quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:16 schreef Cwen het volgende:
[..]Ik vind het niet gek, je bouwt je zwangerschap en je gevoel erbij vanuit jezelf op en dan zijn er ineens al die mensen die net zo ver zijn en dat ook delen, terwijl het juist iets van jezelf is. Het went, dat delen, en tegelijkertijd blijft het ook jouw/jullie zwangerschap
.
Hahaha dat vond je vriend zeker wel een stomme mri?!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 07:52 schreef DJMomo het volgende:
Ik kreeg vannacht een MRI en het was een meisje!
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 03:31 schreef Hilzillah het volgende:
Horror bevalling. Bloed paniek pijn en deceptie. Maar dat is meer iets voor bevallingsverhalen
Maar... *tromgeroffel* HIJ IS ER! Geboren op 19/08/2013 om 21.30 uur dmv een keizersnede. Ons aller Olli! Het knakkertje wat de boel voor het lapje hield, met zijn net niet 8 pond! (Lengte weet ik niet, hebben ze niet gemeten)
En omdat hij Olli af is, hebben we besloten hem de namen S.enn Z.ias te geven.
En ja, ik ben verliefd!
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 08:19 schreef Burdie het volgende:
Mini jompel voor mezelf, vandaag ben ik 100 dagen zwanger.
Dat bedacht ik me gisteren ook, Hilz is de eerste die ik helemaal gevolgd heb van "hoi mag ik ook meeposten in wohts" tot de geboorte nu van Olliquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 08:20 schreef Limone het volgende:
[..]Gefeliciteerd! En wat een net gewicht! Ik ben heel benieuwd hoe hij er uit ziet!
bijzonder he: ik heb meegeleefd van de conceptie tot de bevalling![]()
![]()
Jemig, dat klinkt behoorlijk heftig Hilz! Maar, inderdaad, hij is erquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 03:31 schreef Hilzillah het volgende:
Horror bevalling. Bloed paniek pijn en deceptie. Maar dat is meer iets voor bevallingsverhalen
Maar... *tromgeroffel* HIJ IS ER! Geboren op 19/08/2013 om 21.30 uur dmv een keizersnede. Ons aller Olli! Het knakkertje wat de boel voor het lapje hield, met zijn net niet 8 pond! (Lengte weet ik niet, hebben ze niet gemeten)
En omdat hij Olli af is, hebben we besloten hem de namen S.enn Z.ias te geven.
En ja, ik ben verliefd!
Het houdt me duidelijk nogal bezig.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 08:07 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]![]()
Wat zo'n stomme echo allemaal teweeg brengt hè.
Nou, bij Sjaak kan ik het me niet meer herinneren, maar nu idd: pukkels, vlekken en bos stro: CHECK!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:01 schreef nummer_zoveel het volgende:
Even wat anders trouwens: maar wat is deze zwangerschap anders!!
Bij Julian kreeg ik zo'n mooie gave blozende huid en glanzende haren, nu zit ik onder de pukkels en ben bleek, heb er vlekjes bij in m'n gezicht en m'n haar is een bosje stro.
Meer dames die dat verschil merken met een eerste en een tweede zwangerschap?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |