij iedere bios meerdere voorstellingen en op een paar stoelen na a 15 euro per stuk uitverkocht...Een dagje (paar uurtjes) langer wachten en je kan hem zien met je PUC! Ben toen ook niet naar Glee geweest, maar zullen ongetwijfeld meiden 5x naar dezelfde 'film' gaan. 10 euro voor een docu van amper 90 minuten en dan ook nog in nietstoevoegend 3D.
En ondertussen de echte goede films schrappen ivm 'ruimtegebrek'
Jij bent hem echt gaan zienquote:Op zondag 25 augustus 2013 21:36 schreef roelvano het volgende:
[..]
Het is wel een vermakelijke film hoor. Ze zijn best normaal gebleven en het 3D voegt niet veel toe, maar bij welke film wel ;-) 3D-effecten zijn wel erg leuk bij de liedjes die tussendoor langskomen in de film. Verder ook leuk voor niet-fans om te zien wat ze meemaken en dat ze inderdaad heel normaal zijn gebleven. Enfin, ik ben benieuwd wat jij er van vindt tzt.
Haha ja ik zag 'm bij persvoorstellingquote:Op zondag 25 augustus 2013 21:39 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Jij bent hem echt gaan zien?
Zo zijn er dus ook minder leuke momenten van journalist zijnquote:Op zondag 25 augustus 2013 21:42 schreef roelvano het volgende:
[..]
Haha ja ik zag 'm bij persvoorstelling
Haha, nou daarna This is the End, dus er zijn ook weer leuke momenten. En hij viel helemaal niet tegen en er waren wel meer mensen die er enthousiast over waren hoor :pquote:Op zondag 25 augustus 2013 21:43 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Zo zijn er dus ook minder leuke momenten van journalist zijn
Ze doen wel persvoorstellingen van The World's End?quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:44 schreef roelvano het volgende:
[..]
Haha, nou daarna The World's End, dus er zijn ook weer leuke momenten. En hij viel helemaal niet tegen en er waren wel meer mensen die er enthousiast over waren hoor :p
Ja, hij komt wel in Nederland uit, maar gewoon niet bij Pathé ;-)quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:49 schreef superjojo het volgende:
[..]
Ze doen wel persvoorstellingen van The World's End?
The World's End komt niet in Nederland uit. Je bedoelt This is the End.quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:51 schreef roelvano het volgende:
[..]
Ja, hij komt wel in Nederland uit, maar gewoon niet bij Pathé ;-)
Nogmaals erg jammer, ik vond 'm erg vermakelijk.
Sorry, die ja. This is the end bedoel ik inderdaad.quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:52 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
The World's End komt niet in Nederland uit. Je bedoelt This is the End.
Houd je aan de feiten. Zeker als journalist.quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:53 schreef roelvano het volgende:
[..]
Sorry, die ja. This is the end bedoel ik inderdaad.
My bad!
Hehe, het komt doordat het eerder in dit topic ging over zowel This is the End en The World's End. Ik haal de titels door elkaarquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:01 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Houd je aan de feiten. Zeker als journalist.
Het probleem is dat een distributeur soms pas enkele weken voor release gaat bepalen of een film wel of niet draait, bij twijfel. Voor de zekerheid laten ze dan wel trailers draaien en posters verspreiden.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:02 schreef Deezertje het volgende:
Lijkt me slim dat Pathé voortaan de zaakjes (onderhandelingen) beter op orde heeft voordat ze de trailers uitzenden in de bios. Als ze dat niet deden was er nu veel minder geklaag. Niet élke film komt ook daadwerkelijk uit bij Pathé, maar als je trailers in de bios ziet mag je er idd wel vanuit gaan dat hij ook gaat draaien daar (in de praktijk helaas niet, vaak zat trailers voor films die alleen maar in Randstad komen).
Bij Lovelace van een flop spreken lijkt me erg voorbarig. Die draait pas net in de VS en moet nog in omloop gaan in Europa waar kleine, onafhankelijke, goedkope films het volgens mij doorgaans beter doen dan in Amerika.quote:Op zondag 25 augustus 2013 09:20 schreef Stefan het volgende:
Vraag me af of ze Paranoia. LoveLace en Jobs nog gaan draaien nu ze alle drie zo geflopt zijn
Waar schrijf je voor? Even nieuwsgierig.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:03 schreef roelvano het volgende:
[..]
Hehe, het komt doordat het eerder in dit topic ging over zowel This is the End en The World's End. Ik haal de titels door elkaar
Als ze maar vaak genoeg het woord 'sex' communiceren in de filmomschrijving komen de Europeanen wel naar de bios! Sex sells!quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:09 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Bij Lovelace van een flop spreken lijkt me erg voorbarig. Die draait pas net in de VS en moet nog in omloop gaan in Europa waar kleine, onafhankelijke, goedkope films het volgens mij doorgaans beter doen dan in Amerika.
Damn! Dat is vaak!quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:13 schreef roelvano het volgende:
Maar hoeveel films zien jullie gemiddeld per maand?
Heb morgen een jaar mn gold-card en heb afgelopen jaar zo'n 164 films gezien.
Althans, sommige films vaker gezien dan een keer en er zitten natuurlijk ook PAC-films van Pac-fest erbij. En af en toe wel een kaartje gehaald maar uiteindelijk niet gegaan, of eerder weggegaan bij een film dus het is niet geheel betrouwbaar.
Vandaag m'n tickets eens bekeken via pathe.nl en fysieke exemplaren. Ja, die bewaar ik en ik weet eigenlijk niet waarom. Jullie dan?
Mijn meest bezochte maand is oktober met 23 filmsVaker een filmdagje ingelast en had veel niet gezien ivm kaart die ik pas sinds eind augustus heb. En natuurlijk was het PAC-festival destijds.
Ik haal m'n kaart er in ieder geval wel uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |