Kan gewoon. Had hij maar kippensoep moeten hebbenquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Klein beetje misschien, want ik wil niet de auto van Lompe onderkotsen natuurlijk
Dat snap ik even niet timmmmmquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Kan gewoon. Had hij maar kippensoep moeten hebben
Goh, dus je loopt er nu wat naakt bij. Pjemig, wat spannend hoor.quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga zometeen wat doen, me aankledenZodat ik me buiten kan vertonen.
Jij vindt wel snel iets spannend zeg.quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:52 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Goh, dus je loopt er nu wat naakt bij. Pjemig, wat spannend hoor.
Sarcasme is je ding niet zo...quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij vindt wel snel iets spannend zeg.
Hahahahaha... neequote:
Er is 1 blauwe PI dan moet je die maar nemen. Alles blauw. Of een voetballetje, ook leuk.quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:52 schreef Specularium het volgende:
Treurig nieuws, binnenkort gaat de [ afbeelding ] PI weg.
Op de een of andere manier staat ie niet bij blauw, wat is deze?
Aangezien ik niet goed tegen verandering kan gaat dit nog wel even duren.
Giro 555.
Volgens mij is dat het enige zowat waar jij aan denktquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:54 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Hahahahaha... nee![]()
Neuken, dat dan weer wel enzo.
Hoor ik vaker. Ik ontken dat gewoon. Omdat het kan.quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij is dat het enige zowat waar jij aan denkt
Zeg je gewoon, ja maar dat is een korfbal hoor...quote:
Als je het vaker hoort zal er wel een kern van waarheid in zitten. Maar goed, alle mannen denken alleen maar aan neuken, dus wat dat betreft ben je weer heel 'normaal'.quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:55 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Hoor ik vaker. Ik ontken dat gewoon. Omdat het kan.
Doe het ook voor jullie. Zie het als offer.quote:
Het lullige is... vrouwen zijn geen haar beter.quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:57 schreef Karina het volgende:
Als je het vaker hoort zal er wel een kern van waarheid in zitten. Maar goed, alle mannen denken alleen maar aan neuken, dus wat dat betreft ben je weer heel 'normaal'.
Wat is daar lullig aan, toch juist mooi voor je?quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:57 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Het lullige is... vrouwen zijn geen haar beter.
Enkel spelen die wat langer het aantrekken/afstoten spelletje.
Misschien moet je in de voetsporen treden van Pieter Derks.quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:57 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Doe het ook voor jullie. Zie het als offer.
Kijk er zelf al niet meer van op. Noem het arrogantie, ik noem het "nice".quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat is daar lullig aan, toch juist mooi voor je?
Oh je hebt vrouwen helemaal door! Damn.
Wie?quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Misschien moet je in de voetsporen treden van Pieter Derks.
Nou ja toch handig dat alle vrouwen hetzelfde zijn, scheelt je wat denkwerk.quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:00 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Kijk er zelf al niet meer van op. Noem het arrogantie, ik noem het "nice".
Oeh, koppel dat eens terug op het feit dat "alle vrouwen hetzelfde zijn" en je bent er.quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja toch handig dat alle vrouwen hetzelfde zijn, scheelt je wat denkwerk.
Ja nu ben ik de draad kwijt hoor, ik ben maar een domme vrouw tenslotte.quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:03 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Oeh, koppel dat eens terug op het feit dat "alle vrouwen hetzelfde zijn" en je bent er.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |