SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door ikke_84 op 19-08-2013 21:33:27 ]
Ja?quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:51 schreef Cwen het volgende:
Limone, kan het me voorstellen! Zo'n groep is dan toch ineens gek.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:56 schreef Limone het volgende:
[..]
Ja?Dat stelt me dan toch een beetje gerust, gek hè?
Wen er maar aan. Ze doen nooit wat de bedoeling isquote:Op maandag 19 augustus 2013 23:35 schreef ProjSkippy het volgende:
Als je koter een handstand doet en dus handjes op je blaas plaatst en met de voeten onder je ribben gaat.. En dan ook nog gaat trappen.. Want fijn. Ofzo.
Hoe leg ik dan uit dat dit niet de bedoeling is?
Jaaaa gefeliciteerd! Ben tzt benieuwd naar je verhaal. Jammer dat het een deceptie was, maar hij is er!! Nu ontspannen, kijken, herstellen en genieten.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 03:31 schreef Hilzillah het volgende:
Horror bevalling. Bloed paniek pijn en deceptie. Maar dat is meer iets voor bevallingsverhalen
Maar... *tromgeroffel* HIJ IS ER! Geboren op 19/08/2013 om 21.30 uur dmv een keizersnede. Ons aller Olli! Het knakkertje wat de boel voor het lapje hield, met zijn net niet 8 pond! (Lengte weet ik niet, hebben ze niet gemeten)
En omdat hij Olli af is, hebben we besloten hem de namen S.enn Z.ias te geven.
En ja, ik ben verliefd!
Jammer dat het zo moeizaam ging, maar hij is erquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 03:31 schreef Hilzillah het volgende:
Horror bevalling. Bloed paniek pijn en deceptie. Maar dat is meer iets voor bevallingsverhalen
Maar... *tromgeroffel* HIJ IS ER! Geboren op 19/08/2013 om 21.30 uur dmv een keizersnede. Ons aller Olli! Het knakkertje wat de boel voor het lapje hield, met zijn net niet 8 pond! (Lengte weet ik niet, hebben ze niet gemeten)
En omdat hij Olli af is, hebben we besloten hem de namen S.enn Z.ias te geven.
En ja, ik ben verliefd!
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 07:52 schreef DJMomo het volgende:
Ik kreeg vannacht een MRI en het was een meisje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |