SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
Igieborquote:Op zondag 18 augustus 2013 21:19 schreef diedjuh het volgende:
Wow wie is die neger bij Betis die net die assist gaf. Dat is nog eens pace.
Die had in FUT11 nog een silver IF. Die heb ik helaas niet in generationsquote:Op zondag 18 augustus 2013 21:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
http://sofifa.com/en/fifa13winter/player/149045-emmanuel-igiebor
Niet zo snel
Oh hij sprintte Ramos er net wel even uit.quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
http://sofifa.com/en/fifa13winter/player/149045-emmanuel-igiebor
Niet zo snel
Niet aan EA vertellen anders heeft Ramos straks ook 57 pace.quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:24 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Oh hij sprintte Ramos er net wel even uit.
quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:27 schreef Ajacied7 het volgende:
Theo, vannacht weer eens een potje?
M'n nieuwe hybrid is bijna af:
[ afbeelding ]
Ben erg benieuwd naar Martinuccio.
Hennessey, misschien wel de beste silver keeper, kocht ik voor 550c.![]()
Dan is hij nog makkelijker te linken. Beste silver RB.quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:47 schreef rolls-reus het volgende:
Cavanda volgend jaar dus misschien wel een belg(speelt nu voor jong belgië)
Dat zou ziek zijn..2 90+ pace silver backs voor België danquote:Op zondag 18 augustus 2013 21:47 schreef rolls-reus het volgende:
Cavanda volgend jaar dus misschien wel een belg(speelt nu voor jong belgië)
Ja, Vertonghen is inmiddels wel een goede LB geworden, maar Toby daar blijft toch matig hoor. Pocognoli heeft zich ook aardig ontwikkeld.quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:50 schreef DutchSL het volgende:
RB is ook wel de zwakst bezette plek in het Belgisch elftal.
Wat moeten ze ermee met al die spitsen..Hij zit op de bank vandaag overigens.quote:
Ja dat werkt niet echt mee als je eenheid wil binnen je teamquote:Op zondag 18 augustus 2013 21:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat zou ziek zijn..2 90+ pace silver backs voor België dan
Bij Monaco speelde ook al een Belg..Ferreira-Carrasco. Wel veeeeeeel gasten met dubbele nationaliteit hebben die Belgen.
Snap het ook niet hoor, vooral als jequote:Op zondag 18 augustus 2013 21:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wat moeten ze ermee met al die spitsen..Hij zit op de bank vandaag overigens.
Ik ga zo m'n cyriac team uitproberen tegen jouquote:Op zondag 18 augustus 2013 21:48 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Dan is hij nog makkelijker te linken. Beste silver RB.
http://www.ns.nl/quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:03 schreef poker4lifee het volgende:
heb ik 1x echt 9292ov nodig werkt die site nietIemand iets vergelijkbaars? oh volgens mij kan het ook redelijk met google maps
Werkt de app ook niet?quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:03 schreef poker4lifee het volgende:
heb ik 1x echt 9292ov nodig werkt die site nietIemand iets vergelijkbaars? oh volgens mij kan het ook redelijk met google maps
http://route.anwb.nl/routeplanner/quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:03 schreef poker4lifee het volgende:
ah geen idee zal ff dlenquote:
Ik skip.quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:16 schreef Ajacied7 het volgende:
SV met Ronald de Boer, Watterreus, Mulder, Van Marwijk en Sjek.
Lowlands op de achtergrond is beterquote:Op zondag 18 augustus 2013 22:17 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Op de achtergrond kan het niet veel kwaad.
Op jou.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:30 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Op jou.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zal wel een klasgenoot van me zijn. Wat was zijn username?"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
fietss dacht ikquote:Op zondag 18 augustus 2013 22:31 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Zal wel een klasgenoot van me zijn. Wat was zijn username?
feissquote:Op zondag 18 augustus 2013 22:31 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Zal wel een klasgenoot van me zijn. Wat was zijn username?
Laat maar, bij feiss kan ik me niks voorstellen.quote:
Wat een hommotje...quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
feiss
Maar die heeft hier wel vaker gepost. Vraagt voor mijn gevoel altijd om een 5-2-2-1 tip als hij hier is
Nice.quote:
quote:
Still not better than Van Persiequote:Op zondag 18 augustus 2013 22:45 schreef Tim86 het volgende:
Wat een goal Cavani
Ook het eerste goede wat hij heeft gedaan de hele wedstrijd
Hoe kijk jij al die wedstrijden?quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:45 schreef Tim86 het volgende:
Wat een goal Cavani
Ook het eerste goede wat hij heeft gedaan de hele wedstrijd
Porto kijk ik niet. Goal van hem met zijn eerste balcontact volgens mij..60e minuut erin, 61e min goalquote:
Hij heeft stiekem het rekeningnummer om aan jullie te doneren veranderd naar die van hem zelf. Er wordt eigenlijk gigantisch veel gedoneerd en hij koopt er ontiegelijk veel monitors van.quote:
Die valt toch in dezelfde categorie als Fredheim Holm?quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dafuq, Salami voor 200c BIN. #SMLENO
Ja, ik had hem eerst voor 5.1k gekocht maar toen heb ik hem aan jp flathead gegeven. Nu heb ik hem dus weer teruggekocht.quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:56 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Die valt toch in dezelfde categorie als Fredheim Holm?
http://www.naarpaul.nl/Salami-Milano-p-20849.htmlquote:Op zondag 18 augustus 2013 22:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dafuq, Salami voor 200c BIN. #SMLENO
hihaho xDquote:Op zondag 18 augustus 2013 22:59 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
http://www.naarpaul.nl/Salami-Milano-p-20849.html
Ook niet duur.
#SMLENO
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
Never back down.quote:
Deel 2 is dan ook echt een kutfilm.quote:Op zondag 18 augustus 2013 23:21 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Joe dankje, heb deel 2 ook maar meteen van de vrachtwagen zien vallen.
quote:
Zijn laatste post op FOK! ....quote:Op maandag 24 juni 2013 23:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
Elke wedstrijd bij een goal betrokken gemiddeld. Impressive
Heeft ie al zo lang niet gepost?quote:Op zondag 18 augustus 2013 23:24 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
[..]
Zijn laatste post op FOK! ....
Als je hem mist kan je naar Pokernews forumquote:Op zondag 18 augustus 2013 23:24 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
[..]
Zijn laatste post op FOK! ....
Black Dynamitequote:
Zit toefjes daar nu ook?quote:Op zondag 18 augustus 2013 23:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Als je hem mist kan je naar Pokernews forum
met die handkusjes?quote:
Nee, gewoon juichen enzo. En balen bij het missen van een kans.quote:
Ik vind het wel vet. Komt ook omdat hij bij Chelsea altijd meer geaccepteerd werd dan bij Real. En de media was in Spanje vanaf het begin af aan erg negatief en in Engeland is dat juist niet zo.quote:Op zondag 18 augustus 2013 23:32 schreef Reemi het volgende:
[..]
Nee, gewoon juichen enzo. En balen bij het missen van een kans.
Hij heeft zichzelf wel slechte odds gegeven. Stiekem wilde hij blijkbaar een Ajax avatar anders ga je die bet niet aan.quote:Op zondag 18 augustus 2013 23:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is als een malle aan het bette geslagen
Denk het welquote:Op zondag 18 augustus 2013 23:46 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Dan morgen maarkan je morgen in de middag, rond 2 uur?
quote:
Ik ken ze allemaal door FUT/The Football League show.quote:Op zondag 18 augustus 2013 23:53 schreef Ajacied7 het volgende:
Ik ken maar 2 spelers van Crystal Palace.
had ik al eens gepost ja.quote:Op zondag 18 augustus 2013 23:56 schreef Tim86 het volgende:
Ik zie nu pas dat Vicente Sanchez volgend jaar in de MLS speelt. Wat een baas was dat vorig jaar
Oh snapquote:
Moreno komt misschien ook terug.. tenminste als de Colombiaanse competitie erin zit.quote:Op zondag 18 augustus 2013 23:56 schreef Tim86 het volgende:
Ik zie nu pas dat Vicente Sanchez volgend jaar in de MLS speelt. Wat een baas was dat vorig jaar
Wat een baas, 40 jaar en dan nog in de BPL spelenquote:Op zondag 18 augustus 2013 23:57 schreef DutchSL het volgende:
Is dat dé K. Philips daar op de bank bij Crystal Palace?
edit. ja dus, 40 jaar!
Lekker bijtijdsquote:
Ja idd, maar jaquote:
quote:Op maandag 19 augustus 2013 00:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik weet niet of jullie dit al wisten, maar dit is best leuk: http://beta.futwiz.com/fifa/squad-builder/generations
quote:
Leuk zeg hihahoquote:
Ik denk at jullie misschien van het rode af moeten stappen, want dat heeft Futhead al. Groen is al bezet door Futwiz, dus zou ik voor een blauwe lay-out kiezen. Kijkt ook best prettig. Ik stoor me nogal aan dat groen van Futwiz, eerlijk gezegd...quote:
Ja doe Pimpelpaars, iedere site mag maar 1 kleur en die is dan voor de rest verboden ofcquote:Op maandag 19 augustus 2013 00:13 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik denk at jullie misschien van het rode af moeten stappen, want dat heeft Futhead al. Groen is al bezet door Futwiz, dus zou ik voor een blauwe lay-out kiezen. Kijkt ook best prettig. Ik stoor me nogal aan dat groen van Futwiz, eerlijk gezegd...
True, maar rood staat het best bij onze site.quote:Op maandag 19 augustus 2013 00:13 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik denk at jullie misschien van het rode af moeten stappen, want dat heeft Futhead al. Groen is al bezet door Futwiz, dus zou ik voor een blauwe lay-out kiezen. Kijkt ook best prettig. Ik stoor me nogal aan dat groen van Futwiz, eerlijk gezegd...
Natuurlijk niet, maar ik denk dat je met een andere kleur je site anders kunt laten lijken dan de andere 2 grote sites. Dat kan heel positief uitpakken, zeker omdat blauw over het algemeen gewoon prettig kijkt.quote:Op maandag 19 augustus 2013 00:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja doe Pimpelpaars, iedere site mag maar 1 kleur en die is dan voor de rest verboden ofc
Dat is inderdaad wel zo, maar daar is met jullie technische know-how toch wel wat van te maken?quote:Op maandag 19 augustus 2013 00:15 schreef Reemi het volgende:
[..]
True, maar rood staat het best bij onze site.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smile like you mean it
www.wefut.com
Dan kom je achter bepaalde dingen, bijvoorbeeld dit:quote:Op maandag 19 augustus 2013 00:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik snap niet wat er leuk is aan die shit met die oude kaartjes, maar het zal wel
quote:Op maandag 19 augustus 2013 00:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik snap niet wat er leuk is aan die shit met die oude kaartjes, maar het zal wel
Jeugd van tegenwoordigquote:Op maandag 19 augustus 2013 00:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
Maar die bepaalde dingen boeien me niet zo bijster veel, sorry.quote:Op maandag 19 augustus 2013 00:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan kom je achter bepaalde dingen, bijvoorbeeld dit: [ afbeelding ]
GAST HOE KAN JE DAT NOU NIET BOEIEND VINDENquote:Op maandag 19 augustus 2013 00:21 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Maar die bepaalde dingen boeien me niet zo bijster veel, sorry.
WAUW GEWELDIGquote:Op maandag 19 augustus 2013 00:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan kom je achter bepaalde dingen, bijvoorbeeld dit: [ afbeelding ]
Blijven hangen in het verledenquote:Op maandag 19 augustus 2013 00:21 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Jeugd van tegenwoordig
Vroeger was alles beter jonguh
Meteen weerquote:Op maandag 19 augustus 2013 00:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
Meteen alles persoonlijk maken. Typisch weer dit
Jij bent pas begonnen met FUT 13?quote:Op maandag 19 augustus 2013 00:21 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Maar die bepaalde dingen boeien me niet zo bijster veel, sorry.
Ik heb FUT 12 ook een beetje gespeeld.quote:Op maandag 19 augustus 2013 00:24 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Jij bent pas begonnen met FUT 13?
Dat deed ik helemaal niet meteen. Wat loop je nou weer te janken man?quote:Op maandag 19 augustus 2013 00:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Meteen weerdoen terwijl ik mensen alleen maar blij wil maken met die link
Het is nog een beta-versie dus daarom staan lang niet alle kaarten erin.
Dan heb je de beste jaren dus gemist.quote:Op maandag 19 augustus 2013 00:24 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik heb FUT 12 ook een beetje gespeeld.
Het waren niet mijn vragen deze ronde, congratzquote:
Je zei dat het je niet boeit met dequote:Op maandag 19 augustus 2013 00:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat deed ik helemaal niet meteen. Wat loop je nou weer te janken man?
quote:Op maandag 19 augustus 2013 00:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
Meteen alles persoonlijk maken. Typisch weer dit
Laat gaan ... het is gewoon een domme tering kneusquote:Op maandag 19 augustus 2013 00:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat deed ik helemaal niet. Wat loop je nou weer te janken man?
Dat maakt me niet bijster veel uit, want ik speel al heel veel FIFA vanaf FIFA 2004.quote:Op maandag 19 augustus 2013 00:25 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Dan heb je de beste jaren dus gemist.
kutventquote:Op maandag 19 augustus 2013 00:25 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Laat gaan ... het is gewoon een domme tering kneus.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 00:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je zei dat het je niet boeit met desmiley. En nu ga ik je quote van 5 minuten geleden quoten:
[..]
Okquote:Op maandag 19 augustus 2013 00:25 schreef DutchSL het volgende:
Als iedereen hier zielig zou doen over alles wat er gepost werd dat hun niet boeit zaten we al in topic 4505.
Ik verbaasde me ook al jaquote:Op maandag 19 augustus 2013 00:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik kon gewoon niet op de naam Tiger Woods komen, diep teleurgesteld
quote:
Je bent zelf een domme tering kneus. Bemoei je er a.u.b. niet mee. En haha ik post dit net voor half 1 zodat je niet meer op mij kan reageren.quote:Op maandag 19 augustus 2013 00:25 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Laat gaan ... het is gewoon een domme tering kneus.
Nou ik hoop dat jij een keer nadenkt voordat je die smiley post.quote:Op maandag 19 augustus 2013 00:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]Nou hoop dat je ervan kan slapen zo
[..]
Ok
quote:Op maandag 19 augustus 2013 00:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je bent zelf een domme tering kneus. Bemoei je er a.u.b. niet mee. En haha ik post dit net voor half 1 zodat je niet meer op mij kan reageren.
[..]
Nou ik hoop dat jij een keer nadenkt voordat je die smiley post.
Hou nou maar eens op met die aanstelleritis. Ik mag toch godverdomme die smiley posten als ik daar zin in heb. Stel je niet aan manquote:Op maandag 19 augustus 2013 00:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je bent zelf een domme tering kneus. Bemoei je er a.u.b. niet mee. En haha ik post dit net voor half 1 zodat je niet meer op mij kan reageren.
[..]
Nou ik hoop dat jij een keer nadenkt voordat je die smiley post.
wat een god was/is dat zegquote:Op maandag 19 augustus 2013 00:28 schreef Ajacied7 het volgende:
Welterusten DS2.
Deze baas heb ik weer gevonden:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 19 augustus 2013 00:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
En haha ik post dit net voor half 1 zodat je niet meer op mij kan reageren.
Holy shit kabirquote:Op maandag 19 augustus 2013 00:31 schreef Ajacied7 het volgende:
Silver IbarboKabir
![]()
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:
Echt een baas in mijn Serie A silvers.quote:Op maandag 19 augustus 2013 00:33 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Hij had ook nog 4* skills in FUT 12
Alles downgraden en een hogere rating.quote:Op maandag 19 augustus 2013 00:33 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Hij had ook nog 4* skills in FUT 12
Dit mag overigens, maar geef dan even wat duiding svp, ik snapte er geen fuck van. Excuses voor de reactie.quote:Op maandag 19 augustus 2013 00:29 schreef DutchSL het volgende:
Ik vind het vooral opvallend en irritant en vervelend en kut en @#$@#$@# - EA dat elke Spaanse CB of CDM t.o.v. FUT 11 gewoon 10 a 20 minder pace heeft gekregen, terwijl pace steeds belangrijker is geworden.
Maar goed, nu zowat alle fatsoenlijke Spanjaarden in de BPL spelen maakt dat ook niet meer uit, gewoon de snelle BPL CB's er achter zetten.
Wat had hij toen een kort kapselquote:Op maandag 19 augustus 2013 00:36 schreef Tim86 het volgende:
whut er zitten ook kaarten van FUT10 in
[ afbeelding ]
Die foto's zijn haast identiekquote:Op maandag 19 augustus 2013 00:39 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Zelfs IF Strootman heeft minder pace
Redelijk snel ja voor 2mquote:Op maandag 19 augustus 2013 00:45 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Die zal best goed geweest zijn
waar speel je dat?quote:Op maandag 19 augustus 2013 00:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
Met 1 seconde gewonnen van Reemi![]()
![]()
Al had ik al een goed antwoord bij Mussolini dat niet werd goedgekeurd maja
Op mijn telefoonquote:
Oh, dat kan ik dan niet, want geen telefoon.quote:
Die was echt heel goed jaquote:Op maandag 19 augustus 2013 00:45 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Die zal best goed geweest zijn
daklozequote:Op maandag 19 augustus 2013 00:49 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Oh, dat kan ik dan niet, want geen telefoon.
Ik hoef zo'n ding gewoon niet.quote:
Wacht maar jong, als je straks schaamhaar hebt..quote:
quote:
Er zitten heel veel IF's niet in hoor. Zelfs niet van 13. Die IF Djuricic was zooooo goedquote:Op maandag 19 augustus 2013 00:51 schreef Zhano het volgende:
Kan IF Duricic niet vinden van FUT12, terwijl ik weet dat ie m had gekregen. Ook de IF van Breuer in FUT11 is niet te vinden
quote:Op maandag 19 augustus 2013 00:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wacht maar jong, als je straks schaamhaar hebt..
Heel veel IF's ontbreken uit de oudere versies. Zo'n beetje alle IF's in mijn generations staan er niet in.quote:Op maandag 19 augustus 2013 00:51 schreef Zhano het volgende:
Kan IF Duricic niet vinden van FUT12, terwijl ik weet dat ie m had gekregen. Ook de IF van Breuer in FUT11 is niet te vinden
Gister nog 400c op geboden, maar ging weg voor 450c. (serieus)quote:Op maandag 19 augustus 2013 00:51 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hij had vorig jaar zelfs nog een goede IF
geen 2-spitsen systeem?quote:
Wij spelen 433. En dit is meer even om te kijken welke Heerenveen bazen er allemaal in zitten.quote:Op maandag 19 augustus 2013 01:02 schreef TBakkert het volgende:
[..]
geen 2-spitsen systeem?
Elyou en Dost lijkt me wel een vette.
Leuk team dan. en dan zeker nog die ene IF Breuer waar iedereen het de hele tijd over heeft?quote:Op maandag 19 augustus 2013 01:03 schreef Zhano het volgende:
[..]
Wij spelen 433. En dit is meer even om te kijken welke Heerenveen bazen er allemaal in zitten.
Die gast die van Real Madrid af kwam en ook bij AGOVV speelde zit er niet in?quote:Op maandag 19 augustus 2013 01:03 schreef Zhano het volgende:
[..]
Wij spelen 433. En dit is meer even om te kijken welke Heerenveen bazen er allemaal in zitten.
Echt een dwaas die gastquote:Op maandag 19 augustus 2013 01:06 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Die gast die van Real Madrid af kwam en ook bij AGOVV speelde zit er niet in?
edit. o dat is al te lang geledenwel een Groningen versie van hem.
[ afbeelding ]
Nee volgens mij niet.quote:Op maandag 19 augustus 2013 01:07 schreef TBakkert het volgende:
Heeft Afonso Alves nog in FUT gezeten?
Nee, die zat toen al in de woestijn.quote:Op maandag 19 augustus 2013 01:07 schreef TBakkert het volgende:
Heeft Afonso Alves nog in FUT gezeten?
Daar heb ik dat ene seizoen toen van genoten. En toen wilde hij niet naar AZ komen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 01:09 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nee, die zat toen al in de woestijn.
Was ook een belachelijke transfer geweest. Maar het was echt een josti die gast.quote:Op maandag 19 augustus 2013 01:10 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Daar heb ik dat ene seizoen toen van genoten. En toen wilde hij niet naar AZ komen.![]()
Ook mooi hoe Bony de hele tijd bonnie werd genoemd door die Engelse commentator.quote:Op maandag 19 augustus 2013 01:12 schreef Zhano het volgende:
[..]
Was ook een belachelijke transfer geweest. Maar het was echt een josti die gast.
[ afbeelding ]
Deze kaart heeft trouwens volgens mij ook nooit bestaan. Wel een Vitesse versie, maar die is er dan weer niet. Hij had zelfs een IF.
Ik kan ook nog steeds genieten van Totti, dus het is niet erg.quote:Op maandag 19 augustus 2013 01:19 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Damn![]()
Ik kwam er een jaartje later in, toen was het al een stuk minder (al was zijn IF vorig jaar ook erg goed).
En wat vind jij van Gattuso?quote:Op maandag 19 augustus 2013 01:21 schreef DutchSL het volgende:
Ja, maar Del Piero is mijn favoriete speler ooit en Totti is een arrogante eikel
[ afbeelding ]
Die FIFA 12 IF.quote:Op maandag 19 augustus 2013 01:21 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
vlnr Evolutie van Da CostaNiet veel veranderd dus. Die IF was echt briljant. Echt jammer dat ik m niet meer heb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 01:30 schreef dion_v_k het volgende:
Dat laatste ook; "Maar de helm is nog altijd spoorloos."SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
kortom:
Ik snap de overgang van Del Piero/Totti naar Gattusso niet zo goed, maar Gattusso was een harde speler die het vuile werk opknapte voor spelers als Del Piero/Totti. Totti had die rare fratsen helemaal niet nodig (net zoals bv. Ibrahimovic wel eens dat soort momenten heeft waar de stoppen doorslaan).quote:
quote:Op maandag 19 augustus 2013 01:32 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Van FUT 11 naar 12 gewoon -25 pace
Die was zooooooo goedquote:Op maandag 19 augustus 2013 01:35 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Holy fuck
[ afbeelding ]
Berget staat wat stil in de ontwikkeling
Del Piero en Totti zijn te vergelijken in voetballende kwaliteiten. Totti en Gattuso zijn te vergelijken in terms of opstootjes, moeilijkheden veroorzaken op het veld. Maar die redenatie snap ik wel.quote:Op maandag 19 augustus 2013 01:32 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik snap de overgang van Del Piero/Totti naar Gattusso niet zo goed, maar Gattusso was een harde speler die het vuile werk opknapte voor spelers als Del Piero/Totti. Totti had die rare fratsen helemaal niet nodig (net zoals bv. Ibrahimovic wel eens dat soort momenten heeft waar de stoppen doorslaan).
Gattusso was naast het veld echter een relaxte gast, Totti is gewoon een arrogante eikel met een IQ lager dan zijn FUT 10 ratingquote:Op maandag 19 augustus 2013 01:39 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Del Piero en Totti zijn te vergelijken in voetballende kwaliteiten. Totti en Gattuso zijn te vergelijken in terms of opstootjes, moeilijkheden veroorzaken op het veld. Maar die redenatie snap ik wel.
En als ik toch je mening mag vragen over Ibra nu ook, vind je hem beter dan Van Persie of niet?
Ze kijken ook allemaal bijna even onnozelquote:Op maandag 19 augustus 2013 01:58 schreef Nickskuh het volgende:
Bedankt voor alles Martin Jol
[ afbeelding ]
Wielaert met het plaatje van blind
Atouba en Pieters..de enige gouden linksbacks ooit in de Eredivisiequote:Op maandag 19 augustus 2013 01:58 schreef Nickskuh het volgende:
[ afbeelding ]
Grootste deel van die spelers kwam niet uit de hoge hoed van Jol hoor, daarnaast waren spelers als Bakircioglu en Wielaert bij Twente erg goede spelers. Rommedahl, Enoh en Gabri hebben het niet slecht gedaan.quote:Op maandag 19 augustus 2013 01:58 schreef Nickskuh het volgende:
[ afbeelding ]
Salcido!quote:Op maandag 19 augustus 2013 02:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Atouba en Pieters..de enige gouden linksbacks ooit in de Eredivisie
Al die spelers zouden vandaag de dag nooit bij de selectie van Ajax kunnen zitten qua niveau.quote:Op maandag 19 augustus 2013 02:02 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Grootste deel van die spelers kwam niet uit de hoge hoed van Jol hoor, daarnaast waren spelers als Bakircioglu en Wielaert bij Twente erg goede spelers. Rommedahl, Enoh en Gabri hebben het niet slecht gedaan.
Rommedahl was voor jullie echt niet slechter dan pakweg Sana hoor.quote:Op maandag 19 augustus 2013 02:06 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
Al die spelers zouden vandaag de dag nooit bij de selectie van Ajax kunnen zitten qua niveau.
Enoh doet niks voor niks mee met het 2e.
Sana is ook niks.quote:Op maandag 19 augustus 2013 02:10 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Rommedahl was voor jullie echt niet slechter dan pakweg Sana hoor.
Ah bedoel eigenlijk de eerste 11.quote:Op maandag 19 augustus 2013 02:14 schreef DutchSL het volgende:
Nou, dan had de Rommedahl van toen dus makkelijk in de selectie van nu kunnen zitten. En dat geldt voor wel meer spelers.
Dat het toen een kut team was en nu beter gaat maakt niet elk individu van toen slechter dan elk individu van nu.
Rommedahl deed het beter dan Bojan nu.quote:Op maandag 19 augustus 2013 02:17 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
Ah bedoel eigenlijk de eerste 11.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 02:19 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Rommedahl deed het beter dan Bojan nu.
Robb Hodgson?quote:Op maandag 19 augustus 2013 02:21 schreef Ozz-03 het volgende:
Wat is de naam van die EA gozer die continue aan het twitteren is?
Thanksquote:
Ook geen TOTS Alderweireld, Courtois, nog een paarquote:Op maandag 19 augustus 2013 02:36 schreef Zhano het volgende:
Meest recente transfer batches zitten er niet in ofzoGeen gouden Heerenveen Eikrem iig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |