Wat is dezen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 17:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik zal je zo wel even een DM sturen nu ben je echt de Sjaak.
Nou nou nouquote:Op maandag 19 augustus 2013 17:53 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik vind het wel lekker strak.
Net zoals JR zijn zus.
Bij mij wel het klonterde als je met meerdere vensters werkt altijd samen tot 1 groot lompt proces van 500 mb + waardoor het er allemaal niet sneller op werd.quote:
Ik vertrouw Google om de een of andere reden nooit zo met hun gegevensverzameling van iedereen, niet dat dat bij anderen niet gebeurt, maar ik werk toch ook maar met Firefox.quote:
Zag dat Great Minds naar Zwolle kwamen, ik twijfel om er heen te gaan.quote:
Geniet ervan!quote:Op maandag 19 augustus 2013 17:55 schreef Tyron het volgende:
Ik ga zo een "Surinaamse Roti-Rol met Kip" eten.
ik heb allemaal kleurtjes op fokquote:Op maandag 19 augustus 2013 17:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat merk je van de vormgeving?
[ afbeelding ]
Lekker man.quote:Op maandag 19 augustus 2013 17:55 schreef Tyron het volgende:
Ik ga zo een "Surinaamse Roti-Rol met Kip" eten.
Het is een nieuw product van de C1000, het uitproberen waard natuurlijk.quote:Op maandag 19 augustus 2013 17:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Lekker man.
Zelfgemaakt of bij de toko gefikst?
quote:Op maandag 19 augustus 2013 17:56 schreef Tyron het volgende:
Typisch en Stijn
Jullie zijn beide op het SC-Elite Rank lijstje gedaald door laf te roddelen over mij als ik er niet ben.
Gefeliciteerd.quote:Op maandag 19 augustus 2013 17:58 schreef Tyron het volgende:
[..]
Het is een nieuw product van de C1000, het uitproberen waard natuurlijk.
waar sta ik ?quote:Op maandag 19 augustus 2013 17:56 schreef Tyron het volgende:
Typisch en Stijn
Jullie zijn beide op het SC-Elite Rank lijstje gedaald door laf te roddelen over mij als ik er niet ben.
Klopt ja. Maar helaas wordt het gehouden in een gedeelte van de IJsselhallen, omdat het plaatselijke poppodium is gesloopt en opnieuw wordt gebouwd.quote:Op maandag 19 augustus 2013 17:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zag dat Great Minds naar Zwolle kwamen, ik twijfel om er heen te gaan.
fax even wat hierheen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 17:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ga straks huisgemaakte roti eten.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 17:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.
Je faalt in het leven.
Hedon?quote:Op maandag 19 augustus 2013 17:59 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Klopt ja. Maar helaas wordt het gehouden in een gedeelte van de IJsselhallen, omdat het plaatselijke poppodium is gesloopt en opnieuw wordt gebouwd.
Maar als dat een beetje chill uitkomt ga ik ook.
Kan nooit lekker zijn.quote:Op maandag 19 augustus 2013 17:58 schreef Tyron het volgende:
[..]
Het is een nieuw product van de C1000, het uitproberen waard natuurlijk.
En dat komt uit de mond van een mislukkeling zoals jou.quote:Op maandag 19 augustus 2013 17:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.
Je faalt in het leven.
*zoals jijquote:Op maandag 19 augustus 2013 17:59 schreef Tyron het volgende:
[..]
En dat komt uit de mond van een mislukkeling zoals jou.
Haha, dat neem ik dus totaal niet serieus.
Nou sorry hoor ik vraag het alleen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:00 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Wat zou het anders moeten zijn dan?
*je moederquote:Op maandag 19 augustus 2013 18:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
*zoals jij
Verder zat hij wel in een reality tv show. En wat heb jij bereikt in je leven behalve gladde oksels?
wie gaat je opvolgen?quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Yep, maar niet lang meer denk ik.
Kan je nog wel notes uitdelen?quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Yepquote:Op maandag 19 augustus 2013 18:01 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Kan je nog wel notes uitdelen?
Geen Surinaams afhaalrestaurant hebben in je stad?quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:01 schreef Caland het volgende:
In elke stad heb je wel een paar tokos zitten. Dan haal je toch geen supermarktroti.
Ik had geen zin om te koken en zag het gewoon liggen, anders was het lasagne of pizza geworden oid.quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:01 schreef Caland het volgende:
In elke stad heb je wel een paar tokos zitten. Dan haal je toch geen supermarktroti.
Roti moet je lekker zelf maken of laten maken. Uit een doosje met poeder of kant en klaar vol conserveringsmiddelen haalt het nooit bij het echte werk.quote:
Ja. Valt onder die noemer.quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:02 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Geen Surinaams afhaalrestaurant hebben in je stad?
Waarom stop je er mee dan? Nu is er geen Feyenoord-moderator meerquote:Op maandag 19 augustus 2013 18:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mwah, zoals ik al zei, bij C1000 valt dat wel mee qua smaak. Albert Heijn is welquote:Op maandag 19 augustus 2013 18:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Roti moet je lekker zelf maken of laten maken. Uit een doosje met poeder of kant en klaar vol conserveringsmiddelen haalt het nooit bij het echte werk.
Niet lullig verder maar de meeste kant en klare maaltijden uit de supermarkt zijn nu eenmaal niet vers of niet lekker van smaak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |