Haha ja dat was eens toevalligquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 03:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
je hebt mij ook al![]()
Blijken we nog dezelfde mensen te kennen ook
ik zag echt langskomen van jou en ik dacht, hé die naam ken ik. Kijken of het hem echt is, en dat bleek zo te zijn. Spreek je zijn broer ook of niet?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 03:52 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Haha ja dat was eens toevallig
Nee die heb ik nooit gezien, hij is homo wist je dat?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 03:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik zag echt langskomen van jou en ik dacht, hé die naam ken ik. Kijken of het hem echt is, en dat bleek zo te zijn. Spreek je zijn broer ook of niet?
dat verbaast me echt helemaal niks. Maar is niet dat ik ze lang spreek, ze gingen al naar andere school in groep 5. Maar nog wel op die kinderfeestjes geweest enzoquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 03:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee die heb ik nooit gezien, hij is homo wist je dat?
Gaat dit over Geo?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 03:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee die heb ik nooit gezien, hij is homo wist je dat?
Dat heeft Johan Derksen nooit gezegdquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 04:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb ook altijd pech, ze moeten ook altijd mij hebben.
Die is nog wel tof alleen die Plaaggeest is fucking eng man.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 04:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb ook altijd pech, ze moeten ook altijd mij hebben.
Wel als hij weer eens aan SM werd onderworpen door Isabel.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 04:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat heeft Johan Derksen nooit gezegd
Nee dan zegt hij Bluuuaarrrghquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 04:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel als hij weer eens aan SM werd onderworpen door Isabel.
Ik heb vandaag tijdens het eten de trip naar Ierland en Italië gezien met B&A. Het is elke episode hetzelfde liedje, maar blijft leuk. Al vind ik B2 nog steeds de leukste boefquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 04:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Die is nog wel tof alleen die Plaaggeest is fucking eng man.
Maar B2 speelde toch ook Bassie of was dat alleen Vlugge Japie.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 04:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb vandaag tijdens het eten de trip naar Ierland en Italië gezien met B&A. Het is elke episode hetzelfde liedje, maar blijft leuk. Al vind ik B2 nog steeds de leukste boef.
Einde jeugdsentiment bericht.
Bassie speelde Vlugge Japie. B2 was gewoon een andere acteur. Aad was ook een deel de Baron trouwensquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 04:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar B2 speelde toch ook Bassie of was dat alleen Vlugge Japie.
Ja kan me nog heel vaag herinnerenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 04:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bassie speelde Vlugge Japie. B2 was gewoon een andere acteur. Aad was ook een deel de Baron trouwens
Als je het terugkijkt ziet het er best gaar uit. Maarja die Paul van Gorcum is echt geniaal met zijn uitbarstingenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 04:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja kan me nog heel vaag herinnerenjammer dat ze zoiets moois niet meer maken.
De hele snackbar kwam standaard voorbij jaquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 04:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je het terugkijkt ziet het er best gaar uit. Maarja die Paul van Gorcum is echt geniaal met zijn uitbarstingen
En die hulpjes van hem zijn ook zo geniaal debiel. Die personages lullen ook gewoon keihard in zichzelf midden op straatquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 04:12 schreef Elan het volgende:
[..]
De hele snackbar kwam standaard voorbij ja
Die hulpjes liepen constant achter hem aan. Ja baasquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 04:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En die hulpjes van hem zijn ook zo geniaal debiel. Die personages lullen ook gewoon keihard in zichzelf midden op straat
"Stap in de wagen"quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 04:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Die hulpjes liepen constant achter hem aan. Ja baas. Die dove ook.
ik vind die in denemarken het coolst, als B100 de wagen in het water rijdt omdat hij probeert de pont te halenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 04:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
"Stap in de wagen"
"Wat wil je vragen"
"Ik zei STAP IN DE WAGEN!"
"Dat hoef je niet te vragen baas, dat was ik sowieso al van plan"
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |