Atzegod is fanquote:
quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:23 schreef Againzender het volgende:
Wonderful life, net op het moment dat je zoontje spontaan besluit je te gaan knuffelen
Alsof iemand iets anders gaat stemmen...quote:
Dan ben je een beetje een latente nicht ja.quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Alsof iemand iets anders gaat stemmen...
Mallerdquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan ben je een beetje een latente nicht ja.
Heerlijk toch? Diepzinnige troep word je alleen maar depri van.quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:17 schreef SilentChaos het volgende:
Vrolijke, inhoudsloze stuitermuziek
Sorry Muis
Niets mis met Interpol en Editors.quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Heerlijk toch? Diepzinnige troep word je alleen maar depri van.
Het heeft gewoon niks voor mij dat soort muziek, sorryquote:Op maandag 19 augustus 2013 15:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Heerlijk toch? Diepzinnige troep word je alleen maar depri van.
Idd, dit is dan een voorbeeld van een vrolijk klinkend nummer wat wel goed isquote:Op maandag 19 augustus 2013 15:24 schreef ChatGirl het volgende:
Road to Mandalay![]()
Vrolijkheid enzulks
Dit is nu lekker vrolijk.quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Dit is oor aids. Robbie Williams
Knop, radio,quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:28 schreef SilentChaos het volgende:
Dit begint wel goed, maar kakt langzaam in in kattengejank en ooraids...
quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Atzegod zou dit kutter vinden dan Kodaline.
quote:
Onmogelijkquote:Op maandag 19 augustus 2013 15:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Atzegod zou dit kutter vinden dan Kodaline.
Zeik nietquote:
Block, userquote:
Niks mis met Alanisquote:
ja, dat was gaaf, zelfs m'n moeder is er nu fan van!quote:
Doe je goedquote:Op maandag 19 augustus 2013 15:37 schreef Againzender het volgende:
[..]
ja, dat was gaaf, zelfs m'n moeder is er nu fan van!
Ik heb met open mond naar het beeldscherm gestaard.quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:37 schreef Againzender het volgende:
[..]
ja, dat was gaaf, zelfs m'n moeder is er nu fan van!
alleen heeft 3FM maar 1 of 2 platen van haar. Als ze eens wat anders draaien van haar is dat omdat Rob z'n collectie mee heeft.quote:
ik had verwacht dat de kinderen wel zouden gaan stuiteren, maar ze keken er niet eens naar. The Veils was dan weer wel interessant voor zequote:Op maandag 19 augustus 2013 15:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb met open mond naar het beeldscherm gestaard.
Volgens mij hadden mijn broer en ik maar bedacht dat de muziek van The Veils wel goed was, maar dat de zanger het verpestte. Ze moesten dus opzoek naar een nieuwe zanger.quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:41 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik had verwacht dat de kinderen wel zouden gaan stuiteren, maar ze keken er niet eens naar. The Veils was dan weer wel interessant voor ze
mijn theorie was dat de kids vonden dat hij een mooie gitaar had.quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Volgens mij hadden mijn broer en ik maar bedacht dat de muziek van The Veils wel goed was, maar dat de zanger het verpestte. Ze moesten dus opzoek naar een nieuwe zanger.
Je verwacht het niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
we hebben hem allemaal over het hoofd gezien.quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Prince, stond die ook op Lowlands?
Oke.quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb 5 min naar mijn wasmachine keken, want hij deed raar.
o jee, hij draaide toch niet rond?quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja zonder waterquote:Op maandag 19 augustus 2013 16:01 schreef Againzender het volgende:
[..]
o jee, hij draaide toch niet rond?
Je Nederlands is er in ieder geval niet op vooruit gegaanquote:Op maandag 19 augustus 2013 15:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Klopt. Mijn Nederlands is standaard belabberd.quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:04 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je Nederlands is er in ieder geval niet op vooruit gegaan
Wel praktisch als je aan't vingeren bent, lijkt het of iemand anders het doetquote:Op maandag 19 augustus 2013 16:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Klopt. Mijn Nederlands is standaard belabberd.
Daarbij werken mijn vingers en hersens niet synchroon.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wel praktisch als je aan't vingeren bent, lijkt het of iemand anders het doet
Filmen tijden concertquote:
Stond je onder stroom ofzoquote:
quote:
Ik doe het anders bijna nooit meer maar dit was zoooo gaafquote:
Ik vind het anders nog best aardige kwaliteit, had gedacht dat je alleen maar één grote ruis zou horen, niet dus..quote:
Yep, alle stroom dat ze gebruikten voor die sfeerverlichting op het podium ging door me heenquote:Op maandag 19 augustus 2013 17:55 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Stond je onder stroom ofzo
Ik word er een beetje zeeziek van
quote:
Hoezo?quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Deze baas ben ik anders nog steeds eeuwig dankbaar.
Een van de beste dingen die ik zelf live heb mogen aanschouwen, zo niet het bestequote:
En dan ga je het steeds terugkijken ofzo?quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een van de beste dingen die ik zelf live heb mogen aanschouwen, zo niet het beste
Ik heb het al een keer of 3 teruggekeken ja.quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En dan ga je het steeds terugkijken ofzo?
Uh, oké.quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb het al een keer of 3 teruggekeken ja.
Mijn ondertitel is niet voor niets.
Ik kijk vaak live opnames terug, wel vaak de 'tv' opnames, dat dan weer welquote:Op maandag 19 augustus 2013 18:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb het al een keer of 3 teruggekeken ja.
Mijn ondertitel is niet voor niets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |