abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 07:17:34 #51
347865 Insomnium
Flunitrazepam <3
pi_130263514
Zo ziekelijk depri al ik gister was zo hyper ben ik nu.
Met twee uur slaap achter de rug sta ik nu stijf van de spanning.

Over anderhalf uur de twintig weken echo van mijn kleine viking.
Ik ben zo moe dat ik aan het slaap wandelen ben.
Althans zo voelt het.
Kan ook de medicatie zijn.

Spanningen komen nu ook om de hoek kijken.
Het is echt een zware zwangerschap.

In het begin een tweede kindje verloren.
Vrouwlief heeft bekken instabiliteit en veel rare krampen.
Vrouwlief heeft al eerder een miskraam gehad.

Zal hij gezond zijn?
Zal er iets mis zijn?

Vast wel, maar die spanning daar word ik gek van.
Zal later op de dag wel weer crashen maar toch.
Bipolair is niet zo erg soms.
Misschien. Ergens. Nooit
pi_130263532
Succes vandaag *8 En al crash je later vandaag, dan is dat hopelijk omdat he gerustgesteld bent en alle spanning mag wegvloeien!
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 07:23:38 #53
347865 Insomnium
Flunitrazepam <3
pi_130263545
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 07:21 schreef Nyota het volgende:
Succes vandaag *8 En al crash je later vandaag, dan is dat hopelijk omdat he gerustgesteld bent en alle spanning mag wegvloeien!
Dank je wel!
En dat hoop ik.

Ben echt zo moe als een hond.
Wallen tot mijn schouders :')
En gisteren mijn baard ongelijk geknipt.
Allemaal kleine stomme dingen waar ik niet tegen kan. :@
Misschien. Ergens. Nooit
pi_130263644
quote:
2s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 07:23 schreef Insomnium het volgende:

[..]

Dank je wel!
En dat hoop ik.

Ben echt zo moe als een hond.
Wallen tot mijn schouders :')
En gisteren mijn baard ongelijk geknipt.
Allemaal kleine stomme dingen waar ik niet tegen kan. :@
Das klote. Doet me denken aan 2 jaar geleden toen ik na een lange tijd weer naar m'n werk ging en ik bij thuiskomst erachter kwam dat ik heel de dag met 2 verschillende laarzen had rondgelopen...
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 07:44:50 #55
347865 Insomnium
Flunitrazepam <3
pi_130263665
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 07:42 schreef Nyota het volgende:

[..]

Das klote. Doet me denken aan 2 jaar geleden toen ik na een lange tijd weer naar m'n werk ging en ik bij thuiskomst erachter kwam dat ik heel de dag met 2 verschillende laarzen had rondgelopen...
Urgh dat is ook vervelend ja.
Nouja op het moment zit ik van het ene uiterste in de andere.
Depri naar manisch.
En mijn arts is op vakantie.
Dus medicatie bijstellen gaat niet op het moment.
Misschien. Ergens. Nooit
pi_130263682
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 02:33 schreef Purplesparks2 het volgende:

[..]

Niet superveel effect op me meer meestal slik 20 mg per keer normaal gesproken. Al werkt het 's ochtends beter dan later op de dag.

Dus ik heb eindelijk mijn Java programmeer omgeving weer aan de praat, alleen weet ik niks om te maken. Jij nog ideeën voor me? of iemand anders.evt
Kan je ook C / C++?
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_130263757
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 07:47 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Kan je ook C / C++?
c matig, c++ niet. Mijn broer is daar goed in, net een goed betaalde baan aangenomen. Hoewel hij daar met c# aan de slag moet. Kben meer van Java/php stiekum gewoon makkelijker daarom. :P
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 08:18:56 #58
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_130263985
Pff.. gister pas om half 3 gaan slapen. Vanmorgen dan ook heel vaag "wtf! moet ik nu al op" gevoel. Zit nu op m'n werk, gelijk Giel met z'n irritante geluidjes.. dus nee, wordt zeker geen topdag. Mijn hele flow is eruit.. dat weet ik al wel.
pi_130264081
quote:
2s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 07:44 schreef Insomnium het volgende:

[..]

Urgh dat is ook vervelend ja.
Nouja op het moment zit ik van het ene uiterste in de andere.
Depri naar manisch.
En mijn arts is op vakantie.
Dus medicatie bijstellen gaat niet op het moment.
Kan je niet naar een vervanger, of wil je dat liever niet? Wanneer is hij weer terug, weet je dat?
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 09:28:31 #60
347865 Insomnium
Flunitrazepam <3
pi_130264913
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 08:18 schreef Cue_ het volgende:
Pff.. gister pas om half 3 gaan slapen. Vanmorgen dan ook heel vaag "wtf! moet ik nu al op" gevoel. Zit nu op m'n werk, gelijk Giel met z'n irritante geluidjes.. dus nee, wordt zeker geen topdag. Mijn hele flow is eruit.. dat weet ik al wel.
Gewoon proberen op tijd te slapen vanavond :)
Maar ik weet hoe het voelt.

quote:
1s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 08:27 schreef Nyota het volgende:

[..]

Kan je niet naar een vervanger, of wil je dat liever niet? Wanneer is hij weer terug, weet je dat?
Hij is nu nog drie weken weg.
En ik zou eventueel naar een vervanger kunnen.

Maar die kent mij niet en mijn medicatie verhoudingen ook niet.
Misschien. Ergens. Nooit
pi_130274432
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 02:46 schreef Sound.Cloud het volgende:

[..]

Thanks! Zulke bedoelde ik.

Als je je slecht voelt en dan van die deprimerende muziek luistert, helpt ook niet echt veel.

In een bepaald opzicht helpt het wel, niet dat je er blijer van wordt, maar het is alsof je je begrepen voelt, niet alleen. Ik ga juist deprimerende muziek luisteren (treurige muziek of death metal - waar ik soms ook een beetje agressief van word) als ik me niet goed voel en laat me dan helemaal meeslepen, wat er wel voor zorgt dat ik nog dieper zak, maar toch is het fijn. Het is een soort steun, vooral als je je herkent in songteksten. Zo werkt het voor mij, maar het hoeft natuurlijk niet voor iedereen te gelden ;)

Blije muziek werkt sowieso averechts als ik me niet goed voel. Maar als er ook maar een spoortje vrolijkheid in me zit, wordt dat versterkt door (meezingen met) happy indie deuntjes (Arcade Fire, Animal Collective) of rock (Baba O' Riley vind ik bijvoorbeeld een geweldig nummer, en de band Biffy Clyro is ook heel meezingbaar). En van metal kan ik ook heel blij worden en daar krijg ik vooral energie van.
Van A-punk word ik ook altijd superblij, heb heel positieve associaties met dat nummer :D
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_130275152
Ik heb vaak dat er kleine dingetjes zijn die ik moet regelen, die voor de meeste mensen niks voorstellen, maar bij mij voor heel veel spanning zorgen. Het wordt heel snel chaos in mijn hoofd en ik vind het nogal moeilijk om beslissingen te nemen, wat behoorlijk stressvol kan zijn.

Ben nu bijvoorbeeld constant gespannen omdat ik me moet inschrijven voor een keuzevak. Heb al het een en ander uitgezocht en opgeschreven maar kom er niet uit, dus ga er morgen naar kijken met een vriendin. Ik kan er op dit moment niets meer aan doen, ga het morgen uitzoeken, dus mag nu even ontspannen. Maar dat lukt me niet, ik denk er de hele tijd aan en word daar zenuwachtig van. En dit speelt al twee weken. Heeft iemand tips?
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 15:11:31 #63
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_130275436
Dan is de vraag waarom kom je er niet uit. Waarop blijf je steken. Waarom blijft het nu nog in je hoofd steken terwijl je weet dat je er morgen mee bezig gaat.

Verder geen tips, ik ben te goed in gedachtes geblokkeren (behalve als ik wil slapen)
pi_130276251
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 03:04 schreef minthy het volgende:

[..]

Dat zou hier ook best goed kunnen werken maar ergens lijkt dat me ook naar. Bepaalde nummers kunnen dan een negatieve lading gaan krijgen. Zo kan ik na bijna 12jr nog steeds de muziek die op de uitvaart van m'n pa werd gedraaid niet horen, net als bepaalde nummers uit de top40 van vlak voordat hij overleed. Dat werpt me gelijk terug naar een kutperiode.
Het is juist dat idee van triggeren dat erachter zat. De liedjes zijn gekozen omdat ze me op één of andere manier aanspreken, en dat verandert niet.

Maar ik heb ook zo'n herinnering bij bepaalde muziek, bijvoorbeeld alles van Maroon 5, dat me aan een ex doet denken waar ik altijd van voelde dat zij en ik soulmates waren of whatever. Daarvoor heb ik mezelf moeten aanleren dat ik dat verlies alleen maar kon hebben omdat het in context staat met iets moois dat ik had. Relativeren kan je het noemen denk ik, van zwart naar grijs. 8-)
pi_130276474
Ik ga binnenkort beginnen met SoVa. Als dat niet werkt, dan wordt er gekeken naar dagbehandeling.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_130278197
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 15:40 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik ga binnenkort beginnen met SoVa. Als dat niet werkt, dan wordt er gekeken naar dagbehandeling.
Sociale Vaardigheidstraining? Wat vind je daarvan, denk je dat je er baat bij zult hebben? En krijg je daarnaast ook individuele therapie? (ervan uitgaande dat sova in een groep is)
Succes iig!
pi_130278856
Het leren van nieuw ontdekte natuurverschijnselen voelt soms echt als een aanranding van m'n brein. Plus dat het een masochistische kant van me naar boven brengt. Freakin' universe. oO<
pi_130278869
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 15:11 schreef Cue_ het volgende:
Dan is de vraag waarom kom je er niet uit. Waarop blijf je steken. Waarom blijft het nu nog in je hoofd steken terwijl je weet dat je er morgen mee bezig gaat.
Nou, er zijn heel veel opties; verschillende studies, verschillende universiteiten, maar ik moet het leuk vinden en voldoen aan de toelatingseisen en het moet in de juiste periode vallen - sommige sites zijn vrij vaag en ik heb gewoon weinig overzicht. Bovendien vind ik het moeilijk om te kiezen. Ik kan er niet tegen dat het na twee weken nog steeds niet is afgerond en ik niet verder kom.

Maar ik ben eigenlijk op zoek naar algemene tips om dit soort dingen los te kunnen laten, niet per se voor dit specifieke probleempje.

quote:
Verder geen tips, ik ben te goed in gedachtes geblokkeren (behalve als ik wil slapen)
Dat is niet eerlijk :(
pi_130278901
quote:
11s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 16:39 schreef Gray het volgende:
Het leren van nieuw ontdekte natuurverschijnselen voelt soms echt als een aanranding van m'n brein. Plus dat het een masochistische kant van me naar boven brengt. Freakin' universe. oO<
Wut?
pi_130279021
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 16:40 schreef kuolema het volgende:

[..]

Wut?
Blijkt dat er mogelijk een parallel universum is van een specifieke vorm van donkere materie, die als een schaduwwereld naast de onze bestaat. Mindblowingly flabbergasting is dat voor mij. Doet me afvragen waarom we ons zo druk kunnen maken over dingetjes als inschrijvingen voor keuzevakken enzo. ;)
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 16:53:55 #71
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_130279323
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 16:39 schreef kuolema het volgende:

[..]

Nou, er zijn heel veel opties; verschillende studies, verschillende universiteiten, maar ik moet het leuk vinden en voldoen aan de toelatingseisen en het moet in de juiste periode vallen - sommige sites zijn vrij vaag en ik heb gewoon weinig overzicht. Bovendien vind ik het moeilijk om te kiezen. Ik kan er niet tegen dat het na twee weken nog steeds niet is afgerond en ik niet verder kom.

Maar ik ben eigenlijk op zoek naar algemene tips om dit soort dingen los te kunnen laten, niet per se voor dit specifieke probleempje.

[..]

Dat is niet eerlijk :(
Nouja zorg dat je alles op papier krijgt, dus ook al zijn het vaagheden, schrijf alles op wat je van die site wel kan afhalen. En schrijf je vragen op.
Kijk of je die vragen alsnog kan beantwoorden door goed te zoeken / door met je vriendin te kijken of ze op te bellen.

Schrijf alle data op, schrijf welke school, welke richting etc etc allemaal op. En dán pas ga je kijken wat je wel en niet wil. Gooi eerst alles eraf wat je echt niet wil, en zo steeds verder.

En als je dan nog met een paar blijft zitten, kijk wat je gevoel zegt, bespreek het evt met familie/vrienden.

Gewoon stap voor stap :)
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 16:54:25 #72
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_130279340
quote:
3s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 16:43 schreef Gray het volgende:

Blijkt dat er mogelijk een parallel universum is van een specifieke vorm van donkere materie, die als een schaduwwereld naast de onze bestaat. Mindblowingly flabbergasting is dat voor mij. Doet me afvragen waarom we ons zo druk kunnen maken over dingetjes als inschrijvingen voor keuzevakken enzo. ;)
Maar wat ga je vervolgens met die informatie doen? Ik heb meer van "tja, leuk als dat er is.. en nu?"
pi_130279441
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 16:23 schreef kuolema het volgende:

[..]

Sociale Vaardigheidstraining? Wat vind je daarvan, denk je dat je er baat bij zult hebben? En krijg je daarnaast ook individuele therapie? (ervan uitgaande dat sova in een groep is)
Succes iig!
Ik heb geen flauw idee wat me precies te wachten staat bij SoVa, maar ik heb wel te horen gekregen dat ik PUA achtige dingen moet ga doen. De arts zei tegen me "Je krijgt bijvoorbeeld de opdracht om willekeurige vrouwen op straat aan te spreken e.d.".
De individuele therapie wordt gedaan als SoVa niet werkt.
pi_130279464
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 16:53 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Nouja zorg dat je alles op papier krijgt, dus ook al zijn het vaagheden, schrijf alles op wat je van die site wel kan afhalen. En schrijf je vragen op.
Kijk of je die vragen alsnog kan beantwoorden door goed te zoeken / door met je vriendin te kijken of ze op te bellen.

Schrijf alle data op, schrijf welke school, welke richting etc etc allemaal op. En dán pas ga je kijken wat je wel en niet wil. Gooi eerst alles eraf wat je echt niet wil, en zo steeds verder.

En als je dan nog met een paar blijft zitten, kijk wat je gevoel zegt, bespreek het evt met familie/vrienden.

Goede tips dit. Je mind tevreden stellen als het ware, voor zover dat mogelijk is. Geef het een bot om op te bijten. ^O^

quote:
7s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 16:54 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Maar wat ga je vervolgens met die informatie doen? Ik heb meer van "tja, leuk als dat er is.. en nu?"
Waarom moet ik iets met die informatie doen? Behalve nog meer verwonderen over wat het ook is waar we in leven? Nutteloos, maar leuk. En dus niet geheel nutteloos. ;)

En nu een sigaretje roken. :7
pi_130279479
quote:
3s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 16:43 schreef Gray het volgende:

[..]

Ik heb het niet helemaal gelezen, maar ja, ik begrijp wat je bedoelt.
We weten zo fucking weinig, en het normale leven is zo simpel, maar als dat het enige is waar je van weet, is het ingewikkeld en lastig. Maar het stelt niets voor, en wij stellen niets voor, vergeleken met wat er verder is.
Dit soort theorieën zijn echt awesome, maar ook zo moeilijk voor te stellen. Hoe kan iets niets zijn?
Doet me denken aan een docu die iets zei over dat wij ons in een zwart gat bevinden, waarbinnen alles driedimensionaal is en aan de rand is hetzelfde maar dan 2d. Ofzo. Iets in die richting.
En de tijdreis theorie dan.
Gaaf, wonderlijk, mooi, enz., maar tegelijkertijd eng omdat het (vind ik zelf) allemaal zo moeilijk te bevatten is. Het voelt veiliger om te denken aan alleen de dingen die wij echt (denken te) begrijpen, en waar we controle over hebben.
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 16:59:47 #76
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_130279491
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 16:57 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik heb geen flauw idee wat me precies te wachten staat bij SoVa, maar ik heb wel te horen gekregen dat ik PUA achtige dingen moet ga doen. De arts zei tegen me "Je krijgt bijvoorbeeld de opdracht om willekeurige vrouwen op straat aan te spreken e.d.".
Dat zijn wel vaak de methodes die worden toegepast. Daardoor wordt vaak gerealiseerd dat het allemaal niet zo eng hoeft te zijn en dat het allemaal goed te doen is.
Hoop dat je het serieus aanpakt en er echt voor gaat! Zou zeker helpen :)
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 17:01:12 #77
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_130279528
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 16:58 schreef Gray het volgende:

Waarom moet ik iets met die informatie doen? Behalve nog meer verwonderen over wat het ook is waar we in leven? Nutteloos, maar leuk. En dus niet geheel nutteloos. ;)
Ow van mij hoef je er niets mee te doen hoor ;) Maar bedoelde meer omdat je zei van "waarom men zich nog druk maakt over keuzevakken" De strekking van dat punt is dat er andere 'belangrijker'? zaken zijn. Terwijl voor mij juist het keuzevakkenissue interessanter/belangrijker is dan iets waar ik nooit wat (bewust) mee te maken zal krijgen
pi_130279573
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 16:53 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Thanks. Ik had inderdaad al alles opgeschreven, per universiteit/studie welke vakken me leuk lijken, voors en tegens, vaagheden. Had ook verwacht dat het zou helpen, want dat doet het meestal, maar nu niet echt. Maar nog 1 dagje, en dan ga ik de keuze maken en ben ik ervan af :)
pi_130279578
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 16:59 schreef kuolema het volgende:

[..]

Ik heb het niet helemaal gelezen, maar ja, ik begrijp wat je bedoelt.
We weten zo fucking weinig, en het normale leven is zo simpel, maar als dat het enige is waar je van weet, is het ingewikkeld en lastig. Maar het stelt niets voor, en wij stellen niets voor, vergeleken met wat er verder is.
Dit soort theorieën zijn echt awesome, maar ook zo moeilijk voor te stellen. Hoe kan iets niets zijn?
Doet me denken aan een docu die iets zei over dat wij ons in een zwart gat bevinden, waarbinnen alles driedimensionaal is en aan de rand is hetzelfde maar dan 2d. Ofzo. Iets in die richting.
En de tijdreis theorie dan.
Daar ben ik mee bekend, prachtig! ^O^

quote:
Gaaf, wonderlijk, mooi, enz., maar tegelijkertijd eng omdat het (vind ik zelf) allemaal zo moeilijk te bevatten is. Het voelt veiliger om te denken aan alleen de dingen die wij echt (denken te) begrijpen, en waar we controle over hebben.
Ik wil juist voorbij die angst en probeer me vaak bloot te stellen aan zaken die ik niet begrijpen kan, waar ik geen controle over heb. Het is enorm bevrijdend om te waden in onzekerheid met overgave. Het voelt juist heel natuurlijk en misschien ook wel veilig, al spelen zaken als veilig en onveilig daarin geen rol. :)

quote:
7s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 17:01 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ow van mij hoef je er niets mee te doen hoor ;) Maar bedoelde meer omdat je zei van "waarom men zich nog druk maakt over keuzevakken" De strekking van dat punt is dat er andere 'belangrijker'? zaken zijn. Terwijl voor mij juist het keuzevakkenissue interessanter/belangrijker is dan iets waar ik nooit wat (bewust) mee te maken zal krijgen
Voor mij is het eerder een kwestie van waarom discrimineren? Waarom om het ene druk maken, en het ander niet? Het zijn niet de dingen om ons heen die stress maken. ;)
pi_130279622
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 16:58 schreef Gray het volgende:

[..]

En nu een sigaretje roken. :7
Dat. Je kunt er niets mee, maar het is gewoon mooi om te bedenken dat er meer is dan dit oppervlakkige leven.
pi_130279662
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 17:05 schreef kuolema het volgende:

[..]

Dat. Je kunt er niets mee, maar het is gewoon mooi om te bedenken dat er meer is dan dit oppervlakkige leven.
Het zijn wij die oppervlakkig kijken, zie je prachtige quote. ;)

Donnie Darko. O+
pi_130279688
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 16:57 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Dat lijkt mij echt super eng...
pi_130279719
quote:
12s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 17:06 schreef Gray het volgende:

[..]

Het zijn wij die oppervlakkig kijken, zie je prachtige quote. ;)

Donnie Darko. O+
Daar heb ik niets aan toe te voegen :)
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 17:15:01 #84
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_130279874
zit mobiel
@Gray. Discrimineren omdat het (voor mij) doelloos is. Waarom drukmaken (of atress of enge zaken opzoeken of hoe je t ook ervaaet) als t geen toegevoegde waarde heeft.
Vind t lastig uit.te leggen
pi_130281385
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 17:07 schreef kuolema het volgende:

[..]

Dat lijkt mij echt super eng...
Er is wel een mogelijkheid tot overleg. Ik hoef misschien bepaalde dingen niet te doen als ik daar helemaal niet comfortabel bij voel, maar het primaire idee is dat ik hele "zieke" dingen moet gaan doen om op sociaal gebied een beetje vooruit te komen.
pi_130281487
Su, ff pauze van't programmeren. :p Vannacht maar weer eens wat slaap bijhalen. Maja, neem ik mij wel vaker voor en dan toch niet doen. Hoes't hier verder?
pi_130281940
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 17:15 schreef Cue_ het volgende:
zit mobiel
@Gray. Discrimineren omdat het (voor mij) doelloos is. Waarom drukmaken (of atress of enge zaken opzoeken of hoe je t ook ervaaet) als t geen toegevoegde waarde heeft.
Vind t lastig uit.te leggen
Niet alles hoeft waarde te hebben. Druk maken over iets heeft inderdaad geen toegevoegde waarde, je kan het dus net zo goed laten.
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 18:45:05 #88
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_130282344
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 18:32 schreef Gray het volgende:

[..]

Niet alles hoeft waarde te hebben. Druk maken over iets heeft inderdaad geen toegevoegde waarde, je kan het dus net zo goed laten.
Nee klopt, maar vandaar mijn 'discriminatie'
Druk maken moet je idd zoveel mogelijk proberen te vermijden
pi_130286673
Het lukt me nu echt niet meer om te relaxen, sta strak van de spierpijn, kan amper lopen vanavond. Kan wel janken van de pijn :r :')

Iemand tips? Stilzitten helpt niet, bewegen ook niet. Ik ben na tips in een ander topic toch eens met m'n manier van ademhalen aan de slag gegaan, dat helpt op het moment ook niet
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_130287012
quote:
13s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 20:34 schreef minthy het volgende:
Het lukt me nu echt niet meer om te relaxen, sta strak van de spierpijn, kan amper lopen vanavond. Kan wel janken van de pijn :r :')

Iemand tips? Stilzitten helpt niet, bewegen ook niet. Ik ben na tips in een ander topic toch eens met m'n manier van ademhalen aan de slag gegaan, dat helpt op het moment ook niet
Warm bad? anders Warme douche?
pi_130288684
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 20:40 schreef Purplesparks2 het volgende:

[..]

Warm bad? anders Warme douche?
Heb al een douche geprobeerd, helpt niet :P
Tante minthy!! O+
pi_130289274
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 21:02 schreef minthy het volgende:

[..]

Heb al een douche geprobeerd, helpt niet :P
neh dacht ik al, maja wou toch een poging doen. Helaas, 'k zou het ook niet weten zo.
pi_130290383
quote:
13s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 20:34 schreef minthy het volgende:

En je weet zeker dat 't van stress is en niet één of andere ziekte?

Waarvan is je stress ook alweer? :@
pi_130290654
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 21:10 schreef Purplesparks2 het volgende:

[..]

neh dacht ik al, maja wou toch een poging doen. Helaas, 'k zou het ook niet weten zo.
Geeft niks, dank je :*
Tante minthy!! O+
pi_130290881
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 21:27 schreef Gray het volgende:

[..]

En je weet zeker dat 't van stress is en niet één of andere ziekte?

Waarvan is je stress ook alweer? :@
Dat hoop ik niet :X
Daar wil ik me eigenlijk ook niet druk om maken.

Sinds november oid last van bovenbenen/bovenarmen/nek/schouders, bij spanning wordt het erger. Schijnt met die burnout te maken te hebben. Er komen een aantal belangrijke afspraken aan de komende tijd waar ik enorm tegenop zie, denk dat het daardoor komt. Pieker me suf en denk dat ik het allemaal niet aankan.
Tante minthy!! O+
pi_130291097
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 21:35 schreef minthy het volgende:

[..]

Dat hoop ik niet :X
Daar wil ik me eigenlijk ook niet druk om maken.

Sinds november oid last van bovenbenen/bovenarmen/nek/schouders, bij spanning wordt het erger. Schijnt met die burnout te maken te hebben. Er komen een aantal belangrijke afspraken aan de komende tijd waar ik enorm tegenop zie, denk dat het daardoor komt. Pieker me suf en denk dat ik het allemaal niet aankan.
Magnesium supplement? Ben je nu niet echt iets mee natuurlijk maar dat zou volgens een collega van mij helpen met spierspanningen.
Ik ben het op zijn aanraden ook gaan gebruiken voor stressklachtenen het lijkt wel dat ik er wat beter door slaap maar verder doet het bij mij niet echt veel. }:|

Vrijdag mijn eerste gesprek met een psycholoog voor mijn werkstress / faalangst te proberen aan te pakken.
I've got a plan so cunning you could put a tail on it and call it a weasel
pi_130291450
Pfoe wat een materie in dit topic, met alle respect.
Ik wil niemand beledigen maar dit topic is niet wat het geweest is./veel slowchat, ik kan het niet echt aan depressie toeschrijven veel..of vertel gwoon dat je twijfelt over meds oid?
pi_130291777
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 21:38 schreef Hello_Kitty het volgende:

[..]

Magnesium supplement? Ben je nu niet echt iets mee natuurlijk maar dat zou volgens een collega van mij helpen met spierspanningen.
Ik ben het op zijn aanraden ook gaan gebruiken voor stressklachtenen het lijkt wel dat ik er wat beter door slaap maar verder doet het bij mij niet echt veel. }:|

Vrijdag mijn eerste gesprek met een psycholoog voor mijn werkstress / faalangst te proberen aan te pakken.
Zal er morgen eens naar kijken/vragen, dank je!
Tante minthy!! O+
pi_130291857
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 21:44 schreef ScarFace- het volgende:
Ik wil niemand beledigen maar dit topic is niet wat het geweest is./veel slowchat, ik kan het niet echt aan depressie toeschrijven veel..of vertel gwoon dat je twijfelt over meds oid?
hele nacht en dag zitten programmeren, nu ongeveer een werkende server en client die ik beiden zo vaak kan openen als ik wil, Puur om het gemiddelde van de sc hier te verminderen, ;)
pi_130291898
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 21:44 schreef ScarFace- het volgende:
Dat vind ik hier nog wel meevallen, eerlijk gezegd. Maar goed, deze post is, net zoals die van jou, offtopic ;)
Tante minthy!! O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')