Precies. Natuurlijk heb je dat kleine groepje Apple-freaks, maar de meeste mensen kopen gewoon een iPhone omdat het een fijn en makkelijk toestel is. Die hebben geen behoefte aan 10.00000 opties om je telefoon te 'tweaken'. Zelf een jaartje een Samsung gehad en dat toestel was prima, maar ik heb geen zin en tijd in al dat gezeur van Android. Toestel moet gewoon goed en eenvoudig werken, klaar.quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:35 schreef Merkie het volgende:
Moeilijk verhaal. De iPhone is gewoon een goed toestel waar veel mensen heel tevreden over zijn.
Dat is misschien wel zo maar mijn klacht gaat over de gebruikers.quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:35 schreef Merkie het volgende:
Moeilijk verhaal. De iPhone is gewoon een goed toestel waar veel mensen heel tevreden over zijn.
Precies. En dat zijn dan vaak van die té irritante nerdjes.quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:41 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Enigszins een begrijpelijke klacht, alhoewel het wel gedramatiseerd wordt. Maar goed je hebt overal wel fanboys tussen zitten. Ook met Android.
Stik dan maar in je kuttopic.quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:33 schreef mapima het volgende:
[..]
Jawel, maar ik had geen zin om die te gebruiken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het erge is dat het nerdjes zijn zonder enige kennis van zaken. Als je even verder kijkt dan je neus lang is en je kijkt bij Android onder de motorkap dan trek je me toch een beerput open.quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:42 schreef thespaceman1 het volgende:
[..]
Precies. En dat zijn dan vaak van die té irritante nerdjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You dont believe me ? Read this line again.
Of er wordt gewoon vals gespeeld tijdens de benchmarksquote:Dat er steeds meer toestellen zijn die beter scoren in tests dan de iPhone en die veel goedkoper zijn, tsja, dat zijn dan maar gewoon rare, slechte tests.
Je slotjes zijn op?quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:21 schreef LethalNinja het volgende:
jeeuj weer een iphone bash topique
En gelijk hebben ze. Het enige wat die lui willen is jullie in laten zien dat jullie overpricede kuttelefoons hebben en er veel beter alternatieven op de markt te vinden zijn.quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:00 schreef very het volgende:
Mijn ervaring is dat juist de fandroids zich elke keer weer geroepen voelen om de discussie aan te gaan. Hoeveel iPhone trollers hebben jullie in het android topic? Want Android trollers in het iPhone topic zijn bijna dagelijkse kost
Je bedoeld net als die mensen die in winkelstraten andere mensen proberen te overtuigen dat je beter in god kan geloven? Lekker jouw visie opdringen op anderenquote:Op maandag 19 augustus 2013 16:54 schreef Beursaap het volgende:
[..]
En gelijk hebben ze. Het enige wat die lui willen is jullie in laten zien dat jullie overpricede kuttelefoons hebben en er veel beter alternatieven op de markt te vinden zijn.
Erg aardig van die mensen. Zo sta ik altijd in de Armani winkel te roepen dat mensen beter naar de H&M kunnen gaan. Je moet toch je steentje bijdragen voor een betere wereld.quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:54 schreef Beursaap het volgende:
[..]
En gelijk hebben ze. Het enige wat die lui willen is jullie in laten zien dat jullie overpricede kuttelefoons hebben en er veel beter alternatieven op de markt te vinden zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |