3GS is dan ook niet vergelijkbaar met een Galaxy S2quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:10 schreef mapima het volgende:
[..]
ja klopt ik kon wel een s2 van 450 euro betalen maar geen 3gs van 375 euro toendertijds
ik praat over prijzen van januari 2012 en de iphone 4 was wrs ook niet heel veel duurder dan de s2quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:23 schreef WH141 het volgende:
[..]
3GS is dan ook niet vergelijkbaar met een Galaxy S2
Zonder gezicht graag.quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:06 schreef DroogDok het volgende:
TS, redt het topic en post pics van je tieten.
Iets met liliane toch? Help me ff op weg.quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:37 schreef mapima het volgende:
[..]
ga jij je maar weer rukken op mijn instagram doei
TS heeft vast haar iPhone laten vallen, dus is ze nu boos omdat Apple "Tsja, een iPhone op de grond gooien valt niet onder de garantie" of iets in die trant tegen TS gezegd heeft met als gevolg dat ze nu alles van Apple ruk vindt.quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:20 schreef mapima het volgende:
Kortom: iPhonebezitters, en Applefans, zijn algemeen gezien mensen met oogkleppen op en enkel aandacht voor het eigen goed wat ze de hemel in prijzen
Zelfs een Samsung Galaxy S4 heeft nog lag, maar mensen die niet beter gewend zijn zullen altijd blijven beweren dat het 100% soepel loopt. Is gewoon niet waar. Android zal nooit zo vloeiend werken als iOS. Het komt in de buurt, maar het is alitjd net niet. Enkel de HTC One benadert de soepelheid van iOS.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 08:23 schreef raptorix het volgende:
Het mooiste is dat ze klagen dat Android toestellen er goedkoop uitzien, maar wel massaal zo een lelijk rubber condoom om hun telefoon doen, of ze zeggen: iPhone reageert net allemaal wat lekkerder, als ik dan vraag wat er niet lekker in Android reageert, zeggen ze dat het schokkerig gaat, tjah dat is hun eenmalige ervaring van een Wildfire van 5 jaar terug.
Wanneer zie jij lag dan? Ik heb een HTC one X, hier gaan lag.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 08:50 schreef TC03 het volgende:
[..]
Zelfs een Samsung Galaxy S4 heeft nog lag, maar mensen die niet beter gewend zijn zullen altijd blijven beweren dat het 100% soepel loopt. Is gewoon niet waar. Android zal nooit zo vloeiend werken als iOS. Het komt in de buurt, maar het is alitjd net niet. Enkel de HTC One benadert de soepelheid van iOS.
Hij scrollt gewoon niet 100% soepel, zeker de HTC One X niet (toevallig een toestel dat ik veelvuldig gebruik hebt). Nogmaals: als je niet beter weet, zal je het ook nooit zien. Als je vanaf een iPhone naar een HOX gaat valt het meteen op hoe stroperig en onnatuurlijk de HOX scrollt.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 08:51 schreef raptorix het volgende:
[..]
Wanneer zie jij lag dan? Ik heb een HTC one X, hier gaan lag.
Noem dan eens een app die niet lekker scrollt?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 08:52 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hij scrollt gewoon niet 100% soepel, zeker de HTC One X niet (toevallig een toestel dat ik veelvuldig gebruik hebt). Nogmaals: als je niet beter weet, zal je het ook nooit zien. Als je vanaf een iPhone naar een HOX gaat valt het meteen op hoe stroperig en onnatuurlijk de HOX scrollt.
Instellingen, Chrome, Facebook, eigenlijk elke app.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 08:54 schreef raptorix het volgende:
[..]
Noem dan eens een app die niet lekker scrollt?
Chrome lagged inderdaad, maar dat legt eerder aan Chrome, in de native browser heb ik daar geen last van, Facebook, dat is ook de grootste ballenapp die er is.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 08:54 schreef TC03 het volgende:
[..]
Instellingen, Chrome, Facebook, eigenlijk elke app.
Ah, liliane, doe eens niet zo flauw! Je weet dat ik hem daar niet hard van krijg.quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:37 schreef mapima het volgende:
ga jij je maar weer rukken op mijn instagram doei
Maar ook de menu's van Android scrollen niet soepel. Facebook en Chrome scrollen onder iOS wel perfect, dus waarom niet bij Android? Ligt toch echt aan het OS.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 08:55 schreef raptorix het volgende:
[..]
Chrome lagged inderdaad, maar dat legt eerder aan Chrome, in de native browser heb ik daar geen last van, Facebook, dat is ook de grootste ballenapp die er is.
Hoe heeft een S4 lag dan?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 08:50 schreef TC03 het volgende:
[..]
Zelfs een Samsung Galaxy S4 heeft nog lag, maar mensen die niet beter gewend zijn zullen altijd blijven beweren dat het 100% soepel loopt. Is gewoon niet waar. Android zal nooit zo vloeiend werken als iOS. Het komt in de buurt, maar het is alitjd net niet. Enkel de HTC One benadert de soepelheid van iOS.
Geen iphone lag?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 08:50 schreef TC03 het volgende:
[..]
Gooz, pas de LMGTFY eens toe wanneer het toegepast moet worden, dus niet in dit soort gevallenquote:
Nou noem dan gewoon eens een menu? Oja, want elke app werkt voor compleet andere osén altijd even perfectquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 08:57 schreef TC03 het volgende:
[..]
Maar ook de menu's van Android scrollen niet soepel. Facebook en Chrome scrollen onder iOS wel perfect, dus waarom niet bij Android? Ligt toch echt aan het OS.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |