ik vind ook niet alles van Lindex leuk, ik hou absoluut niet van hysterische prints zoals hierboven. Imps en Elfs vind ik wel leuk, maar de truitjes die jij hebt uitgezocht zijn voor mij dan weer te 'saai'.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:33 schreef mousemicky het volgende:
Ben ik de enige die lindex niet zo vindt? In de zomercollectie zaten een paar leuke rompers (met kevertjes, en aapjes), maar verder word ik er nu niet zo heel enthousiast van
...
Ik shop maar verder op MP, laatst 2 nieuwe imps & elfs truitjes gescoord voor 12 & 15 euro
Wel een foto posten hèquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:14 schreef Spees_Eend het volgende:
Dan geef ik het gezien de reactie van L4 toch eens het voordeel van de twijfel denk ik, want ik vind ze zo leukanders is ie gauw genoeg op MP gezet. Altijd een goed excuus voor een aankoop.
Oeh, leuk! Is die van dit jaar? Heb niet er tussen zien staan, zeker niet goed gekeken.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:07 schreef Pvoesss het volgende:
Ik koop ze als je de bretels er af kan halen.
Vaak zijn de broekjes die er onder zitten juist heel soepel en van tweed of dikke zachte stof.
[ afbeelding ]
De h&m kerst broeken met bretels zijn ook heel fijn en kan je ook loshalen je hebt er dan vaak nette en wat stoerdere varianten van.
Ik heb jouw kind volgens mij nog nooit gezien! Doe eens een foto?!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:19 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Hehe, ik duw mijn kind vast nog niet genoeg door de strot van FOK
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:37 schreef Mineola het volgende:
[..]
Ik heb jouw kind volgens mij nog nooit gezien! Doe eens een foto?!
Maar wel leukquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:04 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik weet niet eens of ik wel een foto van m heb...
On topic: deze is in de aanbieding voor 24 pond
[ afbeelding ]
Nog steeds te duur he? Ja.
Grappigquote:Op woensdag 21 augustus 2013 09:35 schreef Spees_Eend het volgende:
Mineola, Coco en Mango...
[ afbeelding ]
Mijn 68-74er. Dus leg m niet op zolder omdat het zogenaamd 2-3 jaar is
Maar hij is wel LEUK!
Haha! Nee ik had het al gezienquote:Op woensdag 21 augustus 2013 09:35 schreef Spees_Eend het volgende:
Mineola, Coco en Mango...
[ afbeelding ]
Mijn 68-74er. Dus leg m niet op zolder omdat het zogenaamd 2-3 jaar is
Maar hij is wel LEUK!
Vastquote:Op woensdag 21 augustus 2013 09:58 schreef Spees_Eend het volgende:
Dat staat vast mooi bij zijn ogen![]()
Mouse: ja we hebben een hele shitload aan die kwijlsjaals, ze zijn zo leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |