quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:51 schreef PeterKelder het volgende:
[..]Ah, zo ver waren jullie dus ook al.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En die Femke zal wel weer in De Koning gaan werken, om zo met Rik in contact te komen. Hoe voorspelbaar wil je het hebben![]()
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:16 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
We hebben het hier wel over een ploeg o.l.v. Rohan, dus het lijkt me wel duidelijk
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:27 schreef Frey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Hallo, ik ben Rahon Gattscholk. Of ben ik nu Norah Schottgalk?
In ieder geval ben ik de hoofdtekenaar van Goede Meer Slechte Dijk."
De twist zal 'm dan wel in de saboteur zitten. Alhoewel ik zelfs dat nu ten zeerste betwijfel.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:40 schreef Frey het volgende:
Ik heb ook geen idee wat nu de twist zou moeten zijn.
Gisteren zijn de opnames weer begonnenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:53 schreef PG18 het volgende:
Hebben alle acteurs al vakantie gehad of hebben ze nu pas?
Louis heeft opnames voor die Club van Sinterklaas film, waarvan er waarschijnlijk ook opnames in Spanje gedaan moeten worden. En Marly zal dan wel op vakantie zijn en hem een bezoek brengen ofzo.
Of Marly is er nu 3 maanden uit vanwege de flexwet en is daarom aanwezig bij die opnames.
Want de laatste keer dat ze eruit ging is 3 jaar geleden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:12 schreef majahoi het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:12 schreef majahoi het volgende:
waar staat dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoezo zou Nina weggaan als Noud Ludo verdenkt?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:08 schreef flanken het volgende:
Noud verdenk Ludo daardoor vertrekt Nina naar New York. Wiet en Noud krijgen wat elkaar vlak voordat Nina terug komt is ze zwanger
Tim verdrietig om Mike?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:19 schreef flanken het volgende:
Tim vindt dat afleiding de beste manier is om traumatische gebeurtenissen achter je te laten. Dit snap ik niet. Mike is toch een soort oom van hem en ook al kennen ze elkaar nog niet goed zou hij toch verdrietig moeten zijn.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:24 schreef majahoi het volgende:
[..]kan ook express in de spoilers zijn gezet om ons te laten denken datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. gevallen is. het zou over iets heel anders kunnen gaan,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ergens was het logisch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, en nu ben ik genoeg frustraties kwijt.![]()
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:26 schreef Kyubey het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:28 schreef fotostarter het volgende:
Ergens was het logisch.Talentvol? Talentloos zul je bedoelen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, en nu ben ik genoeg frustraties kwijt.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:27 schreef milaya het volgende:
[..]
kan ook express in de spoilers zijn gezet om ons te laten denken datOh ja dat zou ook nog kunnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. gevallen is.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: