Vind ik ook niet, mods zijn er sowieso voor het forum en de users. Vaak genoeg dat users prachtige reacties plaatsen etc dat ik wel denk van "netjes hoor!". Omgekeerd moeten de regels wel worden gehandhaafd om 't gezellig en netjes te houden.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, hij denkt daar heel stoer mee te zijn, waarmee hij eigenlijk eerder onze "macht" bevestigt.
En nee, ik vind persoonlijk mods niet beter dan anderen, maar als je je zo obstinaat gedraagt wil je dus eigenlijk zeggen dat je je afzet tegen het gezag.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:06 schreef BBQSausage het volgende:
Ik meldde eens dat ik een appel at, kreeg ik een ban van 450 uur.
Ik heb deze tattoos uit de FOK! Gevangenis!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:23 schreef Jachtgeweer het volgende:
sowieso gebanned wordenwat ben je dan voor droeftoeter, gedraag je gewoon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:34 schreef MissionPhailed het volgende:
Zouden mods Bilderberg conferenties bijwonen ... ?Bijwonen nog wel.... wat dacht je van organiseren? lees je inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
Je IQ is laag man. Als je een beetje goed begrijpend kan lezen, is mijn post bestemd voor TS die zich wel druk maakt.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:13 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Je er niet zo druk om maken en vervolgens een half wilderiaans statement uitbrallen over hoe erg het allemaal is.
Wie neemt het hier nou niet te serieus?.
kibhaonquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:23 schreef Jachtgeweer het volgende:
sowieso gebanned wordenwat ben je dan voor droeftoeter, gedraag je gewoon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |