Ik vind het bij Fenn e en Fenn e juist andersom, met de a harder.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:33 schreef Burdie het volgende:
Fenne kan je minder hard maken door er Fenna van te maken, vind ik.
welk een hilarische site was dat zeg! Ik kwam hem dit weekend ook tegen. Voor buikzoon had ie als suggesties (oa):quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:54 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
http://www.babybytes.nl/namen/babynaamgenerator.php
werkt dit?
Ik zou Koen met jouw achternaam wel briljant vinden. Dan onthoudt iedereen m altijdquote:Op maandag 26 augustus 2013 09:37 schreef DJMomo het volgende:
[..]
welk een hilarische site was dat zeg! Ik kwam hem dit weekend ook tegen. Voor buikzoon had ie als suggesties (oa):
Ijs (al genoemd)
Terschelling (WHAT THE F?)
en Koen (verander 1 letter en je hebt de achternaam. geen porum dus!)
Chef zou ook kunnenquote:Op maandag 26 augustus 2013 10:02 schreef DJMomo het volgende:
Dan stem ik liever voor Thomas.
enne, nuancering he.. niet míjn achternaam
Weird! Ik krijg voor een meisje oa de vrij uitzonderlijke voornaam van mijn vriend met een e erachter, wat het echt belachelijk maakt.quote:Op maandag 26 augustus 2013 09:37 schreef DJMomo het volgende:
[..]
welk een hilarische site was dat zeg! Ik kwam hem dit weekend ook tegen. Voor buikzoon had ie als suggesties (oa):
Ijs (al genoemd)
Terschelling (WHAT THE F?)
en Koen (verander 1 letter en je hebt de achternaam. geen porum dus!)
Ik word er serieus een beetje verdrietig van en ben al een paar minuten aan het nadenken waarom dan precies.quote:
Het deed mij denken aan alleen, misschien jou ook?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:28 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
Ik word er serieus een beetje verdrietig van en ben al een paar minuten aan het nadenken waarom dan precies.
Ja. Lonely ofzo!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:30 schreef agenda het volgende:
[..]
Het deed mij denken aan alleen, misschien jou ook?
Hahahahahaquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:28 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
Ik word er serieus een beetje verdrietig van en ben al een paar minuten aan het nadenken waarom dan precies.
Faena, betekent in het Spaans 'een moeilijke taak'quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:32 schreef Burdie het volgende:
Op facebook zag ik een Faéna.
Ook best creatief.
Zou die naam dan wat zeggen over de zwangerschap/geboorte/opvoeding?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:28 schreef amaranta het volgende:
[..]
Faena, betekent in het Spaans 'een moeilijke taak'
of als je iemand je flink in de nesten heeft gewerkt... menuda faena
ik denk de zwangerschap.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:48 schreef Burdie het volgende:
[..]
Zou die naam dan wat zeggen over de zwangerschap/geboorte/opvoeding?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |