Atzegod is fanquote:
quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:23 schreef Againzender het volgende:
Wonderful life, net op het moment dat je zoontje spontaan besluit je te gaan knuffelen
Alsof iemand iets anders gaat stemmen...quote:
Dan ben je een beetje een latente nicht ja.quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Alsof iemand iets anders gaat stemmen...
Mallerdquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan ben je een beetje een latente nicht ja.
Heerlijk toch? Diepzinnige troep word je alleen maar depri van.quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:17 schreef SilentChaos het volgende:
Vrolijke, inhoudsloze stuitermuziek
Sorry Muis
Niets mis met Interpol en Editors.quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Heerlijk toch? Diepzinnige troep word je alleen maar depri van.
Het heeft gewoon niks voor mij dat soort muziek, sorryquote:Op maandag 19 augustus 2013 15:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Heerlijk toch? Diepzinnige troep word je alleen maar depri van.
Idd, dit is dan een voorbeeld van een vrolijk klinkend nummer wat wel goed isquote:Op maandag 19 augustus 2013 15:24 schreef ChatGirl het volgende:
Road to Mandalay![]()
Vrolijkheid enzulks
Dit is nu lekker vrolijk.quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Dit is oor aids. Robbie Williams
Knop, radio,quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:28 schreef SilentChaos het volgende:
Dit begint wel goed, maar kakt langzaam in in kattengejank en ooraids...
quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Atzegod zou dit kutter vinden dan Kodaline.
quote:
Onmogelijkquote:Op maandag 19 augustus 2013 15:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Atzegod zou dit kutter vinden dan Kodaline.
Zeik nietquote:
Block, userquote:
Niks mis met Alanisquote:
ja, dat was gaaf, zelfs m'n moeder is er nu fan van!quote:
Doe je goedquote:Op maandag 19 augustus 2013 15:37 schreef Againzender het volgende:
[..]
ja, dat was gaaf, zelfs m'n moeder is er nu fan van!
Ik heb met open mond naar het beeldscherm gestaard.quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:37 schreef Againzender het volgende:
[..]
ja, dat was gaaf, zelfs m'n moeder is er nu fan van!
alleen heeft 3FM maar 1 of 2 platen van haar. Als ze eens wat anders draaien van haar is dat omdat Rob z'n collectie mee heeft.quote:
ik had verwacht dat de kinderen wel zouden gaan stuiteren, maar ze keken er niet eens naar. The Veils was dan weer wel interessant voor zequote:Op maandag 19 augustus 2013 15:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb met open mond naar het beeldscherm gestaard.
Volgens mij hadden mijn broer en ik maar bedacht dat de muziek van The Veils wel goed was, maar dat de zanger het verpestte. Ze moesten dus opzoek naar een nieuwe zanger.quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:41 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik had verwacht dat de kinderen wel zouden gaan stuiteren, maar ze keken er niet eens naar. The Veils was dan weer wel interessant voor ze
mijn theorie was dat de kids vonden dat hij een mooie gitaar had.quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Volgens mij hadden mijn broer en ik maar bedacht dat de muziek van The Veils wel goed was, maar dat de zanger het verpestte. Ze moesten dus opzoek naar een nieuwe zanger.
Je verwacht het niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
we hebben hem allemaal over het hoofd gezien.quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Prince, stond die ook op Lowlands?
Oke.quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb 5 min naar mijn wasmachine keken, want hij deed raar.
o jee, hij draaide toch niet rond?quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja zonder waterquote:Op maandag 19 augustus 2013 16:01 schreef Againzender het volgende:
[..]
o jee, hij draaide toch niet rond?
Je Nederlands is er in ieder geval niet op vooruit gegaanquote:Op maandag 19 augustus 2013 15:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Klopt. Mijn Nederlands is standaard belabberd.quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:04 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je Nederlands is er in ieder geval niet op vooruit gegaan
Wel praktisch als je aan't vingeren bent, lijkt het of iemand anders het doetquote:Op maandag 19 augustus 2013 16:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Klopt. Mijn Nederlands is standaard belabberd.
Daarbij werken mijn vingers en hersens niet synchroon.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wel praktisch als je aan't vingeren bent, lijkt het of iemand anders het doet
Filmen tijden concertquote:
Stond je onder stroom ofzoquote:
quote:
Ik doe het anders bijna nooit meer maar dit was zoooo gaafquote:
Ik vind het anders nog best aardige kwaliteit, had gedacht dat je alleen maar één grote ruis zou horen, niet dus..quote:
Yep, alle stroom dat ze gebruikten voor die sfeerverlichting op het podium ging door me heenquote:Op maandag 19 augustus 2013 17:55 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Stond je onder stroom ofzo
Ik word er een beetje zeeziek van
quote:
Hoezo?quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Deze baas ben ik anders nog steeds eeuwig dankbaar.
Een van de beste dingen die ik zelf live heb mogen aanschouwen, zo niet het bestequote:
En dan ga je het steeds terugkijken ofzo?quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een van de beste dingen die ik zelf live heb mogen aanschouwen, zo niet het beste
Ik heb het al een keer of 3 teruggekeken ja.quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En dan ga je het steeds terugkijken ofzo?
Uh, oké.quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb het al een keer of 3 teruggekeken ja.
Mijn ondertitel is niet voor niets.
Ik kijk vaak live opnames terug, wel vaak de 'tv' opnames, dat dan weer welquote:Op maandag 19 augustus 2013 18:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb het al een keer of 3 teruggekeken ja.
Mijn ondertitel is niet voor niets.
Totale perfectie bij Portisheadquote:
Ik vond alleen "take a bus to China town... Wattig at old canal" (ofzo) leukquote:
Speciaal voor Pienjowquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:02 schreef Evertjan het volgende:
hele top 5 van het Gillette klassement bij VI bestaat uit PEC Zwolle spelers
twitter:michielveenstra twitterde op maandag 19-08-2013 om 21:41:07Ik hou van jou <3 http://t.co/wX20M3vC0J reageer retweet
quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:44 schreef Holenmens het volgende:
twitter:michielveenstra twitterde op maandag 19-08-2013 om 21:41:07Ik hou van jou <3 http://t.co/wX20M3vC0J reageer retweet
Klopt, en mede daarom loopt een actie als 538 Voor Warchild dan ook een stuk minder dan 3FM Serious Request. Mensen zijn niet betrokken bij zo'n 'heehallekiedeehallopieuwpieuwpieuw'-zender, en bij 3FM wél.quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:47 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Wel een beetje waar, ik zie het niet bij 538 gebeuren.![]()
Las het jaquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:02 schreef Evertjan het volgende:
hele top 5 van het Gillette klassement bij VI bestaat uit PEC Zwolle spelers
Jij bent fan van VI nu.quote:
ze heeft iets met een stevige paal in gedachten. dat wordt watquote:
Die heeft vast een hoog IQ.quote:
quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:49 schreef Againzender het volgende:
Overigens, nu we het over mensen hebben die geen idee hebben waar ze zijn of naartoe gaan: mijn vrouw werd bij haar werk aangesproken door een ouder Italiaans koppel (spreekt u Italiaans? mijn vrouw ziet er verre van Italiaans uit) zochten een hotel.
Mijn vrouw kijkt naar de plattegrond en ziet dat dat van een Duitse stad is, en vroeg zich al af hoe ze in godsnaam die mensen moest uitleggen dat ze in de compleet verkeerde stad zaten. Terwijl mijn vrouw naar woorden in het Frans, Engels en wat dan ook zocht kwam de vrouw er achter dat ze het printje verkeerd om had. Na omdraaien bleken ze 150m verder te moeten zijn voor hun hotel
Het leek op Donkey Kong.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Cat Empire, van Brighter than Gold.
quote:
Opgezwolle, alles.quote:
De plaat van het jaar man, die moet je zo kunnen herkennen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik moest ook 5x luisteren voordat ik m hoorde
Ik ken de ending ervan niet zo goed.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
De plaat van het jaar man, die moet je zo kunnen herkennen.
Prachtige plaatquote:
Net als Coen. Toevallig.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
Opperfan van Sting en The Police, die Domien.
Heb je z'n kaaklijn wel eens gezien?quote:
Vind hem niet aantrekkelijk.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Heb je z'n kaaklijn wel eens gezien?
WAT EEN KAAKLIJN, WAT EEN KAAKLIJN!
Dat kanquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vind hem niet aantrekkelijk.
Achter die volle baard, bedoel je? WAT EEN BAARD WAT EEN BAARD!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Heb je z'n kaaklijn wel eens gezien?
WAT EEN KAAKLIJN, WAT EEN KAAKLIJN!
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Achter die volle baard, bedoel je? WAT EEN BAARD WAT EEN BAARD!
Dat jaquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:51 schreef Etcetera het volgende:
Spijkerbroeken strijkensowieso, strijken
Ik strijk alleen overhemden en m'n pakken. Beide draag ik zelden gelukkigquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:51 schreef Etcetera het volgende:
Spijkerbroeken strijkensowieso, strijken
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:52 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb het al maanden niet gedaangewoon natte kleren een keer goed uitkloppen, ophangen, drogen. Niet te moeilijk doen
Als je online kleren besteld zitten er helaas vaak van die schitteren vouwnaden en kreukels in, daar ben ik allergisch voor.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:52 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb het al maanden niet gedaangewoon natte kleren een keer goed uitkloppen, ophangen, drogen. Niet te moeilijk doen
Hier is die ook werkloosquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat doe ik dus ook
Ik heb wel een strijkijzer, maar die is vrij werkloos
quote:Mijn moeder was het toppunt, die streek zelfs sokken en ondergoed![]()
![]()
Daar kan ik nog wel wat inkomenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:56 schreef alors het volgende:
[..]
Als je online kleren besteld zitten er helaas vaak van die schitteren vouwnaden en kreukels in, daar ben ik allergisch voor.
Ik zou 'm een Hitkrant award geven!!!11!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
WAT EEN HUNK WAT EEN HUNK
Hall0nquote:
Echt, dat'ie dit een GP durft te noemen "JA HET IS ZEKER EEN GP"quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dit is gewoon een lekker plaatje.
Domien is gewoon niet goed bij zijn hoofd.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:50 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Echt, dat'ie dit een GP durft te noemen "JA HET IS ZEKER EEN GP"![]()
![]()
![]()
![]()
Ik luister meer 's avonds dan tussen 10 en 12 omdat school. Dus jammer dat ie naar de avond gaat.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:55 schreef alors het volgende:
[..]
Subtiele hint jaIk durf de vlag nog niet uit te hangen.
Wat was de hint?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:55 schreef alors het volgende:
[..]
Subtiele hint jaIk durf de vlag nog niet uit te hangen.
Dat er commentaar was op het feit dat Domien het een GP vond. Toen zei ie dat ie te jong voor dit programma is en maar beter naar de avond moet.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:02 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb de hint gemistmaar luister ook meer overdag dan 's avonds.
Zolang Giel er maar niet voor in de plaats komt
quote:
WAT EEN AVOND WAT EEN AVOND!!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Domien naar de avond
Dat is pure aids.
Dat is nog niet zeker. Laten we niet te vroeg conclusies trekken.quote:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Kan dit liedje niet een keer in de prullenbak?
Waarom?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Kan dit liedje niet een keer in de prullenbak?
Dat had de zendercoördinator destijds zelf al kunnen bedenken...quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat er commentaar was op het feit dat Domien het een GP vond. Toen zei ie dat ie te jong voor dit programma is en maar beter naar de avond moet.
Tja, maar het blijft Domien, het grootste talent van 3FM, hequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat had de zendercoördinator destijds zelf al kunnen bedenken...
Ik zou nog beter radio kunnen maken.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Tja, maar het blijft Domien, het grootste talent van 3FM, he
Prachtig lichaam, maar ik kijk liever naar het gezicht van Adriana Limaquote:
Iets minder erg, Paradise van Coldplay...quote:
Hij is echt het troetelkind van 3fm ja, ik vind Sander veel beter.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Tja, maar het blijft Domien, het grootste talent van 3FM, he
Je weet hoe Domien is.. Die zit al weken expres zogenaamde hints te geven om mensen gek te maken. En leuk dat 'ie het vindt.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat er commentaar was op het feit dat Domien het een GP vond. Toen zei ie dat ie te jong voor dit programma is en maar beter naar de avond moet.
En wij happen élke keer weer.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:31 schreef Holenmens het volgende:
Je weet hoe Domien is.. Die zit al weken expres zogenaamde hints te geven om mensen gek te maken. En leuk dat 'ie het vindt.
Mwoah, leuke muziek. Maar ik word er niet echt warm van ofzo.quote:
WAT EEN TROLLquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:31 schreef Holenmens het volgende:
[..]
Je weet hoe Domien is.. Die zit al weken expres zogenaamde hints te geven om mensen gek te maken. En leuk dat 'ie het vindt.
Maar zou ook best kunnen dat hij wel naar de avond gaat ja, maar dan pas vanaf januari denk ik.
Daarover gesproken, ik ga ff schijten:quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:39 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
WAT EEN TROLL
WAT EEN TROLL!!!!1!!!111
💩💩💩😁😁quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:39 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Daarover gesproken, ik ga ff schijten:
WAT EEN DROL
WAT EEN DROL!!!1!!!111
Ik ook niet.quote:
Kinderfeestje bij Domientwitter:Domien twitterde op dinsdag 20-08-2013 om 13:43:56Stoelendans, mensen. Stoelendans. reageer retweet
Inderdaadquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:48 schreef SilentChaos het volgende:
![]()
Die waarnemen aars faalt wel, wat een te makkelijke vragen
Leukquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:51 schreef ChatGirl het volgende:
Kinderfeestje bij Domientwitter:Domien twitterde op dinsdag 20-08-2013 om 13:43:56Stoelendans, mensen. Stoelendans. reageer retweet
Bedoelt hij mee dat Niek van der Bruggen overstapt van 538 naar Q-music.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:51 schreef ChatGirl het volgende:
Bericht van 16-8:quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:04 schreef Holenmens het volgende:
[..]
Bedoelt hij mee dat Niek van der Bruggen overstapt van 538 naar Q-music.
http://radio.nl/781127/niek-van-der-bruggen-van-538-naar-q-music
Ik vond het liefquote:
Movie love is het mooiste wat er isquote:
Met dat stomme nummer met kinderen zeker.quote:
Jij snapt 'tquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:28 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Movie love is het mooiste wat er is
Dat je elkaar aankijkt en je het al gewoon weet...
Dat je wel aan't praten bent maar dat je het eigenlijk zonde vindt van de tijd en passioneel gaat zoenen en alles en iedereen om je heen vergeet
I've been therequote:
Agnes Obelquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:33 schreef alors het volgende:
Ik moet altijd aan Hans denken bij Agnes Obel
Dé Hans? Wat hebben ze met elkaar te maken dan?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:33 schreef alors het volgende:
Ik moet altijd aan Hans denken bij Agnes Obel
Haha, ik heb het ook eens gehad. Beste zoen by farquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:33 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
I've been there
Oprecht een van de leukste momenten die ik met een vrouw heb gehadmaakte het voor mij althans erg bijzonder allemaal
Met een vrouw?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:40 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Haha, ik heb het ook eens gehad. Beste zoen by far
Ik zat er al op te wachtenquote:
Het was een kutfilm zeker.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:28 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Movie love is het mooiste wat er is
Dat je elkaar aankijkt en je het al gewoon weet...
Dat je wel aan't praten bent maar dat je het eigenlijk zonde vindt van de tijd en passioneel gaat zoenen en alles en iedereen om je heen vergeet
Hell yeahquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:40 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Haha, ik heb het ook eens gehad. Beste zoen by far
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een streepje op de ú ja hihaho!quote:A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
twitter:Pritt twitterde op dinsdag 20-08-2013 om 15:40:17Arghh. Mysteryland-spam op de radioo. Wist u dat FM in 3FM staat voor Festival Monopolie? reageer retweet
Nouja als je niet weet wanneer WOI begon...quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die vraag over Franz Ferdinand was ook te makkelijk
Ja, maar dan mis je algemene kennis.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nouja als je niet weet wanneer WOI begon...
Je kent het totale verhaal?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:04 schreef ddx het volgende:
Dus we gaan een inzameling doen om iemands boete te betalen omdat hij zo stom was om iemand dood te rijden terwijl hij geen rijbewijs had ?
Het ventje is 17. Moest er lang over nadenken. Ik geloof niet dat hij het wist.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, maar dan mis je algemene kennis.
Alsof je dat niet hoort te weten als je 17 bentquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:17 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het ventje is 17. Moest er lang over nadenken. Ik geloof niet dat hij het wist.
http://nos.nl/artikel/542266-nlse-student-20-vast-in-vietnam.htmlquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:17 schreef ddx het volgende:
Nee alleen wat ze net bij nosop3 nieuws vertelden.
Uh, nee? Over WOI leren wij kinderen in Nederland (ergens logisch) vrij weinig.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alsof je dat niet hoort te weten als je 17 bent
Oh hij vond dat een mooi nummer.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dé Hans? Wat hebben ze met elkaar te maken dan?
1924 toch?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, maar dan mis je algemene kennis.
Ja, en wanneer de bestorming van de Bastille was horen we ook niet te weten, evenals de val van de Berlijnse muur.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:20 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Uh, nee? Over WOI leren wij kinderen in Nederland (ergens logisch) vrij weinig.
Lekker met diequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, en wanneer de bestorming van de Bastille was horen we ook niet te weten, evenals de val van de Berlijnse muur.
Je snapt het niet. Het is gewoon algemene kennis man, dit soort dingen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:43 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Lekker met diestrooien, kom je er wel.
Nice.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:35 schreef Holenmens het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe logo vanaf maandag op RTL 4.
Nee, dat is het niet. Niet hier althans. Dus gewoon die smiley weer in de prullenbak donderen en normaal doen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je snapt het niet. Het is gewoon algemene kennis man, dit soort dingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |