abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130242242
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 16:54 schreef Beursaap het volgende:

[..]

En gelijk hebben ze. Het enige wat die lui willen is jullie in laten zien dat jullie overpricede kuttelefoons hebben en er veel beter alternatieven op de markt te vinden zijn.
Zou jij ook eens moeten doen. Want wat jij doet, is alles behalve dit.
pi_130242579
IPhonebezitters maken geen kut topics over android.
  maandag 19 augustus 2013 @ 17:18:50 #53
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_130242614
Nou nou Lilly, je slaat de spijker maar weer eens op z'n kop hoor met al je levenservaring en vlijmscherpe pen.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
pi_130242625
quote:
14s.gif Op maandag 19 augustus 2013 17:16 schreef gelezwembroek het volgende:
IPhonebezitters maken geen kut topics over android.
Af en toe. Maar veel minder vaak dan mensen met Android.

Met Microsoft fanboys valt het ook wel mee. Die lijken niet zo jaloers te zijn dus ik denk dat die over het algemeen wel tevreden zijn met hun Microsoft producten. Op bepaalde users na, maar die zijn gewoonweg niet serieus te nemen met hun troll-gedrag.
pi_130243318
Mensen moeten gwn kijken naar de feiten, zelf heb ik nu een paar maanden een Iphone en daarvoor altijd android gehad.

Ik ga terug naar android, en ik doe dat omdat:
Zonder jailbreak kan ik niet eens snel gps, bluetooth, wifi en 3g regelen.

Ik mag van apple niet mijn alarmvolume apart instellen.

Ik kan vannuit de gallery niet eens een menu openen waarbij ik kan zeggen of ik het via de app, facebook e.d wil delen/versturen.

Dit tiefusding kan geeneens functioneren als mass usb storage.

En zo zijn er meerdere redenen, al met al een aidstoestel
life happens while you're pusing the throttle.
pi_130243499
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2013 17:39 schreef eXplorer1 het volgende:
Mensen moeten gwn kijken naar de feiten, zelf heb ik nu een paar maanden een Iphone en daarvoor altijd android gehad.

Ik ga terug naar android, en ik doe dat omdat:
Zonder jailbreak kan ik niet eens snel gps, bluetooth, wifi en 3g regelen.

Ik mag van apple niet mijn alarmvolume apart instellen.

Ik kan vannuit de gallery niet eens een menu openen waarbij ik kan zeggen of ik het via de app, facebook e.d wil delen/versturen.

Dit tiefusding kan geeneens functioneren als mass usb storage.

En zo zijn er meerdere redenen, al met al een aidstoestel
:')
pi_130243522
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2013 13:20 schreef mapima het volgende:
iPhonebezitters hebben gemeenschappelijke kenmerken. Als ze ook maar iets zien of horen dat met Apple, iPhone of iOs te maken heeft, gaan ze bijna op de grond knielend buigen en zeggen ze 'er is maar één prachttoestel, dat is de iPhone en Apple is het bedrijf er van.' Altijd hebben ze hele betogen klaarliggen van waarom de iPhone zo goed is, ondertussen zijn de bezitters massaal hun toestellen aan het jailbreaken omdat ze blijkbaar toch niet helemaal tevreden zijn. Als er een nieuw toptoestel op de markt komt van bijvoorbeeld Samsung, HTC of Blackberry, zitten ze op de eerste rang al het mogelijke naar beneden te halen. Ze zijn trots als Samsung ongelijk krijgt in een patentrechtzaak, maar dat Apple nu achter Blackberry's BBM aanhobbelt met iMessage, en bij de andere concurenten met het vergrote scherm bij de iPhone 5, dat is natuurlijk allemaal zelf verzonnen door Apple volgens hen en heel inovatief. Ze leggen honderden euro's neer voor het toestel, en vervolgens jailbreaken ze het apparaat voor gratis apps terwijl iTuneskaarten op elke hoek van de straat te koop zijn. Als iemand klaagt over dat zijn twee jaar oude HTC Wildfire budgettelefoon kuren vertoont, roepen de iPhonebezitters dat je ook een iPhone moet nemen. iPhonebezitters menen dat hun toestel van geweldige kwaliteit is en dat de reviews met een negatief oordeel gemaakt zijn door mensen die de iPhone niet kunnen betalen, terwijl je tweedehands, of anders door de verkoop van oudere versies zoals de 3gs, vrij goedkoop een toestel kunt krijgen. Dat er heel de dag iPhones met gebroken schermpjes, of die andere kuren vertonen, binnenstromen bij de plaatselijke reparateur ligt altijd aan de persoon zelf. Apple gebruikt dat wel glas dat net zo sterk is als die van een helicopter, maar de verklaring is: 'alles kan kapot'. Dat er steeds meer toestellen zijn die beter scoren in tests dan de iPhone en die veel goedkoper zijn, tsja, dat zijn dan maar gewoon rare, slechte tests.

Kortom: iPhonebezitters, en Applefans, zijn algemeen gezien mensen met oogkleppen op en enkel aandacht voor het eigen goed wat ze de hemel in prijzen
Ik heb het nooit over mijn iphone, ik heb geen jailbreak, heb niks tegen mensen die een andere telefoon hebben, mijn toestel (3GS) heeft na al die tijd geen enkel defect en die tests boeien me maar vrij weinig, ook als ze in het voordeel van de iphone zouden zijn.

Je maakt een klacht, maar eigenlijk gaat de klacht over jezelf.
pi_130243632
Mensen die fanboy zijn van een merk :') Alsof de mensen van het merk iets geven om jou, ze willen alleen je geld.
:)
  maandag 19 augustus 2013 @ 17:53:23 #59
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_130243747
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 16:54 schreef Beursaap het volgende:

[..]

En gelijk hebben ze. Het enige wat die lui willen is jullie in laten zien dat jullie overpricede kuttelefoons hebben en er veel beter alternatieven op de markt te vinden zijn.
Hier ga je al de mist in. Je gaat er vanuit dat anderen belangrijk vinden wat jij belangrijk vindt. Dat is niet zo. Niet iedereen hecht waarde aan hetzelfde. Mensen vinden iPhones gewoon fijn werken, en dat is niet omdat ze dom of hersenloos zijn, dat is omdat het ook gewoon daadwerkelijk fijne toestellen zijn. Natuurlijk zullen er in jouw ogen minpunten aan zijn, maar als anderen daar geen last van hebben, wat is daar dan mis mee?

Gewoon niet zo zeuren.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_130244475
quote:
2s.gif Op maandag 19 augustus 2013 17:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
Nou nou Lilly, je slaat de spijker maar weer eens op z'n kop hoor met al je levenservaring en vlijmscherpe pen.
Op maandag 21 oktober 2013 22:14 schreef pussycatdoll het volgende:
Karamelkindje meldt zich.
pi_130244611
Mapimatopic, niet gelezen. Onterechte klacht ook, je moet zelf weten wat je koopt. Persoonlijk ben ik heel tevreden met mijn Samsung en vind ik de iPhone gewoon te duur voor wat je ervoor terugkrijgt. Apple levert echter wel gewoon kwaliteit, dat mag duidelijk zijn. Ik heb al jaren een iPod Touch en heb er nog geen problemen mee gehad, de batterij is ook nog niet zwakker geworden, allemaal prima.
pi_130245091
pak hun iphones en maak ze allemaal kapot
pi_130245346
jeuj een note vanwege m'n tldr plaatje :)

[ Bericht 46% gewijzigd door LethalNinja op 19-08-2013 18:54:40 ]
pi_130245397
TS kan geen iPhone betalen.
  maandag 19 augustus 2013 @ 18:50:20 #65
324709 baaart
¯¯¯¯¯¯¯
pi_130245485
Heb een iPhone, en als die niet gratis was geweest met een gratis abonnement met onbeperkt alles, dan had ik al lang weer een toestel met Android of WP. Wat een bagger die iPhone.
pi_130245605
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2013 16:19 schreef RolStaart-Beer het volgende:

[..]

Je slotjes zijn op?
whehe, niet echt.. OP is verder in orde enzo dus 't verdiend geen slotje ;)
pi_130256866
quote:
2s.gif Op maandag 19 augustus 2013 18:47 schreef Roemeen013 het volgende:
TS kan geen iPhone betalen.
ja klopt ik kon wel een s2 van 450 euro betalen maar geen 3gs van 375 euro toendertijds
pi_130257412
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2013 23:10 schreef mapima het volgende:

[..]

ja klopt ik kon wel een s2 van 450 euro betalen maar geen 3gs van 375 euro toendertijds
3GS is dan ook niet vergelijkbaar met een Galaxy S2 :')
"The world is a dangerous place to live; not because of the people who are evil, but because of the people who don't do anything about it."
― Albert Einstein
pi_130257477
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2013 23:23 schreef WH141 het volgende:

[..]

3GS is dan ook niet vergelijkbaar met een Galaxy S2 :')
ik praat over prijzen van januari 2012 en de iphone 4 was wrs ook niet heel veel duurder dan de s2
pi_130257721
Ik heb 2 iPhones gehad en nu heb ik een Galaxy S4, ik vond iPhone toch fijner. :)
pi_130257735
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 16:06 schreef DroogDok het volgende:
TS, redt het topic en post pics van je tieten.
Zonder gezicht graag.
pi_130257889
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2013 23:32 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Zonder gezicht graag.
ga jij je maar weer rukken op mijn instagram doei
pi_130261571
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2013 23:37 schreef mapima het volgende:

[..]

ga jij je maar weer rukken op mijn instagram doei
Iets met liliane toch? Help me ff op weg.
pi_130263581
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2013 13:20 schreef mapima het volgende:
Kortom: iPhonebezitters, en Applefans, zijn algemeen gezien mensen met oogkleppen op en enkel aandacht voor het eigen goed wat ze de hemel in prijzen
TS heeft vast haar iPhone laten vallen, dus is ze nu boos omdat Apple "Tsja, een iPhone op de grond gooien valt niet onder de garantie" of iets in die trant tegen TS gezegd heeft met als gevolg dat ze nu alles van Apple ruk vindt.
pi_130264051
Het mooiste is dat ze klagen dat Android toestellen er goedkoop uitzien, maar wel massaal zo een lelijk rubber condoom om hun telefoon doen, of ze zeggen: iPhone reageert net allemaal wat lekkerder, als ik dan vraag wat er niet lekker in Android reageert, zeggen ze dat het schokkerig gaat, tjah dat is hun eenmalige ervaring van een Wildfire van 5 jaar terug.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')