SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Die gijzeling in Ingolstadt
De gijzelaar voerde geen actieve onderhandelingen met de politie. Hij bestelde alleen een döner bij de onderhandelaar![]()
Jij bent ook bij RTL4 blijven hangen na Boulevard?quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Gijzeling in Duitsland en de gijzelnemer eist een: .... Döner
Beter hier kunnen doen dan, 3 winkels ind e straat die het probleem kunnen oplossenquote:Op maandag 19 augustus 2013 19:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Gijzeling in Duitsland en de gijzelnemer eist een: .... Döner
Boulevard, really?quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jij bent ook bij RTL4 blijven hangen na Boulevard?
Klopt.quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jij bent ook bij RTL4 blijven hangen na Boulevard?
http://www.deredactie.be/(...)0819_Zwijndrecht_E17quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:38 schreef wieisboos het volgende:
damn er reed hier net een vrachtwagen langs waar heel veel rook uit kwam met een stuk of 4 brandweerauto's er achteraan met sirene's aan
paard.gif ?quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
Dadelijk weer mijn eerste voetbaltraining in iets meer dan 2 jaarSpannond
Speel jij in een bierelftal?quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
Dadelijk weer mijn eerste voetbaltraining in iets meer dan 2 jaarSpannond
Nee ik ben spits die doen dat neitquote:
Ik speel nog nergens, ik ga op stage bij een team, En zou vorige week beginnen maar toen was ik ziekquote:Op maandag 19 augustus 2013 19:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Speel jij in een bierelftal?
Wij zijn al meer dan twee weken bezig namelijk
Ach, scheelt ook wat rondvliegende ziektes.quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:43 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Het is wel stil zonder de Toefenator.
Spits a la Adriano/Koevermans?quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee ik ben spits die doen dat neit
[..]
Ik speel nog nergens, ik ga op stage bij een team, En zou vorige week beginnen maar toen was ik ziek
Op stage bij een team gaan?? Is dat nieuw?quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik speel nog nergens, ik ga op stage bij een team, En zou vorige week beginnen maar toen was ik ziek
quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee ik ben spits die doen dat neit
[..]
Spits a la Higdonquote:
Nou ik ga kijken hoe het niveau daar is, wat mijn niveau inmiddels is en kijken of het tof is. Dan ga ik er bijquote:Op maandag 19 augustus 2013 19:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Op stage bij een team gaan?? Is dat nieuw?
Heb je wat aan je conditie gedaan vooraf?quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Spits a la Higdon
[..]
Nou ik ga kijken hoe het niveau daar is, wat mijn niveau inmiddels is en kijken of het tof is. Dan ga ik er bij
Ik heb de hele zomer als een malle gesport, mijn conditie is nog nooit zo goed geweestquote:Op maandag 19 augustus 2013 19:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Heb je wat aan je conditie gedaan vooraf?
Dan kan het daar niet aan liggenquote:Op maandag 19 augustus 2013 19:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb de hele zomer als een malle gesport, mijn conditie is nog nooit zo goed geweestHartstlag in rust van 47 dus het zit wel goed
Nee idd, alleen kijken hoe het met het balgevoel zitquote:Op maandag 19 augustus 2013 19:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dan kan het daar niet aan liggen
HEBBON HEBBON HEBBONquote:Op maandag 19 augustus 2013 19:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[ afbeelding ]
Sommige mensen zetten echt de stomste dingen op Marktplaats
[ afbeelding ]
hi hi balgevoel.quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee idd, alleen kijken hoe het met het balgevoel zitWas altijd mijn sterke punt, maar mijn benen zijn nu heel anders getraind (heb vooral gespind) dus ben benieuwd
Als je die net nodig hebt.quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Sommige mensen zetten echt de stomste dingen op Marktplaats
[ afbeelding ]
Ik heb altijd wel een paar trainingen nodig na de zomerstop om weer dezelfde balcontrole te hebben. Dat gaat bij jou niet anders zijn, zeker als je een tijd bent gestoptquote:Op maandag 19 augustus 2013 19:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee idd, alleen kijken hoe het met het balgevoel zitWas altijd mijn sterke punt, maar mijn benen zijn nu heel anders getraind (heb vooral gespind) dus ben benieuwd
Klopt, maar dat zal bij de andere ook zo zijn. Dus kijken of ik er een beetje bij pasquote:Op maandag 19 augustus 2013 19:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb altijd wel een paar trainingen nodig na de zomerstop om weer dezelfde balcontrole te hebben. Dat gaat bij jou niet anders zijn, zeker als je een tijd bent gestopt
Precies. Dan rijd je gewoon vrolijk naar Overijssel voor dat ontbrekende stukjequote:
surprise surprisetwitter:EASPORTSFIFA twitterde op maandag 19-08-2013 om 19:52:50Unfortunately #FUT maintenance will be extended past 7pm UK until further notice. Apologies for the inconvenience. Stay tuned for more info. reageer retweet
Als ze die tyfus TP maar fixenquote:Op maandag 19 augustus 2013 19:53 schreef wieisboos het volgende:
surprise surprisetwitter:EASPORTSFIFA twitterde op maandag 19-08-2013 om 19:52:50Unfortunately #FUT maintenance will be extended past 7pm UK until further notice. Apologies for the inconvenience. Stay tuned for more info. reageer retweet
Past 7 pm...het zou zo maar om 20:01 afgelopen kunnen zijnquote:Op maandag 19 augustus 2013 19:53 schreef wieisboos het volgende:
EAtwitter:EASPORTSFIFA twitterde op maandag 19-08-2013 om 19:52:50Unfortunately #FUT maintenance will be extended past 7pm UK until further notice. Apologies for the inconvenience. Stay tuned for more info. reageer retweet
Dat dit nu pas officieel is johquote:Op maandag 19 augustus 2013 19:56 schreef jepperdeprep het volgende:
Gervinho naar AS Roma. Wat zal Arsenal hem missen.
Hij speelde van de week al mee met Romaquote:
De snelste NIF in FIFA ooit. Nog sneller dan Walcott.quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:55 schreef Nickskuh het volgende:
Dit gaat een dure worden in FUT 1464 Bronze
[ afbeelding ]
http://sofifa.com/en/fifa13winter/player/149047-mathis-bolly
Als Dreetje ooit in FIFA komt zal je wat meemaken jonguh.quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
De snelste NIF in FIFA ooit. Nog sneller dan Walcott.
100 euro betalen voor fifaquote:Op maandag 19 augustus 2013 20:02 schreef Maver24 het volgende:
http://www.gamed.nl/view/107102
Gratis Fifa 14 bij een Xbox one ?
Ze kwam me al bekend voor, thanksquote:Op maandag 19 augustus 2013 20:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ken je haar niet?
http://www.wijzijnvoetbal(...)-eredivisielive.html
quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:04 schreef StefannPSV het volgende:
Servers plat. Meer mensen last van?
quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:56 schreef Topiek het volgende:
EAtwitter:EASPORTSFIFA twitterde op maandag 19-08-2013 om 19:52:50Unfortunately #FUT maintenance will be extended past 7pm UK until further notice. Apologies for the inconvenience. Stay tuned for more info. reageer retweet
Koekoekquote:Op maandag 19 augustus 2013 20:04 schreef StefannPSV het volgende:
Ik zat al op internet te kijken of ik hun programma nog ergens terug kan zien. Dat kan met VI natuurlijk wel, en zou dus reden kunnen zijn om toch naar Fox te kijken...maar dat voelt niet zo goed eigenlijkquote:Op maandag 19 augustus 2013 20:03 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ze gaan concurreren met VI om 20:30
neuhhh...quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:04 schreef StefannPSV het volgende:
Vandaar dat ze dus de beelden niet aan VI willen geven.quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik zat al terug te kijken of ik hun programma nog ergens terug kan zien. Dat kan met VI natuurlijk wel, en zou dus reden kunnen zijn om toch naar Fox te kijken...maar dat voelt niet zo goed eigenlijk
Die foto waar ze sshhh doet heb jij gepost. Maar in dit geval vind ik het niet erg als iemand sshhh doet.quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ken je haar niet?
Nee geen problemen mee.quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:04 schreef StefannPSV het volgende:
Na 7.quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:06 schreef StefannPSV het volgende:
Nog geen indicaties hoelang dat duurt? Ja, na 7. Maar iets specifiekers?
Het is EA, ze plannen beter niks en schieten gewoon op.quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:06 schreef StefannPSV het volgende:
Stoer man.quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:06 schreef Patje1987 het volgende:
En ook na 8 om iets specifieker te zijn.
Stel dan niet van die domme vragen man.quote:
Had even teruggelezen, dan had je niks hoeven vragen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:08 schreef StefannPSV het volgende:
[..]
Reageer dan niet. Vroeg enkel of iemand het wist.
Het is EA dus als je geluk hebt doet hij het voor half 1 vannacht weer.quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:06 schreef StefannPSV het volgende:
Is dat programma van Fox interessant dan? De beelden heb je al gezien of kan je terugkijken en voor het dynamische duo Toine "even resumeren" van Pepperstreat en Jan van Halst hoef je het ook niet te doen..quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik zat al op internet te kijken of ik hun programma nog ergens terug kan zien. Dat kan met VI natuurlijk wel, en zou dus reden kunnen zijn om toch naar Fox te kijken...maar dat voelt niet zo goed eigenlijk
Wij staan altijd klaar voor jouw.quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:09 schreef StefannPSV het volgende:
Oke. Geweldig mensen. Bedankt voor de moeite.
Nee dan heb jij geluk, wij kunnen tenslotte na half 1 ook nog spelenquote:Op maandag 19 augustus 2013 20:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het is EA dus als je geluk hebt doet hij het voor half 1 vannacht weer.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:09 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Nee dan heb jij geluk, wij kunnen tenslotte na half 1 ook nog spelen
Point taken, ik had gehoopt dat ze met aanvullende beelden zouden komen (en mooier nog, buitenlands voetbal).quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Is dat programma van Fox interessant dan? De beelden heb je al gezien of kan je terugkijken en voor het dynamische duo Toine "even resumeren" van Pepperstreat en Jan van Halst hoef je het ook niet te doen..
Zij woont een paar straten hier verder opquote:Op maandag 19 augustus 2013 20:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ken je haar niet?
HAHHAHAHHAHAHquote:Op maandag 19 augustus 2013 20:09 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Nomen et omen?quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:10 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
Zij woont een paar straten hier verder op
Zit jij dat serieus te kijken?quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:11 schreef Tim86 het volgende:
Beste luchtmacht heeft dit Jong PSV. 1-0 Koch, knappe goal.
Misschien is dat wel zo hoor..dan zou het idd wel tof kunnen zijn. Als ze alle samenvattingen van de buitenlandse potjes er bij doenquote:Op maandag 19 augustus 2013 20:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Point taken, ik had gehoopt dat ze met aanvullende beelden zouden komen (en mooier nog, buitenlands voetbal).
Ik kom uit Oss hèquote:Op maandag 19 augustus 2013 20:11 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zit jij dat serieus te kijken?
Precies...een soort van studio buitenlands voetbalquote:Op maandag 19 augustus 2013 20:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Misschien is dat wel zo hoor..dan zou het idd wel tof kunnen zijn. Als ze alle samenvattingen van de buitenlandse potjes er bij doen
Ik kan na half 1 ook nog spelen, alleen geen FIFA. En ik sprak voor mezelf nazibloemquote:Op maandag 19 augustus 2013 20:09 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Met jezelf?quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik kan na half 1 ook nog spelen, alleen geen FIFA. En ik sprak voor mezelf nazibloem
Je moet hem ook niet in haar neus steken.quote:
O ja....ben jij ook zo'n rooie rakker? En dan bedoel ik niet zoals Dreetje...quote:
bakkesquote:
quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:13 schreef Nickskuh het volgende:
In het echt vind ik d'r wel meevallen hoor. Lichaam kan veel beter.
Eerder rood als Dreetje dan qua politieke voorkeurquote:Op maandag 19 augustus 2013 20:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
O ja....ben jij ook zo'n rooie rakker? En dan bedoel ik niet zoals Dreetje...
Maar het ging toch over fifa?quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik kan na half 1 ook nog spelen, alleen geen FIFA. En ik sprak voor mezelf nazibloem
Je hebt toch niet voor niks jouw USB-stick?quote:
quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:13 schreef Nickskuh het volgende:
In het echt vind ik d'r wel meevallen hoor. Lichaam kan veel beter.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Eerder rood als Dreetje dan qua politieke voorkeur
Daar wil ik het nu liever niet over hebben.quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:14 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Je hebt toch niet voor niks jouw USB-stick?
Jaquote:Op maandag 19 augustus 2013 20:14 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Maar het ging toch over fifa?daar doelde ik in ieder geval op
Jap kan gebeuren hequote:Op maandag 19 augustus 2013 20:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je corrigeerde jezelf precies op tijd
quote:Oss (Sound uitspraak (info·uitleg)) is een stad in de gemeente Oss in de provincie Noord-Brabant in Nederland, gelegen tussen 's-Hertogenbosch en Nijmegen. Oss speelt een regionale rol als werk-, woon- en winkelstad, en de weekmarkt en de kermis (95 attracties in 2006) zijn relatief groot. De stad is omringd door verschillende landschappen, op de rand van hogere, droge zandgronden en lagere, vochtige kleigrond, met de rivier de Maas in de nabijheid. Hoewel Oss een rijke historie heeft gekend, eens was het de hoofdstad van het Kwartier van Maasland van de Meierij van 's-Hertogenbosch, zijn er weinig overblijfselen uit vroeger tijd te vinden. Wel is er nog een aantal monumenten die getuigen van het industriële verleden. Berucht was de "Bende van Oss"; daaraan danken de Ossenaren de tot carnavalsnaam geworden bijnaam "Osse messenstekers" of "Osse messentrekkers".
Verstand van voetbal bij vrouwen is een heel groot pluspunt.quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]![]()
De meeste chicks die lekker zijn op tv vallen IRL tegen, maar ach..blijft een lekker wijf en ze heeft verstand van voetbal..
Volgens ds2 heb je geluk als het voor half 1 klaar isquote:Op maandag 19 augustus 2013 20:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Weet iemand hoe laat EA klaar is met zijn maintenance?
Ik denk 9 uur Canadese tijd.quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Weet iemand hoe laat EA klaar is met zijn maintenance?
Oss staat bekend als groot SP bolwerk en als een stad waar het vol zit met messentrekkers. Komt een beetje van vroeger..uit de tijd van de bende van Oss (waar recent een film over is gemaakt)quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:14 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik niet snap..
Oss , messensteker, rooie rakker ?
Nee maar blijkbaar worden ze ook Messenstekers genoemdquote:Op maandag 19 augustus 2013 20:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ga jij doen alsof je verstand had van carnaval?
Que?quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:17 schreef DutchSL het volgende:
Oss.. ergste dag van mijn leven daar beleefd
Heb jij even geluk bij een ongelukquote:Op maandag 19 augustus 2013 20:18 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nee maar blijkbaar worden ze ook Messenstekers genoemd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |