Dank je wel!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 07:21 schreef Nyota het volgende:
Succes vandaag *8 En al crash je later vandaag, dan is dat hopelijk omdat he gerustgesteld bent en alle spanning mag wegvloeien!

Das klote. Doet me denken aan 2 jaar geleden toen ik na een lange tijd weer naar m'n werk ging en ik bij thuiskomst erachter kwam dat ik heel de dag met 2 verschillende laarzen had rondgelopen...quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 07:23 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dank je wel!
En dat hoop ik.
Ben echt zo moe als een hond.
Wallen tot mijn schouders
En gisteren mijn baard ongelijk geknipt.
Allemaal kleine stomme dingen waar ik niet tegen kan.

Urgh dat is ook vervelend ja.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 07:42 schreef Nyota het volgende:
[..]
Das klote. Doet me denken aan 2 jaar geleden toen ik na een lange tijd weer naar m'n werk ging en ik bij thuiskomst erachter kwam dat ik heel de dag met 2 verschillende laarzen had rondgelopen...

Kan je ook C / C++?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 02:33 schreef Purplesparks2 het volgende:
[..]
Niet superveel effect op me meer meestal slik 20 mg per keer normaal gesproken. Al werkt het 's ochtends beter dan later op de dag.
Dus ik heb eindelijk mijn Java programmeer omgeving weer aan de praat, alleen weet ik niks om te maken. Jij nog ideeën voor me? of iemand anders.evt

c matig, c++ niet. Mijn broer is daar goed in, net een goed betaalde baan aangenomen. Hoewel hij daar met c# aan de slag moet. Kben meer van Java/php stiekum gewoon makkelijker daarom.quote:

Kan je niet naar een vervanger, of wil je dat liever niet? Wanneer is hij weer terug, weet je dat?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 07:44 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Urgh dat is ook vervelend ja.
Nouja op het moment zit ik van het ene uiterste in de andere.
Depri naar manisch.
En mijn arts is op vakantie.
Dus medicatie bijstellen gaat niet op het moment.

Gewoon proberen op tijd te slapen vanavondquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 08:18 schreef Cue_ het volgende:
Pff.. gister pas om half 3 gaan slapen. Vanmorgen dan ook heel vaag "wtf! moet ik nu al op" gevoel. Zit nu op m'n werk, gelijk Giel met z'n irritante geluidjes.. dus nee, wordt zeker geen topdag. Mijn hele flow is eruit.. dat weet ik al wel.
Hij is nu nog drie weken weg.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 08:27 schreef Nyota het volgende:
[..]
Kan je niet naar een vervanger, of wil je dat liever niet? Wanneer is hij weer terug, weet je dat?

In een bepaald opzicht helpt het wel, niet dat je er blijer van wordt, maar het is alsof je je begrepen voelt, niet alleen. Ik ga juist deprimerende muziek luisteren (treurige muziek of death metal - waar ik soms ook een beetje agressief van word) als ik me niet goed voel en laat me dan helemaal meeslepen, wat er wel voor zorgt dat ik nog dieper zak, maar toch is het fijn. Het is een soort steun, vooral als je je herkent in songteksten. Zo werkt het voor mij, maar het hoeft natuurlijk niet voor iedereen te geldenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 02:46 schreef Sound.Cloud het volgende:
[..]
Thanks! Zulke bedoelde ik.
Als je je slecht voelt en dan van die deprimerende muziek luistert, helpt ook niet echt veel.

Het is juist dat idee van triggeren dat erachter zat. De liedjes zijn gekozen omdat ze me op één of andere manier aanspreken, en dat verandert niet.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 03:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat zou hier ook best goed kunnen werken maar ergens lijkt dat me ook naar. Bepaalde nummers kunnen dan een negatieve lading gaan krijgen. Zo kan ik na bijna 12jr nog steeds de muziek die op de uitvaart van m'n pa werd gedraaid niet horen, net als bepaalde nummers uit de top40 van vlak voordat hij overleed. Dat werpt me gelijk terug naar een kutperiode.

Sociale Vaardigheidstraining? Wat vind je daarvan, denk je dat je er baat bij zult hebben? En krijg je daarnaast ook individuele therapie? (ervan uitgaande dat sova in een groep is)quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:40 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik ga binnenkort beginnen met SoVa. Als dat niet werkt, dan wordt er gekeken naar dagbehandeling.

Nou, er zijn heel veel opties; verschillende studies, verschillende universiteiten, maar ik moet het leuk vinden en voldoen aan de toelatingseisen en het moet in de juiste periode vallen - sommige sites zijn vrij vaag en ik heb gewoon weinig overzicht. Bovendien vind ik het moeilijk om te kiezen. Ik kan er niet tegen dat het na twee weken nog steeds niet is afgerond en ik niet verder kom.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:11 schreef Cue_ het volgende:
Dan is de vraag waarom kom je er niet uit. Waarop blijf je steken. Waarom blijft het nu nog in je hoofd steken terwijl je weet dat je er morgen mee bezig gaat.
Dat is niet eerlijkquote:Verder geen tips, ik ben te goed in gedachtes geblokkeren (behalve als ik wil slapen)

Wut?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:39 schreef Gray het volgende:
Het leren van nieuw ontdekte natuurverschijnselen voelt soms echt als een aanranding van m'n brein. Plus dat het een masochistische kant van me naar boven brengt. Freakin' universe.

Blijkt dat er mogelijk een parallel universum is van een specifieke vorm van donkere materie, die als een schaduwwereld naast de onze bestaat. Mindblowingly flabbergasting is dat voor mij. Doet me afvragen waarom we ons zo druk kunnen maken over dingetjes als inschrijvingen voor keuzevakken enzo.quote:

Nouja zorg dat je alles op papier krijgt, dus ook al zijn het vaagheden, schrijf alles op wat je van die site wel kan afhalen. En schrijf je vragen op.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:39 schreef kuolema het volgende:
[..]
Nou, er zijn heel veel opties; verschillende studies, verschillende universiteiten, maar ik moet het leuk vinden en voldoen aan de toelatingseisen en het moet in de juiste periode vallen - sommige sites zijn vrij vaag en ik heb gewoon weinig overzicht. Bovendien vind ik het moeilijk om te kiezen. Ik kan er niet tegen dat het na twee weken nog steeds niet is afgerond en ik niet verder kom.
Maar ik ben eigenlijk op zoek naar algemene tips om dit soort dingen los te kunnen laten, niet per se voor dit specifieke probleempje.
[..]
Dat is niet eerlijk

Maar wat ga je vervolgens met die informatie doen? Ik heb meer van "tja, leuk als dat er is.. en nu?"quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:43 schreef Gray het volgende:
Blijkt dat er mogelijk een parallel universum is van een specifieke vorm van donkere materie, die als een schaduwwereld naast de onze bestaat. Mindblowingly flabbergasting is dat voor mij. Doet me afvragen waarom we ons zo druk kunnen maken over dingetjes als inschrijvingen voor keuzevakken enzo.

Ik heb geen flauw idee wat me precies te wachten staat bij SoVa, maar ik heb wel te horen gekregen dat ik PUA achtige dingen moet ga doen. De arts zei tegen me "Je krijgt bijvoorbeeld de opdracht om willekeurige vrouwen op straat aan te spreken e.d.".quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:23 schreef kuolema het volgende:
[..]
Sociale Vaardigheidstraining? Wat vind je daarvan, denk je dat je er baat bij zult hebben? En krijg je daarnaast ook individuele therapie? (ervan uitgaande dat sova in een groep is)
Succes iig!

Goede tips dit. Je mind tevreden stellen als het ware, voor zover dat mogelijk is. Geef het een bot om op te bijten.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja zorg dat je alles op papier krijgt, dus ook al zijn het vaagheden, schrijf alles op wat je van die site wel kan afhalen. En schrijf je vragen op.
Kijk of je die vragen alsnog kan beantwoorden door goed te zoeken / door met je vriendin te kijken of ze op te bellen.
Schrijf alle data op, schrijf welke school, welke richting etc etc allemaal op. En dán pas ga je kijken wat je wel en niet wil. Gooi eerst alles eraf wat je echt niet wil, en zo steeds verder.
En als je dan nog met een paar blijft zitten, kijk wat je gevoel zegt, bespreek het evt met familie/vrienden.
Gewoon stap voor stap
Waarom moet ik iets met die informatie doen? Behalve nog meer verwonderen over wat het ook is waar we in leven? Nutteloos, maar leuk. En dus niet geheel nutteloos.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar wat ga je vervolgens met die informatie doen? Ik heb meer van "tja, leuk als dat er is.. en nu?"

Ik heb het niet helemaal gelezen, maar ja, ik begrijp wat je bedoelt.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:43 schreef Gray het volgende:
[..]
Blijkt dat er mogelijk een parallel universum is van een specifieke vorm van donkere materie, die als een schaduwwereld naast de onze bestaat. Mindblowingly flabbergasting is dat voor mij. Doet me afvragen waarom we ons zo druk kunnen maken over dingetjes als inschrijvingen voor keuzevakken enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |