Als ie past als ik m krijg, shop ik zn koppie wel even weg, manlief wil liever geen herkenbare foto's van J. op internet... Heb 68 besteld, maar H&M wil nogal eens groot vallen bij zoon (die een smalletje is)!quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:14 schreef Spees_Eend het volgende:
Merk is wel leuk. Bij mij werkt het nog wel eens als ik me afvraag: zou ik m ook kopen als ik m bij de Wibra zag hangen?Als je dat spijkerpakkie binnen hebt, zou je eens een aanfoto kunnen maken? Ben wel benieuwd hoe dat bij een baby eruit ziet!
quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:19 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik weet het niet, het pak is nog een stuk te groot dus heb alleen snel gepast. Maar ik heb wel een vergelijkbaar pak en daarbij vond ik het niet hinderlijk, vond het sneller dan met knoopjes. Maar Silvijn was wel minder beweeglijk toen hij die aan kon. Misschien dat L4P9Q4 (weet de precieze naam niet) het kan vertellen? Van haar heb ik hem gekocht!
Hmm oké, ze zit nu in 68, kan ik voor de herfst misschien het beste 74/80 bestellen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:39 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
74/80 is meer 74 dan 80 heb ik het idee.
Denk het wel.quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:41 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Hmm oké, ze zit nu in 68, kan ik voor de herfst misschien het beste 74/80 bestellen.
Zeker Lot! Ik vind t klein vallen. Mijn dame (draagt nu 74/80) past haar jumpsuit in maat 86/92 (!!) prima!quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:41 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Hmm oké, ze zit nu in 68, kan ik voor de herfst misschien het beste 74/80 bestellen.
Hier ook zo...quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:03 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik dacht nog snel van gratis verzenden bij Lindex vanaf ¤50 te profiteren, maar dat was maar t/m gisteren.
Het moet je kind staan. Printjes etc.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:33 schreef mousemicky het volgende:
Ben ik de enige die lindex niet zo vindt? In de zomercollectie zaten een paar leuke rompers (met kevertjes, en aapjes), maar verder word ik er nu niet zo heel enthousiast van
...
Ik shop maar verder op MP, laatst 2 nieuwe imps & elfs truitjes gescoord voor 12 & 15 euro
Mijn jochie doet t niet zo goed met drukke printjes en veel felle kleuren door elkaar. Als pyjama vind ik zo'n maxomorra pakje leuk, maar overdag is wat rustiger toch wat leuker bij m... Misschien verandert t idd als ie gaat lopenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:14 schreef laziness het volgende:
[..]
Het moet je kind staan. Printjes etc.
Plus leeftijd doet ook een hoop.
Bij baby's staan dingen heel anders dan lopende kindjes.
Mijn kind staat die lindex printjes juist geweldig en effen shirts weer saaiig.
Maar ik ben groot lindex fan.
Ieder zijn smaak. Ik heb weer niks met dat gekwijl over dure kidscase pakken
ik vind ook niet alles van Lindex leuk, ik hou absoluut niet van hysterische prints zoals hierboven. Imps en Elfs vind ik wel leuk, maar de truitjes die jij hebt uitgezocht zijn voor mij dan weer te 'saai'.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:33 schreef mousemicky het volgende:
Ben ik de enige die lindex niet zo vindt? In de zomercollectie zaten een paar leuke rompers (met kevertjes, en aapjes), maar verder word ik er nu niet zo heel enthousiast van
...
Ik shop maar verder op MP, laatst 2 nieuwe imps & elfs truitjes gescoord voor 12 & 15 euro
Wel een foto posten hèquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:14 schreef Spees_Eend het volgende:
Dan geef ik het gezien de reactie van L4 toch eens het voordeel van de twijfel denk ik, want ik vind ze zo leukanders is ie gauw genoeg op MP gezet. Altijd een goed excuus voor een aankoop.
Oeh, leuk! Is die van dit jaar? Heb niet er tussen zien staan, zeker niet goed gekeken.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:07 schreef Pvoesss het volgende:
Ik koop ze als je de bretels er af kan halen.
Vaak zijn de broekjes die er onder zitten juist heel soepel en van tweed of dikke zachte stof.
[ afbeelding ]
De h&m kerst broeken met bretels zijn ook heel fijn en kan je ook loshalen je hebt er dan vaak nette en wat stoerdere varianten van.
Ik heb jouw kind volgens mij nog nooit gezien! Doe eens een foto?!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:19 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Hehe, ik duw mijn kind vast nog niet genoeg door de strot van FOK
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:37 schreef Mineola het volgende:
[..]
Ik heb jouw kind volgens mij nog nooit gezien! Doe eens een foto?!
Maar wel leukquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:04 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik weet niet eens of ik wel een foto van m heb...
On topic: deze is in de aanbieding voor 24 pond
[ afbeelding ]
Nog steeds te duur he? Ja.
Grappigquote:Op woensdag 21 augustus 2013 09:35 schreef Spees_Eend het volgende:
Mineola, Coco en Mango...
[ afbeelding ]
Mijn 68-74er. Dus leg m niet op zolder omdat het zogenaamd 2-3 jaar is
Maar hij is wel LEUK!
Haha! Nee ik had het al gezienquote:Op woensdag 21 augustus 2013 09:35 schreef Spees_Eend het volgende:
Mineola, Coco en Mango...
[ afbeelding ]
Mijn 68-74er. Dus leg m niet op zolder omdat het zogenaamd 2-3 jaar is
Maar hij is wel LEUK!
Vastquote:Op woensdag 21 augustus 2013 09:58 schreef Spees_Eend het volgende:
Dat staat vast mooi bij zijn ogen![]()
Mouse: ja we hebben een hele shitload aan die kwijlsjaals, ze zijn zo leuk
Die roze is leuk!quote:
True. Voor nieuw is het geen slechte prijs. Ik heb via MP al een aantal leuke, nieuwe imps & elfs truitjes gescoord voor minder dan de helft van de nieuwprijsquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:11 schreef klaprooss het volgende:
Nee was bij 2 verschillende verkopers, ene koste 15 euro dat roze/rode pakje en dat groene setje van 2 is wel vanuit een winkel voor 25.
Ik vond het een prima prijs, in winkels betaal je gewoon meer
Haha zo is het! En dan nog, als het leuk staat maakt het niets uit van hoe lang terug het is. Zolang de gaten er niet in vallenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:19 schreef mousemicky het volgende:
[..]
True. Voor nieuw is het geen slechte prijs. Ik heb via MP al een aantal leuke, nieuwe imps & elfs truitjes gescoord voor minder dan de helft van de nieuwprijs. Adresje even onthouden, ze zei soms nieuwe dingen erbij te krijgen
.
4funkyflavours vest was niet nieuw, maar ziet er nog goed uit, ziet niemand dat ie van MP komt! (Behalve de kenners die zien dat t een collectie is van 3 jaar geleden is ofzo...)
Nohquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:04 schreef octopussy het volgende:
Hier wel een jurkje gekocht via MP van een bekend merk, zitten wel gaten in
Nouja, gaatjes.. Ik weet niet of ze het zelf gezien heeft. Die plastic dingetjes waar het prijskaartje aan zat, zitten nog vast in het merkje. Ik denk dat die dingetjes in de was die gaatjes in de stof hebben geprikt. De kleuring van de stof is nog mooi dus er is verder wel zorgvuldig mee omgegaan.quote:
Jawel, ik ben op vakantie / familiebezoek.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:44 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ohw, jij woont niet in Nederland![]()
Jaloers!!!
Leegkopen die winkel zeg ik jequote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:44 schreef Marrije het volgende:
[..]
Jawel, ik ben op vakantie / familiebezoek.
Oh myquote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:38 schreef Spirit82 het volgende:
Nieuw favoriete merkhttp://www.kappahl.eu/cat(...)ds/design_by/newbie/
We kregen een pyamaatje opgestuurd van familie uit Finland, zo'n mooie dikke, zachte stof, veelal biologisch. Alleen heeeel jammer dat ze niet in Nederland bezorgen. Lang leve de connecties in het buitenland
Oh wat schetig allemaal! Nu moet ik dus én een nieuwe baby, én op vakantie naar Scandinavie. Dat gaat 'm voorlopig allemaal niet worden.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:38 schreef Spirit82 het volgende:
Nieuw favoriete merkhttp://www.kappahl.eu/cat(...)ds/design_by/newbie/
We kregen een pyamaatje opgestuurd van familie uit Finland, zo'n mooie dikke, zachte stof, veelal biologisch. Alleen heeeel jammer dat ze niet in Nederland bezorgen. Lang leve de connecties in het buitenland
Combineren!! Ga er gewoon wonen, dan krijg je 2 jaar verlof en kun je ons kleertjes opsturenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:29 schreef Mineola het volgende:
[..]
Oh wat schetig allemaal! Nu moet ik dus én een nieuwe baby, én op vakantie naar Scandinavie. Dat gaat 'm voorlopig allemaal niet worden.
Leuheuk!!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:12 schreef mousemicky het volgende:
Kijk nou wat ik vond bij de hema....
[ link | afbeelding ]
Past perfect bij de blauw-oranje jas![]()
![]()
![]()
![]()
Reservesjaal kan nooit kwaad toch? Hij kwijlt nog steeds alles onder...
Ik heb de muts van de week gekocht, voor mijn kleine jommetje....voor bij zijn wollen jasje.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:12 schreef mousemicky het volgende:
Kijk nou wat ik vond bij de hema....
[ link | afbeelding ]
Past perfect bij de blauw-oranje jas![]()
![]()
![]()
![]()
Reservesjaal kan nooit kwaad toch? Hij kwijlt nog steeds alles onder...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |