die staat op onze lijst van "kan niet" ivm achternaam lief (voor eventuele imaginaire toekomstige kinderen)quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:02 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Gilles?![]()
![]()
He jij! Gil 'ns?! Niet echt maar kon niks anders bedenken.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:58 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
die staat op onze lijst van "kan niet" ivm achternaam lief (voor eventuele imaginaire toekomstige kinderen)
g.illes hart.man (gil eens hard man)
k.ai hart.man (keihard man)
w.illem hart.man (k'willem hard man)
ijs.brand hart.man (ijs brandt hard man!)we maken er hier regelmatig een spelletje van...
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:58 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
die staat op onze lijst van "kan niet" ivm achternaam lief (voor eventuele imaginaire toekomstige kinderen)
ijs.brand hart.man (ijs brandt hard man!)we maken er hier regelmatig een spelletje van...
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:11 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Streep Ben en Benny ook maar af
Jij woont vast niet bij mij in de buurt. Hier maar 1 Sofia, een enorm kakkerige hockeypubertquote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:53 schreef oh-oh het volgende:
Ik ken echt alleen maar onwijze tokkie Sofia's. En dan ook nog echt veel.
dan kun je wel over de namen praten, maar worden ze niet gevonden door Googlequote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:59 schreef Dottey het volgende:
ik werp in dit topic zo nu en dan een blikje....
maar ik heb toch even een klein vraagje: " Waarom "." tussen de letters van de namen?
W.ied (beide namenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:03 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Wie o wie heeft inspiratie?!
Ik wil als 2e naam misschien een vernoeming doen naar mijn vader of schoonvader?! Maar wie weet er een leuke twist aan 'Willem' of aan de naam 'Fred' te geven?!ik wil de naam niet 1 op 1 overnemen.
Wilfred is zeker een te erge inkopper?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:03 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Ik wil als 2e naam misschien een vernoeming doen naar mijn vader of schoonvader?! Maar wie weet er een leuke twist aan 'Willem' of aan de naam 'Fred' te geven?!ik wil de naam niet 1 op 1 overnemen.
gelijk eens even toegepastquote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:03 schreef Vlindur het volgende:
[..]
dan kun je wel over de namen praten, maar worden ze niet gevonden door Google
OTHER LANGUAGES: Wilhelm, Willahelm (Ancient Germanic), Gwilherm (Breton), Guillem (Catalan), Vilim, Vilko (Croatian), Vilém (Czech), Vilhelm (Danish), William, Bill, Billie, Billy, Liam, Wil, Will, Willie, Willy (English), Vilhelmo, Vilĉjo (Esperanto), Villem (Estonian), Vilhelmi, Viljami, Vilho, Viljo, Ville (Finnish), Guillaume (French), Wilhelm, Willi, Willy, Wim (German), Vilhelm, Vilmos, Vili (Hungarian), Vilhjálmur (Icelandic), Uilliam, Liam, Uilleag, Ulick (Irish), Guglielmo (Italian), Vilhelms, Vilis (Latvian), Wöllem, Wullem, Wum (Limburgish), Vilhelmas (Lithuanian), Illiam (Manx), Wiremu (Maori), Wilkin, Wilky, Wilmot (Medieval English), Vilhelm (Norwegian), Wilhelm (Polish), Guilherme (Portuguese), Uilleam (Scottish), Viliam (Slovak), Viljem, Vili, Vilko (Slovene), Guillermo (Spanish), Vilhelm, Ville (Swedish), Gwilym, Gwil, Gwilim, Gwillym (Welsh)quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:03 schreef Rijstebuiltje het volgende:
1e naam Zandquote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:42 schreef Burdie het volgende:
De kindernamengenerator op babybytes haat ons.
Mogelijke namen: Bernou, Wout, Alco, Amaru, Gerbrig, Joop, Aderik, Faas, Chiel, Zand (), Sebastiaan, Hein, Ayumi, Nisse, Pleuni, Nout, Toiny, Hanny, Bahar, Michiel, Menzo, Fedor, Remko, Joord, Reus, Naddy, Toon, Wolk, Ivo, Koen.
bij ons stond gewoon de jongensnaam er tussenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:42 schreef Burdie het volgende:
De kindernamengenerator op babybytes haat ons.
Mogelijke namen: Bernou, Wout, Alco, Amaru, Gerbrig, Joop, Aderik, Faas, Chiel, Zand (), Sebastiaan, Hein, Ayumi, Nisse, Pleuni, Nout, Toiny, Hanny, Bahar, Michiel, Menzo, Fedor, Remko, Joord, Reus, Naddy, Toon, Wolk, Ivo, Koen.
Zover was ik gelukkig ook al gekomen!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:10 schreef Sleehakschoen het volgende:
[..]
Wilfred is zeker een te erge inkopper?
Gelukkig heeft ze al een naam, want ik kreeg serieus de suggestie 'Hrotbertha'. WTF? Wat heeft mijn man voor achternaam?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:01 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
bij ons stond gewoon de jongensnaam er tussen![]()
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:13 schreef Cwen het volgende:
[..]
Gelukkig heeft ze al een naam, want ik kreeg serieus de suggestie 'Hrotbertha'. WTF? Wat heeft mijn man voor achternaam?
Oh, en Burdie, eigen schuld - had je maar geen kloon moeten hebben
kreeg jij ook Vlieland?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:25 schreef Mineola het volgende:
Prachtig, die naamgenerator: Vlieland, Schiermonnikoog, Nacht, Borrit, Rumold, Hanjo of Frenkey.
Nee. Woody Allen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:24 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Woodpecker?
ipv Sofie, Sofia vind ik dan weer wel leuk trouwens. Sofie heb ik al veel te veel gehoord...
Ik kreeg oa Qwerty. Typt wel lekker makkelijkquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:59 schreef Loj het volgende:
Ik doe ff mee... Ik had mijn ventje beter Q kunnen noemen(ja, gewoon de letter Q )
Ja.tenzij je in Frankrijk bent, moet je opeens gaan zoekenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:12 schreef Jurk het volgende:
[..]
Ik kreeg oa Qwerty. Typt wel lekker makkelijkEn Kikker
Zo heette mijn verloskundige! Heb ik ook een paar x opnieuw moeten lezen voordat ik 'm begreepquote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:43 schreef hilliebillie het volgende:
Net gespot op Facebook: Iboyka..
Dadelijk die site eens bekijken wat mijn opties worden..
ik vind het een hondennaamquote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:43 schreef hilliebillie het volgende:
Net gespot op Facebook: Iboyka..
Dadelijk die site eens bekijken wat mijn opties worden..
http://www.babybytes.nl/namen/babynaamgenerator.phpquote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:51 schreef hilliebillie het volgende:
Ik vind de naam gewoon helemaal niks..![]()
Ik kan die babynamen generator niet gevonden krijgen mobiel
Dat zou geniaal zijn!!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:58 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Oh myquote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:54 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
http://www.babybytes.nl/namen/babynaamgenerator.php
werkt dit?
Yep, thanx. Zal dadelijk even wat posten van de pareltjes die er tussen staan. Eerst even m'n uitslaapkind wakker maken.. Kan wel vortquote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:54 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
werkt dit?
SPOILER: En met mijn achternaam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meisjesnamen:
Tulp
Cisca
Abeke
Heine
Ninke
Lindelotte
Danique
Tryne
Bouwina
Abigaïl
Adinda
Eline
Betsie
Delaja
Dinieke
Jeanet
Lizan
Melanie
Sietske
Annemarijn
Greet
Tinka
Maiken
Alje
Sofieke
Kiske
Rixt
Tjitske
Bieke
JeichienSPOILER: En met mijn achternaam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hehehe voor die ene gaan we toevallig nietquote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:57 schreef Kyara het volgende:
Pvoess, staan mooie jongensnamen tussen, 1 in het bijzonder
ben al aan het bedenken welke wel....quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:21 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Hehehe voor die ene gaan we toevallig niet![]()
Ik ben benieuwd aan welke je denkt! DM mij maar als je er uit bentquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:06 schreef Kyara het volgende:
Ik
[..]
ben al aan het bedenken welke wel....
Niene vind ik mooi, en ik zou ook voor die spelling gaan. Ik lees veel Engels, en bij de spelling Nine kom ik steeds weer bij 9 uit.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:52 schreef Jipster het volgende:
Er staan hier nog steeds een aantal namen op de shortlist en ik/wij ben/zijn er nog niet uit.. vooral ik twijfel
![]()
Ik vind de naam en de klank N i n e heel mooi, maar vraag me af of er teveel associatie met het Engels nine (9) is.. Of dat je het beter kan schrijven als N ie ne, maar geloof dat ik daaraan moet wennen.
Verder ook nog steeds F e nne, F ie ne, M a re, en nog wat op het lijstje. Gisteren al 33 weken, ik krijg stress
Ik dus eigenlijk ook.. Zelf lees ik dus geen 9, maar misschien omdat ik er al een tijdje over nadenk en naar kijk.quote:Op zondag 25 augustus 2013 16:09 schreef Suikertante het volgende:
Ik vind Nine qua woord wel veel mooier dan Niene. Maar ik begrijp jouw visie wel MM.
Fiene!quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:52 schreef Jipster het volgende:
Er staan hier nog steeds een aantal namen op de shortlist en ik/wij ben/zijn er nog niet uit.. vooral ik twijfel
![]()
Ik vind de naam en de klank N i n e heel mooi, maar vraag me af of er teveel associatie met het Engels nine (9) is.. Of dat je het beter kan schrijven als N ie ne, maar geloof dat ik daaraan moet wennen.
Verder ook nog steeds F e nne, F ie ne, M a re, en nog wat op het lijstje. Gisteren al 33 weken, ik krijg stress
Precies wat vriendje ook vindt... wie weet switch ik nog.. hormonaal gezien kan dat zekerquote:Op zondag 25 augustus 2013 21:44 schreef Limone het volgende:
[..]
Fiene!Mooie samentrekking van Fenne en Niene én ik vind het een lieve en krachtige naam. Terwijl ik Niene en Fenne te lieflijk vind. Ze missen wat pit, imho.
Ik vind het bij Fenn e en Fenn e juist andersom, met de a harder.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:33 schreef Burdie het volgende:
Fenne kan je minder hard maken door er Fenna van te maken, vind ik.
welk een hilarische site was dat zeg! Ik kwam hem dit weekend ook tegen. Voor buikzoon had ie als suggesties (oa):quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:54 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
werkt dit?
Ik zou Koen met jouw achternaam wel briljant vinden. Dan onthoudt iedereen m altijdquote:Op maandag 26 augustus 2013 09:37 schreef DJMomo het volgende:
[..]
welk een hilarische site was dat zeg! Ik kwam hem dit weekend ook tegen. Voor buikzoon had ie als suggesties (oa):
Ijs (al genoemd)
Terschelling (WHAT THE F?)
en Koen (verander 1 letter en je hebt de achternaam. geen porum dus!)
Chef zou ook kunnenquote:Op maandag 26 augustus 2013 10:02 schreef DJMomo het volgende:
Dan stem ik liever voor Thomas.
enne, nuancering he.. niet míjn achternaam
Weird! Ik krijg voor een meisje oa de vrij uitzonderlijke voornaam van mijn vriend met een e erachter, wat het echt belachelijk maakt.quote:Op maandag 26 augustus 2013 09:37 schreef DJMomo het volgende:
[..]
welk een hilarische site was dat zeg! Ik kwam hem dit weekend ook tegen. Voor buikzoon had ie als suggesties (oa):
Ijs (al genoemd)
Terschelling (WHAT THE F?)
en Koen (verander 1 letter en je hebt de achternaam. geen porum dus!)
Ik word er serieus een beetje verdrietig van en ben al een paar minuten aan het nadenken waarom dan precies.quote:
Het deed mij denken aan alleen, misschien jou ook?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:28 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
Ik word er serieus een beetje verdrietig van en ben al een paar minuten aan het nadenken waarom dan precies.
Ja. Lonely ofzo!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:30 schreef agenda het volgende:
[..]
Het deed mij denken aan alleen, misschien jou ook?
Hahahahahaquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:28 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
Ik word er serieus een beetje verdrietig van en ben al een paar minuten aan het nadenken waarom dan precies.
Faena, betekent in het Spaans 'een moeilijke taak'quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:32 schreef Burdie het volgende:
Op facebook zag ik een Faéna.
Ook best creatief.
Zou die naam dan wat zeggen over de zwangerschap/geboorte/opvoeding?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:28 schreef amaranta het volgende:
[..]
Faena, betekent in het Spaans 'een moeilijke taak'
of als je iemand je flink in de nesten heeft gewerkt... menuda faena
ik denk de zwangerschap.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:48 schreef Burdie het volgende:
[..]
Zou die naam dan wat zeggen over de zwangerschap/geboorte/opvoeding?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |