SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Die gijzeling in Ingolstadt
De gijzelaar voerde geen actieve onderhandelingen met de politie. Hij bestelde alleen een döner bij de onderhandelaar![]()
Jij bent ook bij RTL4 blijven hangen na Boulevard?quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Gijzeling in Duitsland en de gijzelnemer eist een: .... Döner
Beter hier kunnen doen dan, 3 winkels ind e straat die het probleem kunnen oplossenquote:Op maandag 19 augustus 2013 19:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Gijzeling in Duitsland en de gijzelnemer eist een: .... Döner
Boulevard, really?quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jij bent ook bij RTL4 blijven hangen na Boulevard?
Klopt.quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jij bent ook bij RTL4 blijven hangen na Boulevard?
http://www.deredactie.be/(...)0819_Zwijndrecht_E17quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:38 schreef wieisboos het volgende:
damn er reed hier net een vrachtwagen langs waar heel veel rook uit kwam met een stuk of 4 brandweerauto's er achteraan met sirene's aan
paard.gif ?quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
Dadelijk weer mijn eerste voetbaltraining in iets meer dan 2 jaarSpannond
Speel jij in een bierelftal?quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
Dadelijk weer mijn eerste voetbaltraining in iets meer dan 2 jaarSpannond
Nee ik ben spits die doen dat neitquote:
Ik speel nog nergens, ik ga op stage bij een team, En zou vorige week beginnen maar toen was ik ziekquote:Op maandag 19 augustus 2013 19:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Speel jij in een bierelftal?
Wij zijn al meer dan twee weken bezig namelijk
Ach, scheelt ook wat rondvliegende ziektes.quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:43 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Het is wel stil zonder de Toefenator.
Spits a la Adriano/Koevermans?quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee ik ben spits die doen dat neit
[..]
Ik speel nog nergens, ik ga op stage bij een team, En zou vorige week beginnen maar toen was ik ziek
Op stage bij een team gaan?? Is dat nieuw?quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik speel nog nergens, ik ga op stage bij een team, En zou vorige week beginnen maar toen was ik ziek
quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee ik ben spits die doen dat neit
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |