Kopa is de zoon van Simba die niet in de films voorkomt.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 03:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Return Of Kopa is dat geen officiële sequel .
Die stijl is gewoon The Lion King stijlquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 03:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Sommige zijn wel zijn 'stijl' van tekenen.
Aan de andere kant bekkenstotende leeuwen wie kickt daar nou niet op.
Ja en Zira en Scar hadden Nuka is helaas verder ook niet echt verwerkt in een film.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 03:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kopa is de zoon van Simba die niet in de films voorkomt.
Einde feitje.
je kan ook eens wat andere users proberen te tekenen. Dan heb je grotere kans om beroemd te worden.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 03:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik hoop dat GGMM zijn fanbase eens uitbreid, dan kan ik mijn paints ook delen met de wereld via een deviantart account.
Nuka is nog zo'n geniaal character. Maar die 2e film zit vol met plotholes. Omdat er anders incest zou voorkomen enzoquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 03:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja en Zira en Scar hadden Nuka is helaas verder ook niet echt verwerkt in een film.
Ja maar van die andere users weet ik niet hoe ze er uit zien.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 03:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
je kan ook eens wat andere users proberen te tekenen. Dan heb je grotere kans om beroemd te worden.
rens kan je zo vinden hoor.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 03:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja maar van die andere users weet ik niet hoe ze er uit zien.
Ik ben nu thuis en deze SC is mijn tuin waar ik me uitleef.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 03:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nou nou nou, niet zo grof hierzo. Doet dat thuis!
Wat? Middelvinger en brillen?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 03:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Leuke foto met die brillen en je middelvinger.
Okéquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 03:43 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ben nu thuis en deze SC is mijn tuin waar ik me uitleef.
https://www.facebook.com/rens.ajacied?fref=tsquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 03:45 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wat? Middelvinger en brillen?
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 03:47 schreef Elan het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/rens.ajacied?fref=ts
Of ben jij dat niet?
JR-Style zegt van wel.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 03:48 schreef RensAjacied het volgende:
[..]![]()
Nee, mocht je straks wel de goede hebben niet hier plaatsen s.v.p. Al heb ik wel de halve SC liever niet openbaar voor iedereen.
je hebt mij ook alquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 03:48 schreef RensAjacied het volgende:
[..]![]()
Nee, mocht je straks wel de goede hebben niet hier plaatsen s.v.p. Al heb ik wel de halve SC liever niet openbaar voor iedereen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |