Draai de rollade om, en leeg ondertussen de 4 zakken groentesoep in een soeppan.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:49 schreef Fred0w het volgende:
[..]
Nee, wit. Als het zwart was dan zou ik het zelf ook nog wel snappen
De tafel staat vol met bier. En niemand die het dan in het krat doet.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:51 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Draai de rollade om, en leeg ondertussen de 4 zakken groentesoep in een soeppan.
Naar het interview van Oprah Winfrey met Lindsay Lohan keek -voor Amerikaanse begrippen- geen hond.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:52 schreef aloa het volgende:
[..]
De tafel staat vol met bier. En niemand die het dan in het krat doet.
Bestel ik patat met mayo, krijg ik patat met pindasaus.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:53 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Naar het interview van Oprah Winfrey met Lindsay Lohan keek -voor Amerikaanse begrippen- geen hond.
De volkswagen van mijn vader is voor de 5e keer in een week naar een reparateur... de reservewiel was weer eens lek.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:56 schreef aloa het volgende:
[..]
Bestel ik patat met mayo, krijg ik patat met pindasaus.
Hoezo vijftig euro? Ik zou er nog geen tientje voor geven.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:02 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
De volkswagen van mijn vader is voor de 5e keer in een week naar een reparateur... de reservewiel was weer eens lek.
en het is weer 12:59 geweest, zin in te werken is weer ver te zoekenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:06 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Hoezo vijftig euro? Ik zou er nog geen tientje voor geven.
Dat komt goed uit, want het konijnenhok moet toch opgeruimd worden. Dat doen die beesten heus niet zelf.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:42 schreef linniey het volgende:
http://televisie-en-serie(...)seizoen-4-de-coaches
The voice gaat weer beginnen:D:D
bier en tieten, la la la la laquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:59 schreef Eglesiar het volgende:
[..]
Dat komt goed uit, want het konijnenhok moet toch opgeruimd worden. Dat doen die beesten heus niet zelf.
tieten mmmmquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:56 schreef GreatBritain het volgende:
[..]
bier en tieten, la la la la la
Dat geeft toch niet? Het smaakt nog steeds hetzelfde.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:12 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Hij was bijna het ravijn in gereden, z'n voorwielen hingen al over de rand.
Het is nog best warm buiten.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:02 schreef Eglesiar het volgende:
[..]
Dat geeft toch niet? Het smaakt nog steeds hetzelfde.
Ik voel ook nooit effecten van mdmaquote:
Ik ga zo eerst de was maar eens ophangen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik voel ook nooit effecten van mdma
Ik hoop tochdat het dit keer niet bij een loze belofte blijft. Dat zou oma's hart niet aankunnen. Zeker niet nu ze bij die metalband drumt.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:37 schreef Opnieuw-energie het volgende:
[..]
Ik ga zo eerst de was maar eens ophangen.
Ik heb dat altijd al een rare kleur gevonden, beige.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:08 schreef Eglesiar het volgende:
[..]
Ik hoop tochdat het dit keer niet bij een loze belofte blijft. Dat zou oma's hart niet aankunnen. Zeker niet nu ze bij die metalband drumt.
Ja ik heb een broodje frikandel gehadquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:55 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Ik heb dat altijd al een rare kleur gevonden, beige.
Ja en toen Hans dat zei Hahahahahhawhshhaaquote:Op zondag 25 augustus 2013 11:51 schreef GeakkeHenkie het volgende:
[..]
Ja ik heb een broodje frikandel gehad
Maak jij ook altijd een stilleven van je poep voordat je hem doorspoelt?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:55 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Ik heb dat altijd al een rare kleur gevonden, beige.
haha je hebt het over de bankencrisis man, ga bier drinkenquote:Op zondag 25 augustus 2013 12:05 schreef Euribob het volgende:
[..]
Maak jij ook altijd een stilleven van je poep voordat je hem doorspoelt?
Eerst afstoffen voor je de plaat opzet!quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:46 schreef Studeur het volgende:
[..]
haha je hebt het over de bankencrisis man, ga bier drinken
Ik vind kip erg lekker, laatst ging ik gewoon ff voor 50 euro kip halenquote:Op zondag 25 augustus 2013 14:07 schreef Opnieuw-energie het volgende:
[..]
Eerst afstoffen voor je de plaat opzet!
Dus ik zeg tegen de visboer, krijg ik geen uitjes bij die haring, zegt-ie, ik ben visboer, geen groenteboer.quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:28 schreef GeakkeHenkie het volgende:
[..]
Ik vind kip erg lekker, laatst ging ik gewoon ff voor 50 euro kip halen
Mazzelaar, normaal betaal je veel meer een cabrio..quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:28 schreef GeakkeHenkie het volgende:
[..]
Ik vind kip erg lekker, laatst ging ik gewoon ff voor 50 euro kip halen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |