SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Die gijzeling in Ingolstadt
De gijzelaar voerde geen actieve onderhandelingen met de politie. Hij bestelde alleen een döner bij de onderhandelaar![]()
Jij bent ook bij RTL4 blijven hangen na Boulevard?quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Gijzeling in Duitsland en de gijzelnemer eist een: .... Döner
Beter hier kunnen doen dan, 3 winkels ind e straat die het probleem kunnen oplossenquote:Op maandag 19 augustus 2013 19:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Gijzeling in Duitsland en de gijzelnemer eist een: .... Döner
Boulevard, really?quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jij bent ook bij RTL4 blijven hangen na Boulevard?
Klopt.quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jij bent ook bij RTL4 blijven hangen na Boulevard?
http://www.deredactie.be/(...)0819_Zwijndrecht_E17quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:38 schreef wieisboos het volgende:
damn er reed hier net een vrachtwagen langs waar heel veel rook uit kwam met een stuk of 4 brandweerauto's er achteraan met sirene's aan
paard.gif ?quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
Dadelijk weer mijn eerste voetbaltraining in iets meer dan 2 jaarSpannond
Speel jij in een bierelftal?quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
Dadelijk weer mijn eerste voetbaltraining in iets meer dan 2 jaarSpannond
Nee ik ben spits die doen dat neitquote:
Ik speel nog nergens, ik ga op stage bij een team, En zou vorige week beginnen maar toen was ik ziekquote:Op maandag 19 augustus 2013 19:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Speel jij in een bierelftal?
Wij zijn al meer dan twee weken bezig namelijk
Ach, scheelt ook wat rondvliegende ziektes.quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:43 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Het is wel stil zonder de Toefenator.
Spits a la Adriano/Koevermans?quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee ik ben spits die doen dat neit
[..]
Ik speel nog nergens, ik ga op stage bij een team, En zou vorige week beginnen maar toen was ik ziek
Op stage bij een team gaan?? Is dat nieuw?quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik speel nog nergens, ik ga op stage bij een team, En zou vorige week beginnen maar toen was ik ziek
quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee ik ben spits die doen dat neit
[..]
Spits a la Higdonquote:
Nou ik ga kijken hoe het niveau daar is, wat mijn niveau inmiddels is en kijken of het tof is. Dan ga ik er bijquote:Op maandag 19 augustus 2013 19:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Op stage bij een team gaan?? Is dat nieuw?
Heb je wat aan je conditie gedaan vooraf?quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Spits a la Higdon
[..]
Nou ik ga kijken hoe het niveau daar is, wat mijn niveau inmiddels is en kijken of het tof is. Dan ga ik er bij
Ik heb de hele zomer als een malle gesport, mijn conditie is nog nooit zo goed geweestquote:Op maandag 19 augustus 2013 19:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Heb je wat aan je conditie gedaan vooraf?
Dan kan het daar niet aan liggenquote:Op maandag 19 augustus 2013 19:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb de hele zomer als een malle gesport, mijn conditie is nog nooit zo goed geweestHartstlag in rust van 47 dus het zit wel goed
Nee idd, alleen kijken hoe het met het balgevoel zitquote:Op maandag 19 augustus 2013 19:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dan kan het daar niet aan liggen
HEBBON HEBBON HEBBONquote:Op maandag 19 augustus 2013 19:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[ afbeelding ]
Sommige mensen zetten echt de stomste dingen op Marktplaats
[ afbeelding ]
hi hi balgevoel.quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee idd, alleen kijken hoe het met het balgevoel zitWas altijd mijn sterke punt, maar mijn benen zijn nu heel anders getraind (heb vooral gespind) dus ben benieuwd
Als je die net nodig hebt.quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Sommige mensen zetten echt de stomste dingen op Marktplaats
[ afbeelding ]
Ik heb altijd wel een paar trainingen nodig na de zomerstop om weer dezelfde balcontrole te hebben. Dat gaat bij jou niet anders zijn, zeker als je een tijd bent gestoptquote:Op maandag 19 augustus 2013 19:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee idd, alleen kijken hoe het met het balgevoel zitWas altijd mijn sterke punt, maar mijn benen zijn nu heel anders getraind (heb vooral gespind) dus ben benieuwd
Klopt, maar dat zal bij de andere ook zo zijn. Dus kijken of ik er een beetje bij pasquote:Op maandag 19 augustus 2013 19:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb altijd wel een paar trainingen nodig na de zomerstop om weer dezelfde balcontrole te hebben. Dat gaat bij jou niet anders zijn, zeker als je een tijd bent gestopt
Precies. Dan rijd je gewoon vrolijk naar Overijssel voor dat ontbrekende stukjequote:
surprise surprisetwitter:EASPORTSFIFA twitterde op maandag 19-08-2013 om 19:52:50Unfortunately #FUT maintenance will be extended past 7pm UK until further notice. Apologies for the inconvenience. Stay tuned for more info. reageer retweet
Als ze die tyfus TP maar fixenquote:Op maandag 19 augustus 2013 19:53 schreef wieisboos het volgende:
surprise surprisetwitter:EASPORTSFIFA twitterde op maandag 19-08-2013 om 19:52:50Unfortunately #FUT maintenance will be extended past 7pm UK until further notice. Apologies for the inconvenience. Stay tuned for more info. reageer retweet
Past 7 pm...het zou zo maar om 20:01 afgelopen kunnen zijnquote:Op maandag 19 augustus 2013 19:53 schreef wieisboos het volgende:
EAtwitter:EASPORTSFIFA twitterde op maandag 19-08-2013 om 19:52:50Unfortunately #FUT maintenance will be extended past 7pm UK until further notice. Apologies for the inconvenience. Stay tuned for more info. reageer retweet
Dat dit nu pas officieel is johquote:Op maandag 19 augustus 2013 19:56 schreef jepperdeprep het volgende:
Gervinho naar AS Roma. Wat zal Arsenal hem missen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |