Maar een heel klein deel van alle vrouwen is actief feminist, en die willen meestal toch geen man.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:02 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Vrouwen hebben we ook nodig, levend. Of je moet aan het einde aan elkaars tieten en kont willen gaan zitten? Nope, dacht ik al, ik ook niet.
Als ze er ook zo uitzien, vind ik dat daar best een uitzondering voor gemaakt kan worden. Subsidie vluchten naar de zandbak.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:03 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Maar een heel klein deel van alle vrouwen is actief feminist, en die willen meestal toch geen man.
Dat zullen onze Arabische vriendenwel voor ons doenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:06 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Als ze er ook zo uitzien, vind ik dat daar best een uitzondering voor gemaakt kan worden. Subsidie vluchten naar de zandbak.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wegwezen ermee. Kill!
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:34 schreef Insomnia_ het volgende:
Feminism is the idea that we can make both sexes equal by focusing solely on the issues of one of them.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:41 schreef bobbiey het volgende:
Kandidaat-Propagandaminister Bobbiey meldt zich.
Is eens tijd dat die schoonheidsidealen er terug ingestampt worden.
[ afbeelding ]
quote:
Kamervoorzitterquote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:19 schreef KLTZK het volgende:
[..]![]()
Die komt in m'n fobo!
Welke functie wil je?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |