Wat heb je daarvoor moeten doen haantjequote:Op maandag 19 augustus 2013 20:17 schreef haan33 het volgende:
Door een mod ben ik wel weer vrijgelaten, derhalve onterechte klacht.
Voorstanders van een Piratenforum worden vanzelfsprekend harder aangepakt.quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:06 schreef BBQSausage het volgende:
Ik meldde eens dat ik een appel at, kreeg ik een ban van 450 uur.
Kijk boven jequote:Op maandag 19 augustus 2013 20:24 schreef Dagoernie het volgende:
[..]
En wie zijn dan de moslimbroeders van FOK!?
Die zijn allang weer weg. KLB 2.0 alles, je weet.quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:24 schreef Dagoernie het volgende:
[..]
En wie zijn dan de moslimbroeders van FOK!?
Leucken garpje.quote:
quote:
Duidelijk. Bedankt.quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Die zijn allang weer weg. KLB 2.0 alles, je weet.
Dat wil jij niet wetenquote:Op maandag 19 augustus 2013 20:25 schreef Furbo het volgende:
[..]
Wat heb je daarvoor moeten doen haantje
komt er 1 achter dat ze niet sporenquote:Op maandag 19 augustus 2013 19:47 schreef Rozzje het volgende:
Ik merk dat mijn mede FOK vrienden steeds gebanned zijn voor geen reden.. Dit komt omdat moderators hun macht misbruiken dit kan niet dit mag niet!
Bannen? Kon dat maar ;/, das eigenlijk m'n enige minpunt van het zijn van een mod bij KLB.quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:47 schreef Rozzje het volgende:
Ik merk dat mijn mede FOK vrienden steeds gebanned zijn voor geen reden.. Dit komt omdat moderators hun macht misbruiken dit kan niet dit mag niet!
HAHHAHAHA. Kan jij dat niet?!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:58 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Bannen? Kon dat maar ;/, das eigenlijk m'n enige minpunt van het zijn van een mod bij KLB.
Het grootste minpunt lijkt mij het totaal ontbreken van iedere kwaliteit die een moderator hoort te hebben.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:58 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Bannen? Kon dat maar ;/, das eigenlijk m'n enige minpunt van het zijn van een mod bij KLB.
Dan hebben ze vast iets geflikt wat not done was. Immers, volgens mij moeten Fok-ers serieus flink hun best doen een ban te krijgen. Met andere woorden: de klacht is onterecht, dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:47 schreef Rozzje het volgende:
Ik merk dat mijn mede FOK vrienden steeds gebanned zijn voor geen reden.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 03:41 schreef shewantsagentlemen het volgende:
Wat TS meldt, is oud nieuws. Weten we allang. Gelukkig trek ik me er weinig van aan. Zijn belangrijkere zaken in het leven. Een mod hoort professioneel en verantwoordelijk te zijn.
Iedereen kan een mod worden. Heb je geen diploma's en jarenlange werkervaring voor nodig. Zo spectaculair is het allemaal niet. Degenen die mod zijn bewonder ik soms wel. Een klus die weinig mensen willen, doen zij wel. Somebody has to do it.
Dat enkele mods macht misbruiken is een feit. Maar ik gun hun het kleine beetje plezier hier in. Als hun er blij van worden...
Dus TS, niet zo veel gaan stressen! Enjoy life!
stoere man ben je toch met je zoveelste crew bash!.. Wat zijn we toch onredelijk hé tegen jouquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 02:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het grootste minpunt lijkt mij het totaal ontbreken van iedere kwaliteit die een moderator hoort te hebben.
Ach, hij denkt daar heel stoer mee te zijn, waarmee hij eigenlijk eerder onze "macht" bevestigtquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:33 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
stoere man ben je toch met je zoveelste crew bash!.. Wat zijn we toch onredelijk hé tegen jou
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |