abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130237174
Oorspronkelijke openingspost:

Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen :Y
  maandag 19 augustus 2013 @ 14:41:43 #2
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_130237189
Olf: nou he :o Jeej! *O* En wanneer ga je afstuderen? Hihi ja dreumes, omg :o

Omg Spees dat eten :9 Pff water in mn mond! En vanavond ga ik BBQ'en bij schoonfamilie :') (dan heb ik liever jouw menu!)
En wat een vent is ie al zeg O+ jeutje.. gaat zo hard!!

As _O- die komkommer! :D

Och spirit jeutje wat naar ;( Dat is echt schrikken! Op die leeftijd bewust adem inhouden is nog niet toch?

XM he jeetje, eerste keer weg.. :* sterkte!

LB omg wat een cutie!! O+ wat een geweldig pakje met zo'n schuine rits! :D

Becky whaha :D Ik zag 'm idd al op fb voorbijkomen, geniaal :D

Estrys! Das lang geleden :W hoe ist? Wat een poepje zeg!! O+ geweldig!
Wat heerlijk dat je tot 2 weken geleden vrij was zeg! :o O+
Omg dat sabbelen :') Whaha...

Lb :') Ik heb dat ook altijd, als ik naar mn man app: 'ze slaapt!!' is ze 9 van de 10 keer binnen een minuut wakker :')

Hier een meisje die nog lekker in dr sprong zit, hoop dat ze er straks als we op vakantie gaan uit is :') Ze wilde niet slapen tot een uur of 13 vanmiddag, en heeft net een half uur (!) geslapen :') Tanden, sprong, poepluier, alles zit dwars :+ Heb dr maar lekker een grote fles melk gegeven ipv boterham O+
Maar ik ga nu niet zeggen dat ze slaapt, trouwens. Hoor. :+
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_130237201
Best suf als de leidster van het kdv je tweeling die ze maar 1x per week zien zo uit elkaar kan houden (ook zonder de ander ernaast) terwijl papa gister tot 3x toe de mist in ging......
pi_130237220
Jemig Enf, ik zie door de smileys de tekst niet eens meer :D
  maandag 19 augustus 2013 @ 14:42:41 #5
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_130237222
Silvijn is wel echt heul erg leuk! :Y

En mijn kind is weer waar ze hoort O+ potver, wat heb ik 'r gemist!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_130237252
Is het goed gegaan XM? Zowel met N als met jou? Fijn dat ze er weer is.
pi_130237255
quote:
17s.gif Op maandag 19 augustus 2013 14:42 schreef Kyara het volgende:
Best suf als de leidster van het kdv je tweeling die ze maar 1x per week zien zo uit elkaar kan houden (ook zonder de ander ernaast) terwijl papa gister tot 3x toe de mist in ging......
:D :D
Met een meidenkwartet
  maandag 19 augustus 2013 @ 14:46:05 #8
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_130237344
quote:
17s.gif Op maandag 19 augustus 2013 14:43 schreef Kyara het volgende:
Is het goed gegaan XM? Zowel met N als met jou? Fijn dat ze er weer is.
Ze heeft om 10:10 netjes haar fles leeggedronken en heeft vervolgens van 11:30 tot ik haar kwam halen, geslapen O+. Ik heb haar net ff platgeknuffeld en een fles gegeven. En nu zit ik al kolvend fliefd naar 'r te kijken hoe ze in de box de beestjes-mobile aan het bewonderen is O+. Oh, en een poging doet twee handen tegelijk in haar mond te frotten :').
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_130237526
Lekker dat ze er weer is XM! Is het goed gegaan? En ook nog *O* voor jou! Gewoon omdat je het hartstikke goed doet!

Enf, hopelijk is de sprong vlug gemaakt! Lekker dat ze misschien wel (of niet) slaapt nu ;)

quote:
17s.gif Op maandag 19 augustus 2013 14:42 schreef Kyara het volgende:
:o :D

En ik heb zaterdag een pakje voor Nin gemaakt!
  maandag 19 augustus 2013 @ 14:53:09 #10
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_130237648
Kyara: Omg :o Whaha ja sorry he :@ ik hou op...

XM wat fijn O+

Belle: Ja idd.. Haha :+
Schattig pakje! O+
I can't help it with the smilies..
pi_130238590
Wat fijn XM! Weer een hobbel genomen :).

Ohh wat schetig belle, mooi stofje O+ Heb je er nou zelfs een labeltje aan gemaakt? :D

Mijn vriend stuurt me net dit filmpje, ze drinkt gewoon zelf haar flesje :D O+
pi_130238889
Nohhh L0t O+ Hoe schattig!

En dankje! Ik maak altijd een labeltje er aan ja *) (Het is een stukje lint waarvan ik de hele rol heb opgekocht zodat ik voor de rest van m'n leven genoeg label heb zo ongeveer ;))
  maandag 19 augustus 2013 @ 15:31:22 #13
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_130239006
Knap hoor Belle! Echt tof! Ik kan nog niet eens een knoop aannaaien :') ;(.

En Nin en Noor lijken soms toch echt wel een beetje op elkaar vind ik!
pi_130239151
Prachtige foto van S. in het vorige topic. Ik hoop zooo dat mijne ook met graafmachines wil spelen en lego en lekker dingen bouwen. Als mn huis maar barbieloos blijft... :X

Wat een leuk pakje Belle. Ik vind dat echt zo knap, zelf kleren maken. Het lijkt me heel leuk maar ik snap echt echt echt niet hoe je zoiets leert. Maar ik kan ook niet binnen de lijntjes kleuren of iets recht uitknippen dus ik denk dat ik deze hobby maar aan me voorbij moet laten gaan. O-)

Fijn dat ze weer lekker thuis is XM, en dat het goed is gegaan. Een hele geruststelling. Wanneer moet ze nu ook alweer weer? En hoeveel dagen gaat ze straks?

Mineola je hebt een grote! Lekker boterhammen met kaas eten, wow. En een hele kop thee!

Enfermera, ik hoop deze week eerste versie van mijn scriptie af te maken, dan loop ik van volgende week tot en met januari stage en dan ben ik KLAAR. Al heb ik me voor het tweede semester wel ingeschreven voor een minor Bestuurskunde, hopelijk helpt dat met een baan vinden, maar weet nog niet of ik dat kan opbrengen als ik weet dat ik ook gewoon kan stoppen. :+
pi_130240006
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 14:50 schreef bellelena het volgende:
Lekker dat ze er weer is XM! Is het goed gegaan? En ook nog *O* voor jou! Gewoon omdat je het hartstikke goed doet!

Enf, hopelijk is de sprong vlug gemaakt! Lekker dat ze misschien wel (of niet) slaapt nu ;)

[..]

:o :D

En ik heb zaterdag een pakje voor Nin gemaakt!
[ afbeelding ]
Wat knap Belle! Superlief pakje!
Ik zou het heel tof vinden als ik zulke dingen kon maken, maar ik ben echt nul creatief en ook niet handig, helaas. Dus ik heb altijd extra bewondering voor mensen die het wel kunnen. Ik hou echt van handmade, want met liefde gemaakt O+
  maandag 19 augustus 2013 @ 16:04:53 #16
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_130240202
Enf... Je moet nooit. Ik herhaal NOOIT naar iemand whatsappen dat je baby slaapt.

XM wat fijn dat het allemaal goed is gegaan! En ik vind het in je posts lijken alsof er een wereld van verschil zit tussen nu en vorige week! Ik vind Nin en Noor ook erg veel op elkaar lijken trouwens op de foto's die voorbij komen.

Wat knap van J, Lot! Dat kan mijn 9maander echt nog niet. Wat is dat blauwe ding in het midden van de fles?

Belle, dat pakje heb je heel mooi gemaakt. Knap zeg.

Olf, succes met het afronden van je scriptie deze week. Fijn dat het einde in zicht komt!

Gulara en Coco, leven jullie nog?
  maandag 19 augustus 2013 @ 16:06:20 #17
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_130240257
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2013 14:46 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ze heeft om 10:10 netjes haar fles leeggedronken en heeft vervolgens van 11:30 tot ik haar kwam halen, geslapen O+. Ik heb haar net ff platgeknuffeld en een fles gegeven. En nu zit ik al kolvend fliefd naar 'r te kijken hoe ze in de box de beestjes-mobile aan het bewonderen is O+. Oh, en een poging doet twee handen tegelijk in haar mond te frotten :').
XM! Ik kwam even spieken hoe het met je was. Wat klinkt je heerlijk verliefd en positief! Het gaat beter nu hè? Fijn O+
  maandag 19 augustus 2013 @ 16:10:32 #18
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_130240411
L0t, wat enorm schattig zeg, dat flesje drinken O+

Olf: oeh, spannende tijden dus... :D _O- Whihi ja ik snap 'm.. En kom je makkelijk aan een baan met je studie? En als je geen zin meer hebt idd, waarom niet stoppen. Je kan altijd nog die minor doen toch? Succes met je scriptie iig, ik weet nog hoe een bevalling die van mij was (en kun je nagaan, ik liep stage op afdeling verloskunde bij de zwangeren, verschrikkelijke begeleiding etc :') )

Spees :') _O- Nee hè? XD
  maandag 19 augustus 2013 @ 16:18:52 #19
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_130240718
Ja, het gaat echt beter, kan niet anders zeggen :Y. Heb bij het cb nog ff nagevraagd ook en zolang ze blijft groeien is het eigenlijk allemaal wel prima, zolang ze niet onder de 500/600 duikt op een dag. Voeden op verzoek is voor mij daardoor ook wat relaxter geworden. Alleen 's nachts komt ze niet echt zelf. Tegen 06:00 maken we haar toch maar wakker, want ze slaapt anders gewoon door en als ik weer ga werken, is dat toch ook de tijd dat zij ook wakker moet worden. Ik verwacht vandaag ook een mindere dag qua drinken door het wennen op het kdv. Ze is knockout nu. En morgen weer prikjes op het cb ;(.

Oh en ik appte een dik uur geleden aan m'n vriend dat ze nog wakker was en 5 minuten later sliep ze :D.

Mijn slaapkopje O+
pi_130240930
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 15:35 schreef Olf het volgende:
Wat een leuk pakje Belle. Ik vind dat echt zo knap, zelf kleren maken. Het lijkt me heel leuk maar ik snap echt echt echt niet hoe je zoiets leert. Maar ik kan ook niet binnen de lijntjes kleuren of iets recht uitknippen dus ik denk dat ik deze hobby maar aan me voorbij moet laten gaan.
+1 :D
pi_130241172
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 16:10 schreef Enfermera het volgende:
Olf: oeh, spannende tijden dus... :D _O- Whihi ja ik snap 'm.. En kom je makkelijk aan een baan met je studie? En als je geen zin meer hebt idd, waarom niet stoppen. Je kan altijd nog die minor doen toch? Succes met je scriptie iig, ik weet nog hoe een bevalling die van mij was (en kun je nagaan, ik liep stage op afdeling verloskunde bij de zwangeren, verschrikkelijke begeleiding etc :') )
Nee, ik kom ook echt niet makkelijk aan een baan hierna in mijn richting, daarom doe ik wel 'vrijwillig' al een stage in plaats van losse vakken omdat ik hoop dat dat mijn kansen vergroot. (ik heb hier ooit iets gezegd over baangarantie na mijn studie, dat was sarcastisch maar had al begrepen dat dat niet was over gekomen :+ )

Een tweede studie wordt nu superduur door al die nieuwe wetgeving, dus in dat opzicht is het gunstig de minor wel dit jaar te doen, of helemaal niet. Maar ik kijk gewoon in januari. Mag sowieso bij mijn huidige bijbaan vanaf februari 3 dagen werken (nu 1) dus ik heb wel enige financiële zekerheid, dat is fijn.

En jeee, kyara, medeknutselkneus!
pi_130241991
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2013 16:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, het gaat echt beter, kan niet anders zeggen :Y. Heb bij het cb nog ff nagevraagd ook en zolang ze blijft groeien is het eigenlijk allemaal wel prima, zolang ze niet onder de 500/600 duikt op een dag. Voeden op verzoek is voor mij daardoor ook wat relaxter geworden. Alleen 's nachts komt ze niet echt zelf. Tegen 06:00 maken we haar toch maar wakker, want ze slaapt anders gewoon door en als ik weer ga werken, is dat toch ook de tijd dat zij ook wakker moet worden. Ik verwacht vandaag ook een mindere dag qua drinken door het wennen op het kdv. Ze is knockout nu. En morgen weer prikjes op het cb ;(.

Oh en ik appte een dik uur geleden aan m'n vriend dat ze nog wakker was en 5 minuten later sliep ze :D.

Mijn slaapkopje O+
Wat fijn XM! ^O^
  maandag 19 augustus 2013 @ 17:00:34 #23
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_130242154
Fijn om te lezen xm!
pi_130242538
Das handig!
pi_130244174
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 15:18 schreef L0t.. het volgende:
Mijn vriend stuurt me net dit filmpje, ze drinkt gewoon zelf haar flesje :D O+
Knap hoor! *O*
Saartje doet dat nog steeds niet :') Al denk ik dat ze het wel zou kunnen, maar het gewoon relaxed vindt dat wij dat doen, ofzo :+

XM, was het goed gegaan op de opvang ook? Edit: ik lees uit de reacties van anderen dat het goed gegaan is, fijn! :) Wat klink je trouwens ontzettend veel relaxter de laatste tijd O+

Belle, gaaf pakje! Zelfgemaakt O+ Ik kan het zelf niet, maar oma's willen nog wel eens iets maken voor Saartje :)

quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 16:04 schreef Spees_Eend het volgende:
Gulara en Coco, leven jullie nog?
Ik in ieder geval wel :Y

Heb de laatste dagen lekker relaxed gedaan. Beetje bij vrienden op bezoek, beetje BBQ'en, met Saartje spelen, series kijken... Dit is alweer de laatste week van mijn vakantie, boo! En ga vanaf morgen ook alvast dagelijks wat voorbereiden. Dus het voelt al een klein beetje als werken :+
Die foto van S. is geweldig trouwens :D O+ Ik vind 't echt een lekker ding ook :Y

Oh, en Olf is scriptie aan het afronden. Succes ermee! You go girl *O*

quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 17:15 schreef WhateverWhatever het volgende:
Das handig!
[ afbeelding ]
Hebben we thuis ook. Boven én onder. Ideaal als je even je handen vrij wilt hebben :Y

Ik heb trouwens alleen vanaf dit topic bijgelezen. Hoop dat ik niks spannends heb gemist.
pi_130245183
Voor wie het gemist had, er is iets aan de hand met Tele2 en Fok!, waardoor ik (en vermoedelijk anderen) het forum alleen via 3G kunnen bereiken.
Dus kom snel weer bijlezen enzo!
pi_130245213
Ik vond het al zo rustig....
pi_130245298
Hi Estrys! Wat een mooie meid, en wat duimt ze lief. Wat lijkt ze op je oudste!
Spees oeps van de bult! En die blik
XM fijn dat het goed ging vandaag. En dat het over het algemeen ook zo goed gaat nu
Belle wat een schattig pakje voor je mooierd

L heeft een halfuur lang heel de Ikea bij elkaar gekrijst :'( :@ man wat was ik opgelaten! En dan van die blikken van iedereen... :6
Uiteindelijk heb ik hem toch nog even in slaap gekregen en daarna was hij heel lief en vrolijk. Ik had zin om alle mensen die m hadden horen gillen op te sporen om persoonlijk te laten zien dat ie ook wel eens blij was :+
  maandag 19 augustus 2013 @ 18:44:57 #29
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_130245302
Hey, er is net nog een F. zoals Suiktertante op de wereld gekomen in Z&G!
  maandag 19 augustus 2013 @ 18:58:13 #30
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_130245749
Dat meen je! Suiker inspiratiebron!
Oh ik dacht dat Hilzillah bevallen was :D
pi_130246130
Wow, ook echt 'vernoemd' naar!

En leuke reacties allemaal op m'n maaksel! Ik denk dat ik er van de week nog eentje maak, van een ander stofje O+ Staat d'r zo schattig en het is handig met de draagdoek!
pi_130246137
Beebie O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_130246170
O+ O+ O+
Ik ben een beetje verliefd op Saar :@
pi_130246333
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2013 18:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hey, er is net nog een F. zoals Suiktertante op de wereld gekomen in Z&G!
Superleuk! :D
pi_130247048
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 19:10 schreef Cocotrimonium het volgende:
Beebie O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Das heus geen baby meer! Wat wordt ze groot en wat krijgt ze een boel haar O+
pi_130247357
Spees, lief dat je het vraagt.
Het gaat goed hoor, maar ik ben nog steeds ernstig MOE.
Wordt vast wel beter maar volgens mij heb ik wel wat onder de leden wat moeite heeft tot uiting te komen. Dus moe, misselijk (en overtijd, je zou er bijna wat van denken :P ) een stijve nek en keelpijn .
Ik heb eigenlijk gewoon ff een weekje rust nodig, maar slapen doe ik over 18 jaar wel weer :')
Die 2 malibu colaatjes van gisteravond deden iig even goed qua ontspannen :+

En dan nu weer aan de strijk -O-

[ Bericht 0% gewijzigd door danic op 19-08-2013 20:31:41 ]
pi_130248180
Danic :o Kan het echt niet zo zijn? :P

Saartje O+
  maandag 19 augustus 2013 @ 20:11:16 #38
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_130248281
Fieder, balen zeg.. Oververmoeid?
Coco wat een beauty is Saar toch O+
Danic, jammer dat je niet bijgeslapen raakt, zeker als je ziek bent. Is een nachtje ergens logeren terwijl je man bij de kindjes blijft een optie?
pi_130248299
Beterschap Danic! en misschien toch even een testje doen?
pi_130248428
Danic :o
Coco, mooie Saar O+
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 20:11 schreef Spees_Eend het volgende:
Fieder, balen zeg.. Oververmoeid?
:Y ;(

Ik heb L net een papfles gegeven (rijstebloem), ben reuze benieuwd. Ik heb het met 4 maanden wel eens geprobeerd maar toen was het de hele nacht kramp...
  maandag 19 augustus 2013 @ 20:15:37 #41
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_130248509
SPOILER
Ben benieuwd hoe het gaat Fieder. L heeft/had wel redelijk gevoelige darmen he?
pi_130248660
Oh ja Spees die spoiler, dat is ook zo! :P
Ja best wel gevoelig, maar volgens mij gaat het steeds beter! Dus maar weer eens proberen. Morgen staat er niks op het programma dus veilig moment om te testen :+
pi_130249132
En poging 30585728 om wat vaker mee te posten, jullie gaan veel te hard!!! ja ja ja, dat weten jullie nu wel :') :D

Het ging niet zo heel erg goed met mijn baby, maar gelukkig gaat het nu weer helemaal goed dus hoop wat meer te kunnen reageren en actiever mee te posten :)

[ Bericht 29% gewijzigd door L4cs4p op 19-08-2013 20:33:11 ]
pi_130249239
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 20:15 schreef Spees_Eend het volgende:
SPOILER
Ben benieuwd hoe het gaat Fieder. L heeft/had wel redelijk gevoelige darmen he?
je hebt maar 1 keer nodig >:)
pi_130249530
quote:
17s.gif Op maandag 19 augustus 2013 20:29 schreef Kyara het volgende:

[..]

je hebt maar 1 keer nodig >:)
Stelletje..... :D
Maar dat is wel zo. Dan zou ik nu iig al 2 maanden op weg zijn. Die keer van gisteravond telt natuurlijk niet :P
Maar dat kan niet hoor.

En spees, ivm mijn werk en rooster van vriend zijn de kindjes nu 2 nachtjes logeren bij opa en oma. Ik heb vannacht als een blok geslapen. Hopelijk vannacht weer.
pi_130249961
Saar! O+

En wat lastig Fieder, echt opgelaten voel je je dan, en inderdaad jammer dat dan niet iedereen weet hoe lief en geweldig je baby de meeste tijd is ;).

En nog een F., wow! Als het straks een top 10-naam is, komt het door jou Suikertante!

Mn baby stond net op in de kinderstoel :O. Ze kan er gewoon al uitklimmen als ze wil, oeps, handig om te weten. En vandaag weeeeer commentaar van het kdv over dat ze borstvoeding niet lust bladiebla, aarrghhh.
pi_130250409
Pfff wat een irritant gezeur van het kdv, natuurlijk lust ze de bv wel. Waarom denken ze dat ze het niet lust? Wat zou ze dan moeten drinken volgens hun, kunstvoeding?

En dat klimmen :o, dat wordt vastgespen!

Even een *O* voor mijn baby. Ze slaapt gewoon al sinds half 7, om half 8 even aan de borst en slaapt al weer vanaf 8 uur :o In haar bedje :o Boven :o
  maandag 19 augustus 2013 @ 20:55:12 #48
171422 LadyBlack
paint it black
pi_130250586
Fijn L0t!

Verder heb ik niet onthouden wat ik net allemaal heb gelezen :X Ik kom net van Noorderzon, waar mijn meisje de show stal op het terras, daarna aan de borst in slaap viel en in de doek verder sliep. Precies zoals ik het me een jaar geleden had voorgesteld O+ :'( O+
pi_130250706
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 20:52 schreef L0t.. het volgende:
Pfff wat een irritant gezeur van het kdv, natuurlijk lust ze de bv wel. Waarom denken ze dat ze het niet lust? Wat zou ze dan moeten drinken volgens hun, kunstvoeding?

En dat klimmen :o, dat wordt vastgespen!

Even een *O* voor mijn baby. Ze slaapt gewoon al sinds half 7, om half 8 even aan de borst en slaapt al weer vanaf 8 uur :o In haar bedje :o Boven :o
Ohhh wat fijn! Ook zelf weer een hele avond, met z'n tweetjes! Fijn dat het zo goed gaat :) Je hebt altijd positieve verhalen, volgens mij, leuk om te lezen!

En het niet lusten vind ik ook raar, vorige keer hadden ze het over de borstvoeding 'zat zijn', maar ze houdt gewoon niet van flessen :P. En ze lijken inderdaad aan te sturen op kunstvoeding. Maarja, dikke pech voor de leidsters.

En wat leuk LB, zo speciaal dat je er vorig jaar over dacht hoe het zou zijn, en dat het nu dan echt zo ver is! Lekker showen met je knapperd!
  maandag 19 augustus 2013 @ 20:59:02 #50
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_130250808
Oh lot wat goed!!

En jouw F. suiker is een trendsetter!

Olf, wat een geemmer op je kdv dat ze bv niet lust?? Ze zouden juist trots moeten zijn. Ik vind juist dat er zo verbazingwekkend weinig bv op de kdv's wordt gegeven.
pi_130250903
Saar! O+ liefie

Wat heerlijk LB *;

Wij hadden vanochtend een kijkochtend op het kdv, superleuk! Ze lieten wat activiteiten zien die heel goed en gecoördineerd verliepen (echt respect voor die meiden, ik zou het nog geen halve dag uithouden in zo'n groep :@ ) en daarna mochten we ook tijdens het vrije spel nog meegluren. Ze laten M heel relaxed zijn eigen gang gaan, mooi om te zien hoe hij soms heel geconcentreerd aan iets zat te peuteren en dan weer een knuffel bij een leidster kwam halen O+
  maandag 19 augustus 2013 @ 21:01:06 #52
171422 LadyBlack
paint it black
pi_130250920
E is hier ook de enige die bv krijgt, en op mijn werk (massa's jonge moeders) is er maar 1 andere vrouw die de kolfruimte ook gebruikt!
pi_130251102
Die opmerking kreeg ik hier ook vorige week Olf: 'hij krijgt nu zoveel andere dingen/bijvoeding dus hij hoeft die melk vast niet meer'.
Nee stelletje mutsen, hij hoeft die melk nog wel, het gaat om de manier waarop jullie het aanbieden. Hij wil niet stilliggen en een fles drinken. Probeer het anders eens in een tuitbeker?!

Ik vind het zó idioot dat ik met dat soort ideeën moet komen. Denk gewoon even mee, het is jouw werk.
/kleine ergernis

Ik geloof dat ik op een enkele nieuwe baby na ook de enige ben die borstvoeding aflevert op het KDV ja.
  maandag 19 augustus 2013 @ 21:07:04 #54
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_130251228
Ik was bij Noortje ook altijd de enige, bij Isabel is het natuurlijk niet zo ver gekomen maar ik zie nooit bv in de koelkast staan.
pi_130251567
De nacht gister was heerlijk maar vannacht was drama. Ze heeft een verhoging en werd vanmorgen wakker met een dik oogje. Dat laatste is weg getrokken maar die verhoging blijft. Ze huilde veel vandaag maar kon tussendoor ook even lachen. Maar dan ook echt even ;( Ze is zo zielig maar ik weet niet wat er aan de hand is. Ik ben al blij dat ze niet meer kreunt als ze slaapt. Ik ben kapot :')
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_130251616
Pfff wat stom zeg Olf en Mineola! Je zou toch hopen/verwachten dat ze het juist aanmoedigen. Maar dikke pech voor ze idd.

Het kleine aantal moeders dat borstvoeding heeft verbaast mij eigenlijk ook (nofi naar de kv-moeders!). Van mijn zwangerschapsgym-clubje ben ik volgens mij nog de enige van de 9. Krijg ook al regelmatig de vraag of ik 'nog steeds' borstvoeding geef. Nog steeds :? Man, ik ben pas net begonnen!

Mango ohhh wat leuk! Had ie in de gaten dat jullie er waren of ging het echt stiekem? :D

LB O+ trotse moeder!
pi_130251702
Ik op onze babygroep ook. Als ze niet weten wat ze met de fles aan moeten omdat het niet lukt vind ik het prima dat ze vragen hoe ze het nog meer kunnen proberen (koud, in bed, uit gewone beker, weetikveel), maar er meteen maar van uit gaan dat het aan de inhoud van de fles, aka de moedermelk, ligt...

En jammer dat we inderdaad vaak de enige zijn die het meegeven, dat het niet ietsjes meer de norm is. Nu krijg ik weer het gevoel dat ik absurde dingen eis voor mn kind en moeilijk doe. Op zich ben ik redelijk tevreden over kdv (voor een kdv dan ;)), maar dit is echt een groot frustratiepunt.

Mango, dat klinkt echt heel schattig, wat leuk om eens een ochtendje mee te gluren.
pi_130251787
Suiker, wat tof dat er een baby min of meer naar jouw baby is vernoemd! :D

quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 19:11 schreef bellelena het volgende:
O+ O+ O+
Ik ben een beetje verliefd op Saar :@
Ik ook O+ ;)

Kyara: ja, ik vind ook dat ze ineens best wel wat haar heeft. Nog niet genoeg om een staartje te maken o.i.d., maar toch :)

Danic, beterschap! :*

Fieder, hopelijk gaat het goed met de papfles :Y

quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 20:27 schreef L4cs4p het volgende:
Het ging niet zo heel erg goed met mijn baby, maar gelukkig gaat het nu weer helemaal goed dus hoop wat meer te kunnen reageren en actiever mee te posten :)
Oh jee, dat klinkt best wel naar. Wat was er aan de hand? Of post je dat liever niet?
Fijn dat het nu in ieder geval weer goed gaat *O*

quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 20:43 schreef Olf het volgende:
Mn baby stond net op in de kinderstoel :O. Ze kan er gewoon al uitklimmen als ze wil, oeps, handig om te weten. En vandaag weeeeer commentaar van het kdv over dat ze borstvoeding niet lust bladiebla, aarrghhh.
Wat stom van het kdv! Alsof je het thuis dan niet allang had gemerkt, als ze iets niet (meer) zou lusten. Dat ze dat niet even zelf kunnen bedenken van die flessen!
En eruit klimmen, dat wordt gevaarlijk dan :D

quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 20:52 schreef L0t.. het volgende:
*O*

quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 20:55 schreef LadyBlack het volgende:
Precies zoals ik het me een jaar geleden had voorgesteld O+ :'( O+
O+ *; O+

quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 20:59 schreef becky27 het volgende:
Olf, wat een geemmer op je kdv dat ze bv niet lust?? Ze zouden juist trots moeten zijn. Ik vind juist dat er zo verbazingwekkend weinig bv op de kdv's wordt gegeven.
Trots zijn op wat?

Mango, wat lijkt me dat ontzettend leuk, zo'n kijkochtend! Morgen eens bij ons kdv checken of ze daar ook zoiets kennen. :)

quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2013 21:13 schreef Tally het volgende:
De nacht gister was heerlijk maar vannacht was drama. Ze heeft een verhoging en werd vanmorgen wakker met een dik oogje. Dat laatste is weg getrokken maar die verhoging blijft. Ze huilde veel vandaag maar kon tussendoor ook even lachen. Maar dan ook echt even ;( Ze is zo zielig maar ik weet niet wat er aan de hand is. Ik ben al blij dat ze niet meer kreunt als ze slaapt. Ik ben kapot :')
Cherm, dat klinkt heel sneu. Hopelijk gaat het snel beter :*
  maandag 19 augustus 2013 @ 21:23:22 #59
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_130252071
Tally wat ontzettend sneu :* (zie ik heb tally in MN tablet opgeslagen :+ )

Mango, wat vond je zoonlief er van daar jullie er waren?
pi_130252137
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2013 21:23 schreef pessie het volgende:
Tally wat ontzettend sneu :* (zie ik heb tally in MN tablet opgeslagen :+ )

Mango, wat vond je zoonlief er van daar jullie er waren?
*)
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_130252604
Ennnn natuurlijk nog even beeld van mijn truukdoende baby.

Echt absurd, 3 weken geleden ging ze pas zelf zitten en nu al veel meer.
Let niet op mijn zenuwachtige hand die haar wil opvangen ;).

SPOILER

[ Bericht 36% gewijzigd door Olf op 20-08-2013 13:02:32 ]
pi_130253088
Ohhh zie d'r staan :D Muppie! En leuke slab zeg :)

Ohja Spees, ik herinner me ineens dat jij vroeg wat dat blauwe ding in de fles was, maar dat is een soort ontluchtingssysteem in de Dr. Brownfles.
  maandag 19 augustus 2013 @ 21:46:11 #63
171422 LadyBlack
paint it black
pi_130253234
Haha Olf wat een goeie foto's! O+ leuke dochter heb je!!

En toffe kinderstoel! :o Waar heb je die vandaan?
pi_130253733
quote:
Fijn L0t!

Verder heb ik niet onthouden wat ik net allemaal heb gelezen :X Ik kom net van Noorderzon, waar mijn meisje de show stal op het terras, daarna aan de borst in slaap viel en in de doek verder sliep. Precies zoals ik het me een jaar geleden had voorgesteld O+ :'( O+
:'( O+ :'( O+
pi_130253806
Olf, klimgeit!
pi_130255813
Olf, wat een plaatje O+ Kijk d'r gaan, en goeie slab inderdaad!
En wat een gekke opmerkingen van een kdv over borstvoeding! Je zou toch denken dat ze ook wel raad weten met borstvoeding, ook al zijn er meer babies die kv krijgen?! Ik zou daar, denk ik, best even een gesprekje voor aanvragen, zodat je in ieder geval even kunt bespreken hoe ze beter kunnen inspelen op het geven/aanbieden van de bv (eigenlijk hetzelfde als met kv toch, als een kindje niet wil, op een andere manier aanbieden?!).

L0t, wat jij zegt zo voelt het hier ook, ben pas net begonnen! Hier nog niet echt zulke vragen gehad, behalve m'n schoonmoeder die elke keer probeert of Nin al iets anders mag hebben. En zich dan ergens herinnert dat ze vroeger al met 8 weken aan de liga's zaten oid.. Maar pech voor haar, voorlopig krijgt Nin enkel eten van moi!

quote:
Fijn L0t!

O+ Ohhh, dat klinkt zo leuk/lief/mooi/idyllisch! Zulke dingen stelde ik me ook voor, maar dat is hier tot nu toe nog geen werkelijkheid geworden. Ik hoop ook op een keer :)
  maandag 19 augustus 2013 @ 22:46:37 #67
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_130256063
Hier gaat ook bv mee naar het kdv. Vooralsnog doen zij er volkomen normaal over. En zou willen dat ik kon zeggen, ik begin pas, maar ik denk dat ik al bijna op de helft ben, zo niet er al overheen. Ik merk dat ik het kolven toch vervelender begin te vinden :@. Moet me er telkens echt toe zetten...

Oja, wilde Tally nog ff sterkte wensen en Olf complimenteren met haar circusartieste :+.
pi_130256872
Hier ook bv mee naar het kdv, vinden ze heel normaal geloof ik. Ben zeker niet de enige daar, maar zie ook genoeg poedermelktorentjes staan. Ik verbaas me er wel eens over eigenlijk... het lijkt wel of er hier op Fok veel meer bv wordt gegeven dan gemiddeld.
Op mijn werk deel ik de kolfruimte met 2 andere jonge moeders. Wel meer babietjes onder collega's, maar dat zijn toch vaak de papa's... Toch een mannenwereldje bij ons ;)

XM, als je alles moet kolven lijkt het mij sowieso tig keer zwaarder dan wanneer je gewoon aan zou kunnen leggen. Elke voeding ben je als het ware dubbel mee bezig. Knap dat je het überhaupt zo lang volhoudt! Is er trouwens geen optie om het toch nog eens te proberen met Noor? Kijken of ze het nu, nu ze iets ouder is, wel snapt?

Er is verder niet zoveel blijven hangen van het bijlezen :( Drukke dag gehad, maar wel heel tof (uiteindelijk). Zwemmen vanochtend was een groot succes! Lars vond het weer heerlijk, was niets aan te merken dat hij 3 maanden niet is geweest. En Femke vond het ook wel lekker geloof ik...

Enige minpuntje was dat Lars vanmiddag van de trap gevallen is :'( op weg naar beneden sloeg hij minstens de laatste 6 treden over... We stonden op het punt naar de supermarkt te gaan, maar hebben dat toch maar eventjes uitgesteld. Toen het weer leek te gaan, zijn we alsnog gegaan, maar echt lekker ging het nog niet. En het leek wel alsof ik zelf ook op mijn hoofd was gevallen, want ik kon ook echt niet meer nadenken in de winkel. Ben vanalles vergeten, dus moet morgen maar nog een keertje... :'( Gelukkig was Lars toen we weer thuis waren weer vrolijk als vanouds en lijkt hij er niets aan over gehouden te hebben.
Wat is het toch heerlijk om te zien hoe opa en oma genieten van hun kleinkinderen... O+
SPOILER
  maandag 19 augustus 2013 @ 23:19:06 #69
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_130257232
Ik heb het gister nog geprobeerd en zonder succes. Ze drinkt wel iets, maar niet veel. Ze valt of in slaap of gaat lopen meuten. Hele tijd loslaten en weer aanhappen (auw), rondkijken, alleen maar beetje lebberen op m'n tepel, etc. Schiet niet op.

En huuuu, je kind van de trap zien stuiteren! Gelukkig viel het mee! En gezwommen, stoer hoor. En boe voor je spoiler. Onbegrijpelijk idd. En zo zonde en jammer, voor alle partijen.
pi_130257676
Och Shandaly, wat een nare afsluiter van het zwemmen :o maar Femke ziet er relaxed uit! :)

Voor wie ernaar vroeg: we zaten en stonden tijdens de kijkochtend gewoon in de groepsruimte, maar aan de zijkant. M zag ons een paar keer en kwam dan blij naar ons toe, even knuffelen en dan was het weer goed en zetten we hem op de grond, dan ging ie gewoon weer verder. O+

Er waren andere kinderen voor wie het wel heel raar was, maar dat kwam dan door ouders die zich met de activiteit gingen bemoeien of de aandacht van hun kind probeerden te trekken. En daarna hulpeloos naar de leidster kijken als hun kind zich bij het afscheid aan hen vastklampte. :{
pi_130257719
En Olf, wat een toeren haalt ze uit! :o
pi_130258506
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2013 22:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hier gaat ook bv mee naar het kdv. Vooralsnog doen zij er volkomen normaal over. En zou willen dat ik kon zeggen, ik begin pas, maar ik denk dat ik al bijna op de helft ben, zo niet er al overheen. Ik merk dat ik het kolven toch vervelender begin te vinden :@. Moet me er telkens echt toe zetten...
Ik vind het geweldig dat je het zo lang hebt volgehouden. Ik was er na 4weken helemaal klaar mee. Gelukkig had ik toen genoeg in de vriezer om meer dan 6 weken alleen BV te redden. Maar ik vind het echt ongelooflijk hoelang je al fulltime kolft!!
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_130258599
Bah... Ff ego doen:

Maar vindt t echt niet leuk meer... Na een dag tempen, was t vandaag meestal rond d'r 38, maar zelfs een keer goed.
Om 9 uur in bed gelegd met 37,9.
Roept manlief me net tijdens de laatste fles omdat Ow zo koud was... En idd, in 2 uur tijd naar 35.7...
Winterslaapzak, warmere pyama en dekentje erbij gepakt. En nu ligt hij ff op mij te slapen voor mijn lichaamswarmte.

Maar nu ben ik alweer ongerust, m'n wekker al om de drie uur gezet... En t is vast niets maar vindt dit echt niet leuk meer :'(

(Google zegt virusje of doorkomende tandjes... Geen drama van maken....maar toch :'( )
pi_130263482
Oké, probeer halfslachtig aan te haken. Ik zag: kdv dat niet snapt wat bv is: heel raar.
Coco's lieve stoere Saar O+
XM en haar relatie met de kolf, het lijkt mij niks. Je hebt zeker al eens contact gehad met een lk?

Shandaly dat is schrikken zeg, elk kind dondert wel eens van de trap maar ik snap wel dat je dan even van de kaart bent! Gelukkig was het zwemmen leuk :)

Belle met haar gouden handen, mooi!!!

Mango wel leuk om te kunnen gluren maar dan moet je er inderdaad wel slim mee omgaan en wat afstand bewaren! :Y

Olf met je acrobaat :D
Heb ik nog daily's gemist?

En Loj, ik ben benieuwd hoe jouw nacht is gegaan! Het levert sowieso spanning op dat je het in de gaten wilt houden natuurlijk. Hopelijk komt er snel een tand door of is het virusje voorbij.
pi_130263495
Loj zodra het je zelf niet meer lekker zit zou ik meteen bellen! Liever een keer te veel. En dan hoor je nog maar eens dat het een tandje of een virusje is.

Olf wow wat een stunt :o en dat hoofd erbij :D
Shandaly heerlijk gezwommen! Maar je arme kereltje ;( gelukkig lijkt het mee te vallen. Ik vind je spoiler echt heel triest :* :'(
Mango wat leuk dat je mocht kijken!

De nacht ging net zoals anders. Aantal keer wakker vanwege speen/ niet lekker liggen. Dus de papfles ging goed maar maakte eigenlijk niks uit :')

(zou Hilzillah haar mini al hebben? O+ )
pi_130263613
Fieder, ja! Check z&g.

Loj, ik zou ook ff bellen. Zou mij ook niet lekker zitten :*
pi_130263626
Oh echt? Het staat niet in het update topic, ik ging steeds braaf kijken }:|
Ff zoeken dan
pi_130263774
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 07:13 schreef Fieder het volgende:
Loj zodra het je zelf niet meer lekker zit zou ik meteen bellen! Liever een keer te veel. En dan hoor je nog maar eens dat het een tandje of een virusje is.
Dit dis :Y

Wat een leuke foto's Shandaly! En schrikken dat Lars van de trap viel. Ik zou dan ook wel even flink van de kaart zijn.

En wat betreft je spoiler
SPOILER
Stom kdv mbt bv. Ik ben ook de enige die gekolfde melk meegeeft. Scheelt weer plakkertjes ;)

Hier was het weer 04.30 (D) - 05.00 (J) - 06.00 (D) - 07.00 (M) :O
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 08:18:02 #79
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_130263972
Gewoon bellen Loj!

Kyara, weer een pittig nachtje.. Kans op bijslapen vandaag?

Suiker, ja herhaaldelijk, maar ze drinkt gewoon niet goed uit de borst. Helaas.

Zometeen naar het consternatiebureau. Inentingen en weer eens horen wat er nu allemaal weer niet deugt en wat ze al wel niet had moeten kunnen en nog niet kan :O.
pi_130263998
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 08:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Gewoon bellen Loj!

Kyara, weer een pittig nachtje.. Kans op bijslapen vandaag?

Suiker, ja herhaaldelijk, maar ze drinkt gewoon niet goed uit de borst. Helaas.

Zometeen naar het consternatiebureau. Inentingen en weer eens horen wat er nu allemaal weer niet deugt en wat ze al wel niet had moeten kunnen en nog niet kan :O.
Jammer inderdaad, kan me goed voorstellen dat je het kolven zat bent!
En waarom zou het CB zo stom doen? Ze doet het toch supergoed? Complimentjes innen zul je bedoelen! :Y
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 08:23:07 #81
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_130264043
Tot dusver was er telkens iets mis en dan vervolgens oh toch niet. Dus mijn vertrouwen is wat getemperd :').
pi_130264097
Weer wat grijze haren rijker shandaly. Gelukkig liep het goed af.

Xme sterkte met de prikjes.

Zag een stuntbaby, zomaar even gaan staan.

Loj hoe is de nacht gegaan? Nog gebeld?

Kyara pittig nachtje weer :*
pi_130264339
Geen kans op bijslapen vandaag. We (oma en ik) gaan vandaag met het hele spul naar het Openlucht Museum.
pi_130264357
pffff :O

Luc krijgt tandjes en zit midden in een sprong. Hij zit zichzelf echt in de weg.

Zal blij zijn als deze sprong voor bij is. (Maar dat duurt nog wel even ;( )
pi_130264594
ik kom even binnen vallen hoor!
Ik ben namelijk tante geworden *O* Mijn zus heeft een zoontje gekregen. Drie keer raden wie er bij de bevalling was O-) Ik heb veel respect voor onze mannen gekregen ineens. Jeetje wat is dat heftig om iemand pijn te zien lijden, en je kunt eigenlijk niks doen behalve er zijn!
En toen hij geboren werd :'( oh my god! Ik heb dingen gezien die ik van mezelf niet meer wist of toen niet kon zien. Wat gaaf om het hoofdje te zien kruinen, en als het hoofdje staat. En het kindje daarna wegen en de reflexen testen en aankleden.En en en.. alles gewoon.
Ik zit er nog vol van :'( :D O+ O+ O+ *;

nu móét ik helemaal nú meteen zelf ook een baby :P
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 09:17:23 #86
171422 LadyBlack
paint it black
pi_130264742
Gefeliciteerd kwisted, en wat tof!!
pi_130264808
Gefeliciteerd kwisted en wat een bijzondere ervaring.
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 09:35:21 #88
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_130265059
Wow Kwisted, van harte gefeliciteerd! Bijzonder dat je erbij mocht zijn!

LB wat fijn dat je zo'n mooi weekend hebt gehad en dat je hebt kunnen pronken O+

Over de KDV-bv perikelen. Lijkt me een mooie kans om even rustig in gesprek te gaan met de zgn 'mutsen' want waarschijnlijk weten ze er gewoon niet zoveel van. Ik snap de frustratie maar hier op fok gaan schelden zal vast niet zoveel zoden aan de dijk zetten :P en het zal voor alle partijen fijner zijn als ze wat beter van de hoed en de rand weten? Bij mijn zusje op het KDV geeft een aantal moeders nog bv en ze gaan daar bijzonder voorzichtig mee om, het kan dus.

Die kijkochtend klinkt supergaaf Mango! Zit je daar natuurlijk uit elkaar te knallen van trots O+

Olf wat knap van je baby dat ze ging staan! Idd, ingesptijd :+

Shandaly wat schrikken van Lars zeg! Gelukkig dat het goed is afgelopen en dat je wel een fijne zwemervaring gehad hebt met Femke.

Loj wat vervelend. Ik hoop dat het inmiddels beter met hem gaat?

Fieder jammer van de papfles. Hart onder de riem: hier duurde het ook wel een paar dagen voordat er effect was.

Succes met de inentingen XM. En Skoap met de sprong :X

Kyara veel plezier vandaag!

Minimijlpaaltje hier vandaag: Silvijn is 9 maanden *O* O+
pi_130265228
Kwisted gefeliciteerd! En wat bijzonder dat je bij de bevalling was!

XM succes met het cb en de prikken. Je moet gewoon zelf gaan vertellen hoe goed je het vindt gaan en hoe trots je bent, dan hebben ze vast een hoop minder aan te merken. En anders eoiaou!

Kyara veel plezier vandaag! En vind je het fijn/leuk dat oma er een weekje is, of kost het je alleen maar meer energie?

Loj succes met de schommeltemp van je baby! Hopelijk stabiliseert het snel weer.

En baby's die klimmen/staan, dat zijn al heul geen baby's meer O+

Gister deed M het heel goed op het kdv. Alleen drinken ging niet zo denderend. Maar wel lekker vrolijk en ook lekker geslapen. Ik heb hem rond 14 uur weer opgehaald. De middag en avond heeft hij in zijn gewone ritme gedaan, maar blijkbaar was hij toch heel moe, want hij heeft van 21:30 tot dat ik hem om 7:30 wakker maakte geslapen... ik heb rond 6 uur even gekolfd, de afgelopen nachten kwam hij steeds om de 2 uur, dus ik stond op knallen. Maar wel even lekker een goede nacht gehad!
En vandaag is M weer naar het kdv, eens kijken hoe het ditkeer gaat.

Ik ga het huis poetsen vandaag
R 09-10-2010
M 20-04-2013
pi_130265302
jeej Silvijn *O*

Coco wat een mooie fotos van Saar! Vooral die 2e is echt schattig :D

En ik zag Nin met een super lief pakje voorbij komen!

En de kleine van Olf gaat gewoon al staan :o

Shandaly, leuke zwemfotos! Wat een geinig badpakje, had ik ook al zien liggen bij de hema!
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 09:46:11 #91
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_130265319
Kwisted, gefeliciteerd! Wat bijzonder!

Terug van CB. Stats: 12 weken, 5750 en 61,5cm! Alle lijntjes volgt ze, behalve de lengte, ze is in 1x pieuwwwww naar de lijn boven de middellijn geschoten :D. Was geen probleem verder.

Wel volgt ze nog steeds niet met het hoofdje. Doet ze thuis af en toe, maar ook niet echt enthousiast en ze is toch een behoorlijke voorkeurshouding aan het vormen, met afplatting. Volgende consult wordt er besloten of ze naar een fysio moet. Wij doen er alles aan om het tegen te gaan, maar ja! Ik kan niet 's nachts naast haar bed gaan zitten.

En prikjes, dus nu zielig ;(.
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 09:52:34 #92
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_130265473
XM. Ik zou de volgende afspraak met het CB niet afwachten als ze nu al een afplatting en sterke voorkeur heeft maar alvast naar de fysio gaan. Ik heb destijds ook dat advies gekregen hier en ben er echt blij mee dat we dat advies opgevolgd hebben. Wij hebben ook zelfstandig geoefend en getraind om hem de andere kant op te laten kijken maar dat hielp maar half. De massages en de oefeningen die de kinderfysio deden werkten meteen en veel beter. Beter een afspraak een paar weken te vroeg (al vraag ik me dat af) dan dat je dadelijk met een nog grotere achterstand moet beginnen.

Wel heel fijn van haar groei! *O*
pi_130265647
Kwis wat mooi en bijzonder, gefeliciteerd! O+
pi_130265683
Oh Kwisted wat bijzonder O+ :'( O+ gefeliciteerd!
Spees hoera! 9 maanden!
Skoap succes met de sprong
Piekie fijn dat het goed ging! Veel plezier met poetsen :P
XM wat goed van de groei!! *O* en ik ben het met Spees eens, ga gewoon nu alvast naar de fysio. Je hebt geen verwijzing meer nodig. (en prikjes zijn ;( )
pi_130265719
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2013 23:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb het gister nog geprobeerd en zonder succes. Ze drinkt wel iets, maar niet veel. Ze valt of in slaap of gaat lopen meuten. Hele tijd loslaten en weer aanhappen (auw), rondkijken, alleen maar beetje lebberen op m'n tepel, etc. Schiet niet op.

En huuuu, je kind van de trap zien stuiteren! Gelukkig viel het mee! En gezwommen, stoer hoor. En boe voor je spoiler. Onbegrijpelijk idd. En zo zonde en jammer, voor alle partijen.
Toen ik, na het fulltime kolven, Nin aan de borst ging doen, deed ze aan het begin ook zo! Maar na een paar drinksessies (of misschien zelfs dagen) achter elkaar, wendde ze er aan en ging ze rustig drinken. Het was hier ook zo dat ik bij het kolven eerst al zere tepels had gehad, maar toen ze fulltime ging drinken, kreeg ik dat weer...

Verder sluit ik me aan bij de rest, respect dat je het kolven al zolang fulltime volhoudt! Je bent een lieve mama voor Noor O+
pi_130265738
Kwisted, wat klinkt dat mooi, bijzonder en speciaal O+

*O* Silvijn 8 maanden!

Nog steeds een arme zieke bij Loj :*
pi_130265996
Kwisted gefeliciteerd!! Wat mooi dat je daar bij mocht zijn zeg O+

Silvijn driekwart jaar *O*

Kyara veel plezier in het Openlucht Museum, daar wil ik over een tijdje ook naartoe met J.

Fijn dat alles goed was op het CB, ze groeit lekker jullie meisje! :) En goed advies van Spees.
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 10:20:52 #98
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_130266064
Zeker goed advies, gelijk afspraak gemaakt met de kinderfysio voor as donderdag. Thnx!
pi_130266084
Kwisted wat mooi en bijzonder dat je er bij mocht zijn!! Gefeliciteerd tante! O+

Silvijn 8 maanden *O*

XM mooie stats hoor *O*

Loj sterkte met de schommelingen! :*

Kyara veel plezier vandaag!

Er vroeg iemand wat er met mijn baby was, alleen maar leven op flesjes melk...ontzettend afbuigend lijntje, we hebben even flink in de stress gezeten, maar gelukkig gaat het nu allemaal weer ontzettend goed, word er ook goed gegeten en het lijntje gaat héél langzaam omhoog, maar hej, omhoog *O*
pi_130266195
Kwisted wat super bijzonder O+ O+ Gefeliciteerd!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')